Dat kan niemand anders dan Gerard zijn, onze huis humorist.
Magnus Mattsson
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Magnus Mattsson
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- De Kletskop
- Contacteer:
Okee, ik betaal mee aan zo’n standbeeldDe Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:17Nee, ook die verdient een standbeeld.
Iemand hem misschien tegen gekomen tijdens het uitlaten van de hond?
voor de ingang van het Jan Breydelstadion.
-
- Contacteer:
Waarom zou Brugge dit willen?
Heeft hij wellicht ook betere statistieken dan wij denken?
Heeft hij wellicht ook betere statistieken dan wij denken?
Een goeie scout ziet wel degelijk de potentie van Mattsson, maar niet als linksbuiten.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Iemand die alleen met zn hoofd naar beneden loopt, 90% van de ballen aan iemand met een ander shirt geeft, weinig tot geen duels wint en een expert is in grote kansen missen..
Tsja er zit vast potentie in, veel minder gaat het niet worden iig
- jackkreta
- Contacteer:
Het blijft angstvallig stil rond deze transfer. Geloof er niets meer van.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Als linksbuiten sticht hij weinig gevaar voor ons, maar in elk geval ook niet voor de tegenstander. Mattsson op het middenveld is levensgevaarlijk, voor ons welteverstaan.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 09 jun 2023, 09:52Iemand die alleen met zn hoofd naar beneden loopt, 90% van de ballen aan iemand met een ander shirt geeft, weinig tot geen duels wint en een expert is in grote kansen missen..
zoiets riepen we hier ook over Ole Romeny.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 09 jun 2023, 09:52Iemand die alleen met zn hoofd naar beneden loopt, 90% van de ballen aan iemand met een ander shirt geeft, weinig tot geen duels wint en een expert is in grote kansen missen..
Als centrale middenvelder op een iets lager niveau zie ik Magnus zeker van toegevoegde waarde zijn. Misschien in het Belgische voetbal.
Ik moet nog zien of Romeny dit volhoudt. Hij heeft het wel heel goed gedaan, dit seizoen.Jules schreef: ↑vr 09 jun 2023, 10:04zoiets riepen we hier ook over Ole Romeny.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 09 jun 2023, 09:52Iemand die alleen met zn hoofd naar beneden loopt, 90% van de ballen aan iemand met een ander shirt geeft, weinig tot geen duels wint en een expert is in grote kansen missen..
Als centrale middenvelder op een iets lager niveau zie ik Magnus zeker van toegevoegde waarde zijn. Misschien in het Belgische voetbal.
Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hij heeft nog 1 jaar contract, hij gaat in principe sowieso verkocht worden. Alleen vast niet voor 1,6 miljoen helaas. Denk dat alles boven de 5 ton we tevreden mogen zijn.
When Wilco talks, people listen!
Plus nog optie club 1 jaarGerard Lopez schreef: ↑vr 09 jun 2023, 15:28Hij heeft nog 1 jaar contract, hij gaat in principe sowieso verkocht worden. Alleen vast niet voor 1,6 miljoen helaas. Denk dat alles boven de 5 ton we tevreden mogen zijn.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Nou als iemand hem gratis wil hebben ook prima toch. Scheelt een jaar salaris.Gerard Lopez schreef: ↑vr 09 jun 2023, 15:28Hij heeft nog 1 jaar contract, hij gaat in principe sowieso verkocht worden. Alleen vast niet voor 1,6 miljoen helaas. Denk dat alles boven de 5 ton we tevreden mogen zijn.
Die extra 1.5 mln hebben we hard nodig om het stadion te verbouwen.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 09 jun 2023, 18:37Nou als iemand hem gratis wil hebben ook prima toch. Scheelt een jaar salaris.Gerard Lopez schreef: ↑vr 09 jun 2023, 15:28Hij heeft nog 1 jaar contract, hij gaat in principe sowieso verkocht worden. Alleen vast niet voor 1,6 miljoen helaas.
Denk dat alles boven de 5 ton we tevreden mogen zijn.
Alles komt goed !!
NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Met de huidige selectie hadden we absoluut geen 4-3-3 moeten spelen nee.....bijna alle fans zien dat en het is ongelooflijk dat alleen Rogier dat niet ziet. Maar om te stellen dat we ons geen aardige buitenspelers kunnen veroorloven vind ik onzin als je ziet dat Sparta met een vergelijkbare begroting het wel kan.
Klopt, en om terug te komen op het onderwerp: je kan niet stellen dat Matsson niet kansen heeft gehad. Soms heb je zo'n speler waarvan je kan zien: die heeft kwaliteiten.... maar het komt er niet uit.Gerard Lopez schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:41Met de huidige selectie hadden we absoluut geen 4-3-3 moeten spelen nee.....bijna alle fans zien dat en het is ongelooflijk dat alleen Rogier dat niet ziet. Maar om te stellen dat we ons geen aardige buitenspelers kunnen veroorloven vind ik onzin als je ziet dat Sparta met een vergelijkbare begroting het wel kan.
- Bottendaal
- Contacteer:
Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
Wat een dronkenmanspraat inderdaad.Bottendaal schreef: ↑za 10 jun 2023, 01:39Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
-
- Contacteer:
- De Kletskop
- Contacteer:
Lens bah je moet er niet aan denkenBottendaal schreef: ↑za 10 jun 2023, 01:39Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Spelers als Lens, Danjuma en Alireza functioneren ook prima in andere systemen. Alleen Limbombe en Cissoko zijn pure buitenspelers.De Kletskop schreef: ↑za 10 jun 2023, 09:51Lens bah je moet er niet aan denkenBottendaal schreef: ↑za 10 jun 2023, 01:39Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
Natuurlijk zijn er de afgelopen decennia mooie uitzonderingen. Zal ik de rijen Rieksen en Matssons even aanvullen? Die is bijna oneindig.Bottendaal schreef: ↑za 10 jun 2023, 01:39Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
- Bottendaal
- Contacteer:
Rieks was geen flop!Bernd schreef: ↑za 10 jun 2023, 17:53Natuurlijk zijn er de afgelopen decennia mooie uitzonderingen. Zal ik de rijen Rieksen en Matssons even aanvullen? Die is bijna oneindig.Bottendaal schreef: ↑za 10 jun 2023, 01:39Doe mij die buitenspelers ook maar niet meer, de Danjuma’s, Alireza’s, Limbombes, Cissoko’s, ze kunnen me gestolen worden!Bernd schreef: ↑vr 09 jun 2023, 19:25NEC moet sowieso stoppen met 433. Wij kunnen ons simpelweg geen goede vleugelspitsen veroorloven. Spelers verwaarlozen noem ik dat. Tavsan, Matsson zijn voorbeelden uit een lange rij flops (op die plekken).Gerherr schreef: ↑vr 09 jun 2023, 14:23Ik vind Matsson helemaal geen verkeerde speler, maar op de een of andere manier komt het er hier gewoon niet uit. Een gevalletje Niedzielan. Ook dat vond ik een prima speler. Hadden we 442 gespeeld had je er veel meer aan gehad. Misschien dat Matsson ook beter rendeert op een 4 mans-middenveld.
En zelfs Mattsson kun je geen flop noemen, iemand die het hele seizoen basis staat.