Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nijmegen0413 »

Feit is dat iedere bal op doel raak is.
Ik vraag me af of Alblas zijn positie nog te houden is..
Echter als je hem nu wisselt, kun je hem bij het oud vuil zetten, lastige kwestie.

Verder zsm Bukusu > Odenthal en De Wolf > Barreto.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Sandertjuh85 »

Rens en Vet centraal achterin. Proper, Wolf en Bruijn op het middenveld.
Voorin Okita en Tavsan. Wie die derde is maakt niet eens heel veel uit want het is allemaal niet veel. Maar ik zou toch voor Ondaan gaan..

jallah
Berichten: 2622
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jallah »

Sandertjuh85 schreef:
za 09 jan 2021, 00:57
Rens en Vet centraal achterin. Proper, Wolf en Bruijn op het middenveld.
Voorin Okita en Tavsan. Wie die derde is maakt niet eens heel veel uit want het is allemaal niet veel. Maar ik zou toch voor Ondaan gaan..
klinkt niet verkeerd!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Mcel »

jallah schreef:
za 09 jan 2021, 01:33
Sandertjuh85 schreef:
za 09 jan 2021, 00:57
Rens en Vet centraal achterin. Proper, Wolf en Bruijn op het middenveld.
Voorin Okita en Tavsan. Wie die derde is maakt niet eens heel veel uit want het is allemaal niet veel. Maar ik zou toch voor Ondaan gaan..
klinkt niet verkeerd!
...maar ook niet helemaal goed.
Zet Bukusu nou gewoon achterin. Die moet er volgend jaar ook staan. Ik heb liever dat hij dit seizoen nog beginnersfouten maakt dan volgend seizoen.

Gebruikersavatar
Wilkinson
Berichten: 245
Lid geworden op: do 25 jun 2020, 15:01
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Wilkinson »

Mcel schreef:
za 09 jan 2021, 13:24
jallah schreef:
za 09 jan 2021, 01:33
Sandertjuh85 schreef:
za 09 jan 2021, 00:57
Rens en Vet centraal achterin. Proper, Wolf en Bruijn op het middenveld.
Voorin Okita en Tavsan. Wie die derde is maakt niet eens heel veel uit want het is allemaal niet veel. Maar ik zou toch voor Ondaan gaan..
klinkt niet verkeerd!
...maar ook niet helemaal goed.
Zet Bukusu nou gewoon achterin. Die moet er volgend jaar ook staan. Ik heb liever dat hij dit seizoen nog beginnersfouten maakt dan volgend seizoen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Sandertjuh85 »

Mcel schreef:
za 09 jan 2021, 13:24
jallah schreef:
za 09 jan 2021, 01:33
Sandertjuh85 schreef:
za 09 jan 2021, 00:57
Rens en Vet centraal achterin. Proper, Wolf en Bruijn op het middenveld.
Voorin Okita en Tavsan. Wie die derde is maakt niet eens heel veel uit want het is allemaal niet veel. Maar ik zou toch voor Ondaan gaan..
klinkt niet verkeerd!
...maar ook niet helemaal goed.
Zet Bukusu nou gewoon achterin. Die moet er volgend jaar ook staan. Ik heb liever dat hij dit seizoen nog beginnersfouten maakt dan volgend seizoen.
Ergens wel mee eens. Maar we kunnen ook gewoon het hele seizoen weg gooien en alleen maar spelers van 20 of jonger opstellen.
Wedstrijden winnen worden jonge spelers ook beter van doordat ze meer vertrouwen krijgen. Daarom moet je altijd gewoon de beste 11 opstellen..

zoete aardbei
Berichten: 7870
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door zoete aardbei »

Het is eigenlijk te triest voor woorden dat we nu jongere spelers moeten opstellen omdat het seizoen 'voorbij" is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

zoete aardbei schreef:
za 09 jan 2021, 15:50
Het is eigenlijk te triest voor woorden dat we nu jongere spelers moeten opstellen omdat het seizoen 'voorbij" is.
Het seizoen is natuurlijk helemaal niet voorbij. De nacompetitie staat ons te wachten.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Brabander »

Bukusu inderdaad gewoon opstellen, die De Wolf, die beviel me eigenlijk ook best wel!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Ik ben nog steeds niet overtuigd van de coach Meijer.
Na 19 wedstrijden nog steeds geen duidelijk speelplan, nog steeds zoekende in de poppetjes, waarbij zijn keuzes vaak zeer ongelukkig uitpakken, en waar we hier op het forum voor een wedstrijd vaak zelfs kunnen voorspellen hoe bepaalde dingen gaan lopen tijdens een wedstrijd...zoals Bruin die wedstrijden lang tussen onze Cv's de bal op ging halen en vervolgens op het middenveld node gemist werd.
Wekelijks zien we dezelfde fouten, neem nou zo'n Tavsan, wordt die nou werkelijk nooit eens tijdens of na de wedstrijd door iemand tot de orde geroepen? Dat jochie kan verschrikkelijk voetballen maar loopt 4 meter naast zijn schoenen en maakt wekelijks dezelfde kinderlijke fouten, blijkbaar weet onze technische staf niet tot hem door te dringen.

Afgelopen wedstrijd heeft ook laten dat je met dit team veel opportunistischer moet durven voetballen, dan komen je beste spelers veel meer in hun kracht. Zelfs tegen Cambuur moet je gewoon met lef die pot in gaan, probeer ze maar onder druk te zetten...in de goffert valt niks te halen.
Toch durf ik te voorspellen dat het weer 442 reactie voetbal gaat worden.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9351
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

De Kletskop schreef:
ma 11 jan 2021, 07:58
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de coach Meijer.
Na 19 wedstrijden nog steeds geen duidelijk speelplan, nog steeds zoekende in de poppetjes, waarbij zijn keuzes vaak zeer ongelukkig uitpakken, en waar we hier op het forum voor een wedstrijd vaak zelfs kunnen voorspellen hoe bepaalde dingen gaan lopen tijdens een wedstrijd...zoals Bruin die wedstrijden lang tussen onze Cv's de bal op ging halen en vervolgens op het middenveld node gemist werd.
Wekelijks zien we dezelfde fouten, neem nou zo'n Tavsan, wordt die nou werkelijk nooit eens tijdens of na de wedstrijd door iemand tot de orde geroepen? Dat jochie kan verschrikkelijk voetballen maar loopt 4 meter naast zijn schoenen en maakt wekelijks dezelfde kinderlijke fouten, blijkbaar weet onze technische staf niet tot hem door te dringen.

Afgelopen wedstrijd heeft ook laten dat je met dit team veel opportunistischer moet durven voetballen, dan komen je beste spelers veel meer in hun kracht. Zelfs tegen Cambuur moet je gewoon met lef die pot in gaan, probeer ze maar onder druk te zetten...in de goffert valt niks te halen.
Toch durf ik te voorspellen dat het weer 442 reactie voetbal gaat worden.
Nou... wat ik goed aan Meijer vind is dat hij zinnige teksten heeft, zelden verbloemd wat er gaande is. Hij zegt waar het op staat, en dat vind ik al heel wat in deze tijd. Hij straalt rust uit, wat ik ook positief vind, en hij heeft jeugd de kans gegeven (misschien ook wel tikkie gedwongen).

Wat ik slecht aan hem vindt is dat hij idd de boel wat aanvallender neer mag zetten en dat iemand als Tavsan idd wel eens aangepakt mag worden. Ik vind het goed dat hij spelers vertrouwen geeft, maar dit werkt zo ook niet. Je ziet weinig verbetering in de afgelopen pakweg 2 maanden. In vergelijk met vorig seizoen zie ik giga veel verbetering: want we vinden in ieder geval spelers van dezelfde kleur.

Kijk: Meijer is een jonge trainer. Net als zijn groep zal hij ook fouten maken. Dat is niet prettig.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
ma 11 jan 2021, 10:53
De Kletskop schreef:
ma 11 jan 2021, 07:58
Ik ben nog steeds niet overtuigd van de coach Meijer.
Na 19 wedstrijden nog steeds geen duidelijk speelplan, nog steeds zoekende in de poppetjes, waarbij zijn keuzes vaak zeer ongelukkig uitpakken, en waar we hier op het forum voor een wedstrijd vaak zelfs kunnen voorspellen hoe bepaalde dingen gaan lopen tijdens een wedstrijd...zoals Bruin die wedstrijden lang tussen onze Cv's de bal op ging halen en vervolgens op het middenveld node gemist werd.
Wekelijks zien we dezelfde fouten, neem nou zo'n Tavsan, wordt die nou werkelijk nooit eens tijdens of na de wedstrijd door iemand tot de orde geroepen? Dat jochie kan verschrikkelijk voetballen maar loopt 4 meter naast zijn schoenen en maakt wekelijks dezelfde kinderlijke fouten, blijkbaar weet onze technische staf niet tot hem door te dringen.

Afgelopen wedstrijd heeft ook laten dat je met dit team veel opportunistischer moet durven voetballen, dan komen je beste spelers veel meer in hun kracht. Zelfs tegen Cambuur moet je gewoon met lef die pot in gaan, probeer ze maar onder druk te zetten...in de goffert valt niks te halen.
Toch durf ik te voorspellen dat het weer 442 reactie voetbal gaat worden.
Nou... wat ik goed aan Meijer vind is dat hij zinnige teksten heeft, zelden verbloemd wat er gaande is. Hij zegt waar het op staat, en dat vind ik al heel wat in deze tijd. Hij straalt rust uit, wat ik ook positief vind, en hij heeft jeugd de kans gegeven (misschien ook wel tikkie gedwongen).

Wat ik slecht aan hem vindt is dat hij idd de boel wat aanvallender neer mag zetten en dat iemand als Tavsan idd wel eens aangepakt mag worden. Ik vind het goed dat hij spelers vertrouwen geeft, maar dit werkt zo ook niet. Je ziet weinig verbetering in de afgelopen pakweg 2 maanden. In vergelijk met vorig seizoen zie ik giga veel verbetering: want we vinden in ieder geval spelers van dezelfde kleur.

Kijk: Meijer is een jonge trainer. Net als zijn groep zal hij ook fouten maken. Dat is niet prettig.
Met jouw eerste zinnen ben ik het ook roerend eens.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2649
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Dirk Eijlander »

Valt toch steeds meer door de mand in mijn ogen, naast dat hij zijn elftal totaal ongemotiveerd het veld in stuurt met een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen, zet hij de poppetjes totaal verkeerd neer. Een rechtspoot centraal in de verdediging, linkspoot rechtshalf, rechtspoot op linkshalf, een nulpoot als verdedigende middenvelder en niemand op de 10. Dat zijn geen beginnersfouten meer, maar regelrechte blunders!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

Komt nu ook in het illustere lijstje van NEC coaches die de kwart finales hebben bereikt.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

En nu hoop ik maar dat Meijer inziet wat kenners heel het seizoen al roepen, ga nu eens voetballen met die ploegje, zet druk en ga van eigen kracht uit. Ben er heilig van overtuigd dat we dan een punt of 6 meer hadden gehad.
Smeed een vaste formatie en sleep er vastigheden in, dit gehussel van systeem en poppetjes iedere keer komt niks of niemand ten goede.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door karlo »

Dirk Eijlander schreef:
do 21 jan 2021, 19:50
Valt toch steeds meer door de mand in mijn ogen, naast dat hij zijn elftal totaal ongemotiveerd het veld in stuurt met een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen, zet hij de poppetjes totaal verkeerd neer. Een rechtspoot centraal in de verdediging, linkspoot rechtshalf, rechtspoot op linkshalf, een nulpoot als verdedigende middenvelder en niemand op de 10. Dat zijn geen beginnersfouten meer, maar regelrechte blunders!
En dan nog een middenmoter eredivisie verslaan
Best knap toch
Het blijft toch je club.

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nijmegen0413 »

Excelsior, Cambuur en Fortuna:
1x gelijk en 2x gewonnen.

Had ik vooraf voor getekend.

nmgn2018
Berichten: 1311
Lid geworden op: vr 18 mei 2018, 15:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door nmgn2018 »

De Kletskop schreef:
vr 22 jan 2021, 12:11
En nu hoop ik maar dat Meijer inziet wat kenners heel het seizoen al roepen, ga nu eens voetballen met die ploegje, zet druk en ga van eigen kracht uit. Ben er heilig van overtuigd dat we dan een punt of 6 meer hadden gehad.
Smeed een vaste formatie en sleep er vastigheden in, dit gehussel van systeem en poppetjes iedere keer komt niks of niemand ten goede.
:withstupid:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door necnmgn »

Trainert, misschien even wisselen?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee-elst »

necnmgn schreef:
ma 25 jan 2021, 22:25
Trainert, misschien even wisselen?
Goed idee!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

Rogier moet maar eens kijken naar HUE - RMA op ziggo sport, die gaan er gewoon vol voor.
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nijmegen0413 »

Rogier valt voor mij nu toch wel echt door de mand.
Wat een slappe zak ben je als je uit bij MVV start met Vet, Beekman en Janga in de as.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
za 06 feb 2021, 17:33
Rogier valt voor mij nu toch wel echt door de mand.
Wat een slappe zak ben je als je uit bij MVV start met Vet, Beekman en Janga in de as.
De angst om te verliezen is groter dan de wil om te winnen, heel t seizoen al.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
za 06 feb 2021, 17:44
Nijmegen0413 schreef:
za 06 feb 2021, 17:33
Rogier valt voor mij nu toch wel echt door de mand.
Wat een slappe zak ben je als je uit bij MVV start met Vet, Beekman en Janga in de as.
De angst om te verliezen is groter dan de wil om te winnen, heel t seizoen al.
Ergens in Oktober heeft hij een enge droom gehad blijkbaar, sinsdien is het angsthazen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9351
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

Ik snap niks van zijn keuzes op het middenveld. Drie controleurs. Geen linksbenige linkshalf. Het is gewoon laf, superlaf.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten