Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
vr 07 mei 2021, 19:28
Ik ben benieuwd welke 3 centrale verdedigers Rogier op gaat stellen als iedereen beschikbaar is..
Aanvoerder 1, Aanvoerder 3, en Barreto.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

Nummer 9 schreef:
vr 07 mei 2021, 19:31
Nijmegen0413 schreef:
vr 07 mei 2021, 19:28
Ik ben benieuwd welke 3 centrale verdedigers Rogier op gaat stellen als iedereen beschikbaar is..
Sowieso Odenthal :crazy:
Janga?
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

Als iedereen fit is zou ik zo spelen:

Branderhorst
Van Rooij - Barreto - Van Eijden - Bukusu - El Karouani
Proper - Bruijn
Vet
Tavsan - Okita

Hoewel ik nog steeds van mening ben dat Alblas de betere keeper kan zijn zou ik toch Branderhorst opstellen. Die zit momenteel mentaal wat beter in elkaar.

Ook zou ik Van Rooij en El Karouani echt de opdracht geven om heel diep te staan om echt aanvallend te ondersteunen.

Vet ook redelijk ver naar voren laten spelen. Hij loopt veel en kan daarmee de verdediging van de tegenstander uit balans halen...

En ja, toch Okita...

Henkiepenkie
Berichten: 6983
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Henkiepenkie »

Opflikkeren :bye:

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door GV »

Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
Nee, want we hebben Ted van Leeuwen.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee-elst »

Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
:withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door DJTEEF! »

GV schreef:
vr 07 mei 2021, 20:35
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
Nee, want we hebben Ted van Leeuwen.
Ik denk dat Ted op deze manier snel genoeg heeft van Rogier.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

eniesee-elst schreef:
vr 07 mei 2021, 20:37
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
:withstupid: :withstupid:
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Wilkinson »

jackkreta schreef:
vr 07 mei 2021, 22:16
eniesee-elst schreef:
vr 07 mei 2021, 20:37
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
:withstupid: :withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Mcel »

DJTEEF! schreef:
vr 07 mei 2021, 21:00
GV schreef:
vr 07 mei 2021, 20:35
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
Nee, want we hebben Ted van Leeuwen.
Ik denk dat Ted op deze manier snel genoeg heeft van Rogier.
Ze wilden of moesten dit seizoen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, qua trainer. Dat dubbeltje is gelukt. De eerste rang niet. Kan Meijer ook in principe niks aan doen. Die had vorig jaar op dit tijdstip zijn trainerspapiertje nog niet eens. En helaas heeft hij niet laten zien dat hij wat heeft geleerd in de loop van het seizoen. Dus een trainer van dit niveau zal ons geen kampioen maken volgend jaar. Een betere trainer had ons dit jaar als tweede laten eindigen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Bottendaal »

Mcel schreef:
vr 07 mei 2021, 22:27
DJTEEF! schreef:
vr 07 mei 2021, 21:00
GV schreef:
vr 07 mei 2021, 20:35
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
Nee, want we hebben Ted van Leeuwen.
Ik denk dat Ted op deze manier snel genoeg heeft van Rogier.
Ze wilden of moesten dit seizoen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, qua trainer. Dat dubbeltje is gelukt. De eerste rang niet. Kan Meijer ook in principe niks aan doen. Die had vorig jaar op dit tijdstip zijn trainerspapiertje nog niet eens. En helaas heeft hij niet laten zien dat hij wat heeft geleerd in de loop van het seizoen. Dus een trainer van dit niveau zal ons geen kampioen maken volgend jaar. Een betere trainer had ons dit jaar als tweede laten eindigen.
Meijer was dit jaar rechtstreeks gepromoveerd, als hij:
- Zn verdediging en keeper verboden had om achterin rond te tikken onder druk
- een scorend aanspeelpunt had gehad.

Hij hoeft dus maar 1 ding te leren, en 1 te krijgen :wink:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jules »

mschr schreef:
vr 07 mei 2021, 22:40
We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.
Dus nu is het allemaal de schuld van Alblas? De keeper die met katachtige en onmogelijke reddingen liet zien waarom hij tegen Ajax 1 aan schuurde. Over Branderhorst waren de meesten hier juist een stuk minder positief. Er was zelfs een kenner die schreef:

mschr schreef:
za 14 dec 2019, 00:06
Vreselijke keeper. [ ] Ik heb het helemaal gehad met die prutser van een Branderhorst.

More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door More »

Bottendaal schreef:
vr 07 mei 2021, 22:37
Mcel schreef:
vr 07 mei 2021, 22:27
DJTEEF! schreef:
vr 07 mei 2021, 21:00
GV schreef:
vr 07 mei 2021, 20:35
Henkiepenkie schreef:
vr 07 mei 2021, 20:11
Opflikkeren :bye:
Nee, want we hebben Ted van Leeuwen.
Ik denk dat Ted op deze manier snel genoeg heeft van Rogier.
Ze wilden of moesten dit seizoen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, qua trainer. Dat dubbeltje is gelukt. De eerste rang niet. Kan Meijer ook in principe niks aan doen. Die had vorig jaar op dit tijdstip zijn trainerspapiertje nog niet eens. En helaas heeft hij niet laten zien dat hij wat heeft geleerd in de loop van het seizoen. Dus een trainer van dit niveau zal ons geen kampioen maken volgend jaar. Een betere trainer had ons dit jaar als tweede laten eindigen.
Meijer was dit jaar rechtstreeks gepromoveerd, als hij:
- Zn verdediging en keeper verboden had om achterin rond te tikken onder druk
- een scorend aanspeelpunt had gehad.

Hij hoeft dus maar 1 ding te leren, en 1 te krijgen :wink:
Tsja, door het midden aanspelen richting iemand die met de rug naar het veld staat, en dat in het begin wedstrijd, met vaak fel storen, dat kan echt niet. Hans Kraay spreekt dan ook terecht van campingvoetbal. Het gaat idd veel te vaak fout met dat getik achterin: zelfoverschatting.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door DJTEEF! »

Jules schreef:
za 08 mei 2021, 08:18
mschr schreef:
vr 07 mei 2021, 22:40
We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.
Dus nu is het allemaal de schuld van Alblas? De keeper die met katachtige en onmogelijke reddingen liet zien waarom hij tegen Ajax 1 aan schuurde. Over Branderhorst waren de meesten hier juist een stuk minder positief. Er was zelfs een kenner die schreef:

mschr schreef:
za 14 dec 2019, 00:06
Vreselijke keeper. [ ] Ik heb het helemaal gehad met die prutser van een Branderhorst.
:jestera: :jestera: :jestera:

Mschr: Misschien kan je je meninkjes beter voor je houden. Sta je minder voor lul.

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door nmgn2018 »

Ze incl onze coach kijken ws op de saaie dinsdag en woensdag avond naar champions league en zien dan PSG of Chelsea achterin rondtikken en onder de druk aan uit voetballen en denken dan dat gaan wij ook doen. vervolgens komen ze de volgende sag oo de zaak en gaan dat enthousiast tegen elkaar vertellen en ermee aan de slag op de training.
die trainingen irriteren me nog het meest. wat doen ze in godsnaam de hele week. zou het echt hrt ipbouwen van schter zijn en dat het dan wel vlekkenloos gaan? of opbouwen met janga als aanspeelpunt en dat hij dan op de training de een ma de andere goal maakt of assist aflevert?
wie kijkt er wel eens trainingen?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:
vr 07 mei 2021, 22:40
We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.
Heb voor de gein even teruggezocht...

Alblas:
20 gespeeld, 10 winst, 4 gelijk, 24 goals tegen...
1,7 punt per wedstrijd, 1,2 goals tegen per wedstrijd

Branderhorst:
14 gespeeld, 7 winst, 1 gelijk, 17 goals tegen...
1,57 punt per wedstrijd, 1,2 goals tegen per wedstrijd...

En pas onder Branderhorst gingen we in de geprezen nieuwe formatie spelen...

Cijfermatig is Alblas dus nog steeds beter...

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door necnmgn »

Demtsjenko schreef:
za 08 mei 2021, 08:40
mschr schreef:
vr 07 mei 2021, 22:40
We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.
Heb voor de gein even teruggezocht...

Alblas:
20 gespeeld, 10 winst, 4 gelijk, 24 goals tegen...
1,7 punt per wedstrijd, 1,2 goals tegen per wedstrijd

Branderhorst:
14 gespeeld, 7 winst, 1 gelijk, 17 goals tegen...
1,57 punt per wedstrijd, 1,2 goals tegen per wedstrijd...

En pas onder Branderhorst gingen we in de geprezen nieuwe formatie spelen...

Cijfermatig is Alblas dus nog steeds beter...
Maar Alblas speelde volgens mij het grootste deel van de wedstrijden waarin Rens speelde, scheelt ook wel een beetje hè

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

Ik zie net pas hoe Kraaij jr. onze trainer ervan langs gaf. Heerlijk.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Curva »

Polleke schreef:
za 08 mei 2021, 09:50
Ik zie net pas hoe Kraaij jr. onze trainer ervan langs gaf. Heerlijk.
Vond m erg mild

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

Polleke schreef:
za 08 mei 2021, 09:50
Ik zie net pas hoe Kraaij jr. onze trainer ervan langs gaf. Heerlijk.
Iedereen ziet het toch! Behalve Meijer zelf..om gek van te worden.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Rogier Meijer

Bericht door flipsen »

Theodorus schreef:
za 08 mei 2021, 11:50
Polleke schreef:
za 08 mei 2021, 09:50
Ik zie net pas hoe Kraaij jr. onze trainer ervan langs gaf. Heerlijk.
Iedereen ziet het toch! Behalve Meijer zelf..om gek van te worden.
Toch mag hij minimaal een jaar aanblijven en aan prutsen en hopen op een penalty mee om zo nog een doelpunt mee te pakken want met uitgespeelde kansen lukt het al tijden niet ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

Jules schreef:
za 08 mei 2021, 08:18
mschr schreef:
vr 07 mei 2021, 22:40
We hadden meegedaan om promotie als ie destijds voor Branderhorst in plaats van Alblas had gekozen. Dat was de enige grote fout van Meijer geweest dit seizoen. Een vermijdbare fout, want kenners wisten dat Branderhorst betrouwbaarder was dan Alblas en zagen dat overduidelijk terug in de voorbereiding.
Dus nu is het allemaal de schuld van Alblas? De keeper die met katachtige en onmogelijke reddingen liet zien waarom hij tegen Ajax 1 aan schuurde. Over Branderhorst waren de meesten hier juist een stuk minder positief. Er was zelfs een kenner die schreef:

mschr schreef:
za 14 dec 2019, 00:06
Vreselijke keeper. [ ] Ik heb het helemaal gehad met die prutser van een Branderhorst.
Nee, het is niet de schuld van Alblas. Hij keepte zoals ie altijd gekeept heeft, nerveus en wisselvallig. Het is de fout van Meijer dat ie de voorkeur gaf aan zo’n keeper. Wie kan vergeten hoe Alblas stuntelde tegen Straelen en RKC in de voorbereiding? Kenners voorzagen dat het mis zou gaan met Alblas als vaste keeper. Dat andere supporters dat niet zagen, is niet mijn schuld. Ik heb genoeg gewaarschuwd en heb gelijk gekregen.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jules »

mschr schreef:
za 08 mei 2021, 13:56
Nee, het is niet de schuld van Alblas. Hij keepte zoals ie altijd gekeept heeft, nerveus en wisselvallig. Het is de fout van Meijer dat ie de voorkeur gaf aan zo’n keeper. Wie kan vergeten hoe Alblas stuntelde tegen Straelen en RKC in de voorbereiding? Kenners voorzagen dat het mis zou gaan met Alblas als vaste keeper. Dat andere supporters dat niet zagen, is niet mijn schuld. Ik heb genoeg gewaarschuwd en heb gelijk gekregen.
De term drogreden zegt je iets? Dat Alblas is vervangen door Branderhorst omdat Alblas ketsers maakte klopt, maar het is een drogreden om dit opnieuw vrijwel mislukte seizoen in zijn geheel daaraan op te hangen. De door jou bejubelde spits die nooit scoort en nooit een individuele actie heeft sla je gemakshalve over. Of de afwezigheid van aanvoer vanaf de vleugels en de afwezigheid van een balvaste scorende middenvelder die de aanval opbouwt. Inmiddels hebben Odenthal, van Rooij en El K. ieder meer ketsers gemaakt dan Alblas. Zo kan ik nog een half uur doorgaan.

Als - zoals jij beweert - de voorbereiding bepalend zou zijn voor een keeper, had NEC met Kalle Johnson goud in huis gehaald. Dit schreef het forum in de voorbereiding:Topkeeper, Fantastische keeper, Gaan we veel plezier aan beleven, Wat een goeie reddingen heeft die, Vooralsnog lijkt het erop dat we een heuse topper binnen hebben gehaald! ik denk dat Kalle de beste keeper in de geschiedenis van NEC gaat worden. enz.

Twee maanden later:
mschr schreef:
ma 30 sep 2013, 10:53

... een prutser bij corners. Die 0-1 had nooit mogen vallen. Een verstandige keeper had die bal uit de lucht geplukt. Hij daarentegen komt van de lijn en loopt weer terug. Een kanslozere actie als doelman bestaat er niet.
Deed Janga maar waar jij goed in bent: makkelijk scoren!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

Jules schreef:
za 08 mei 2021, 14:33


De term drogreden zegt je iets? Dat Alblas is vervangen door Branderhorst omdat Alblas ketsers maakte klopt, maar het is een drogreden om dit opnieuw vrijwel mislukte seizoen in zijn geheel daaraan op te hangen.
Nee, ik zeg dat de enige grote fout die Meijer gemaakt heeft is de voorkeur geven aan Alblas. Ik beschouw het seizoen niet als mislukt. Dus Alblas kan niet schuldig zijn aan het mislukken van het seizoen.
Jules schreef:
za 08 mei 2021, 14:33

De door jou bejubelde spits die nooit scoort en nooit een individuele actie heeft sla je gemakshalve over.
De term aanspeelpunt zegt je dat iets? Giroud scoorde ook niet op het WK van 2018. Sterker nog, hij kwam amper in schietpositie. Toch werd Frankrijk wereldkampioen en stelde bondscoach Deschamps hem steevast op.

Waarom doen we niet mee om rechtstreekse promotie? We maken te veel individuele fouten. Met name achterin. Het ligt niet aan scorend vermogen. We scoren meer dan de Eagles en hebben een beter doelsaldo dan De Graafschap.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balletje mayo, druten, gijsredleg@gmail.com, Nimma1970 en 97 gasten