En tussen plek 1 en plek 18 zit welgeteld 0,7 punt of zoiets. Een ranking van likmevestje.P. schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:25Die staan er ook maar net boven.Gijscoman schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:10Is het niet doorgaans Sander Janssen die voor NEC de cijfers geeft?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
https://www.vi.nl/nieuws/bosz-troeft-fa ... n-het-jaar
Dat het geen topcijfer is snap ik wel, maar laatste is wel erg gortig. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij het minder heeft gedaan dit seizoen dan Rijsdijk, Hoefkes of die van Willem II, die al maandenlang niks presteren.
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Dat is het sentiment wat heerst in Nederland: met deze ploeg kan je veel meer uithalen (lees: roefs, verdonk, sandler, nuytinck, proper, sano, van crooij en ogawa plus ruime bank).jetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Come on Wilfried Bony!
En vergeet niet: NEC heeft zich pas 3 wedstrijden voor einde competitie zich officieus weten te handhaven. Te bizar voor woorden als je daar over nadenkt.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Come on Wilfried Bony!
Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
8e plek meer dan prima! maar overall is het een matig seizoen qua spel/vermaak
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Trainer van ajax staat blijkbaar tweede. Die hebben echt nog minder leuke wedstrijden gezien dan wij.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:36De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Daarom moet/gaat ie ook wegSandertjuh85 schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:50Trainer van ajax staat blijkbaar tweede. Die hebben echt nog minder leuke wedstrijden gezien dan wij.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:36De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
-
- Contacteer:
Behalve dan die 0-3 van laatst. Was erg vermakelijk.Sandertjuh85 schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:50Trainer van ajax staat blijkbaar tweede. Die hebben echt nog minder leuke wedstrijden gezien dan wij.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:36De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
eens een nec-er, altijd een nec-er
De cijfers worden gegeven op basis van aanpak, inzicht, tactiek, instelling, anticipatie, etc. Dat staat los van of een wedstrijd wel of niet leuk is om naar te kijken. En Meijer blonk niet bepaald uit in veel opzichten. We mogen toch veronderstellen dat er iedere wedstrijd op een objectieve basis cijfers gegeven werden. Alle Meijeradepten ten spijt is Meijer gezien de afgelopen 5 seizoenen in essentie een (middel)matige trainer. Toch heeft hij prima successen geboekt.Sandertjuh85 schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:50Trainer van ajax staat blijkbaar tweede. Die hebben echt nog minder leuke wedstrijden gezien dan wij.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:36De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Wat zou er gebeurd zijn als hij meer lef, minder behoudend, tactisch slimmere keuzes, verrassender, meeranticiperend, etc. had gefunctioneerd? Maar dat blijft hypothetisch (wat als...). Ik denk dat er meer uit gehaald had kunnen worden en we meer thuiswedstrijden winnend en aantrekkelijker hadden afgesloten.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Wat hadden we dan nog beter moeten doen de afgelopen twee jaar dan een 6e plaats, 8e plaats en een bekerfinale?jetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 22:11De cijfers worden gegeven op basis van aanpak, inzicht, tactiek, instelling, anticipatie, etc. Dat staat los van of een wedstrijd wel of niet leuk is om naar te kijken. En Meijer blonk niet bepaald uit in veel opzichten. We mogen toch veronderstellen dat er iedere wedstrijd op een objectieve basis cijfers gegeven werden. Alle Meijeradepten ten spijt is Meijer gezien de afgelopen 5 seizoenen in essentie een (middel)matige trainer. Toch heeft hij prima successen geboekt.Sandertjuh85 schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:50Trainer van ajax staat blijkbaar tweede. Die hebben echt nog minder leuke wedstrijden gezien dan wij.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 19:36De play-offs staan los van de competitie daarin zijn we niet echt verwend en zo denken meer mensen erover blijkbaar...DJTEEF! schreef: ↑di 20 mei 2025, 17:26Als hij de play-offs wint, verdient hij volgens jou minimaal een 8, toch?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Wat zou er gebeurd zijn als hij meer lef, minder behoudend, tactisch slimmere keuzes, verrassender, meeranticiperend, etc. had gefunctioneerd? Maar dat blijft hypothetisch (wat als...). Ik denk dat er meer uit gehaald had kunnen worden en we meer thuiswedstrijden winnend en aantrekkelijker hadden afgesloten.
Het zou best kunnen dat je met anders voetbal de ene wedstrijd zou winnen maar een andere wedstrijd hierdoor weer de deksel op de neus zou krijgen maar ik zie niet zo 123 hoe we qua resultaten in de eindstand en beker het beter hadden kunnen doen behalve de amusementswaarde van losstaande wedstrijden iets opkrikken wat wellicht weer ten koste van het resultaat zou zijn gegaan.
Ik denk dat ie inderdaad minder behoudend had kunnen voetballen op bepaalde momenten maar ik vraag me af of het eindresultaat zoals die nu behaald zijn de afgelopen 2 jaar ook behaald zouden zijn.
- De Kletskop
- Contacteer:
Rijsdijk heeft het bij Almere heel behoorlijk gedaan gezien de selectie die ze hebben.Gijscoman schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:10Is het niet doorgaans Sander Janssen die voor NEC de cijfers geeft?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Dat het geen topcijfer is snap ik wel, maar laatste is wel erg gortig. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij het minder heeft gedaan dit seizoen dan Rijsdijk, Hoefkes of die van Willem II, die al maandenlang niks presteren.
8e worden met NEC is gewoon heel behoorlijk, op welke manier ook, wat een onzin dat hij onder Maes en Rijsdijk staatDe Kletskop schreef: ↑wo 21 mei 2025, 09:35Rijsdijk heeft het bij Almere heel behoorlijk gedaan gezien de selectie die ze hebben.Gijscoman schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:10Is het niet doorgaans Sander Janssen die voor NEC de cijfers geeft?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
-
- Contacteer:
je moet simpelweg naar de selecties kijken.NAC,Willem2 en Almere hebben veel en veel mindere spelers.Dankzij een prima eindsprintje red je het seizoen nog maar heel goed was het allemaal niet natuurlijk.Veugel schreef: ↑wo 21 mei 2025, 09:568e worden met NEC is gewoon heel behoorlijk, op welke manier ook, wat een onzin dat hij onder Maes en Rijsdijk staatDe Kletskop schreef: ↑wo 21 mei 2025, 09:35Rijsdijk heeft het bij Almere heel behoorlijk gedaan gezien de selectie die ze hebben.Gijscoman schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:10Is het niet doorgaans Sander Janssen die voor NEC de cijfers geeft?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()
Ik had het graag 3 dagen later gezegd.. Rogier bedankt! 

Nu dan definitief het einde van Meijer bij NEC. Hopelijk voor hem komt er een leuke club op zijn pad. Bedankt voor de inzet! 

Over namen en systemen kunnen we twisten. Je hebt het wel mooi volgehouden. Vaak ook op het randje, maar het is je toch gelukt om je contract uit de dienen en ook met mooie cijfers. Bekerfinale, promotie, playoffs EU 2x. Langzittende trainer. Vast nog het een en ander vergeten. Vele ups en downs. Dost en Proper. Maar buiten de resultaten was je ook een echte gentleman. Heb geen verkeerd woord gehoord over NEC of de supporters die bij de bus stonden. Hoe vaak ik niet #meijerout heb gehoord of gelezen. En ik was de laatste tijd ook aardig klaar met je, na de zoveelste "wanprestatie " tegen de mindere goden. Toch bleef je er altijd in geloven de laatste maanden, ondanks een bijna kansloze positie op de ranglijst. Ajax NEC 0-3. Leuk afscheidskado voor iedereen. Bijna de finale gehaald van de PO. Maar geluk en pech ligt dicht bij elkaar. Ik hoop dat je een leuke club krijgt en dat je nooit meer naar arnhem hoeft! Bedankt Rogier!!!

NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden
Lager dan Maes slaat helemaal nergens op. Sander heeft achterstevoren op zijn stoel gezeten bij wedstrijden van NEC.De Kletskop schreef: ↑wo 21 mei 2025, 09:35Rijsdijk heeft het bij Almere heel behoorlijk gedaan gezien de selectie die ze hebben.Gijscoman schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:10Is het niet doorgaans Sander Janssen die voor NEC de cijfers geeft?Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 16:03Ben het er wel mee eens als je voetbal inhoudelijk gaat kijken is het gewoon heel mager dit seizoen waar we naar hebben zitten kijken en daar zit men niet met een NEC bril naar de wedstrijden te kijkenjetipo schreef: ↑di 20 mei 2025, 15:41Rogier Meijer is hekkensluiter. Hij kreeg per wedstrijd dus geen hoge cijfers van de journalisten. Dus zelfs een matige trainer kan successen boeken.![]()

-
- Contacteer:
Bedankt rogier! Betreft prestaties laatste 2 jaar primA, betreft voetballende kwaliteit, plezier en passie een dikke onvoldoende. Hopelijk kan Schreurder weer het plezier in het stadion terugbrengen. Zeker dit seizoen was het bijna een hel om de wedstrijden te moeten bekijken
Ik heb me prima vermaakt bij minimaal een kwart van de wedstrijden.FC Hilversum schreef: ↑vr 23 mei 2025, 08:27Bedankt rogier! Betreft prestaties laatste 2 jaar primA, betreft voetballende kwaliteit, plezier en passie een dikke onvoldoende. Hopelijk kan Schreurder weer het plezier in het stadion terugbrengen. Zeker dit seizoen was het bijna een hel om de wedstrijden te moeten bekijken
Een beschaafde en sympathieke trainer neemt afscheid. Werd opgezadeld met een ongebalanceerde selectie, eindigde knap boven de streep maar wel dankzij laf voetbal, vreemde opstellingen en vermoeiend wisselbeleid. Veel succes met de volgende klus.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
De selectie is inderdaad niet in balans (bijna geen enkele selectie in de Eredivisie is dat) maar gezien individuele kwaliteiten wel eentje waarmee je ''gewoon'' in het linkerrijte moet eindigen als je het afzet tegen de andere ploegen. Om mee te doen om de top-6 is de selectie inderdaad niet uitgebalanceerd genoeg en GAE heeft een topseizoen maar alle andere ploegen moet je onder je kunnen houden. Dat heeft ie uiteindelijk gedaan maar het was 31 wedstrijden lang een ontzettend matig en slecht seizoen.
'Justice knows every mans number'