Que?gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:50Standbeen?bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:30Haha ja dat die schoolmeester de penalty ter discussie stelde was lachwekkend. Hij schopt gewoon zn standbeen weg, hoe meer penalty wil je hebben?Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:26bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 14:39DJTEEF! schreef: ↑zo 16 mar 2025, 14:32Ik snapte de ontlading heel goed. Sterker nog, die was bij mij vergelijkbaar.zoete aardbei schreef: ↑zo 16 mar 2025, 13:59
Ik gun Rogier een heel mooi afscheid maar eerst dat gedoe met die speech van Wilco en nu het niet kijken bij de pingel en helemaal losgaan na de winst.
Sorry maar deze man is echt ongeschikt voor een stap hoger waar de druk nog vele malen groter is.
ik heb wat reacties van Utrecht supporters gelezen, die snappen het echt niet als ze geen 3e worden dit jaar...
Dat zijn clubs waar hij het echt niet gaat redden.Die man laat iets van menselijkheid zien, het is me wat zeg. Kom op joh, ik vond dat, de redding van Roefs, Bram op het einde bij het uitvak. Voetballend was het zwaar kut natuurlijk, maar alles bij elkaar is het een heroïsche overwinning geworden. Koester dat nou eens na een aantal zware kutweken ipv alleen maar negativiteit op te delven..
![]()
Alsof hier geen druk is. Bij een verlies was hij zijn baan kwijt geweest. Maar dat moment maakt hem natuurlijk ongeschikt voor een grotere club…
Dat hij hier al 6 jaar broodnuchter en uiterst rustig is vergeten we, want hij toont in een wedstrijd op de rand van de afgrond emotie…
Een Jans -waar traint hij eigenlijk?- is zo emotioneel dat hij na een verliespot als een klein kind de calimerohoed opzet en begint te jammeren.
Dan ben jij bertje higler zeker
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Hij veegt hem volledig onderuit zonder de bal te raken.bertje schreef: ↑di 18 mar 2025, 08:21Que?gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:50Standbeen?bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:30Haha ja dat die schoolmeester de penalty ter discussie stelde was lachwekkend. Hij schopt gewoon zn standbeen weg, hoe meer penalty wil je hebben?Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:26bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 14:39Die man laat iets van menselijkheid zien, het is me wat zeg. Kom op joh, ik vond dat, de redding van Roefs, Bram op het einde bij het uitvak. Voetballend was het zwaar kut natuurlijk, maar alles bij elkaar is het een heroïsche overwinning geworden. Koester dat nou eens na een aantal zware kutweken ipv alleen maar negativiteit op te delven..
![]()
Alsof hier geen druk is. Bij een verlies was hij zijn baan kwijt geweest. Maar dat moment maakt hem natuurlijk ongeschikt voor een grotere club…
Dat hij hier al 6 jaar broodnuchter en uiterst rustig is vergeten we, want hij toont in een wedstrijd op de rand van de afgrond emotie…
Een Jans -waar traint hij eigenlijk?- is zo emotioneel dat hij na een verliespot als een klein kind de calimerohoed opzet en begint te jammeren.
Ja precies. Maar gladiator lijkt het daar niet mee eens, ik vraag me af wat hij dan heeft gezien..DJTEEF! schreef: ↑di 18 mar 2025, 08:43Hij veegt hem volledig onderuit zonder de bal te raken.bertje schreef: ↑di 18 mar 2025, 08:21Que?gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:50Standbeen?bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:30Haha ja dat die schoolmeester de penalty ter discussie stelde was lachwekkend. Hij schopt gewoon zn standbeen weg, hoe meer penalty wil je hebben?Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:26bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 14:39
Die man laat iets van menselijkheid zien, het is me wat zeg. Kom op joh, ik vond dat, de redding van Roefs, Bram op het einde bij het uitvak. Voetballend was het zwaar kut natuurlijk, maar alles bij elkaar is het een heroïsche overwinning geworden. Koester dat nou eens na een aantal zware kutweken ipv alleen maar negativiteit op te delven..
![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Twee keer geschorst.
Het is wel een recidivist.
Het is wel een recidivist.
Je hebt bij trainers hetzelfde als bij spelers. Alleen de aanvoerder mocht nog praten tegen de scheidsrechter, maar die regel was ook al snel van tafel. Het ene moment mag je wel wat roepen en gebaren, het andere moment niet.
Als je Martens dan tekeer ziet gaan (wat terecht was) na de 2e gele kaart tegen Ajax dan is het vreemd dat daar géén geel voor wordt gegeven maar een Meijer die commentaar levert/gebaart na een gele kaart voor Onal wel. Zo nog tal van voorbeelden. Van zowel speler als trainers.
Het is weer typische willekeur van dit soort kaarten.
-
- Contacteer:
DJTEEF! schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:46Eens.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 16 mar 2025, 16:18Het was een dynamische 442 waarin met name Ouwejan en Lyratzis voor de breedte zorgde en Hansen en van Crooij de ruimte hebben om zowel in de as te spelen als aan de zijkant op te duiken.Zico schreef: ↑zo 16 mar 2025, 10:03Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien maar begreep dat we met een ruit op het middenveld speelden? In dat geval zou ik liever Ouwejan vervangen door Sano. Kento mag inderdaad meer speeltijd krijgen, lijkt langzaamaan iets meer overzicht te ontwikkelen.Jules schreef: ↑zo 16 mar 2025, 09:36Dat lijkt mij ook maar het gaat niet gebeuren. Koki 90 minuten op de bank en Vito 90 minuten op het veld zegt genoeg.Nijmegen0413 schreef: ↑za 15 mar 2025, 19:36Nu snel Linssen vervangen voor Kento, Sano optrainen om Olden Larsen te vervangen en Koki te brengen voor van Crooij.
Verdedigend stond het als een huis. Aanvallend was het nog matig, maar je kunt hier zoveel kanten mee op.

Het standbeen is zoals het zegt het been waarop je stand hebt oftewel staat.bertje schreef: ↑di 18 mar 2025, 10:16Ja precies. Maar gladiator lijkt het daar niet mee eens, ik vraag me af wat hij dan heeft gezien..DJTEEF! schreef: ↑di 18 mar 2025, 08:43Hij veegt hem volledig onderuit zonder de bal te raken.bertje schreef: ↑di 18 mar 2025, 08:21Que?gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 07:50Standbeen?bertje schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:30Haha ja dat die schoolmeester de penalty ter discussie stelde was lachwekkend. Hij schopt gewoon zn standbeen weg, hoe meer penalty wil je hebben?Bottendaal schreef: ↑zo 16 mar 2025, 15:26
![]()
Hoedemakers staat op zijn linkerbeen en wordt geraakt op zijn been wat los is van de grond, zijn rechterbeen en dit was dus niet zijn standbeen.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
als je het zo bekijkt kan je ietereen pootje haken..gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 15:13Het standbeen is zoals het zegt het been waarop je stand hebt oftewel staat.
Hoedemakers staat op zijn linkerbeen en wordt geraakt op zijn been wat los is van de grond, zijn rechterbeen en dit was dus niet zijn standbeen.
Wat jij wil. "Het been wat hij wil neerzetten om daarna te schieten". Tevreden?gladiator schreef: ↑di 18 mar 2025, 15:13Het standbeen is zoals het zegt het been waarop je stand hebt oftewel staat.
Ben ik de enige die denkt dat we deze overwinning hebben behaald omdat Rogier een keertje niet defensief dacht?
Nee.
Los van waar hij de spelers neer heeft gezet ( van Crooy en Linssen in spits) was ik al blij met het feit dat hij had ingegrepen. Hij bleef namelijk maar hetzelfde doen maandenlang en afgelopen weekend brak hij daarmee.
Deed hij vorig seizoen ook.... wat is het dat hij dat niet als een normaal ding ding ziet,
Er is interesse van verschillende clubs vanuit binnen- en buitenland voor Meijer, aldus Sander Janssen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik denk Duitse clubs uit de lagere regionen...Duisburg, Aachen, Bocholt etc
When Wilco talks, people listen!
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Leuk voor hem, dat gunnen we hm toch gewoon. Prima gozer, jaar te lang gebleven.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 28 mar 2025, 20:43Leuk voor hem, dat gunnen we hm toch gewoon. Prima gozer, jaar te lang gebleven.

Meijer lijkt me een familieman met kinderen op school in NL die dat zo wil houden. Zal dan wel in het ruhrgebied zijn.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
VFL Bochum
Misschien gooit hij het ruhr om?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Zou Heerenveen wel echt bij hem vinden passen eigenlijk..
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Die hebben net een nieuwe trainer.
'Justice knows every mans number'
Oh, dat heb ik dan even gemist..Keizerstad1994 schreef: ↑zo 30 mar 2025, 08:30Die hebben net een nieuwe trainer.

-
- Contacteer:
Maar dat bedoel ik,Twente pakte Oosting,Groningen Lukkien en Heerenveen Veldman die alleen beloftenteams heeft getraind.
En Meijer wordt nergens genoemd. Ja, nu aan het einde van zijn dienstverband.
Clubs kijken niet als supporters ,het zal ze aan hun kont roesten hoe aardig hij is.
Meijer is kleurloos evenals zijn spelopvatting.Een plan B heeft hij zelden.
En dit seizoen laat hij zien dat hij niet heel erg stressbestendig is.
Roda,ADO,superboeren KKD.
Zwolle,Heracles eredivisie.
Greuther Furth,Aachen in Duitsland.
In die trant zie ik Meijer.
Alles wat groter is dan NEC en waar dus meer druk op staat wordt gewoon heel lastig.
En Meijer wordt nergens genoemd. Ja, nu aan het einde van zijn dienstverband.
Clubs kijken niet als supporters ,het zal ze aan hun kont roesten hoe aardig hij is.
Meijer is kleurloos evenals zijn spelopvatting.Een plan B heeft hij zelden.
En dit seizoen laat hij zien dat hij niet heel erg stressbestendig is.
Roda,ADO,superboeren KKD.
Zwolle,Heracles eredivisie.
Greuther Furth,Aachen in Duitsland.
In die trant zie ik Meijer.
Alles wat groter is dan NEC en waar dus meer druk op staat wordt gewoon heel lastig.