Elayis Tavsan
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Elayis Tavsan
Zonde dat die bal binnenkant paal eruit ketste.
Maar zoals eerder gezegd, hij is anders gaan spelen, steeds gevaarlijker, en beloond dat eindelijk met een doelpunt.
Maar zoals eerder gezegd, hij is anders gaan spelen, steeds gevaarlijker, en beloond dat eindelijk met een doelpunt.
Wat mooi dat hij scoorde en bijna ook nog een 2e 

En met een beetje geluk had ie er 2 gemaakt en 1 assist legt hem panklaar voor Dimata bij de 2e paalBottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 23:39Zonde dat die bal binnenkant paal eruit ketste.
Nu doortrekken!!
Hopelijk is hij nu door die barrière heen en begint het publiek niet meteen te morren als hij thuis een kans mist. Geweldige goal, hij kan het wel gewoon. Huphup Elayis! 

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Vast een kenner hier die wat meer inzicht heeft mbt contractverlengingen;
Is het bij een optie altijd zo dat het contract voor het betreffende aantal jaar/jaren wordt verlengd of kan je bv ook het contract op dat moment langer verlengen, of moet dat later?
In het laatste geval zou je Tavsan een aanbieding voor meerdere jaren kunnen geven met een aantal opties die hij graag wil.We weten dat hij waarschijnlijk na dit jaar gaat verkassen maat zo zou je toch meer cash kunnen genereren.
Is het bij een optie altijd zo dat het contract voor het betreffende aantal jaar/jaren wordt verlengd of kan je bv ook het contract op dat moment langer verlengen, of moet dat later?
In het laatste geval zou je Tavsan een aanbieding voor meerdere jaren kunnen geven met een aantal opties die hij graag wil.We weten dat hij waarschijnlijk na dit jaar gaat verkassen maat zo zou je toch meer cash kunnen genereren.
Je kunt natuurlijk altijd een ander aanbod doen, en daar kan een speler dan mee akkoord gaan of niet. Punt bij de optie is volgens mij vooral dat het eenzijdig is.bbq schreef: ↑zo 19 mar 2023, 11:11Vast een kenner hier die wat meer inzicht heeft mbt contractverlengingen;
- De Kletskop
- Contacteer:
Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
-
- Contacteer:
Haha, die ziet alleen wat hij wilt zien. Dat is toch algemeen bekend?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
- Keizerstad1994
- Contacteer:
En dan zichzelf quoten om te laten zien dat hij toch echt wel gelijk heeft.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 19 mar 2023, 13:09Haha, die ziet alleen wat hij wilt zien. Dat is toch algemeen bekend?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
Justice knows every mans number
Ik denk dat Jules hem nog wel een keer als linksback wil proberen..De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
eh hoezo? Heb ik ook maar ergens beweerd dat je zonder Tavsan moet spelen?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
- De Kletskop
- Contacteer:
Nee, maar wel mét Musaba, daar gaat het mij om.Jules schreef: ↑zo 19 mar 2023, 16:41eh hoezo? Heb ik ook maar ergens beweerd dat je zonder Tavsan moet spelen?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)Demtsjenko schreef: ↑vr 17 mar 2023, 08:21Beeldvorming… “we” zijn er goed in, naar ik zeg het nog een keer… als je tavsan uit je elftal wilt halen heb je geen verstand van voetbal…
Ik heb de vraag gesteld waarom Tavsan op links en Musaba op rechts niet uitgeprobeerd wordt. Ik vind dat Rogier dat had moeten uitproberen in het geval Tavsan op rechts onzichtbaar is (wat regelmatig het geval is, of zijn we dat na 1 wedstrijd vergeten?) en Mattsson niets laat zien (wat ook meestal het geval is). Het is een hypothese en geen harde stelling, omdat ik niet weet wat Tavsan op links kan laten zien. Maar daar gaat het mij juist om, dat we dat nog steeds niet weten.De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 22:00Nee, maar wel mét Musaba, daar gaat het mij om.Jules schreef: ↑zo 19 mar 2023, 16:41eh hoezo? Heb ik ook maar ergens beweerd dat je zonder Tavsan moet spelen?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:09
Eens. Maar dat is dan wel omdat musaba echt nog helemaal niks heeft laten zien. (Oke op 1 momentje na dan)
Jij hebt moeite met Musaba in de aanval opstellen, prima, ik het moeite met Mattsson in de aanval opstellen. Na RKC heb ik dat nog steeds.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik heb moeite met zowel Musaba en/of Mattson opstellen.Jules schreef: ↑ma 20 mar 2023, 09:03Ik heb de vraag gesteld waarom Tavsan op links en Musaba op rechts niet uitgeprobeerd wordt. Ik vind dat Rogier dat had moeten uitproberen in het geval Tavsan op rechts onzichtbaar is (wat regelmatig het geval is, of zijn we dat na 1 wedstrijd vergeten?) en Mattsson niets laat zien (wat ook meestal het geval is). Het is een hypothese en geen harde stelling, omdat ik niet weet wat Tavsan op links kan laten zien. Maar daar gaat het mij juist om, dat we dat nog steeds niet weten.De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 22:00Nee, maar wel mét Musaba, daar gaat het mij om.Jules schreef: ↑zo 19 mar 2023, 16:41eh hoezo? Heb ik ook maar ergens beweerd dat je zonder Tavsan moet spelen?De Kletskop schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:13Laten we hopen dat Jules na gisteravond het licht ook gezien heeft.Bottendaal schreef: ↑za 18 mar 2023, 21:51Tuurlijk is dat mogelijk, maar waarom zou je willen spelen met een speler die precies één bal (uitzonderlijk) goed geraakt heeft in 9 wedstrijden?Jules schreef: ↑vr 17 mar 2023, 09:13
dus het is onmogelijk een opstelling te maken waarin Musaba en Tavsan staan? Omdat dan de linksbenige aanvaller Tavsan uit zijn positie op links in de aanval komt te staan terwijl die positie exclusief is weggelegd voor de rechtsbenige middenvelder Mattsson? Logisch ook wel.
Jij hebt moeite met Musaba in de aanval opstellen, prima, ik het moeite met Mattsson in de aanval opstellen. Na RKC heb ik dat nog steeds.
Heeft er alweer 1 in liggen bij jong Oranje
- Bottendaal
- Contacteer:
Haha, in een 433 systeem…
Fijn dat hij die vrijheid voelt en gebruikt...

- Bottendaal
- Contacteer:
Hopelijk trekt ie dat door!Bottendaal schreef: ↑zo 26 mar 2023, 11:18Dat doet hij bij ons inmiddels ook. En zie daar zijn vorm + goal.