Javier Vet

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7106
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door jetipo »

Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 21:28
P. schreef:
di 29 sep 2020, 21:20
harold schreef:
di 29 sep 2020, 21:11
DR schreef:
di 29 sep 2020, 10:15
T.I.G.O. schreef:
di 29 sep 2020, 01:19
Nooit van gehoord! :???:
Een van de betere spelers van De Graafschap vorig jaar.
Waarom werd zijn contract dan niet verlengd? Ik heb er nog nooit van gehoord en ben daarom een beetje sceptisch over deze clubloze speler.
Dat lijkt me ook. Als hij daadwerkelijk zo geweldig is, dan had ie daar nog gespeeld. We zullen zien of hij de missende schakel is.
Ik denk dat De Graafschap hem graag gehouden had. Maar hij gokte op een eredivisieclub. Misgegokt en nu 2 maanden zonder club. Hij wil graag voetballen uiteraard.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... redivisie/
Dit schijnt inderdaad het verhaal te zijn. Hij is absoluut een aanwinst.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door mschr »

Henkiepenkie schreef:
di 29 sep 2020, 21:36
Hij had een optie in het contract dat hij de Graafschap kon verlaten als ze dit seizoen geen eredivisie zouden spelen. Van die optie heeft hij gebruik gemaakt.
Om uiteindelijk bij een subtopper in de eerste divisie te belanden... Als ik Javier was, zou ik een nieuwe zaakwaarnemer zoeken.

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door P. »

jetipo schreef:
di 29 sep 2020, 21:54
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 21:28
P. schreef:
di 29 sep 2020, 21:20
harold schreef:
di 29 sep 2020, 21:11
DR schreef:
di 29 sep 2020, 10:15
T.I.G.O. schreef:
di 29 sep 2020, 01:19
Nooit van gehoord! :???:
Een van de betere spelers van De Graafschap vorig jaar.
Waarom werd zijn contract dan niet verlengd? Ik heb er nog nooit van gehoord en ben daarom een beetje sceptisch over deze clubloze speler.
Dat lijkt me ook. Als hij daadwerkelijk zo geweldig is, dan had ie daar nog gespeeld. We zullen zien of hij de missende schakel is.
Ik denk dat De Graafschap hem graag gehouden had. Maar hij gokte op een eredivisieclub. Misgegokt en nu 2 maanden zonder club. Hij wil graag voetballen uiteraard.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... redivisie/
Dit schijnt inderdaad het verhaal te zijn. Hij is absoluut een aanwinst.
Oké, dat maakt het wel positiever.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
di 29 sep 2020, 04:31
Weggegooid geld. Desalniettemin welkom en succes. :party:
Hij kost toch niets, dacht dat hij transfervrij dan wel clubloos was?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Henkiepenkie »

JBNMGN schreef:
di 29 sep 2020, 22:08
bertje schreef:
di 29 sep 2020, 04:31
Weggegooid geld. Desalniettemin welkom en succes. :party:
Hij kost toch niets, dacht dat hij transfervrij dan wel clubloos was?
Salaris?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 20:38
Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 20:21
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 18:40
Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 18:18
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 16:34
Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 14:41


Je vindt Bruijn geen 10, en wil een aanvallende middenvelder naast hem zetten. Bedoel je dat je Bruijn eigenlijk meer op 8 wil zetten met een (nieuwe) 10 ernaast/-voor?

Deze opstelling lijkt mij de meest logische met de huidige selectie. Temeer omdat ik vind dat met de 4-4-2 van de afgelopen wedstrijden er een veel te grote ruimte was achter Janga.
Vooral in de omschakeling en de vroege opbouw blijven de beide middenvelders te ver achterin. Romeny staat naast Janga. De 30/40m tussen Janga/Romeny en Barreto/Bruijn in de lengte en vd Sluijs en Tavsan in de breedte blijft helemaal open, waardoor er voetballend niet fatsoenlijk aangevallen kon worden.
Daardoor staat Janga ook op een eiland. Romeny speelt niet in de combinatie, en verdeelt het spel ook niet achter de spits, steekt niemand weg. Dat missen we.
Bruijn kan dat wel. Hoeft niet (minder) te verdedigen en kan zich richten op het voetbal op het middenveld. Daarnaast heeft hij een prima schot.
Ik zie het wel zitten. Ik denk zelfs dat dit (op t scorend vermogen na) de ontbrekende schakel is.
We zijn het met elkaar eens dat het gaat om de ruimte tussen de achterste middenvelders en de aanvallers. Jij wil die ruimte opvullen met alleen Bruijn, wat ten koste gaat van een huidige aanvaller. Ik wil er inderdaad nog iemand naast zetten, wat ten koste gaat van een verdedigende middenvelder (hoewel het ook Barreto zelf kan zijn). Inderdaad omdat ik in Bruijn geen echte 10 zie, maar ook omdat we nu (in theorie) mindere tegenstanders treffen. We zullen het spel zelf moeten maken. Met geduld op de helft van de tegenstander spelen. En als Janga kan gaan werken als aanspeelpunt, kun je in dat geval beter 4 afspeelmogelijkheden voor hem hebben dan 3. Anders komen er weinig verrassingen uit en is het makkelijk te verdedigen voor de tegenstander.
Wat ik zei: dat kan ook met jouw poppetjes, maar met Vd Sluijs heb je meer loopvermogen dan met Barreto, wat in de omschakeling terug wel handig kan zijn.
Ok. Hoe gaat jou opstelling en systeem er dan uit zien?
-------------------------Alblas-----------------------
Van Rooij - Van Eijden - Bukusu - El Karouani
-------------------------Vet--------------------------
---------------Bruijn------------Vd Sluijs----------
----Tavsan------------Janga--------------Okita---

Wat ik vaker schreef: voorin is het trial and error. Tavsan en Vd Sluijs zijn voor mij door de test gekomen. De rest nog niet, hoewel Fase nog niet veel kansen heeft gehad. Okita, Janga, Fase en Romeny mogen zich dus nog bewijzen voor de andere 2 plekken.
Hoe zie je de rol van Barreto?
Die is toch echt wel een enorme meerwaarde (fit).
Klopt. Als hij echt fit is, mag hij naast Bruijn. Vd Sluijs gaat dan op de plek van Okita. Niet erg dat die het eerst mag verdienen in invalbeurten.
Ik denk alleen dat ze heel voorzichtig zijn met Barreto. Als hij afgelopen weekend niet speelde vanwege de rugblessure die hij in de voorbereiding opliep, dan vrees ik het ergste voor de komende tijd.
Belangrijkste vind ik dat 2 van de 3 middenvelders meer aan aanvallen denken dan aan verdedigen.
Maar dan gooi je het hele spelidee weer om. Je kunt nou niet bepaald zeggen dat Barreto een zelfde type is als vd Sluijs, of dat Barreto nou de dynamische 10 met loopvermogen is waar je het over had, toch?!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door gladiator »

In een seizoen zonder publiek, met een kans van 0,1% op promotie zou ik nooit gekozen hebben voor nog een middenvelder met een contract voor 1 jaar
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Mcel »

Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 23:43
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 20:38
Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 20:21
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 18:40
Bottendaal schreef:
di 29 sep 2020, 18:18
Mcel schreef:
di 29 sep 2020, 16:34

We zijn het met elkaar eens dat het gaat om de ruimte tussen de achterste middenvelders en de aanvallers. Jij wil die ruimte opvullen met alleen Bruijn, wat ten koste gaat van een huidige aanvaller. Ik wil er inderdaad nog iemand naast zetten, wat ten koste gaat van een verdedigende middenvelder (hoewel het ook Barreto zelf kan zijn). Inderdaad omdat ik in Bruijn geen echte 10 zie, maar ook omdat we nu (in theorie) mindere tegenstanders treffen. We zullen het spel zelf moeten maken. Met geduld op de helft van de tegenstander spelen. En als Janga kan gaan werken als aanspeelpunt, kun je in dat geval beter 4 afspeelmogelijkheden voor hem hebben dan 3. Anders komen er weinig verrassingen uit en is het makkelijk te verdedigen voor de tegenstander.
Wat ik zei: dat kan ook met jouw poppetjes, maar met Vd Sluijs heb je meer loopvermogen dan met Barreto, wat in de omschakeling terug wel handig kan zijn.
Ok. Hoe gaat jou opstelling en systeem er dan uit zien?
-------------------------Alblas-----------------------
Van Rooij - Van Eijden - Bukusu - El Karouani
-------------------------Vet--------------------------
---------------Bruijn------------Vd Sluijs----------
----Tavsan------------Janga--------------Okita---

Wat ik vaker schreef: voorin is het trial and error. Tavsan en Vd Sluijs zijn voor mij door de test gekomen. De rest nog niet, hoewel Fase nog niet veel kansen heeft gehad. Okita, Janga, Fase en Romeny mogen zich dus nog bewijzen voor de andere 2 plekken.
Hoe zie je de rol van Barreto?
Die is toch echt wel een enorme meerwaarde (fit).
Klopt. Als hij echt fit is, mag hij naast Bruijn. Vd Sluijs gaat dan op de plek van Okita. Niet erg dat die het eerst mag verdienen in invalbeurten.
Ik denk alleen dat ze heel voorzichtig zijn met Barreto. Als hij afgelopen weekend niet speelde vanwege de rugblessure die hij in de voorbereiding opliep, dan vrees ik het ergste voor de komende tijd.
Belangrijkste vind ik dat 2 van de 3 middenvelders meer aan aanvallen denken dan aan verdedigen.
Maar dan gooi je het hele spelidee weer om. Je kunt nou niet bepaald zeggen dat Barreto een zelfde type is als vd Sluijs, of dat Barreto nou de dynamische 10 met loopvermogen is waar je het over had, toch?!
We hebben volgens mij überhaupt geen dynamische 10 met loopvermogen in de selectie. Net zomin als afgelopen jaar. Toen hadden we zo niet moeten spelen en ook nu moeten we ons niet wagen aan een spelletje waarbij zo'n speler nodig is. Als je twee middenvelders hoger neerzet, die zowel aanvallend als verdedigend een rol kunnen spelen, dan maakt dat je team dynamischer, zonder dat je dus één speler (op 10) daar verantwoordelijk voor maakt. Wat Barreto aan de rechterkant kan doen, kan Vd Sluijs aan de linkerkant. Dat de één van nature wat aanvallender dan de ander is ingesteld, maakt niet uit. Eén van beiden speelt en Bruijn vult de andere positie op.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Javier Vet

Bericht door BennyT »

gladiator schreef:
wo 30 sep 2020, 00:35
In een seizoen zonder publiek, met een kans van 0,1% op promotie zou ik nooit gekozen hebben voor nog een middenvelder met een contract voor 1 jaar
Nu nog een scorende spits en we worden 5de!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door JBNMGN »

Henkiepenkie schreef:
di 29 sep 2020, 22:13
JBNMGN schreef:
di 29 sep 2020, 22:08
bertje schreef:
di 29 sep 2020, 04:31
Weggegooid geld. Desalniettemin welkom en succes. :party:
Hij kost toch niets, dacht dat hij transfervrij dan wel clubloos was?
Salaris?
Ach makkie :jestera:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door JBNMGN »

BennyT schreef:
wo 30 sep 2020, 06:55
gladiator schreef:
wo 30 sep 2020, 00:35
In een seizoen zonder publiek, met een kans van 0,1% op promotie zou ik nooit gekozen hebben voor nog een middenvelder met een contract voor 1 jaar
Nu nog een scorende spits en we worden 5de!
En nog een trainer die het snapt dan worden we kampioen :wink:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door JBNMGN »

gladiator schreef:
wo 30 sep 2020, 00:35
In een seizoen zonder publiek, met een kans van 0,1% op promotie zou ik nooit gekozen hebben voor nog een middenvelder met een contract voor 1 jaar
Ik zou een clublose speler die nergens anders terecht kan al helemaal niet halen en zeker niet weer een middenvelder daar waar je zit te smeken om een scorende spits.
Romeny en Janga maken dat nog niet waar
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Mcel »

JBNMGN schreef:
wo 30 sep 2020, 07:24
gladiator schreef:
wo 30 sep 2020, 00:35
In een seizoen zonder publiek, met een kans van 0,1% op promotie zou ik nooit gekozen hebben voor nog een middenvelder met een contract voor 1 jaar
Ik zou een clublose speler die nergens anders terecht kan al helemaal niet halen en zeker niet weer een middenvelder daar waar je zit te smeken om een scorende spits.
Romeny en Janga maken dat nog niet waar
Er worden niet heel veel kansen gemist. Er worden vooral weinig kansen gecreëerd. Dat ligt niet alleen aan de spitsen.
Verder hoeft er geen sprake te zijn van "nergens anders terecht kunnen". Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
wo 30 sep 2020, 07:56
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.
Ik denk dat er getwijfeld wordt of wij de doelstelling voor dit jaar halen. Met een iets te vaak afwezige Barreto halen we de top 5 wellicht niet. Dat zal de gedachte erachter zijn.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Javier Vet

Bericht door BennyT »

Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 08:04
mschr schreef:
wo 30 sep 2020, 07:56
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.
Ik denk dat er getwijfeld wordt of wij de doelstelling voor dit jaar halen. Met een iets te vaak afwezige Barreto halen we de top 5 wellicht niet. Dat zal de gedachte erachter zijn.
Je moet de waarde van Barreto ook niet overschatten. Zo goed vond ik hem ook weer niet..eigenlijk viel hij me best wel tegen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Javier Vet

Bericht door Kanchelskis »

BennyT schreef:
wo 30 sep 2020, 08:22
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 08:04
mschr schreef:
wo 30 sep 2020, 07:56
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.
Ik denk dat er getwijfeld wordt of wij de doelstelling voor dit jaar halen. Met een iets te vaak afwezige Barreto halen we de top 5 wellicht niet. Dat zal de gedachte erachter zijn.
Je moet de waarde van Barreto ook niet overschatten. Zo goed vond ik hem ook weer niet..eigenlijk viel hij me best wel tegen.
Barreto liet zijn klasse met regelmaat zien en versnelde het spel. We mogen na 3 a 4 wedstrijden waarin die niet alles gespeeld heeft ook niet meteen teveel verwachten. Ik denk daarom eerder dat je je verwachtingen bij moet stellen, dan dat hij overschat wordt.

Brabander
Berichten: 1594
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Brabander »

Wellicht is het wel een goede zet om deze jongenerbij te halen, toch een ervaren speler die ook nog wat meer fysiek heeft en hiermee ook wat meer druk naar voren kan geven. Je zag dat we afgelopen week ook fysiek gewoon tekort kwamen tegen De Graafschap.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Javier Vet

Bericht door BennyT »

Kanchelskis schreef:
wo 30 sep 2020, 08:49
BennyT schreef:
wo 30 sep 2020, 08:22
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 08:04
mschr schreef:
wo 30 sep 2020, 07:56
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.
Ik denk dat er getwijfeld wordt of wij de doelstelling voor dit jaar halen. Met een iets te vaak afwezige Barreto halen we de top 5 wellicht niet. Dat zal de gedachte erachter zijn.
Je moet de waarde van Barreto ook niet overschatten. Zo goed vond ik hem ook weer niet..eigenlijk viel hij me best wel tegen.
Barreto liet zijn klasse met regelmaat zien en versnelde het spel. We mogen na 3 a 4 wedstrijden waarin die niet alles gespeeld heeft ook niet meteen teveel verwachten. Ik denk daarom eerder dat je je verwachtingen bij moet stellen, dan dat hij overschat wordt.
We zijn 3 a 4 wedstrijden verder en meneer is al 2 keer geblesseerd...denk dat we er niet teveel van mogen verwachten. Je kunt er niet op bouwen. Dat kan met een Vet natuurlijk wel. Als dit team eenmaal staat, komt Barreto er niet meer in. Die mag het doen met invalbeurtjes..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door mschr »

Brabander schreef:
wo 30 sep 2020, 08:53
Wellicht is het wel een goede zet om deze jongenerbij te halen, toch een ervaren speler die ook nog wat meer fysiek heeft en hiermee ook wat meer druk naar voren kan geven. Je zag dat we afgelopen week ook fysiek gewoon tekort kwamen tegen De Graafschap.
Kwamen we fysiek tekort? Zij scoren uit een cornerinworp en een pingel, die geen pingel was. Het had niks met fysieke kracht te maken. Sterker nog, de Doetinchemmers maakten helemaal niks klaar en werden van de kast naar de muur gestuurd het eerste uur van de wedstrijd.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door bertje »

BennyT schreef:
wo 30 sep 2020, 08:59
Kanchelskis schreef:
wo 30 sep 2020, 08:49
BennyT schreef:
wo 30 sep 2020, 08:22
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 08:04
mschr schreef:
wo 30 sep 2020, 07:56
Mcel schreef:
wo 30 sep 2020, 07:48
Als clubs voorzien zijn van genoeg verdedigende middenvelders, halen ze geen nieuwe erbij. Dat zegt niks over de kwaliteit van Vet. In deze tijd is er weinig extra geld overal.
En wij als club met juist heel weinig geld gaan een extra middenvelder halen voor een positie die driedubbel bezet is. Ik wil best geloven dat Vet een puike middenvelder is, maar een extra salarispost past niet in ons plan. Ons vijfjarenplan waarin we volgend seizoen promoveren.
Ik denk dat er getwijfeld wordt of wij de doelstelling voor dit jaar halen. Met een iets te vaak afwezige Barreto halen we de top 5 wellicht niet. Dat zal de gedachte erachter zijn.
Je moet de waarde van Barreto ook niet overschatten. Zo goed vond ik hem ook weer niet..eigenlijk viel hij me best wel tegen.
Barreto liet zijn klasse met regelmaat zien en versnelde het spel. We mogen na 3 a 4 wedstrijden waarin die niet alles gespeeld heeft ook niet meteen teveel verwachten. Ik denk daarom eerder dat je je verwachtingen bij moet stellen, dan dat hij overschat wordt.
We zijn 3 a 4 wedstrijden verder en meneer is al 2 keer geblesseerd...denk dat we er niet teveel van mogen verwachten. Je kunt er niet op bouwen. Dat kan met een Vet natuurlijk wel. Als dit team eenmaal staat, komt Barreto er niet meer in. Die mag het doen met invalbeurtjes..
:crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door illestyl »

Speelde prima en bracht balans, lijkt een beetje de missing link.

Daarnaast houden voor het eerst de nul, mogen we spreken van het Vet-effect? :wink:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door De Kletskop »

illestyl schreef:
zo 04 okt 2020, 14:23
Speelde prima en bracht balans, lijkt een beetje de missing link.

:withstupid:

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Javier Vet

Bericht door BennyT »

illestyl schreef:
zo 04 okt 2020, 14:23
Speelde prima en bracht balans, lijkt een beetje de missing link.

Daarnaast houden voor het eerst de nul, mogen we spreken van het Vet-effect? :wink:
Is nog te vroeg voor. Ben zeer benieuwd naar Ondaan.

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Javier Vet

Bericht door Nijmegen0413 »

illestyl schreef:
zo 04 okt 2020, 14:23
Speelde prima en bracht balans, lijkt een beetje de missing link.

Daarnaast houden voor het eerst de nul, mogen we spreken van het Vet-effect? :wink:
Prima, sobere en fysiek sterke speler.
Eentje die je idd wel nodig heb.
Voor de geweldige voetballende oplossingen mag hij Bruijn of onze voorste 4 inspelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten