Elayis Tavsan
Re: Elayis Tavsan
Ik zie Tavsan ook Het grote Oranje halen. Die moet volgend jaar lekker naar AZ.
-
- Contacteer:
Hoe komt het denk je dat hij hier in hetzelfde systeem niet of nauwelijks uit de verf komt?
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat heb ik al wel eens vaker uitgelegd.
Omdat hij teveel vasthield aan hetzelfde (niet renderende) trucje.
Hij moet veel meer zwerven, tussen dr linies, voor de goal, op avontuur, het geluk zoeken, meer in de korte combinatie, meer afwisselen, etc.
Dat doet hij de laatste weken veel meer. Gaf zelf al aan tegen zijn topvorm aan te zitten. De goal ontbrak er nog aan de laatste wedstrijden. Met een beetje geluk is die goal tegen RKC (en deze bij JO) het laatste zetje om ook het rendement te verhogen.
Dus het komt er wel degelijk uit in ons ‘zelfde systeem’…
Maar laat met raden jij ziet het anders en dat komt door Meijer?!
De vraag is: waarom hield hij vast aan hetzelfde (niet renderende) trucje? Omdat hij vastgeplakt zit aan de rechterkant en geen ruimte heeft voor zwerven tussen de linies etc. En omdat de tegenstanders vaak 2 man op hem zetten.Bottendaal schreef: ↑zo 26 mar 2023, 12:52Dat heb ik al wel eens vaker uitgelegd.
Hij moet veel meer zwerven, tussen dr linies, voor de goal, op avontuur, het geluk zoeken, meer in de korte combinatie, meer afwisselen, etc.
Dat doet hij de laatste weken veel meer. Gaf zelf al aan tegen zijn topvorm aan te zitten. De goal ontbrak er nog aan de laatste wedstrijden. Met een beetje geluk is die goal tegen RKC (en deze bij JO) het laatste zetje om ook het rendement te verhogen.
Voor RKC las ik hier hele andere verhalen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat zal allemaal best, maar niet van mij.Jules schreef: ↑zo 26 mar 2023, 12:59De vraag is: waarom hield hij vast aan hetzelfde (niet renderende) trucje? Omdat hij vastgeplakt zit aan de rechterkant en geen ruimte heeft voor zwerven tussen de linies etc. En omdat de tegenstanders vaak 2 man op hem zetten.Bottendaal schreef: ↑zo 26 mar 2023, 12:52Dat heb ik al wel eens vaker uitgelegd.
Voor RKC las ik hier hele andere verhalen.
Uhm wat jij zegt klopt dus niet. Hij zit niet meer aan de zijlijn vastgeplakt, (die 2 man dekking maakt dus kennelijk ook niet uit.)
Het klopt dus niet dat hij aan de rechterkant staat in een 4-3-3 opstelling? Waar staat hij wel de laatste wedstrijden, want dan is mij iets ontgaan? Ik zou zweren dat de goal tegen RKC aan de rechterkant ontstond.Bottendaal schreef: ↑zo 26 mar 2023, 13:06Uhm wat jij zegt klopt dus niet. Hij zit niet meer aan de zijlijn vastgeplakt, (die 2 man dekking maakt dus kennelijk ook niet uit.)
- Bottendaal
- Contacteer:
Pffff lees gewoon even wat er staat.Jules schreef: ↑zo 26 mar 2023, 13:28Het klopt dus niet dat hij aan de rechterkant staat in een 4-3-3 opstelling? Waar staat hij wel de laatste wedstrijden, want dan is mij iets ontgaan? Ik zou zweren dat de goal tegen RKC aan de rechterkant ontstond.Bottendaal schreef: ↑zo 26 mar 2023, 13:06Uhm wat jij zegt klopt dus niet. Hij zit niet meer aan de zijlijn vastgeplakt, (die 2 man dekking maakt dus kennelijk ook niet uit.)
Je bedoelt dat hij de laatste tijd meer tussen de linies zwerft, voor de goal, op avontuur, het geluk zoeken, meer in de korte combinatie, meer afwisselen, etc.
Ik ben het ook met je eens dat hij dat meer moet doen, maar mijn vraag is: moet dat per se vanaf de rechterkant? Als ik jou zo lees niet namelijk.
-
- Contacteer:
AZ gaat Reijnders (denk ik) voor een bult geld verkopen komende zomer. Maar ook Zerrouki zal gaan vertrekken bij Twente. Beide clubs zullen zich dan vervolgens bij NEC melden als ze slim zijn. Dirk ligt nog 2 jaar vast. Miljoenetje of 6 doen?
6 miljoen? Omdat het AZ en/of Twente is? Krik het bedrag maar omhoog. Dan maar geen AZ en/of Twente.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 27 mar 2023, 10:42AZ gaat Reijnders (denk ik) voor een bult geld verkopen komende zomer. Maar ook Zerrouki zal gaan vertrekken bij Twente. Beide clubs zullen zich dan vervolgens bij NEC melden als ze slim zijn. Dirk ligt nog 2 jaar vast. Miljoenetje of 6 doen?
Twente wou toch rond de 10 voor Zerrouki? Proper is niet minder dan Zerrouki en 3 jaar jonger.E.B schreef: ↑ma 27 mar 2023, 11:006 miljoen? Omdat het AZ en/of Twente is? Krik het bedrag maar omhoog. Dan maar geen AZ en/of Twente.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 27 mar 2023, 10:42AZ gaat Reijnders (denk ik) voor een bult geld verkopen komende zomer. Maar ook Zerrouki zal gaan vertrekken bij Twente. Beide clubs zullen zich dan vervolgens bij NEC melden als ze slim zijn. Dirk ligt nog 2 jaar vast. Miljoenetje of 6 doen?
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat bedoel ik inderdaad, en dat doet hij al. Gaat prima vanaf de rechterkant. Na zo lange tijd heeft hij het licht kennelijk gezien. Hem nu verplaatsen zou gekkenwerk zijn.Jules schreef: ↑ma 27 mar 2023, 10:23Je bedoelt dat hij de laatste tijd meer tussen de linies zwerft, voor de goal, op avontuur, het geluk zoeken, meer in de korte combinatie, meer afwisselen, etc.
Ik ben het ook met je eens dat hij dat meer moet doen, maar mijn vraag is: moet dat per se vanaf de rechterkant? Als ik jou zo lees niet namelijk.
-
- Contacteer:
Niet overdrijven. Zerrouki doet wat Proper doet al 2 jaar op een hoger niveau. En is gewoon basisspeler bij Algerije.ARoelofs schreef: ↑ma 27 mar 2023, 14:38Twente wou toch rond de 10 voor Zerrouki? Proper is niet minder dan Zerrouki en 3 jaar jonger.E.B schreef: ↑ma 27 mar 2023, 11:006 miljoen? Omdat het AZ en/of Twente is? Krik het bedrag maar omhoog. Dan maar geen AZ en/of Twente.Nijmegen0413 schreef: ↑ma 27 mar 2023, 10:42AZ gaat Reijnders (denk ik) voor een bult geld verkopen komende zomer. Maar ook Zerrouki zal gaan vertrekken bij Twente. Beide clubs zullen zich dan vervolgens bij NEC melden als ze slim zijn. Dirk ligt nog 2 jaar vast. Miljoenetje of 6 doen?
Goed om te zien dat hij gisteravond niet aan de zijlijn gekleefd was, maar op meer plekken te vinden was. PSV is natuurlijk geen graadmeter, maar het gaat op die manier de goede kant op met hem. Vasthouden dit en tegen komende mindere tegenstanders scoren en assists afleveren. Nog 7 wedstrijden om een mooie transfersom op te leveren.
-
- Contacteer:
Helemaal klaar mee
Haha Henkiepenkie ik ben ook overal klaar mee. Maar Tavsan was nou net een speler die nog wat creëerde vandaag. Minimaal natuurlijk, maar die andere twee aanvallers... Breek me de bek niet open
Eens een
'er, altijd een
'er

-
- Contacteer:
De hele aanval was ruk. Maar Tavsan was vooral verstoppertje aan het spelen vandaag. Het veld breed houden ho maar.
misschien niet zijn opdracht?Henkiepenkie schreef: ↑zo 16 apr 2023, 14:55De hele aanval was ruk. Maar Tavsan was vooral verstoppertje aan het spelen vandaag. Het veld breed houden ho maar.
-
- Contacteer:
Dus zijn opdracht was, jezelf zoveel mogelijk niet aanspeelbaar maken. Oke helder.nmgn2018 schreef: ↑zo 16 apr 2023, 15:02misschien niet zijn opdracht?Henkiepenkie schreef: ↑zo 16 apr 2023, 14:55De hele aanval was ruk. Maar Tavsan was vooral verstoppertje aan het spelen vandaag. Het veld breed houden ho maar.
Lekker zoveel mogelijk niet aan de bal komen. Goed verschuilen en mocht de bal in je richting komen, da dan vooral geen moeite doen.
nee, het veld breed houden. wellicht idee dat bart eroverheen kwam. ik weet het niet maar jij schijnt bij de besprekingen te zitten?Henkiepenkie schreef: ↑zo 16 apr 2023, 15:03Dus zijn opdracht was, jezelf zoveel mogelijk niet aanspeelbaar maken. Oke helder.nmgn2018 schreef: ↑zo 16 apr 2023, 15:02misschien niet zijn opdracht?Henkiepenkie schreef: ↑zo 16 apr 2023, 14:55De hele aanval was ruk. Maar Tavsan was vooral verstoppertje aan het spelen vandaag. Het veld breed houden ho maar.
was met marques je gevaarlijkste van alles met aanvallende intenties
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die jongen heeft z'n 3 goaltjes en 2 assists al binnen voor dit seizoen. Daar mag je niks meer bovenop verwachten.
When Wilco talks, people listen!