Magnus Mattsson
-
- Contacteer:
Re: Magnus Mattsson
Die bal had ik er nog ingeschoten met mijn spierziekte, schande gewoon
Verlies proberen te beperken. Verkopen en nog iets voor vangen. Na volgend seizoen gaan ze normaal gesproken toch niet met hem door. Geen onaardige speler, maar last bij ons veel te weinig zien.
Ja. Is ook kansloos. Geef ik gelijk toe.
Maar ik ben al het hele seizoen zo ontzettend klaar met dit kansloze juffie, en dan gebeurt in de laatste minuut dit… Dan trek ik het niet meer hoor.
Kost NEC ook tonnen.
Het was een mooie aanval, waarbij Mattsson knap vrijgespeeld werd.
- Nummer 11
- Contacteer:
De wanhoop droop ook af van het gezicht van Tannane. Die had toch heel wat meer assists kunnen hebben.
Misschien terug naar Denemarken. Het spel daar ligt hem misschien meer
Begrijp je. Het is echt niet te harden. De nuance verdwijnt dan soms… Hij neemt af en toe mooi de bal mee maar de rest is treurig. Maar dit zien wij allemaal toch? En wij zien ook dat Tavsan het rendement van een visstick heeft. Hoe kan het zo zijn dat Meijer niks anders probeert? Het is niet dat de bank uitpuilt van fenomenaal spelersmateriaal maar kom op hij kan op z’n minst wat proberen?! Klaar mee. Met dit seizoen… maar eigenlijk al langer met Meijer.DJTEEF! schreef: ↑zo 28 mei 2023, 16:45Ja. Is ook kansloos. Geef ik gelijk toe.
Maar ik ben al het hele seizoen zo ontzettend klaar met dit kansloze juffie, en dan gebeurt in de laatste minuut dit… Dan trek ik het niet meer hoor.
DJEEF! Je bent een teringmongool. GRAAG OPROTTEN VAN DIT FORUM.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Keezer schreef: ↑zo 28 mei 2023, 16:49Begrijp je. Het is echt niet te harden. De nuance verdwijnt dan soms… Hij neemt af en toe mooi de bal mee maar de rest is treurig. Maar dit zien wij allemaal toch? En wij zien ook dat Tavsan het rendement van een visstick heeft. Hoe kan het zo zijn dat Meijer niks anders probeert? Het is niet dat de bank uitpuilt van fenomenaal spelersmateriaal maar kom op hij kan op z’n minst wat proberen?! Klaar mee. Met dit seizoen… maar eigenlijk al langer met Meijer.DJTEEF! schreef: ↑zo 28 mei 2023, 16:45Ja. Is ook kansloos. Geef ik gelijk toe.
Omdat meijer tactisch zeer beperkt is en totaal geen wedstrijd kan omzetten of ingrijpen zodat er wel punten worden gehaald. Misschien een goede rechterhand bij een trainer die wel inzicht heeft.
Ik had al aangegeven dat mijn bericht kansloos was. En jouw bericht is even kansloos. Spuit elf.
- jackkreta
- Contacteer:
Ongelofelijk, was niet te missen.Cupfighter schreef: ↑zo 28 mei 2023, 16:43Die bal had ik er nog ingeschoten met mijn spierziekte, schande gewoon
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Zoals de commentator mooi verwoorde: “Tannane zal dit seizoen vaak gedacht hebben met een stel amateurs samen te spelen.”
Door deze misser eindigen we niet op 9 maar 12. Ongekend.
Ik heb uberhaupt geen enkele vetrouwen in zijn kwaliteiten, werd vandaag maar ff bevestigd: strik eromheen svp.
- Bottendaal
- Contacteer:
Het rare is, die jongen heeft wel techniek, maar naast dat hij in elk duwel omvergelopen wordt heeft hij ook gewoon de kracht van een 8 jarige in zn schot en pass.
-
- Contacteer:
Vast wel...... paar tientjes krijg je er wel voor. En je wint zijn salaris terug.FC Hilversum schreef: ↑zo 28 mei 2023, 19:16Strik erom maar dan gratis weggeven want die is aan geen club te verkopen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hij schoot die kans toch vrij krachtig over het doel heen hoor.Bottendaal schreef: ↑zo 28 mei 2023, 19:14Het rare is, die jongen heeft wel techniek, maar naast dat hij in elk duwel omvergelopen wordt heeft hij ook gewoon de kracht van een 8 jarige in zn schot en pass.
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Misschien het beste te verkopen aan Jumbo-Visma, Astana of Groupama. Rennen kan ie wel dus trappen ook, en het lichaam voor het bergklassement heeft ie al.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ook het goeie kapsel, lang onder de helm, aerodynamisch eronder.Gerard Lopez schreef: ↑zo 28 mei 2023, 19:31Misschien het beste te verkopen aan Jumbo-Visma, Astana of Groupama. Rennen kan ie wel dus trappen ook, en het lichaam voor het bergklassement heeft ie al.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
En hij lijkt op Jan Ullrich, ook mooi meegenomen.Bottendaal schreef: ↑zo 28 mei 2023, 21:12Ook het goeie kapsel, lang onder de helm, aerodynamisch eronder.Gerard Lopez schreef: ↑zo 28 mei 2023, 19:31Misschien het beste te verkopen aan Jumbo-Visma, Astana of Groupama. Rennen kan ie wel dus trappen ook, en het lichaam voor het bergklassement heeft ie al.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Dit is toch wel de grap van de eeuw deze jongen. Man man wat heeft die een hoop punten gekost. Echt deze bal had ieder amateur speler er gewoon rustig in geschoten.
Hij is niet iemand die past in 433. En schijnbaar heeft hij iets gedaan bij Meijer waardoor hij een tomeloze vertrouwen krijgt. Of hij is gewoon Matties van de belangrijke spelers.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 28 mei 2023, 22:34Dit is toch wel de grap van de eeuw deze jongen. Man man wat heeft die een hoop punten gekost. Echt deze bal had ieder amateur speler er gewoon rustig in geschoten.
-
- Contacteer:
Sandertjuh85 schreef: ↑zo 28 mei 2023, 22:34Dit is toch wel de grap van de eeuw deze jongen. Man man wat heeft die een hoop punten gekost. Echt deze bal had ieder amateur speler er gewoon rustig in geschoten.

Blunder vergelijkbaar met die van Jasper imo, deze bal over jagen is vrij knap.
In het gehele seizoen worden er honderden kansen op zeep geholpen in de eredivisie, je kan er een bioscoop film mee vullen.WijchenNEC schreef: ↑ma 29 mei 2023, 09:13Sandertjuh85 schreef: ↑zo 28 mei 2023, 22:34Dit is toch wel de grap van de eeuw deze jongen. Man man wat heeft die een hoop punten gekost.
Echt deze bal had ieder amateur speler er gewoon rustig in geschoten.![]()
Blunder vergelijkbaar met die van Jasper imo, deze bal over jagen is vrij knap.
Alles komt goed !!