Want? Schreuder heeft toch doorlopend niet met de meest talentvolle spelers gewerkt? Veel belangrijker is de instelling en manier van willen spelen, dat past imo uitstekend.
Iván Márquez
Re: Iván Márquez
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Dat idee heb ik ook, niet de meest technische voetballer maar wel altijd voorop in de strijd.

Het is vooral te hopen dat hij nu wel realistisch is over wat hij hier financieel kan krijgen.Ramon72 schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:28![]()
Dat idee heb ik ook, niet de meest technische voetballer maar wel altijd voorop in de strijd.
Daar ging het de vorige keer fout, maar hij wilde maar wat graag terug.
Heb hem er overigens graag bij.
Heeft heus zijn beperkingen maar de instelling is meer dan prima.
Schreuder wil spelers die kunnen voetballen, dat kan onze Spanjaard niet. Leuk dat je strijd toont, maar als je geen zuivere pass over 10 meter kan spelen, kom je niet heel ver in het systeem van Schreuder. Daarnaast is het als Nuytick ook geen speler die goed met ruimte in de rug kan voetballen en is die verdedigend ook nog eens minder. Elke euro die je aan een transfersom gaat besteden is er eentje te veel.
いつでも戦える
Ik denk niet dat Marquez goed in een 3-mans verdediging van Schreuder past.
Daarin heb je een rechtsbenige Verdonk nodig voor naast Verdonk en Sandler.
Daarin heb je een rechtsbenige Verdonk nodig voor naast Verdonk en Sandler.
Ik weet het niet als je er 2 hebt (Sandler,Verdonk) voor het voetbal en (type)Marquez in de mandekking op de spits? al kun je niet op Sandler bouwen en moet daar echt een speler van niveau bijkomenNummer 9 schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:58Schreuder wil spelers die kunnen voetballen, dat kan onze Spanjaard niet. Leuk dat je strijd toont, maar als je geen zuivere pass over 10 meter kan spelen, kom je niet heel ver in het systeem van Schreuder. Daarnaast is het als Nuytick ook geen speler die goed met ruimte in de rug kan voetballen en is die verdedigend ook nog eens minder. Elke euro die je aan een transfersom gaat besteden is er eentje te veel.
Marquez heeft inzet maar geen kwaliteit. Heel goed voor op de bank maar geen basisspeler.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Schreuder speelde bij PEC met Bram van Polen als rechtercentrale. Die man kan beter bier drinken dan voetballen, maar ook daar durfde hij dat er gewoon mee aan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Dat dus....sommige hier zijn compleet van de realiteit af
en denken werkelijk dat we een onbeperkt budget hebben.
-
- Contacteer:
sorry hoor,maar 1 mln voor een bankzitter van een middenmotor uit de 2e bl? Die al 30 is en als enige verdere serieuze referentie de Extraklasse in Polen heeft?Hij zal ongetwijfeld een prima salaris willen en zijn restwaarde zal bij het uitlopen van zijn contract zo goed als niks zijn.
En dan moet je nog maar afwachten of hij het spel van Schreuder kan spelen.
Nee,steek dat geld maar in Mbuyamba.
Eens. Als je een miljoen voor Marquez neerlegt, ben je niet goed bij je paasei. Dat is even dom als een miljoen neerleggen voor Gonzalez.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:02sorry hoor,maar 1 mln voor een bankzitter van een middenmotor uit de 2e bl? Die al 30 is en als enige verdere serieuze referentie de Extraklasse in Polen heeft?Hij zal ongetwijfeld een prima salaris willen en zijn restwaarde zal bij het uitlopen van zijn contract zo goed als niks zijn.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
NEC gaat natuurlijk nooit een miljoen neerleggen voor Marquez (waar komt het overigens vandaan dat hij een miljoen moet kosten?). Als je het voor een paar ton kan regelen kan je het overwegen, maar ik acht de kans zeer klein dat hij hier volgend jaar basisspeler gaat worden. Daarnaast moet je binnen je speelwijze rekening houden met Sandler, d.w.z. als hij er niet is kan je niet met Marquez aan komen zetten wat een totaal ander type is. En als meest rechter centrale verdediger wat in de 3-5-2 van Schreuder een halve rechtsback is zie ik hem ook niet functioneren, daar mist hij de beweeglijkheid en snelheid voor.DJTEEF! schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:20Eens. Als je een miljoen voor Marquez neerlegt, ben je niet goed bij je paasei. Dat is even dom als een miljoen neerleggen voor Gonzalez.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:02sorry hoor,maar 1 mln voor een bankzitter van een middenmotor uit de 2e bl? Die al 30 is en als enige verdere serieuze referentie de Extraklasse in Polen heeft?Hij zal ongetwijfeld een prima salaris willen en zijn restwaarde zal bij het uitlopen van zijn contract zo goed als niks zijn.
'Justice knows every mans number'
- Legendario
- Contacteer:
Iemand riep van de week hier dat hij dacht dat het een miljoen of zo zou zijn. En zoals altijd is dat nu de waarheid.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:25NEC gaat natuurlijk nooit een miljoen neerleggen voor Marquez (waar komt het overigens vandaan dat hij een miljoen moet kosten?).DJTEEF! schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:20Eens. Als je een miljoen voor Marquez neerlegt, ben je niet goed bij je paasei. Dat is even dom als een miljoen neerleggen voor Gonzalez.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:02sorry hoor,maar 1 mln voor een bankzitter van een middenmotor uit de 2e bl? Die al 30 is en als enige verdere serieuze referentie de Extraklasse in Polen heeft?Hij zal ongetwijfeld een prima salaris willen en zijn restwaarde zal bij het uitlopen van zijn contract zo goed als niks zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
-
- Contacteer:
Van Polen was ondanks zijn gebreken als van nature rechtsback natuurlijk een stuk comfortabeler aan de bal dan een Marquez. En je komt als rechter centrale vaak in de zone uit waar je normaliter als rechtsback speelt. Vrij wezenlijk verschil met de stijve Marquez die puur alleen gedijd in de as.
Tsja, ik ben het er niet helemaal mee eens. Maar als wat jij (en anderen) hierboven onderschrijven ben ik benieuwd wat er met Nuytinck moet gaan gebeuren als die straks weer fit is. Die heeft het allemaal tig keer erger en ook nog eens de zware neiging achteruit te lopen, die gaat dan al helemaal nooit meer aan de bak komen..Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:25Van Polen was ondanks zijn gebreken als van nature rechtsback natuurlijk een stuk comfortabeler aan de bal dan een Marquez. En je komt als rechter centrale vaak in de zone uit waar je normaliter als rechtsback speelt. Vrij wezenlijk verschil met de stijve Marquez die puur alleen gedijd in de as.
-
- Contacteer:
Als ik mezelf een beetje inlees in de speelstijl van Schreuder stelt hij vaak van nature backs op als linker en rechter centrale verdedigers en kiest hij centraal voor een snelle en voetballende centrale verdediger (bijv. Beelen). Dan zal een Nuytinck alleen als invaller om een voorsprong te verdedigen aan de bak kunnen komen.bertje schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:48Tsja, ik ben het er niet helemaal mee eens. Maar als wat jij (en anderen) hierboven onderschrijven ben ik benieuwd wat er met Nuytinck moet gaan gebeuren als die straks weer fit is. Die heeft het allemaal tig keer erger en ook nog eens de zware neiging achteruit te lopen, die gaat dan al helemaal nooit meer aan de bak komen..Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:25Van Polen was ondanks zijn gebreken als van nature rechtsback natuurlijk een stuk comfortabeler aan de bal dan een Marquez. En je komt als rechter centrale vaak in de zone uit waar je normaliter als rechtsback speelt. Vrij wezenlijk verschil met de stijve Marquez die puur alleen gedijd in de as.
Dat lijkt me een prima uitgangspunt, als je als club verder wil moet je een hoger niveau nastreven centraal achterin.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 11:01Als ik mezelf een beetje inlees in de speelstijl van Schreuder stelt hij vaak van nature backs op als linker en rechter centrale verdedigers en kiest hij centraal voor een snelle en voetballende centrale verdediger (bijv. Beelen). Dan zal een Nuytinck alleen als invaller om een voorsprong te verdedigen aan de bak kunnen komen.bertje schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:48Tsja, ik ben het er niet helemaal mee eens. Maar als wat jij (en anderen) hierboven onderschrijven ben ik benieuwd wat er met Nuytinck moet gaan gebeuren als die straks weer fit is. Die heeft het allemaal tig keer erger en ook nog eens de zware neiging achteruit te lopen, die gaat dan al helemaal nooit meer aan de bak komen..Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:25Van Polen was ondanks zijn gebreken als van nature rechtsback natuurlijk een stuk comfortabeler aan de bal dan een Marquez. En je komt als rechter centrale vaak in de zone uit waar je normaliter als rechtsback speelt. Vrij wezenlijk verschil met de stijve Marquez die puur alleen gedijd in de as.
-
- Contacteer:
En lijkt me ook precies de rol waarin Bram exceleert.Ayub schreef: ↑wo 23 apr 2025, 11:03Dat lijkt me een prima uitgangspunt, als je als club verder wil moet je een hoger niveau nastreven centraal achterin.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 11:01Als ik mezelf een beetje inlees in de speelstijl van Schreuder stelt hij vaak van nature backs op als linker en rechter centrale verdedigers en kiest hij centraal voor een snelle en voetballende centrale verdediger (bijv. Beelen). Dan zal een Nuytinck alleen als invaller om een voorsprong te verdedigen aan de bak kunnen komen.bertje schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:48Tsja, ik ben het er niet helemaal mee eens. Maar als wat jij (en anderen) hierboven onderschrijven ben ik benieuwd wat er met Nuytinck moet gaan gebeuren als die straks weer fit is. Die heeft het allemaal tig keer erger en ook nog eens de zware neiging achteruit te lopen, die gaat dan al helemaal nooit meer aan de bak komen..Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:25Van Polen was ondanks zijn gebreken als van nature rechtsback natuurlijk een stuk comfortabeler aan de bal dan een Marquez. En je komt als rechter centrale vaak in de zone uit waar je normaliter als rechtsback speelt. Vrij wezenlijk verschil met de stijve Marquez die puur alleen gedijd in de as.
Ja dat is toch ook wel bijzonder. Het zou natuurlijk krankzinnig zijn om een miljoen voor een 31-jarige speler uit te geven die bij zijn werkgever op de bank zou zitten..Legendario schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:55Iemand riep van de week hier dat hij dacht dat het een miljoen of zo zou zijn. En zoals altijd is dat nu de waarheid.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:25NEC gaat natuurlijk nooit een miljoen neerleggen voor Marquez (waar komt het overigens vandaan dat hij een miljoen moet kosten?).DJTEEF! schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:20Eens. Als je een miljoen voor Marquez neerlegt, ben je niet goed bij je paasei. Dat is even dom als een miljoen neerleggen voor Gonzalez.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:02sorry hoor,maar 1 mln voor een bankzitter van een middenmotor uit de 2e bl? Die al 30 is en als enige verdere serieuze referentie de Extraklasse in Polen heeft?Hij zal ongetwijfeld een prima salaris willen en zijn restwaarde zal bij het uitlopen van zijn contract zo goed als niks zijn.
-
- Contacteer:
wat viel hij slecht in.Je moet je echt gaan afvragen of je hier nog wel een transferbedrag (optie) voor moet gaan betalen.Hij zal ook wel een redelijk salaris willen hebben.
Ik weet het niet hoor.
Ik weet het niet hoor.
Ik geloof best wel dat hij wat extra's brengt met zijn passie (dat is vaak precies wat we missen), maar er een miljoen voor neerleggen zou absurd zijnzoete aardbei schreef: ↑ma 28 apr 2025, 10:43wat viel hij slecht in.Je moet je echt gaan afvragen of je hier nog wel een transferbedrag (optie) voor moet gaan betalen.Hij zal ook wel een redelijk salaris willen hebben.
Ik weet het niet hoor.
Ik zie ons liever Dekker van AZ losweken, huur met evt optie.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Gewoon niet doen. Overduidelijk. Als NEC nog twijfelde dan heeft gisteren de doorslag gegeven.
When Wilco talks, people listen!
Ik wel: neen.zoete aardbei schreef: ↑ma 28 apr 2025, 10:43wat viel hij slecht in.Je moet je echt gaan afvragen of je hier nog wel een transferbedrag (optie) voor moet gaan betalen.Hij zal ook wel een redelijk salaris willen hebben.
Ik weet het niet hoor.