Toch was de goal en de kans (en ik ben ff krittisch) precies wat elke tegenstander (trainer) over hem zal zeggen. De goal was goed, die kans ook. Maar het was 2x hetzelfde. Binnendoor en shoot. Als Tavsan verder wil... zal hij een plan B en C moeten hebben. Sorry, maar dat meen ik.bertje schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:32Nijmegen0413 schreef: ↑zo 13 nov 2022, 15:50Sterke invalbeurt en een goede goal. Hopelijk kan hij zich richting de 2e seizoenshelft weer revancheren.Dit wil ik van Tavsan zien. Bij elke bal gezicht naar zijn directe tegenstander en hem proberen uit te spelen. Dan lukt het maar 9 van de 10 keer niet, die ene keer is dan wel goud waard. Lekker voor zijn vertrouwen ook dat hij die goal maakt.
Elayis Tavsan
Re: Elayis Tavsan
Robben deed ook elke keer hetzelfde ( wel meer kwaliteit hoor ;-))Polleke schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:52Toch was de goal en de kans (en ik ben ff krittisch) precies wat elke tegenstander (trainer) over hem zal zeggen. De goal was goed, die kans ook. Maar het was 2x hetzelfde. Binnendoor en shoot. Als Tavsan verder wil... zal hij een plan B en C moeten hebben. Sorry, maar dat meen ik.bertje schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:32Nijmegen0413 schreef: ↑zo 13 nov 2022, 15:50Sterke invalbeurt en een goede goal. Hopelijk kan hij zich richting de 2e seizoenshelft weer revancheren.Dit wil ik van Tavsan zien. Bij elke bal gezicht naar zijn directe tegenstander en hem proberen uit te spelen. Dan lukt het maar 9 van de 10 keer niet, die ene keer is dan wel goud waard. Lekker voor zijn vertrouwen ook dat hij die goal maakt.
Een winnende trainer heeft altijd gelijk maar wat zat ik mezelf op te vreten sinds we tegen 10 man kwamen te staan.
Ik had Mattson maar middenveld gehaald en Tavsan ingebracht. Matsson in namelijk geen buitenspeler.
Goede invalbeurt van Tavsan, sowieso de enige man die een man kan passeren. Op zich wel handig wanneer tegenstander er 1 minder heeft.
Zeker gisteren, Matsson leek slap, traag en ongeïnspireerd over dat veld. Dat inkoppertje is leuk meegenomen maar voor rest was ik er niet enthousiast over.Jota schreef: ↑ma 14 nov 2022, 07:20Robben deed ook elke keer hetzelfde ( wel meer kwaliteit hoor ;-))Polleke schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:52Toch was de goal en de kans (en ik ben ff krittisch) precies wat elke tegenstander (trainer) over hem zal zeggen. De goal was goed, die kans ook. Maar het was 2x hetzelfde. Binnendoor en shoot. Als Tavsan verder wil... zal hij een plan B en C moeten hebben. Sorry, maar dat meen ik.bertje schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:32Nijmegen0413 schreef: ↑zo 13 nov 2022, 15:50Sterke invalbeurt en een goede goal. Hopelijk kan hij zich richting de 2e seizoenshelft weer revancheren.Dit wil ik van Tavsan zien. Bij elke bal gezicht naar zijn directe tegenstander en hem proberen uit te spelen. Dan lukt het maar 9 van de 10 keer niet, die ene keer is dan wel goud waard. Lekker voor zijn vertrouwen ook dat hij die goal maakt.
Een winnende trainer heeft altijd gelijk maar wat zat ik mezelf op te vreten sinds we tegen 10 man kwamen te staan.
Ik had Mattson maar middenveld gehaald en Tavsan ingebracht. Matsson in namelijk geen buitenspeler.
Goede invalbeurt van Tavsan, sowieso de enige man die een man kan passeren. Op zich wel handig wanneer tegenstander er 1 minder heeft.
De enige man die zijn tegenstander kan passeren? En Cissoko dan? Tavsan had nu het voordeel wat Cissoko ook heel lang had, een moe gestreden tegenstander. En bij Tavsan weet je ook dat het de ene wedstrijd fantastisch is en de andere weer ruk.Jota schreef: ↑ma 14 nov 2022, 07:20Robben deed ook elke keer hetzelfde ( wel meer kwaliteit hoor ;-))Polleke schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:52Toch was de goal en de kans (en ik ben ff krittisch) precies wat elke tegenstander (trainer) over hem zal zeggen. De goal was goed, die kans ook. Maar het was 2x hetzelfde. Binnendoor en shoot. Als Tavsan verder wil... zal hij een plan B en C moeten hebben. Sorry, maar dat meen ik.bertje schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:32Nijmegen0413 schreef: ↑zo 13 nov 2022, 15:50Sterke invalbeurt en een goede goal. Hopelijk kan hij zich richting de 2e seizoenshelft weer revancheren.Dit wil ik van Tavsan zien. Bij elke bal gezicht naar zijn directe tegenstander en hem proberen uit te spelen. Dan lukt het maar 9 van de 10 keer niet, die ene keer is dan wel goud waard. Lekker voor zijn vertrouwen ook dat hij die goal maakt.
Het is wel lekker om iemand als Tavsan op de bank te hebben.
lekkerder dan in de bassis iig.. je ziet nu weer dat er punten worden gepakt in een periode dat hij niet in de bassis staat.. ben er heilig van overtuigd dat zijn afwezigheid destijds, de reden is van promotie. fc tavsan kan goed voetballen, maar is funest voor een team.
om dat te doen moet je ook veel meer kwaliteit hebben anders loop je je steeds vast! daarbij moet je op doel kunnen schieten, dat lukt ook maar soms. ik snap wel dat iedereen blijft hopen. je kan zien dat als ie zich ontwikkeld en een paar stappen zet, hij het eventueel zou kunnen. maar tot die tijd is het gewoon een prut speler waar het team zo veel last van heeft dat je punten verspeeld.. als je 3 man naar je toe trekt moet je daar gebruik van maken.. 1 pass kan er voor zorgen dat het veld open ligt.. vast lopen kan iedereen..Jota schreef: ↑ma 14 nov 2022, 07:20Robben deed ook elke keer hetzelfde ( wel meer kwaliteit hoor ;-))Polleke schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:52Toch was de goal en de kans (en ik ben ff krittisch) precies wat elke tegenstander (trainer) over hem zal zeggen. De goal was goed, die kans ook. Maar het was 2x hetzelfde. Binnendoor en shoot. Als Tavsan verder wil... zal hij een plan B en C moeten hebben. Sorry, maar dat meen ik.bertje schreef: ↑zo 13 nov 2022, 21:32Nijmegen0413 schreef: ↑zo 13 nov 2022, 15:50Sterke invalbeurt en een goede goal. Hopelijk kan hij zich richting de 2e seizoenshelft weer revancheren.Dit wil ik van Tavsan zien. Bij elke bal gezicht naar zijn directe tegenstander en hem proberen uit te spelen. Dan lukt het maar 9 van de 10 keer niet, die ene keer is dan wel goud waard. Lekker voor zijn vertrouwen ook dat hij die goal maakt.
Eindelijk weer eens de oude Tavsan gezien. Dribbelde een paar keer heerlijk langs die sukkel van een Dijks en Wittek. Hopelijk het begin van meer!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
- De Kletskop
- Contacteer:
Tavzan is gevaarlijk als hij de bal krijgt halve wegen helft tegenstander. Zag je vandaag ook. 2e helft staat hij te ver van de goal van tegenstanders. Hiervoor mist hij echte snelheid. Wissel dan ook meer dan logisch
vond ik ook logisch, en dan hopend op de snelheid van Musaba een countertje uit te kunnen spelen!
- Bottendaal
- Contacteer:
- jackkreta
- Contacteer:
Wanneer zou zijn optie gelicht moeten worden?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
April. Maar lijkt eindelijk het licht te hebben gezien. Eindelijk meer drang naar voren en ook een heerlijke assist!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Hij moet gewoon niet op 50 meter van de goal de bal al krijgen, daar mist hij de pure snelheid voor, maar wat kan die gast geweldig voetballen. Volgend jaar AZ.
De snelheid en techniek heeft tie wel alleen moet hij net zoals Proper meer een jerommetje worden.
Er zit potentieel in die jongen maar moet niet blijven overdrijven in zijn acties zoals in de laatste 5 minuten.
Je staat op de rand 16 en je kan met links uithalen, zoek je hoek en het wordt 4-1 maar toch nog een extra beweging en weg kans.
Alles komt goed !!
- Bottendaal
- Contacteer:
Torenhoog doorverkooppercentage opnemen dusJota schreef: ↑zo 22 jan 2023, 08:15AZ betaalt net als Groningen te weinig voor spelers en vraagt teveel bij verkoop. Nooit doen dus

-
- Contacteer:
Levensgevaarlijk als hij in de as uitkomt en dicht bij de goal van de tegenstander te vinden is. 2 geweldige assisten!
Na twee minuten spelen heeft hij alle tijd om vrijuit de trekker over te halen. Waarom dan nóg een mannetje opzoeken om hem te passeren???
Ik heb ook veel commentaar gehad op Tavsan de 1e seizoenshelft, maar na de winterstop staat er echt weer een ouderwetse Tavsan. Zoekt direct de tegenstander op en probeert deze te passeren. Dat hij dan af en toe wat teveel doordraaft zij dan maar zo, hij voegt tenminste weer wat toe!
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat deden ze in de eerste helft allemaal. 2e helft heeft Meijer ze duidelijk de opdracht gegeven gewoon te schieten in en rond de 16!