Denk niet dat ze in arnhem nu bezig zijn met onze club… die hebben wel iets anders aan hun hoofd…
Iván Márquez
- Demtsjenko
- Contacteer:
Re: Iván Márquez
Prima dat Ivan weer terug is 

Die optie zal nooit veel meer zijn dan 2-3 ton. Dan zie ik liever hem dan 2-3 Bronkhorstjes..Johnny schreef: ↑di 16 jul 2024, 08:36Niet tegen dat soort bedragen, daar kun je 2-3 spelers voor halen.DJTEEF! schreef: ↑di 16 jul 2024, 08:34Keizerstad1994 schreef: ↑ma 15 jul 2024, 22:31Als Marquez het goed doet ben je gek als je de optie niet licht (er even vanuit gaande dat het een beetje een normale optie is) puur omdat ie vorig jaar transfervrij is vertrokken. Er is in de voetballerij niet heel veel ruimte voor dergelijke kleinzerigheid, zeker niet als je een club als NEC bent.Gerard Lopez schreef: ↑ma 15 jul 2024, 21:21Denk het ook....of hernieuwde onderhandelingen en max de helft van de koopoptie betalen.Johnny schreef: ↑ma 15 jul 2024, 21:14Daarom zal het bij 1 jaar huur blijvenGerard Lopez schreef: ↑ma 15 jul 2024, 21:12Overigens zou het wel stom zijn om hem in 2023 transfervrij te laten gaan en vervolgens terug te kopen. Dat voelt wel raar.![]()
Gewoon zakelijk bekijken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Goed om te lezen dat hij niet is aangetrokken om een eventueel vertrek van sandler op te vangen…
Demtsjenko schreef: ↑di 16 jul 2024, 21:08Goed om te lezen dat hij niet is aangetrokken om een eventueel vertrek van sandler op te vangen…

-
- Contacteer:
Waar lees je dat?Demtsjenko schreef: ↑di 16 jul 2024, 21:08Goed om te lezen dat hij niet is aangetrokken om een eventueel vertrek van sandler op te vangen…
- Demtsjenko
- Contacteer:
Interview aalbers - gelderlander…
Iemand die het artikel hier wil delen?
Hmm, vorige week nog: er komen geen oud spelers en waar komt hij mee op de proppen ?
Volgende week: vul zelf maar in.
Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
NEC ondergaat verjongingskuur: ‘Ik vind kwaliteit belangrijker dan ervaring’
Het elftal waar NEC de eredivisie mee gaat beginnen, krijgt waarschijnlijk een stevige verjongingskuur. Door het wegvallen van Jasper Cillessen en Tjaronn Chery verliest de Nijmeegse club een brok aan ervaring. Maar is dat erg?
Jeroen Bijma 17-07-24, 20:06
0 REACTIES
Tijdens het trainingskamp deze week in het Oostenrijkse Mayrhofen, waar de selectie woensdag is aangekomen, zullen de eerste contouren van het nieuwe NEC zichtbaar zijn. Kijkend naar de huidige selectie dan is het aannemelijk dat er bij de eerste competitiewedstrijd op 10 augustus in eigen huis tegen FC Twente slechts één dertiger in de basis staat. En dat is Bram Nuytinck (34).
Dat zou een groot verschil zijn ten opzichte van vorig seizoen. Toen verscheen NEC geregeld met vier dertigers aan de aftrap. Jasper Cillessen (35) en Tjaronn Chery (36) zijn inmiddels vertrokken, het is de vraag of Bas Dost (35) ooit weer kan voetballen door zijn hartproblemen en Lasse Schöne (38) moet normaliter genoegen nemen met een reserverol.
,,Desondanks blijft er nog genoeg ervaring over”, zegt NEC-trainer Rogier Meijer. ,,Dirk Proper, Calvin Verdonk, Bart van Rooij en Stijn van Gassel hebben immers ook al tig wedstrijden gespeeld in de eredivisie. Ik vind kwaliteit iets belangrijker dan ervaring. Als je heel goed kan voetballen, maakt leeftijd niet zoveel uit. Als we een uitstekende speler van 19 jaar kunnen halen, moeten we dat niet nalaten.”
Tekst gaat verder onder de foto
NEC-trainer Rogier Meijer is niet bang voor een gebrek aan ervaring in zijn elftal. ,,Als je heel goed kan voetballen, maakt leeftijd niet zoveel uit."
NEC-trainer Rogier Meijer is niet bang voor een gebrek aan ervaring in zijn elftal. ,,Als je heel goed kan voetballen, maakt leeftijd niet zoveel uit." © Pro Shots / Perry van de Leuvert
NEC heeft in de persoon van Ivan Márquez (30) en Stijn van Gassel (27) deze zomer wel wat ‘oudere’ spelers gehaald. Het is twijfelachtig of zij een basisplaats krijgen, omdat ze behoorlijke concurrentie ondervinden op hun positie. Verder trok de club vooral talentvolle spelers aan, die de tijd nodig hebben om te wennen aan de eredivisie.
Pakken we de gemiddelde leeftijd van de complete selectie erbij, dan is NEC helemaal niet zo jong. Die is net zo hoog als het zo succesvolle voorgaande seizoen (23,9). Daarmee staat de club zoals het er op dit moment voorstaat in de middenmoot van de eredivisie (tiende plaats). RKC Waalwijk (25,5) heeft de oudste selectie, AZ de jongste (23,0).
,,Het is belangrijk om de juiste mix van talenten, spelers die midden in hun carrière zitten en routiniers in de selectie te hebben”, vertelt Nuytinck. ,,Als je maar een oudere speler hebt en verder alleen maar jonge jongens, ga je jezelf op een gegeven moment tegenkomen in het seizoen. Als er moeilijkheden ontstaan of het voetbal is slecht, kunnen de ervaren jongens dat beter managen. Maar ook als de trainer dingen wil overbrengen aan de groep, heb je ervaren jongens nodig die dat meteen snappen. Vorig seizoen was de mix bij ons erg goed en daar wordt deze zomer ook weer goed naar gekeken.”
Als spelers vertrekken, staan anderen op. Daar ben ik nu ook van overtuigd
Rogier Meijer, Trainer NEC
Door de sterke reductie van routiniers bij NEC, zal er automatisch meer druk op de schouders komen te liggen op onder anderen Proper, Kodai Sano en Koki Ogawa. Zij moeten met hun creativiteit en doeltreffendheid de ploeg nog meer op sleeptouw nemen. Al hebben met name die drie bewezen dat ze niet zo snel ergens van onder de indruk zijn.
,,Natuurlijk hebben we met Cillessen en Chery een karrenvracht aan ervaring, maar ook pure kwaliteit verloren”, aldus Meijer. ,,Maar toen Magnus Mattsson vertrok (vorig seizoen in de winterstop naar FC Kopenhagen, JB) dacht iedereen dat we hem nooit konden vervangen. We hebben laten zien dat we dat wel kunnen. Als spelers vertrekken, staan anderen op. Daar ben ik nu ook van overtuigd.”
Nuytinck: ,,We hebben nog steeds een prima selectie. Toen we begonnen aan de voorbereiding, zei ik wel tegen Lasse: nou, dit voelt toch wel anders. Omdat we altijd met Jasper aan de ontbijttafel zaten. Of Lasse en ik ons nu al helemaal oud voelen? Haha, ik voel me nog heel jong. Misschien maken die jonge gasten mij wel jong. Het is ook genieten om hun onbevangenheid te zien.”
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- jackkreta
- Contacteer:
NEC naar Oostenrijk: tevredenheid alom, maar er blijft nog wel wat te wensen op de transfermarkt
Ver weg van de Vierdaagsedrukte in Nijmegen bereidt NEC zich in Oostenrijk verder voor op de eredivisiestart. Tussen de wandelaars in de bergen, met een verrassende nieuweling en nog een aantal transferwensen.
Jeroen Bijma 16-07-24, 20:09
1 REACTIE
De spelers en technische staf van NEC moesten maandag verplicht hun gezicht even laten zien in het centrum van Nijmegen. Daar deden ze samen met de directie en het kantoorpersoneel een hapje en een drankje, midden in al het feestgedruis op de Vierdaagse. Verder zullen zij weinig meekrijgen van het grootse evenement, want woensdag reist NEC af naar het Oostenrijkse Mayrhofen voor een trainingskamp van een week.
NEC zal ook daar veel wandelaars tegenkomen, want dat is in de zomer net als mountainbiken een populaire activiteit in de bergachtige omgeving van het dorp. In de winter krioelt het er van de wintersporters. NEC verblijft in het hagelnieuwe Schrofenblick Alpenresort, dat pas vorige maand is opgeleverd, traint in Schwendau en speelt zaterdag in Schwaz een oefenwedstrijd tegen de Duitse eerstedivisionist Hertha BSC.
,,We hebben ook gekeken of we ergens in Nederland op trainingskamp konden gaan, maar hier zitten de sportcomplexen al bomvol met clubs en alles wordt duurder”, zegt technisch directeur Carlos Aalbers van NEC. ,,Door een sponsordeal over de oefenwedstrijd die we in Zeeland hebben gespeeld en in ruil voor wat marketing voor dat hotel kunnen we relatief goedkoop naar Oostenrijk. Daar kunnen we in alle rust werken en het is altijd goed voor de groepschemie om een tijdje bij elkaar te zijn.”
Ivan Márquez en technisch directeur Carlos Albers schudden elkaar de hand na de tweede contractondertekening van de verdediger bij NEC.
Ivan Márquez en technisch directeur Carlos Albers schudden elkaar de hand na de tweede contractondertekening van de verdediger bij NEC. © NEC
Onder de 25 spelers die in het vliegtuig stappen naar Oostenrijk, bevindt zich Ivan Márquez. De verdediger werd maandag op huurbasis overgenomen van 1.FC Nürnberg. Hij was tussen 2021 en 2023 een sterkhouder bij NEC, maar het is allerminst zeker dat hij dit seizoen een basisplaats heeft, want het centrale verdedigingsduo Philippe Sandler/Bram Nuytinck was vorig seizoen onomstreden.
,,We willen structureel in het linkerrijtje van de eredivisie eindigen en dan hoort een pittige concurrentiestrijd in de selectie erbij”, vertelt Aalbers. ,,We hebben vorig seizoen gezien dat je door blessures en schorsingen een sterke selectie nodig hebt. De beste speelt en dat is aan de technische staf om te bepalen. We sorteren met Ivan niet voor op een vertrek van Philippe. Als hij een transfer maakt, moeten we weer een andere goede verdediger halen. Maar er is op dit moment geen concrete interesse voor Philippe. Voor geen enkele speler.”
Márquez was in zijn eerste periode bij NEC zeer geliefd bij de achterban, maar zette kwaad bloed met zijn transfervrije vertrek naar 1.FC Nürnberg. De club en de 30-jarige Spanjaard werden het niet eens over contractverlenging, omdat Márquez ontevreden was over de aanbieding die hem werd gedaan en een hoger salaris eiste. Bij 1.FC Nürnberg raakte hij al snel zijn basisplaats kwijt en had hij na een jaar al geen toekomst meer bij de club.
Het gras is niet altijd groener aan de overkant
Carlos Aalbers, Technisch directeur NEC
,,We hebben de manier waarop hij bij ons vertrok niet met elkaar uit hoeven spreken”, legt Aalbers uit. ,,Zoiets kan gebeuren. Wij hebben hem destijds naar mijn mening een goede aanbieding gedaan en hij kon waarschijnlijk elders meer verdienen. Hij moet op zijn leeftijd ook aan andere dingen denken. Het gras is niet altijd groener aan de overkant. Ik heb altijd contact met Ivan gehouden en hij gaf onlangs aan dolgraag terug te willen keren bij NEC. Daar moeten wij heel blij om zijn.”
Door de komst van Márquez is een van de pijnpunten opgelost, maar er blijft nog wel wat te wensen voor NEC op de transfermarkt. De club is nog op zoek naar een extra verdediger, die bij voorkeur in het centrum en als linksback uit de voeten kan, en een spits. Ook wordt er voorzichtig gekeken naar een aanvallende middenvelder, maar die positie heeft de minste prioriteit.
,,Het halen van spelers kost steeds meer energie, omdat de prijzen maar blijven stijgen”, aldus Aalbers. ,,Wij kunnen spelers van bijvoorbeeld Sparta of Go Ahead al niet meer betalen. Dus dan komen we automatisch in de Keuken Kampioen Divisie uit of we moeten creatief scouten in het buitenland. Maar ook mijn budget is natuurlijk niet oneindig.”
,,Ik denk dat de selectie er op dit moment redelijk goed uitziet. De grootste winst voor ons is dat we vooralsnog bijna alle basisspelers hebben behouden. We hebben er met Ivan iemand bij die al heeft bewezen hier van toegevoegde waarde te kunnen zijn en daarnaast hebben we een aantal talentvolle spelers gehaald, dus daarmee blijft de mix van meteen presteren en waarde creëren op het veld van kracht.”
- Bottendaal
- Contacteer:
Márquez >> Ross. We zijn er sterk op vooruit gegaan dus.
Nou sterk, het zal erom hangen. Ross deed het altijd prima in de wedstrijden dat hij mee deed vond ik. Werd hier op het forum onterecht naar beneden geschreven.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Goh meen je?
Maar Ross is beter dan Nuytink
Ivan brengt iets in het team wat Ross totaal niet had. Onoverwinnelijkheid, strijd, passie. Ivan is daarom een hele hele hele goede aankoop.
-
- Contacteer:
En Ross is beter aan de bal. Ik had liever een Adewoye zien komen eerlijk gezegd.beeros schreef: ↑za 20 jul 2024, 09:10Ivan brengt iets in het team wat Ross totaal niet had. Onoverwinnelijkheid, strijd, passie. Ivan is daarom een hele hele hele goede aankoop.
-
- Contacteer:
Nijmegen0413 schreef: ↑za 20 jul 2024, 09:58![]()

-
- Contacteer:
beeros schreef: ↑za 20 jul 2024, 09:10Ivan brengt iets in het team wat Ross totaal niet had. Onoverwinnelijkheid, strijd, passie. Ivan is daarom een hele hele hele goede aankoop.

eens een nec-er, altijd een nec-er
- jackkreta
- Contacteer:
AST
FEELGOOD
PUZZEL
Amateurvoetbal
Vitesse
NEC
Olympische Spelen
De Graafschap
Regiosport
Voetbal
Voetbalcenter
Tour de France
Meer sport
Ivan Márquez dribbelt met de bal aan de voet tijdens de oefenwedstrijd van NEC tegen Hertha BSC.
PREMIUM
Ivan Márquez dribbelt met de bal aan de voet tijdens de oefenwedstrijd van NEC tegen Hertha BSC. © NEC
Teruggekeerde publiekslieveling Márquez wacht nu pittige concurrentiestrijd bij NEC: ‘Niet teruggekomen om op de bank te zitten’
Ivan Márquez vertrok met een traan en is met een lach teruggekeerd bij NEC. De verdediger was in zijn eerste periode mateloos populair, maar wacht nu een pittige concurrentiestrijd. ,,Ik wilde eigenlijk nooit vertrekken bij NEC.”
Jeroen Bijma 21-07-24, 20:07
0 REACTIES
Een enorm gejuich was maandag te horen vanuit het spelershome van NEC in De Goffert. Ivan Márquez kwam binnenlopen en gaf zijn ploeggenoten stuk voor stuk een ferme knuffel. Van de meesten van hen nam de verdediger een jaar geleden nog op emotionele wijze afscheid. Toen vertrok hij naar 1.FC Nürnberg, maar sneller dan verwacht is hij alweer terug bij NEC, waar hij tussen de zomers van 2021 en 2023 indruk maakte.
,,Ik ben ontzettend blij dat ik terug bij NEC ben”, zegt Márquez, op het trainingskamp in het Oostenrijkse Mayrhofen. ,,Ik wilde dit zo graag. Toen deze mogelijkheid zich voordeed, sprong ik een gat in de lucht. Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest. Ik wilde eigenlijk nooit vertrekken bij NEC, omdat ik me hier erg thuis voelde. Ik zei toen ook dat ik ooit weer terug zou keren en ik heb me aan mijn woord gehouden.”
Toch vertrok Márquez bij NEC. Hoe graag de 30-jarige Spanjaard ook wilde blijven, hij ging niet in op een aanbieding van de club om zijn aflopende contract te verlengen. NEC deed hem in de ogen van technisch directeur Carlos Aalbers een ‘goed’ voorstel, maar Márquez eiste een hoger loon. Al deed hij daar zelf nooit uitspraken over.
Ivan Márquez juicht na een doelpunt in zijn eerste periode bij NEC.
Ivan Márquez juicht na een doelpunt in zijn eerste periode bij NEC. © Pro Shots / Thomas Bakker
,,De reden dat ik ben vertrokken moet je aan Carlos vragen, niet aan mij. Het klopt in elk geval niet dat ik een hoger salaris wilde. Als dat zo was geweest, dan was de deur om ooit terug te keren toch ook voor me dichtgegaan? En nu sta ik hier weer. Ik heb vaak geroepen dat het mijn intentie was om mijn contract te verlengen en dat meende ik ook elke keer.”
Márquez is voor NEC dit seizoen een relatief goedkope kracht. De club huurt hem voor een jaar van Nürnberg en betaalt voor een deel zijn salaris dat hij bij de club uit de Tweede Bundesliga kreeg. NEC heeft tevens een koopoptie bedongen en kan Márquez dus na het seizoen definitief overnemen. Dat duidt erop dat hij geen toekomst meer heeft bij Nürnberg. Daar begon hij vorig seizoen nog wel in de basis, maar raakte hij na de winterstop uit beeld.
,,Er waren wat issues tussen mij en de trainer van Nürnberg”, wijst Márquez op Cristian Fiél, die deze zomer is opgevolgd door Miroslav Klose, de topscorer aller tijden van het Duits elftal. ,,Hij veranderde in de loop van het seizoen wat aan de opstelling, waardoor ik minder speelde. Ik heb hem gezegd dat ik daar niet blij mee was. Hij hield er niet van als spelers dat tegen hem zeggen. Toen heb ik besloten dat het beter was om te vertrekken.”
De connectie die ik had met de NEC-fans is onbeschrijflijk
Ivan Márquez, Speler NEC
De vraag is of Márquez bij NEC wel aan spelen toekomt. Hij maakte zaterdag bij zijn officieuze rentree in de oefenwedstrijd tegen Hertha BSC (0-1 nederlaag) deel uit van wat momenteel de basiself lijkt, maar dat komt ook doordat Philippe Sandler nog altijd in de lappenmand zit. Sandler en Bram Nuytinck vormden vorig seizoen een sterk koppel centraal achterin. Voor trainer Roger Meijer is er geen reden om die twee uit elkaar te halen.
,,Het is aan de trainer om te bepalen wie er gaat spelen. We zijn alle drie goede verdedigers, dus ik denk dat dit vooral een luxeprobleem voor hem is. Ik ben natuurlijk niet terug naar NEC gekomen om op de bank te zitten. Maar daar ga ik me nu niet druk om maken. Iedereen heeft nog een paar weken om te bewijzen dat hij moet spelen”, vervolgt Márquez.
,,Het voelde in ieder geval geweldig om weer het shirt van NEC te dragen. Ik kan niet wachten om ook weer in De Goffert te spelen. De connectie die ik had met de NEC-fans is onbeschrijflijk. Ik krijg kippenvel als ik eraan denk dat ze straks weer ‘un dos tres, Ivan Márquez’ scanderen. Ook mijn familie voelde de waardering voor mij en dat was een belangrijke reden om weer naar Nederland te verhuizen.”
FEELGOOD
PUZZEL
Amateurvoetbal
Vitesse
NEC
Olympische Spelen
De Graafschap
Regiosport
Voetbal
Voetbalcenter
Tour de France
Meer sport
Ivan Márquez dribbelt met de bal aan de voet tijdens de oefenwedstrijd van NEC tegen Hertha BSC.
PREMIUM
Ivan Márquez dribbelt met de bal aan de voet tijdens de oefenwedstrijd van NEC tegen Hertha BSC. © NEC
Teruggekeerde publiekslieveling Márquez wacht nu pittige concurrentiestrijd bij NEC: ‘Niet teruggekomen om op de bank te zitten’
Ivan Márquez vertrok met een traan en is met een lach teruggekeerd bij NEC. De verdediger was in zijn eerste periode mateloos populair, maar wacht nu een pittige concurrentiestrijd. ,,Ik wilde eigenlijk nooit vertrekken bij NEC.”
Jeroen Bijma 21-07-24, 20:07
0 REACTIES
Een enorm gejuich was maandag te horen vanuit het spelershome van NEC in De Goffert. Ivan Márquez kwam binnenlopen en gaf zijn ploeggenoten stuk voor stuk een ferme knuffel. Van de meesten van hen nam de verdediger een jaar geleden nog op emotionele wijze afscheid. Toen vertrok hij naar 1.FC Nürnberg, maar sneller dan verwacht is hij alweer terug bij NEC, waar hij tussen de zomers van 2021 en 2023 indruk maakte.
,,Ik ben ontzettend blij dat ik terug bij NEC ben”, zegt Márquez, op het trainingskamp in het Oostenrijkse Mayrhofen. ,,Ik wilde dit zo graag. Toen deze mogelijkheid zich voordeed, sprong ik een gat in de lucht. Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest. Ik wilde eigenlijk nooit vertrekken bij NEC, omdat ik me hier erg thuis voelde. Ik zei toen ook dat ik ooit weer terug zou keren en ik heb me aan mijn woord gehouden.”
Toch vertrok Márquez bij NEC. Hoe graag de 30-jarige Spanjaard ook wilde blijven, hij ging niet in op een aanbieding van de club om zijn aflopende contract te verlengen. NEC deed hem in de ogen van technisch directeur Carlos Aalbers een ‘goed’ voorstel, maar Márquez eiste een hoger loon. Al deed hij daar zelf nooit uitspraken over.
Ivan Márquez juicht na een doelpunt in zijn eerste periode bij NEC.
Ivan Márquez juicht na een doelpunt in zijn eerste periode bij NEC. © Pro Shots / Thomas Bakker
,,De reden dat ik ben vertrokken moet je aan Carlos vragen, niet aan mij. Het klopt in elk geval niet dat ik een hoger salaris wilde. Als dat zo was geweest, dan was de deur om ooit terug te keren toch ook voor me dichtgegaan? En nu sta ik hier weer. Ik heb vaak geroepen dat het mijn intentie was om mijn contract te verlengen en dat meende ik ook elke keer.”
Márquez is voor NEC dit seizoen een relatief goedkope kracht. De club huurt hem voor een jaar van Nürnberg en betaalt voor een deel zijn salaris dat hij bij de club uit de Tweede Bundesliga kreeg. NEC heeft tevens een koopoptie bedongen en kan Márquez dus na het seizoen definitief overnemen. Dat duidt erop dat hij geen toekomst meer heeft bij Nürnberg. Daar begon hij vorig seizoen nog wel in de basis, maar raakte hij na de winterstop uit beeld.
,,Er waren wat issues tussen mij en de trainer van Nürnberg”, wijst Márquez op Cristian Fiél, die deze zomer is opgevolgd door Miroslav Klose, de topscorer aller tijden van het Duits elftal. ,,Hij veranderde in de loop van het seizoen wat aan de opstelling, waardoor ik minder speelde. Ik heb hem gezegd dat ik daar niet blij mee was. Hij hield er niet van als spelers dat tegen hem zeggen. Toen heb ik besloten dat het beter was om te vertrekken.”
De connectie die ik had met de NEC-fans is onbeschrijflijk
Ivan Márquez, Speler NEC
De vraag is of Márquez bij NEC wel aan spelen toekomt. Hij maakte zaterdag bij zijn officieuze rentree in de oefenwedstrijd tegen Hertha BSC (0-1 nederlaag) deel uit van wat momenteel de basiself lijkt, maar dat komt ook doordat Philippe Sandler nog altijd in de lappenmand zit. Sandler en Bram Nuytinck vormden vorig seizoen een sterk koppel centraal achterin. Voor trainer Roger Meijer is er geen reden om die twee uit elkaar te halen.
,,Het is aan de trainer om te bepalen wie er gaat spelen. We zijn alle drie goede verdedigers, dus ik denk dat dit vooral een luxeprobleem voor hem is. Ik ben natuurlijk niet terug naar NEC gekomen om op de bank te zitten. Maar daar ga ik me nu niet druk om maken. Iedereen heeft nog een paar weken om te bewijzen dat hij moet spelen”, vervolgt Márquez.
,,Het voelde in ieder geval geweldig om weer het shirt van NEC te dragen. Ik kan niet wachten om ook weer in De Goffert te spelen. De connectie die ik had met de NEC-fans is onbeschrijflijk. Ik krijg kippenvel als ik eraan denk dat ze straks weer ‘un dos tres, Ivan Márquez’ scanderen. Ook mijn familie voelde de waardering voor mij en dat was een belangrijke reden om weer naar Nederland te verhuizen.”
Misschien toch contractduur….
Alhoewel ik absoluut enthousiast ben dat hij terug is, wordt ik gelijk wel weer heel kriegelig van de teksten die hij weer uitslaat.
Alle sociaal wenselijke antwoorden om populair te doen komen weer voorbij
Het logo kussen moeten we er alvast bij denken.
Alle sociaal wenselijke antwoorden om populair te doen komen weer voorbij
Het logo kussen moeten we er alvast bij denken.
Is het weleens bij je opgekomen dat Spanjaarden misschien iets minder een ‘doe maar normaal dan doe je al gek genoeg’ houding hebben dan Nederlanders, en dat dat misschien ook wel ok is?