Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door zoete aardbei »

noviomagum schreef:
ma 04 jan 2021, 19:19
mschr schreef:
ma 04 jan 2021, 18:54
Joep een reservespeler? Nadat ie gepasseerd is voor Okita, hebben we 6 potjes gespeeld. In de eerste pot speelden we goed (jong AZ). Daarna is het 5x huilen met de pet op geweest (MVV, Den Bosch, Dordrecht, Oss, Telstar). We speelden hopeloos , creatiefloos en zonder enige dreiging. Alleen dankzij de vrije trappen van Bruijn hebben we in die potjes nog wat punten gepakt.
Creativiteit gaat niet van joep afkomen natuurlijk
jawel maar nu nog niet.dat is echt een jongen voor de toekomst.Die neemt deze groep niet bij de hand.Dat moet een Rens doen.Binnen en buiten het veld.Rens geeft ook de indruk het allemaal niet meer te weten.Juist nu moet een leider zich laten gelden.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Rogier Meijer

Bericht door noviomagum »

zoete aardbei schreef:
ma 04 jan 2021, 19:31
noviomagum schreef:
ma 04 jan 2021, 19:19
mschr schreef:
ma 04 jan 2021, 18:54
Joep een reservespeler? Nadat ie gepasseerd is voor Okita, hebben we 6 potjes gespeeld. In de eerste pot speelden we goed (jong AZ). Daarna is het 5x huilen met de pet op geweest (MVV, Den Bosch, Dordrecht, Oss, Telstar). We speelden hopeloos , creatiefloos en zonder enige dreiging. Alleen dankzij de vrije trappen van Bruijn hebben we in die potjes nog wat punten gepakt.
Creativiteit gaat niet van joep afkomen natuurlijk
jawel maar nu nog niet.dat is echt een jongen voor de toekomst.Die neemt deze groep niet bij de hand.Dat moet een Rens doen.Binnen en buiten het veld.Rens geeft ook de indruk het allemaal niet meer te weten.Juist nu moet een leider zich laten gelden.
Wat ik van hem gezien heb is het geen technische speler die iemand voor de keeper kan zetten , het is een nuttige harde werker die niet verzaakt in hard werken en arbeid leveren voor het team, ook belangrijk maar die maakt niet het verschil

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14544
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Bottendaal »

Uit het interview op forza:

“Zij speelden fris en met energie.”

Dat is nou precies waar het bij ons aan ontbreekt.
Ik denk dat Meijer veel te veel vanuit ‘de organisatie’ denkt. Iedereen die hard genoeg werkt en genoeg meeverdedigd mag spelen. Dat dat ten koste gaat van alle creativiteit (zowel technisch als tactisch) maakt kennelijk niet uit.
Okita verdedigd eindelijk mee, maar brengt aanvallend niets meer.
Bruijn wordt 2x gewisseld omdat hij niet genoeg meeverdedigde.
Janga werkt zo hard voor het team, maar brengt verder níets in.
Tavsan verdedigt veel mee, maar komt energie te kort om z’n acties te laten slagen door de vele meters die hij moet afleggen.

Het is allemaal te behoudend, te angstig, iedereen wordt onzeker. De jeugdigheid, frivoliteit, passie en drang van de eerste weken is totaal verdwenen. En ik denk dat Meijer daar een groot aandeel in heeft.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11727
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door DJTEEF! »

Ik maak me zorgen. De selectie is niet geweldig, maar zelfs als je daar rekening mee houdt, is het voetbal zwaar onder de maat en sinds het begin van het seizoen is het slechter geworden in plaats van beter.

P.
Berichten: 1698
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door P. »

DJTEEF! schreef:
vr 08 jan 2021, 19:39
Ik maak me zorgen. De selectie is niet geweldig, maar zelfs als je daar rekening mee houdt, is het voetbal zwaar onder de maat en sinds het begin van het seizoen is het slechter geworden in plaats van beter.
Helemaal mee eens. Het wordt met de week slechter.

Jobnijmegen1
Berichten: 183
Lid geworden op: za 18 jul 2020, 18:24
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jobnijmegen1 »

MEIJER OPROTTEN

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jackkreta »

Jobnijmegen1 schreef:
vr 08 jan 2021, 19:44
MEIJER OPROTTEN
In ieder geval de optie niet lichten. Lijkt me een prima assistent van de nieuwe trainer.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

Jobnijmegen1 schreef:
vr 08 jan 2021, 19:44
MEIJER OPROTTEN
Waarom? Knappe overwinning op excelsior...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31801
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

jackkreta schreef:
vr 08 jan 2021, 19:45
Jobnijmegen1 schreef:
vr 08 jan 2021, 19:44
MEIJER OPROTTEN
In ieder geval de optie niet lichten. Lijkt me een prima assistent van de nieuwe trainer.
Maar eerst een TD :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:
vr 08 jan 2021, 20:36
Jobnijmegen1 schreef:
vr 08 jan 2021, 19:44
MEIJER OPROTTEN
Waarom? Knappe overwinning op excelsior...
:withstupid:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Gerd »

Ik vind dat Meijer het best goed doet met deze beperkte selectie. "Oprotten" is dus niet aan de orde. :tu:

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nimma1 »

Jobnijmegen1 schreef:
vr 08 jan 2021, 19:44
MEIJER OPROTTEN
Ga fietsen joh gekkie

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Mcel »

Vervelend is wel dat de basiself weer niet de goede keus was. Moet je dus opnieuw iets gaan veranderen, totdat er een basis staat, die je meerdere wedstrijden achter elkaar kunt laten staan.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door karlo »

Mcel schreef:
vr 08 jan 2021, 21:16
Vervelend is wel dat de basiself weer niet de goede keus was. Moet je dus opnieuw iets gaan veranderen, totdat er een basis staat, die je meerdere wedstrijden achter elkaar kunt laten staan.
Dat vind ik ook
Hij moet nu gaan werken aan een vaste basiself
En tijdens de wedstrijd steeds wisselen indien nodig
Een wedstrijd of 7-8 nu met een vast elftal starten
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nummer 9 »

Gerd schreef:
vr 08 jan 2021, 20:58
Ik vind dat Meijer het best goed doet met deze beperkte selectie. "Oprotten" is dus niet aan de orde. :tu:
Mee eens, alleen had hij nooit met Odenthal en Alblas moeten beginnen. Hij is daarnaast het slachtoffer van slecht aankoopbeleid rondom de aanval. Het zou fijn zijn als we eindelijk een keer rust hebben rondom de trainerspositie.
いつでも戦える

Forzaa
Berichten: 41
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 20:21
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Forzaa »

karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:24
Mcel schreef:
vr 08 jan 2021, 21:16
Vervelend is wel dat de basiself weer niet de goede keus was. Moet je dus opnieuw iets gaan veranderen, totdat er een basis staat, die je meerdere wedstrijden achter elkaar kunt laten staan.
Dat vind ik ook
Hij moet nu gaan werken aan een vaste basiself
En tijdens de wedstrijd steeds wisselen indien nodig
Een wedstrijd of 7-8 nu met een vast elftal starten
Maar welk elftal? Met alles wat we tot nu toe gehad hebben hebben we goede en slechte wedstrijden gespeeld, waarna het weer (in grote of kleine mate) omgegooid werd.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door karlo »

Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:27
karlo schreef:
vr 08 jan 2021, 21:24
Mcel schreef:
vr 08 jan 2021, 21:16
Vervelend is wel dat de basiself weer niet de goede keus was. Moet je dus opnieuw iets gaan veranderen, totdat er een basis staat, die je meerdere wedstrijden achter elkaar kunt laten staan.
Dat vind ik ook
Hij moet nu gaan werken aan een vaste basiself
En tijdens de wedstrijd steeds wisselen indien nodig
Een wedstrijd of 7-8 nu met een vast elftal starten
Maar welk elftal? Met alles wat we tot nu toe gehad hebben hebben we goede en slechte wedstrijden gespeeld, waarna het weer (in grote of kleine mate) omgegooid werd.
Ja dat is inderdaad een punt
Maar toch denk ik dat dit team gebaat is bij duidelijkheid
Je hebt als trainer nu genoeg wedstrijden gezien om daar een keus in te maken
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik ben het er wel mee eens dat je niet meer moet wisselen dan strikt noodzakelijk, en dat Meijer dat de afgelopen wedstrijden niet heeft gedaan en in plaats daarvan teveel heeft gewisseld, zowel qua opstellingen als qua systeem. Dat komt het spel eigenlijk zelden ten goede. Je zag ook vandaag dat de tactiek de eerste 20-25 minuten totaal niet werkte. k had persoonlijk vandaag enkel Proper en Ondaan in het elftal gebracht, de andere wissels vond ik niet echt nodig. Een team heeft baat bij structuur en duidelijkheid, d.w.z. dat je van 9 spelers wel min of meer zeker moet weten dat ze starten. Dan af en toe 1 of maximaal 2 wissels. Deed Meijer in de eerste maanden van het seizoen prima, laatste tijd niet. Voor de wedstrijd tegen Cambuur zou ik De Wolf voor Barreto brengen en het voor de rest maar even laten.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

Barreto, Odenthal en Alblas kunnen echt niet meer. Die moet je vervangen. Waarom ze er vandaag in stonden, was al een compleet raadsel.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jota »

Keizerstad1994 schreef:
vr 08 jan 2021, 21:31
Ik ben het er wel mee eens dat je niet meer moet wisselen dan strikt noodzakelijk, en dat Meijer dat de afgelopen wedstrijden niet heeft gedaan en in plaats daarvan teveel heeft gewisseld, zowel qua opstellingen als qua systeem. Dat komt het spel eigenlijk zelden ten goede. Je zag ook vandaag dat de tactiek de eerste 20-25 minuten totaal niet werkte. k had persoonlijk vandaag enkel Proper en Ondaan in het elftal gebracht, de andere wissels vond ik niet echt nodig. Een team heeft baat bij structuur en duidelijkheid, d.w.z. dat je van 9 spelers wel min of meer zeker moet weten dat ze starten. Dan af en toe 1 of maximaal 2 wissels. Deed Meijer in de eerste maanden van het seizoen prima, laatste tijd niet. Voor de wedstrijd tegen Cambuur zou ik De Wolf voor Barreto brengen en het voor de rest maar even laten.
Volledig eens. Odenthal gaat nooit een verdediger van eredivisie niveau worden, Bukusu heeft wel deze potentie. Ik zou graag Proper, Vet en Bruin op het middenveld zien. Ondaan was matig maar heeft meer kwaliteit dan Janga.
Vooral vertrouwen creëren zodat combinaties ook vaker lukken.

Forzaa
Berichten: 41
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 20:21
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Forzaa »

mschr schreef:
vr 08 jan 2021, 21:38
Barreto, Odenthal en Alblas kunnen echt niet meer. Die moet je vervangen. Waarom ze er vandaag in stonden, was al een compleet raadsel.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Jota »

Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
mschr schreef:
vr 08 jan 2021, 21:38
Barreto, Odenthal en Alblas kunnen echt niet meer. Die moet je vervangen. Waarom ze er vandaag in stonden, was al een compleet raadsel.
:withstupid:
Alblas laten staan. Heb ook geen zin en dat zenuwachtige van Branderhorst en van Eijden

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

Jota schreef:
vr 08 jan 2021, 21:51
Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
mschr schreef:
vr 08 jan 2021, 21:38
Barreto, Odenthal en Alblas kunnen echt niet meer. Die moet je vervangen. Waarom ze er vandaag in stonden, was al een compleet raadsel.
:withstupid:
Alblas laten staan. Heb ook geen zin en dat zenuwachtige van Branderhorst en van Eijden
Desnoods stellen ze Van Duin op, maar Alblas kan echt niet meer. Elke bal laag in de hoek is een goal.

Forzaa
Berichten: 41
Lid geworden op: di 20 feb 2018, 20:21
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Forzaa »

Jota schreef:
vr 08 jan 2021, 21:51
Forzaa schreef:
vr 08 jan 2021, 21:43
mschr schreef:
vr 08 jan 2021, 21:38
Barreto, Odenthal en Alblas kunnen echt niet meer. Die moet je vervangen. Waarom ze er vandaag in stonden, was al een compleet raadsel.
:withstupid:
Alblas laten staan. Heb ook geen zin en dat zenuwachtige van Branderhorst en van Eijden
Alblas laten staan? Op basis van wat? In principe de betere doelman van de twee, maar we kunnen het er toch wel over eens zijn dat Branderhorst beter is dan Alblas in deze vorm?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15940
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

3e wedstrijd op roj dat ie opzichtig blundert.
Lekker signaal naar Branderhorst ook

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten