Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door ArtNEC »

Bedankt voor het delen :tu: :tu: :tu:

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Koen »

Iemand het volledige verhaal welke op VI.nl staat?

https://www.vi.nl/pro/rogier-meijer-wij ... dan-oranje

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

Koen schreef:
vr 16 jul 2021, 07:09
Iemand het volledige verhaal welke op VI.nl staat?

https://www.vi.nl/pro/rogier-meijer-wij ... dan-oranje
Schitterend, Meijer zag een opgaande lijn in de tweede helft tegen Kowet....hahahaha. Wat een onzin allemaal.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

Theodorus schreef:
vr 16 jul 2021, 07:12
Koen schreef:
vr 16 jul 2021, 07:09
Iemand het volledige verhaal welke op VI.nl staat?

https://www.vi.nl/pro/rogier-meijer-wij ... dan-oranje
Schitterend, Meijer zag een opgaande lijn in de tweede helft tegen Kowet....hahahaha. Wat een onzin allemaal.
We begonnen matig en in de tweede helft kregen we kansen op de verdiende gelijkmaker. Voldoende kansen. Meijer heeft groot gelijk.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

Rogier Meijer (39) maakt zich met NEC op voor zijn trainersdebuut in de Eredivisie. In zijn eerste echte seizoen als eindverantwoordelijke op de bank ­promoveerde de Nijmeegse club, die daarna in korte tijd is opgebloeid.
NEC was afgelopen seizoen wisselvallig en eindigde op de zevende plaats, maar promoveerde wel. Hoe heeft u dat voor elkaar gekregen?
‘Ik kan me best voorstellen dat er voor de play-offs weinig vertrouwen was bij de buitenwacht. Het ging met pieken en dalen en we zaten niet in de piek van het seizoen. Ik zag in de voorlaatste wedstrijd, tegen Go Ahead Eagles, vooral in de tweede helft een opgaande lijn. FC Dordrecht-thuis wonnen we nog door een late goal. Dat was lekker voor het gevoel. In de play-offs begonnen we tegen Almere City. Ik wist: als we die zouden winnen, zou het geloof er ook weer kunnen zijn. Voor die wedstrijd zijn we samengekomen en hebben we de simpele vraag gesteld: Waar zijn we goed in? Daar kwam onder meer compact spelen uit. We hoefden niet hoog druk te zetten, wat zouden we daarmee opschieten? Almere moest net zo veel komen als wij.’
Dit interview is afkomstig uit de nieuwste VI. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat!
Hoe leefde u toe naar het duel in Almere?
‘Ik had er vertrouwen in, omdat Almere een heel ander seizoen had doorgemaakt dan wij. Zij deden mee om directe promotie, maar een paar wedstrijden voor het einde haakten ze af. Vooraf hoorde ik ook van hun kant dat sommige spelers wat teleurgesteld waren. Dat heb ik natuurlijk gebruikt. We hadden een beamer en een geluidsinstallatie meegenomen naar Almere. De hele kleedkamer was donker en we lieten een film zien met hoogtepunten van het seizoen. Het gaf een gevoel dat we het konden halen. Dan moet het ook een beetje meezitten. Het klinkt misschien gek, maar toen Jordy Bruijn de eerste penalty miste, wist ik dat het weleens kon gaan lukken. Niemand raakte namelijk in paniek. Uiteindelijk wonnen we met 4-0 en merkte ik dat er iets was ontstaan in de groep.’
Vervolgens klopten jullie Roda JC Kerkrade met 3-0 en werd NAC Breda de tegenstander in de finale. Hoe heeft u die dag beleefd?
‘We zouden om 15.00 uur eten in het stadion, maar ik was er al om 10.00 uur. Daar heb ik nog wat fragmenten van Emmen-NAC bekeken. Het vertrek met de bus duurde wat langer, doordat er langs de weg kilometerslang supporters stonden. Toen we in Breda aankwamen, leek het wel oorlogsgebied. De chauffeur nam de verkeerde afslag, waardoor we niet de bussluis in gingen, maar het plein vol NAC-supporters op reden. Dat gaf de jongens ook het gevoel dat het echt een finale was en dat het nú moest gebeuren. Ze gingen volwassen de wedstrijd in, al hadden ze het in de eerste vijf minuten wat lastig. We kregen kansen en vervolgens scoorde Cas Odenthal.'
Rogier Meijer viert met Bart van Rooij de winst op NAC Breda (1-2) en daarmee promotie naar de Eredivisie.
© Pro Shots
Rogier Meijer viert met Bart van Rooij de winst op NAC Breda (1-2) en daarmee promotie naar de Eredivisie.
'Na rust maakten we een periode verdedigend de verkeerde keuzes kwam NAC op gelijke hoogte. Daarna kregen we vrij snel iets meer grip. NAC zakte wat in, waardoor we weer ruimte kregen. Ik denk dat ze twijfelden. De 1-1 lag erin, maar moesten ze doordrukken? Ze speelden eigenlijk met vijf aanvallers, waardoor het risico op een tegengoal in de counter er ook was. Wij maakten gebruik van die twijfel. Ja, en dan die goal van Jonathan Okita... Dat moment is onbeschrijflijk.’
Maar daarna moesten jullie nog even.
‘Daarom maakte de euforie bij mij ook al snel plaats voor focus. Ik heb tijdens mijn vakantie de hele wedstrijd teruggekeken, inclusief voor- en nabeschouwing. Pas toen zag ik dat Ayman Sellouf en Kevin Bukusu, die op de bank zaten, na de 1-2 duidelijk maakten aan de andere spelers dat ze nog vier minuten moesten. Ik had niet het gevoel dat NAC nog zou scoren. Na het laatste fluitsignaal was de ontlading enorm. Dat was genieten, ook bij terugkomst in Nijmegen. Je zag wat het betekende voor iedereen en dat gaf voldoening. Ik ben bij De Graafschap twee keer kampioen geworden. Dan kon je in je agenda al zetten wanneer dat mogelijk kon gebeuren. Natuurlijk ben je dan blij, maar dit was zóveel spanning die loskwam. Dat is eigenlijk mooier dan een kampioenschap. Ik had het erover met Ron de Groot, die hier al jaren werkt. Zelfs hij had dit nog nooit meegemaakt. Dat zegt genoeg.’
Na de winst op Roda JC heb ik letterlijk de woorden van Nick Olij herhaald voor de groep. Die zei dat ze ons honderd procent zeker zouden pakken
Het leek er bij NAC een beetje op alsof ze uitgingen van een zege.
‘Dat hebben we ook gebruikt in onze voorbereiding. Na de winst op Roda JC heb ik letterlijk de woorden van Nick Olij herhaald voor de groep. Die zei dat ze ons honderd procent zeker zouden pakken. Ik snapte zijn woorden wel, want Emmen was op papier de beste ploeg in de play-offs, maar wij maakten er gebruik van. Wij hebben nooit iets over NAC gezegd, maar wel geprobeerd alles wat zij over óns zeiden te gebruiken.’
Jullie boekten in de play-offs succes met weinig balbezit in een 5-3-2-formatie. Hoe is dat idee ontstaan?
‘We speelden een groot deel van het seizoen 4-4-2. Na de winterstop kwam Excelsior op bezoek. Zij speelden met twee spitsen en daar hadden we het moeilijk tegen, totdat we in de tweede helft 5-3-2 speelden met Edgar Barreto achterin. Vervolgens hebben we het zo laten staan en wonnen we vijf keer op rij. Ondanks wat mindere resultaten daarna hielden we vast aan 5-3-2. Onze backs kwamen goed tot hun recht in dat systeem en Edgar had een goede rol in de verdediging. Het team vond het prettig zo te spelen en we gaven weinig weg. In de laatste duels vóór de play-offs kwamen de enige tegengoals uit persoonlijke ketsers. We wisten dat we een goede kans maakten als we die fouten eruit konden halen. Dat is gebleken. Komend seizoen gaan we weer terug naar 4-3-3. Dat is de speelwijze die we willen hanteren, maar het kan op sommige momenten ook anders staan.’
Er was bij jullie een stuk minder te doen om 5-3-2 dan bij het Nederlands elftal.
‘Wij voerden het ook beter uit. Onze backs waren vrij aanvallend en Edgar had een belangrijke rol in de opbouw. Bij Oranje zag ik in het begin niet zo goed wat ze wilden. Misschien was de voorbereidingstijd te kort, maar je kunt ook zeggen dat spelers van dat niveau dat soort dingen sneller oppikken. Het gaat er ook om wat je wil. Als je via de vleugels wil spelen, moet je de as dichthouden. Tegen Georgië zag ik een paar keer dat de as helemaal openlag. Dat zijn dingen die je kunt bespreken en die trainbaar zijn. Frank de Boer zal er vast goed over hebben nagedacht en Oranje heeft spelers die het systeem kennen, maar de uitvoering was niet goed genoeg. Zo is het trainersvak. Je maakt keuzes en iedereen heeft er een mening over. Soms pakt het anders uit dan je had gehoopt.’
Voor Lasse is het thuiskomen. Ik merk nu al dat zijn ervaring en kwaliteit ons gaan helpen
Hoe heeft u het afgelopen seizoen beleefd als trainer?
‘Zoals het seizoen verliep, zo zit het trainersvak in elkaar. Het ging soms goed en soms minder. Als het minder gaat, volgt er kritiek. Dat hoort erbij. Ik heb het hele seizoen gewerkt zoals ik wil. Toen ik hier begon, was ik net klaar met de cursus. Ik kreeg de kans, maar wist ook dat er twee dingen konden gebeuren. Óf ik zou keihard op mijn bek gaan óf we zouden er iets van maken. Dat tweede is gelukt en nu zitten we in de Eredivisie. Zo snel kan het gaan.’
Jullie zijn terug in de Eredivisie en Lasse Schöne is terug bij NEC. Hoe is het met hem te werken?
‘Voor Lasse is het thuiskomen. Ik merk nu al dat zijn ervaring en kwaliteit ons gaan helpen. Hij heeft ook nog ambitie. Hij wil goed voetballen en een doel hebben met NEC. Twee jaar geleden speelde hij nog in de halve finale van de Champions League. Lasse gaat voor ons nog van grote waarde zijn, ook in de ontwikkeling van jonge spelers. Zij merken nu ook wat de kwaliteiten op een hoger niveau zijn.’
Hoe goed is Schöne nog op zijn 35ste?
‘Natuurlijk wordt het bij de meeste spelers rond deze leeftijd wat minder, maar als je fit blijft en goed traint, kun je nog heel ver komen. Dat hebben we vorig seizoen gezien aan Édgar Barreto. Hij kende een lastige voorbereiding met een rugblessure. Gaandeweg werd hij fit en na de winter zagen we wat zijn kwaliteiten zijn. Iedere speler heeft zijn sterke en zwakke punten. Dan is het aan ons om een modus te vinden waardoor zo’n speler toch zijn kwaliteiten kan tonen. Aan Édgar zag je dat hij van een hoger niveau was dan in de Eerste Divisie gebruikelijk is. Het mooie aan hem is dat hij elke training nog enorm gretig is. Hij wil alles goed doen. Als hij zelf iets níét goed doet, hoor je hem in het Spaans schelden op zichzelf. Dat is het beste voorbeeld voor jonge spelers en dat zie je bij Lasse ook. Elke bal is raak.’
Ik zag de beelden onlangs voorbijkomen, ik had toen natuurlijk rood moeten krijgen voor die overtreding op Schöne
In 2008 ontsnapte u als speler van De Graafschap nog aan een rode kaart voor een overtreding op Schöne.
‘Ik zag de beelden onlangs voorbijkomen, ik had toen natuurlijk rood moeten krijgen. Daarna had ik heel veel spijt. Ik heb twee jaar met Lasse gespeeld bij De Graafschap en we trokken veel samen op. Vervolgens ging Lasse naar NEC en kwamen we elkaar weer tegen. Ik had de hele voorbereiding niet gespeeld, maar in Nijmegen zou ik in de basis staan. Ik had me zó opgepompt voor die wedstrijd en kende de kwaliteiten van Lasse. Ik dacht: Laat ik bij het eerste duel meteen kort erop zitten. Ik kwam veel te laat, kreeg geel en vijf minuten later zat ik alweer in de kleedkamer. Henk van Stee was de trainer, die haalde me naar de kant. Ik heb Lasse daarna nog een bericht gestuurd dat het niet mijn bedoeling was. Hij vond het prima. Dit soort dingen gebeuren ook gewoon.’
Wat dacht u toen duidelijk werd dat Schöne zou terugkeren bij NEC?
‘Dan weet je: We gaan de Eredivisie in. Het werd me toen ook duidelijk dat we in een ander segment spelers terechtkomen. Spelers met meer kwaliteit, meer bagage en misschien ook wat meer tactische kennis. In de Eerste Divisie waren dit soort voetballers natuurlijk moeilijk haalbaar. Ik was heel blij dat Lasse een van de eerste spelers was die kwamen, want dat toont ook iets aan naar buiten toe. Daardoor wordt het misschien makkelijker andere spelers hiernaartoe te halen. Aan het einde van de competitie hebben we gesprekken gevoerd over de selectie voor komend seizoen. We zijn als zevende geëindigd, dan moet er dus over het algemeen kwaliteit bij om in de Eredivisie te spelen.’
Ik heb ook gelezen dat Klaas-Jan Huntelaar bij het stadion is gesignaleerd. Daar is niets van waar
Is Klaas-Jan Huntelaar een van de voetballers die u binnenkort mag verwelkomen?
‘Dat verhaal is een eigen leven gaan leiden. Ik heb ook gelezen dat hij bij het stadion is gesignaleerd. Daar is niets van waar. Vanuit NEC heeft alleen Ted van Leeuwen (technisch directeur, red.) contact met hem gehad. Van mij mag Huntelaar komen. Graag zelfs, want ik denk dat hij nog veel kan toevoegen. Maar Klaas-Jan moet eerst voor zichzelf de beslissing nemen of hij door wil. Die keuze heeft hij nog niet gemaakt.’
Als De Graafschap- speler plant Rogier Meijer (links) op 1 april 2012 zijn noppen in het linkerbeen van NEC’er Lasse Schöne, die hij komend seizoen opnieuw tegenkomt in Nijmegen en in 2008 ook al fors raakte. ‘Ik had me zó opgepompt voor die wedstrijd.’
© Pro Shots
Als De Graafschap- speler plant Rogier Meijer (links) op 1 april 2012 zijn noppen in het linkerbeen van NEC’er Lasse Schöne, die hij komend seizoen opnieuw tegenkomt in Nijmegen en in 2008 ook al fors raakte. ‘Ik had me zó opgepompt voor die wedstrijd.’
Ted van Leeuwen haalt de spelers overal vandaan.
‘Het is ook voor mij een mooie ervaring met hem te werken. Ted heeft veel meegemaakt en met trainers in de top gewerkt. Op sommige momenten hebben we iemand als Ted gewoon nodig. Magnus Mattsson kon door een afspraak met Silkeborg naar het buitenland vertrekken. Ted wist dat, waardoor we snel konden handelen. Aan kleine dingen merk je dat hij weet wat er in de top wordt gevraagd. Als het gaat over voeding bijvoorbeeld. Toen hij hier binnenkwam, heeft hij direct de kleedkamers laten aanpakken. Ze zijn nu bijna klaar en het wordt heel mooi. Het viel hiervoor niemand op, want we konden er prima in werken. Nu komen we erachter dat het ook anders kan. De zitplaatsen in de kleedkamer waren bijvoorbeeld om de hele ruimte heen, dus er was altijd een deel van de groep dat mij niet zag. We hadden geen vast tactiekbord en geen televisie om beelden te laten zien. Voordat het bad gevuld was, waren we drie dagen verder. Het wordt allemaal net wat beter.’
Van Leeuwen nam regelmatig Fred Rutten mee naar NEC. Wat heeft u van hem opgestoken?
‘Ik heb veel met Fred gespard over het trainersvak. Hij heeft trainingen gezien en is vaak bij wedstrijden komen kijken. Fred heeft nooit gezegd dat ik Jantje of Pietje moest opstellen, maar we hebben wel gepraat over wat het beste was voor het team. Voor het play-offduel in Almere bijvoorbeeld. Ik zei tegen hem dat we in de laatste wedstrijden telkens de eerste fout maakten bij een tegengoal. Toen zei hij: “Misschien moet je de eerste fout niet maken”. Ja, dat snapte ik ook wel, maar hoe moesten we dat doen?'
In het kantoor van Marcel Boekhoorn hoorde ik heel hard gestamp, dat bleek een gorilla te zijn
'Fred vervolgde: “Als je nou in de eerste vijf minuten telkens de bal achter de defensie van Almere legt, dan hebben zíj de bal en gaan zíj die fout maken”. Dat soort dingen bespreken we met elkaar. Het is niet dat ik daar niet aan denk, maar het is net zijn ervaring die mij op zo’n moment kan helpen. Fred komt hier uit de buurt, dat wist ik niet. Hij heeft ook contact gehad met Marcel Boekhoorn om alles door te lichten op technisch gebied. Fred heeft veel ervaring, daar moeten we gebruik van maken.’
'We moeten uitstralen dat NEC terug is in de Eredivisie'
© Pro Shots
'We moeten uitstralen dat NEC terug is in de Eredivisie'
Marcel Boekhoorn is als investeerder al jaren belangrijk voor NEC. Nu heeft hij een actievere rol. Hoe is uw band met hem?
‘Ik heb hem vorig jaar voor het eerst ontmoet, na mijn aanstelling als trainer. Ik mocht een presentatie houden over de selectie. Dat was in zijn kantoor in Ouwehands Dierenpark en dat kantoor is gebouwd op het gorillaverblijf. Er zit een glazen deel in de vloer waardoor je die beesten kan zien. Op een gegeven moment hoorde ik heel hard gestamp, dat was dus een van die gorilla’s. Dus Marcel liep naar een luik en gooide er eten in. Nee, ze eten niet uit je hand. Ik heb nu wat vaker contact met Marcel, dan leg ik hem uit wat we doen of we hebben contact over een speler die Ted aandraagt. Marcel is met zijn financiën enorm belangrijk voor deze club en hij zegt ook: “Dit is het momentum voor NEC”. Dat merk ik. De seizoenkaarten zijn uitverkocht, in het land wordt positief naar NEC gekeken en we staan er goed op bij spelers. Na de overwinning op NAC stond hij feestend in de kleedkamer, dat is toch mooi? Hij is een echte NEC-supporter, misschien vergeten sommige mensen dat weleens. Hij is niet zomaar een rijk iemand met een voetbalclub als speeltje.’
Wat wilt u komend seizoen met NEC uitstralen in de Eredivisie?
‘Een team dat energie uitstraalt en goed voetbalt. We hebben niet voor niets een bepaald type spelers aangetrokken. We willen ook realistisch zijn met agressief en compact verdedigen, maar zeker in thuisduels is het onze plicht het publiek iets te geven. Het stadion is uitverkocht, dus we willen ook goed voetballen. Het liefst heb ik dat we Vitesse thuis negentig minuten bij de strot grijpen, maar we moeten ook realistisch zijn. We hebben een mix van ervaren spelers en jonge jongens. Daar moet van afstralen dat NEC terug is in de Eredivisie.’
Ik denk niet dat het rechterrijtje van de Eredivisie zo veel beter is dan de topzes van de Eerste Divisie
U heeft ervaring met promoveren naar de Eredivisie. Hoe verliep dat in uw tijd?
‘Ik heb helaas ook ervaring met degraderen, maar laten we het daar niet over hebben. Promoveren is het mooiste dat er is. Zeker als je wat jaren in de Eerste Divisie hebt gezeten, zoals wij nu. We gaan weer naar de echte stadions en spelen tegen ploegen die beter zijn dan wij. Dat is een geweldige uitdaging, zeker als je veel jongens hebt die nog nooit op het hoogste niveau hebben gespeeld. Daar moeten we van genieten, maar dat doe je alleen als je wedstrijden wint. Het verschil tussen Ere- en Eerste Divisie is simpelweg dat je sterkere tegenstanders treft. Fouten worden eerder afgestraft. Aan de andere kant is het ook niet zo dat het verschil gigantisch is. Ik denk niet dat het rechterrijtje van de Eredivisie zo veel beter is dan de topzes van de Eerste Divisie. Wij hebben spelers die in potentie in de Eredivisie kunnen voetballen. Nu gaat het erom dat ze dat elke week, onder druk en in grotere stadions laten zien.’
Zorgt het voor extra druk dat NEC in een andere vijver vist dan clubs als SC Cambuur, Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk?
‘Persoonlijk ben ik daar niet mee bezig. Ik weet niet waarom zij die spelers halen en wij anderen. Natuurlijk is er de voorgaande weken ambitieus gesproken over het linkerrijtje. Dat is hartstikke mooi, maar de eerste doelstelling is handhaving. Mijn focus ligt nu bij Ajax-uit, de competitiestart. Het zal best een momentje zijn De Arena binnen te stappen, dan zijn we écht terug in de Eredivisie. Maar ook dat is een wedstrijd waarin we een goed resultaat willen halen.’
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nummer 11 »

Thanks Jack! :tu:

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jules »

Meier is met NEC gepromoveerd door massaal te gaan verdedigen omdat nog teveel fouten achterin werden afgestraft. We hoefden niet hoog druk te zetten, wat zouden we daarmee opschieten? Precies, waarom zou je een systeem gaan spelen dat je niet aankan?
Dan over de eredivisie: Het verschil tussen Ere- en Eerste Divisie is simpelweg dat je sterkere tegenstanders treft. Fouten worden eerder afgestraft.
Als fouten nog eerder afgestraft worden lijkt het me logisch dat je juist niet aanvallender gaat spelen lijkt me zo, want wat zou NEC daarmee opschieten tegen betere tegenstanders? Toch wil Meier 4-3-3 gaan spelen.

In de KKD moet NEC het systeem spelen wat het beste resultaat oplevert maar op een niveau hoger hoeft dat niet meer, en tegelijk is handhaving het primaire doel. Duidelijk.

Gebruikersavatar
IceQueen
Berichten: 1395
Lid geworden op: za 23 jan 2021, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door IceQueen »

Dank je wel Jack voor het delen
Ice Ice Baby

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

IceQueen schreef:
vr 16 jul 2021, 09:28
Dank je wel Jack voor het delen
Het was een hoop typewerk maar graag gedaan.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2648
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Dirk Eijlander »

Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nummer 11 »

jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 09:32
IceQueen schreef:
vr 16 jul 2021, 09:28
Dank je wel Jack voor het delen
Het was een hoop typewerk maar graag gedaan.
:biggrin:

zoete aardbei
Berichten: 7864
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door zoete aardbei »

Dank Jack.

Maar allemaal prima ,die wedstrijd tegen Almere en tactiek.
Maar als je daar na een half uur met 2-0 achter komt te staan mag je niet klagen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Tiel »

zoete aardbei schreef:
vr 16 jul 2021, 09:42
Dank Jack.

Maar allemaal prima ,die wedstrijd tegen Almere en tactiek.
Maar als je daar na een half uur met 2-0 achter komt te staan mag je niet klagen.
EN als we de eerste pingel gemaakt hadden en het beter hadden uitgespeeld was het 0-8 geworden.....
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Noviomagi »

vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Rogier Meijer

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 09:32
IceQueen schreef:
vr 16 jul 2021, 09:28
Dank je wel Jack voor het delen
Het was een hoop typewerk maar graag gedaan.
mooi verhaal ... :tu:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Wilkinson »

Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
:withstupid:

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Koen »

Klasse, dankje Jack! :sjaal:

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Janssen »

Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
:biggrin:
Dank je Jack :sjaal:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
Schoevers cursus hè.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Rogier Meijer

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 11:43
Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
Schoevers cursus hè.
blind tiepen ?
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 11:43
Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
Schoevers cursus hè.
geven ze die in griekenland? :wink:
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

Theodorus schreef:
vr 16 jul 2021, 12:49
jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 11:43
Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34
Nummer 11 schreef:
vr 16 jul 2021, 09:23
Thanks Jack! :tu:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
Schoevers cursus hè.
geven ze die in griekenland? :wink:
Μάθημα Schoevers.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 15:09
Theodorus schreef:
vr 16 jul 2021, 12:49
jackkreta schreef:
vr 16 jul 2021, 11:43
Noviomagi schreef:
vr 16 jul 2021, 10:39
vak Oost schreef:
vr 16 jul 2021, 09:50
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 jul 2021, 09:34


:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: En zonder tiepfouten :tu:
Schoevers cursus hè.
geven ze die in griekenland? :wink:
Μάθημα Schoevers.
:schater:
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jota »

Jules schreef:
vr 16 jul 2021, 09:24
Meier is met NEC gepromoveerd door massaal te gaan verdedigen omdat nog teveel fouten achterin werden afgestraft. We hoefden niet hoog druk te zetten, wat zouden we daarmee opschieten? Precies, waarom zou je een systeem gaan spelen dat je niet aankan?
Dan over de eredivisie: Het verschil tussen Ere- en Eerste Divisie is simpelweg dat je sterkere tegenstanders treft. Fouten worden eerder afgestraft.
Als fouten nog eerder afgestraft worden lijkt het me logisch dat je juist niet aanvallender gaat spelen lijkt me zo, want wat zou NEC daarmee opschieten tegen betere tegenstanders? Toch wil Meier 4-3-3 gaan spelen.

In de KKD moet NEC het systeem spelen wat het beste resultaat oplevert maar op een niveau hoger hoeft dat niet meer, en tegelijk is handhaving het primaire doel. Duidelijk.
Helemaal gelijk in. Ik dacht dat er daarom in verdediging en aanval toppers zouden worden gehaald. Een Huntelaar en evt Reza als spitsen. En bijv een Ospibo ( die van PSV) en nog een verdediger type houthakker uit Mexico

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mees, Spraygrej en 24 gasten