Iván Márquez

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Keizerstad1994
Contacteer:

Re: Iván Márquez

Bericht door Keizerstad1994 »

zoete aardbei schreef:
wo 21 jul 2021, 21:16
Maar men heeft Marguez slechts een 2 jarig contract gegeven.Dit is gewoon een breedte aankoop.Ik denk dat ze gaan starten met Odenthal-Guth. Ik ben er achterin niet helemaal gerust op,in die Guth heb ik,hoewel ik hem niet ken,nog het meeste vertrouwen.Een in Italie opgeleide verdediger met talent,dat moet lukken.
En Odenthal heeft maar een eenjarig contract, dus zo bezien zouden ze daar nog minder in zien. 2 jarig contract is niet zo heel gek in het geval van NEC, voldoet ie niet dan zit je er nog niet 2 of 3 jaar aan vast na komend seizoen. En als je met Odenthal en Guth gaat starten heb je een hele achterhoede van net twintigers. Dat ging in de KKD al niet en in de Eredivisie wordt je dan echt geslacht. Ted zal dat ook wel inzien. Daarom denk ik ook dat er nog wel eens een LCV bij kan komen en dat Guth en Marquez het uit gaan vechten voor de rechterkant. Van Eijden ben je namelijk toch een groot deel van het seizoen kwijt.
' It doesn't matter what we want. Once we get is, then we want something else.'

Mcel
Contacteer:

Re: Iván Márquez

Bericht door Mcel »

illestyl schreef:
wo 21 jul 2021, 20:10
Mark Ariaans schreef:
wo 21 jul 2021, 19:26
Zullen we eerst maar eens kijken of de beste man er uberhaupt iets van kan voor we Ted de ruimte in prijzen? Hij denkt dat we bij NEC tiki-taka gaan spelen. Ik hou mijn hart vast.
:withstupid:

Vermoedelijk wordt het Guth-Odenthal, Guth-Baretto of Guth-Odenthal-Baretto. Met Márquez als 4e CV. Puur gebaseerd op de statistieken en beperkt beeldmateriaal, vanzelfsprekend beide heren niet aan het werk gezien.
Maar welke statistieken bedoel je dan? De laatste 3 jaar kreeg hij gemiddeld 1,25 en 1,25 tegengoals per wedstrijd bij een degradatiekandidaat. En 0,87 per wedstrijd bij een middenmoter. Omgerekend naar 34 wedstrijden zijn dat 42, 42 en 29 tegengoals. Dat zijn aantallen voor het linkerrijtje....

Ik verwacht Marquez dus echt wel gewoon in de basis, hoor. Maar ook ik heb hem natuurlijk nooit zien spelen. Ben benieuwd zaterdag!

Plaats reactie