Heb je de wedstrijd gezien? Mag toch hopen dat Ted de contracten van de keepers niet verlengd
NEC heeft twee prima keepers voor dit niveau. Niet alleen als je kijkt naar de kwaliteiten van beide, maar vooral ook als je het algeheel keepersniveau momenteel bekijkt in Nederland. Dan kan je roepen dat dit geen argument is, maar dat is het wel.
Uiteraard vind ik ook dat als Ted een zeer sterke keeper weet, dat hij deze moet halen. Maar met een beperkte beurs vind ik dat de prioriteiten elders liggen.
Voor subtop kkd zijn ze goed genoeg voor de directe promotie plaatsen zeker niet
OK, zelfs als ik het met je eens zou zijn (wat niet de situatie is), vindt jij dat keepers een hogere prio hebben dan bv een scorende spits, een creatieve 10. Lees wel: we hebben een zeer, zeer beperkt budget... dus je moet keuzes maken.
Nee. Dat vind ik niet. Een spits, creatieve scorende 10 en keeper: die hebben we nodig en in die volgorde. Binnen de salarisruimte die vrij komt als je Alblas, Branderhorst, Vet, Janga, Ondaan, Sanniez en Fase laat gaan, kan je die 3 spelers prima halen. Je zou Alblas of Branderhorst zelfs nog kunnen houden.
Daarbij denk ik niet dat van Leeuwen gekomen zou zijn als hem een lege portemonnee in het vooruitzicht zou zijn gesteld, denk je wel?
wesley sneijder op uitnodiging van marcel boekhoorn in de skybox van boekhoorn bij de wedstrijd nec denbosch
als dat verder niets met nec te maken heeft, is het toch van de zotte dat dat zomaar het stadion in mag.
wesley sneijder op uitnodiging van marcel boekhoorn in de skybox van boekhoorn bij de wedstrijd nec denbosch
als dat verder niets met nec te maken heeft, is het toch van de zotte dat dat zomaar het stadion in mag.
Die zal naar ‘zijn’ Den Bosch willen kijken.
(Daarnaast natuurlijk ex zwagers)
Het is af en toe te absurd om te zien in al die sky boxen.
Het gewone volk mag niet
Alsof de skyboxen uitpuilen iedere wedstrijd... wat een onzin.
Mag Sneijder niet net als Fred Rutten een wedstrijd komen analyseren etc etc... bovendien is zijn goal tegen Brazilië misschien wel de goal waar ik het hardst voor gejuicht heb op een aantal NEC doelpunten na...
Het is af en toe te absurd om te zien in al die sky boxen.
Het gewone volk mag niet
Alsof de skyboxen uitpuilen iedere wedstrijd... wat een onzin.
Mag Sneijder niet net als Fred Rutten een wedstrijd komen analyseren etc etc... bovendien is zijn goal tegen Brazilië misschien wel de goal waar ik het hardst voor gejuicht heb op een aantal NEC doelpunten na...
De gewone man wordt weer het hardst getroffen. Vd week die poppenkast bij hazes. Tientallen artiesten, bier en gezelligheid en jij zit daar op je bankje.
De gewone man wordt weer het hardst getroffen. Vd week die poppenkast bij hazes. Tientallen artiesten, bier en gezelligheid en jij zit daar op je bankje.
Het schijnt dat Wesley een symbolisch bedrag heeft betaald van 1 euro om binnen te mogen komen.
Het schijnt dat Wesley een symbolisch bedrag heeft betaald van 1 euro om binnen te mogen komen.
Wesley Sneijder is waarschijnlijk gewoon onder de hekken doorgegaan. Hij hoeft niet eens te bukken.
Ted heeft Rutten alleen laten komen als soort informateur om aan te geven waar het bij NEC volgens hem aan schort.
Nou daar hoeft hij Rutten niet voor te roepen.............
Ted heeft Rutten alleen laten komen als soort informateur om aan te geven waar het bij NEC volgens hem aan schort.
Nou daar hoeft hij Rutten niet voor te roepen.............