Hij hoeft helemaal geen 5 jaar. Omdat Knipping dat roept is het niet ineens waar.
Iván Márquez
- Legendario
- Contacteer:
Re: Iván Márquez
Maar dat mag je hier niet zeggen.
En dan nog, eigenlijk is het een eer dat zo’n jongen hier nog 5 jaar zou willen spelen. Hoeveel spelers met zijn kwaliteiten zouden dat willen? 99,9% zou nog willen gaan cashen..Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:43Hij hoeft helemaal geen 5 jaar. Omdat Knipping dat roept is het niet ineens waar.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nog een weekje slapen en dan weten we meer.zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Alles komt goed !!
- Legendario
- Contacteer:
Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
En gaan we dan weer dat embleeskus gedoe krijgen.
Van mij mag Carlos er een eind aan breien,ik ben er helemaal klaar mee,met deze pseudo vedetten.
Jasper,Tannane en Dirk,dat zijn onze mannen.
Maar hij had wel toch iets in die richting geroepen? Maar goed, misschien was dat niet letterlijk, maar vooral om te benadrukken dat voor één jaar bijtekenen niet de rust of zekerheid biedt die hij wenst.Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:43Hij hoeft helemaal geen 5 jaar. Omdat Knipping dat roept is het niet ineens waar.
Enfin, weet je ook waar het op vastloopt op dit moment?
-
- Contacteer:
nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
Van mij mag Carlos er een eind aan breien,ik ben er helemaal klaar mee,met deze pseudo vedetten.
Jij wil dat Aalbers de Fluddurrus gaat uithangen? De mega onbetrouwbare lutser onder de TD’s. Laat hem aub lekker vasthouden aan zijn woorden, anders nemen zaakwaarnemers en spelers hem nimmer meer serieus..zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Legendario
- Contacteer:
En dus moet je zelf mee gaan doen? Zodat zaakwaarnemers gaan vertellen aan hun spelers dat bij NEC een onbetrouwbare TD zit?zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
-
- Contacteer:
hou toch op,NEC laat zich al maandenlang gijzelen door diezelfde zaakwaarnemers.Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:41En dus moet je zelf mee gaan doen? Zodat zaakwaarnemers gaan vertellen aan hun spelers dat bij NEC een onbetrouwbare TD zit?zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
-
- Contacteer:
de dag dat Carlos het eerste ultimatum liet lopen,toen werd hij speelbal van de zaakwaarnemers.bertje schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:39Jij wil dat Aalbers de Fluddurrus gaat uithangen? De mega onbetrouwbare lutser onder de TD’s. Laat hem aub lekker vasthouden aan zijn woorden, anders nemen zaakwaarnemers en spelers hem nimmer meer serieus..zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
-
- Contacteer:
Ja, want als hij dan voet bij stuk had gehouden was de situatie nu veel beter geweest, en hadden we al 2 nieuwe backs en rauwdouwer voor volgend seizoen gecontracteerd....)zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:59de dag dat Carlos het eerste ultimatum liet lopen,toen werd hij speelbal van de zaakwaarnemers.bertje schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:39Jij wil dat Aalbers de Fluddurrus gaat uithangen? De mega onbetrouwbare lutser onder de TD’s. Laat hem aub lekker vasthouden aan zijn woorden, anders nemen zaakwaarnemers en spelers hem nimmer meer serieus..zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
Je kunt eerder antwoord willen hebben, maar 1 april is de uiterlijke datum dat er opgezegd moet worden. Carlos heeft de backup-lijstjes al klaar hoor, het is alleen afwachten wat die andere spelers willen/verwachten of gaan brengen. Ons huidige trio kent iedereen al, dat is makkelijker starten in een nieuw seizoen.
- Legendario
- Contacteer:
Carlos gaat niet opzeggen hoor.Me..Goal schreef: ↑do 23 mar 2023, 22:06Ja, want als hij dan voet bij stuk had gehouden was de situatie nu veel beter geweest, en hadden we al 2 nieuwe backs en rauwdouwer voor volgend seizoen gecontracteerd....)zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:59de dag dat Carlos het eerste ultimatum liet lopen,toen werd hij speelbal van de zaakwaarnemers.bertje schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:39Jij wil dat Aalbers de Fluddurrus gaat uithangen? De mega onbetrouwbare lutser onder de TD’s. Laat hem aub lekker vasthouden aan zijn woorden, anders nemen zaakwaarnemers en spelers hem nimmer meer serieus..zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:26nee die drie ,die zijn lekker betrouwbaar!Legendario schreef: ↑do 23 mar 2023, 21:11Ja dat is ook lekker. Een deadline stellen en dan een week van tevoren je aanbod intrekken. Lekker betrouwbaar!zoete aardbei schreef: ↑do 23 mar 2023, 20:31Weet je,moeten we nou echt wachten tot die allerlaatste dag tot een van die drie gaat tekenen?
Of allemaal.
Je kunt eerder antwoord willen hebben, maar 1 april is de uiterlijke datum dat er opgezegd moet worden. Carlos heeft de backup-lijstjes al klaar hoor, het is alleen afwachten wat die andere spelers willen/verwachten of gaan brengen. Ons huidige trio kent iedereen al, dat is makkelijker starten in een nieuw seizoen.
Maar net of wij zo opeens 3 sterke verdedigers uit de hoed toveren? Dat word pas laat in de transferperiode duidelijk wie er wil komen waarschijnlijk.
Misschien hebben onze uitblinkers achterin dan nog geen avontuur of zak geld geboden gekregen waarop ze hopten, dan kunnen ze toch alsnog gewoon hier tekenen?
Misschien hebben onze uitblinkers achterin dan nog geen avontuur of zak geld geboden gekregen waarop ze hopten, dan kunnen ze toch alsnog gewoon hier tekenen?
- Legendario
- Contacteer:
Nee dat mag niet van zuurpruim.DRS schreef: ↑do 23 mar 2023, 22:50Maar net of wij zo opeens 3 sterke verdedigers uit de hoed toveren? Dat word pas laat in de transferperiode duidelijk wie er wil komen waarschijnlijk.
als je straks 2 keepers kwijt bent en drie verdedigers heb je wel een aardig probleem.....
Serieus? Dat zou mooi zijn, kan je lekker voortbouwen op de as van dit seizoen. Proberen Dimata dan ook over de streep te trekken, die is dikke mik met Marquez.

Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…
Hebben dezelfde zaakwaarnemer dat zal het wel zijn mischien contract verlengt bij dat bureau!bertje schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:09Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…
Al hoop ik dat ze beide tekenen natuurlijk

Ja, er zit hier ook niemand van NEC bij..bertje schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:09Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…
Zou wel echt geweldig nieuws zijn als beide langer zouden blijven zeg
-
- Contacteer:
Staat hier niet dat ze langer bij hun zaakwaarnemer blijven?Ayub schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:13Ja, er zit hier ook niemand van NEC bij..bertje schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:09Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…
- Legendario
- Contacteer:
Dimata heeft pas afgelopen winter bij die zaakwaarnemer getekend.WijchenNEC schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:57Staat hier niet dat ze langer bij hun zaakwaarnemer blijven?Ayub schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:13Ja, er zit hier ook niemand van NEC bij..bertje schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:09Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…
Ik zie op instagram dat hij momenteel lekker op het strand ligt in Alicante..
- Legendario
- Contacteer:
Dat is niet vreemd want ze zitten in Alicante.Ayub schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:13Ja, er zit hier ook niemand van NEC bij..bertje schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:09Als je dat ziet zou je zeggen dat ook Dimata gaat blijven, maar dit is meer iets met de zaakwaarnemers toch?maxnec schreef: ↑vr 24 mar 2023, 12:08https://twitter.com/RicardoG232/status/ ... 50944?s=20
Het lijkt er wel op…