Rogier Meijer
- jackkreta
- Contacteer:
Re: Rogier Meijer
11 van de 21 wedstrijden verloren, vind ik best veel en verontrustend. We staan maar 4 punten voor op Sparta met een zwaar programma voor de boeg.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Het voetbal van het eerste uur kun je niet verkopen
Absoluut waardeloos
Absoluut waardeloos
Zeker als we de potjes tegen de ploegen om je heen blijft verliezen. Sparta uit, heracles uit, Willem II en NAC thuis... Daar zie ik ons wel weer falen
Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.NMGN schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:50het is idd al jaren toevalsvoetbal zonder plan. ik vraag me oprecht af wat ze de hele week doen.
Alhoewel Meijer dit seizoen wel wat pit heeft laten zien.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Het ziet er met het aankomend programma niet slecht uit
Maar heel slecht
Het blijft toch je club.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Je moet gewoon winnen van Almere, dat geeft dan wat lucht aangezien Sparta naar GAE moet. Maar daarna zul je eigenlijk moeten stunten bij Twente of Feyenoord, en dat gaat niet meevallen.karlo schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:11Het ziet er met het aankomend programma niet slecht uit
Maar heel slecht
Maar persoonlijk had ik bovenal gehoopt dat we dit soort wedstrijden toch wel achter de rug hadden zeg, dat is nog het meest vervelende van alles.
'Justice knows every mans number'
Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.NMGN schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:50het is idd al jaren toevalsvoetbal zonder plan. ik vraag me oprecht af wat ze de hele week doen.
Meijer moet nu gaan ingrijpen. Volgende week met de zelfde 11 beginnen kan gewoon niet.
Wissels en een ander systeem a.u.b. want we hebben nog steeds geen 10 dus speel aub dan ook niet met een 10
Wissels en een ander systeem a.u.b. want we hebben nog steeds geen 10 dus speel aub dan ook niet met een 10
Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.NMGN schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:50het is idd al jaren toevalsvoetbal zonder plan. ik vraag me oprecht af wat ze de hele week doen.
Van de andere kant laat Meijer door niet te wisselen zien dat hij rustig blijft, niet snel in paniek en vertrouwen blijft geven aan de 11 spelende spelers. Ik kan me voorstellen dat het voor de spelers prettig is, wetende dat je er niet meteen afgehaald wordt. Maar goed, dan zou je daar iets van moeten terug zien op het veld, wat gisteren absoluut niet gebeurde. Dus…. eerder wisselen was echt wel nodig.
Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.NMGN schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:50het is idd al jaren toevalsvoetbal zonder plan. ik vraag me oprecht af wat ze de hele week doen.
Van de andere kant laat Meijer door niet te wisselen zien dat hij rustig blijft, niet snel in paniek en vertrouwen blijft geven aan de 11 spelende spelers. Ik kan me voorstellen dat het voor de spelers prettig is, wetende dat je er niet meteen afgehaald wordt. Maar goed, dan zou je daar iets van moeten terug zien op het veld, wat gisteren absoluut niet gebeurde. Dus…. eerder wisselen was echt wel nodig.
Laatst gewijzigd door E.B op zo 09 feb 2025, 09:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
De dunne stront loopt door zijn broek laffe coach bah 

- Sandertjuh85
- Contacteer:
Kan je dit onderbouwen?
Precies , en mij is echt een raadsel wat er dan steeds door zijn hoofd spookt? Zo'n zoveelste dramatische helft vraagt toch gewoon om stevig ingrijpen desnoods na 30 minuten al, maar weer wachten tot minuut 70 het is toch echt ongelooflijk.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
Hij had er wel 7 kunnen wisselen...
Hansen bv deed totaal niet mee in de omschakeling waar bv de corner uitkwam die daarna de goal opleverde voor Groningen
Hansen bv deed totaal niet mee in de omschakeling waar bv de corner uitkwam die daarna de goal opleverde voor Groningen
-
- Contacteer:
Arrogantie ten top. “We moeten uitgaan van ons eigen spel en eigen kracht” gvd nee je moet elke wedstrijd de tactiek aanpassen op de tegenstander als NEC zijnde. Barca en Real ect die kunnen uitgaan van eigen kracht en spel… wij niet!eniesee12 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:13Precies , en mij is echt een raadsel wat er dan steeds door zijn hoofd spookt? Zo'n zoveelste dramatische helft vraagt toch gewoon om stevig ingrijpen desnoods na 30 minuten al, maar weer wachten tot minuut 70 het is toch echt ongelooflijk.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
Eens. Ik zeg ook niet dat het goed is om zo laat pas te wisselen, kan me alleen voorstellen dat het voor de spelers prettig is. Verwacht dan wel van profs dat ze tussentijds of in ieder geval in de rust kunnen reflecteren op hun spel en dat kunnen aanpassen. Dat gebeurde gisteren totaal niet.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
En wat betreft het overduidelijk verzaken en wisselen. Was gisteren wel lastig, er hadden er zoveel gewisseld moeten worden.
Nee, liever kankeren ze op een Japanse invaller die in ieder geval het snot voor de ogen loopt en al meer laat zien in 10 minuten dan sommigen in 90 minuten doen. Of gooit Sandler de handen weer eens verontwaardigd in de lucht terwijl hij zelf op momenten verzaakt zoals tegen Fortuna.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:29Eens. Ik zeg ook niet dat het goed is om zo laat pas te wisselen, kan me alleen voorstellen dat het voor de spelers prettig is. Verwacht dan wel van profs dat ze tussentijds of in ieder geval in de rust kunnen reflecteren op hun spel en dat kunnen aanpassen. Dat gebeurde gisteren totaal niet.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
En wat betreft het overduidelijk verzaken en wisselen. Was gisteren wel lastig, er hadden er zoveel gewisseld moeten worden.
Ik zou oprecht eens willen weten hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat.
Dat sloeg inderdaad in beide gevallen echt nergens op.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:35Nee, liever kankeren ze op een Japanse invaller die in ieder geval het snot voor de ogen loopt en al meer laat zien in 10 minuten dan sommigen in 90 minuten doen. Of gooit Sandler de handen weer eens verontwaardigd in de lucht terwijl hij zelf op momenten verzaakt zoals tegen Fortuna.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:29Eens. Ik zeg ook niet dat het goed is om zo laat pas te wisselen, kan me alleen voorstellen dat het voor de spelers prettig is. Verwacht dan wel van profs dat ze tussentijds of in ieder geval in de rust kunnen reflecteren op hun spel en dat kunnen aanpassen. Dat gebeurde gisteren totaal niet.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11
Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
Zullen we dat K-woord niet gebruiken? Nergens voor nodig.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:35Nee, liever kankeren ze op een Japanse invaller die in ieder geval het snot voor de ogen loopt en al meer laat zien in 10 minuten dan sommigen in 90 minuten doen. Of gooit Sandler de handen weer eens verontwaardigd in de lucht terwijl hij zelf op momenten verzaakt zoals tegen Fortuna.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:29Eens. Ik zeg ook niet dat het goed is om zo laat pas te wisselen, kan me alleen voorstellen dat het voor de spelers prettig is. Verwacht dan wel van profs dat ze tussentijds of in ieder geval in de rust kunnen reflecteren op hun spel en dat kunnen aanpassen. Dat gebeurde gisteren totaal niet.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.jetipo schreef: ↑za 08 feb 2025, 23:11
Alle seizoenen onder Meijer zie je eenzelfde patroon. Juist dat patroon sluimert gevaarlijk onder het oppervlak. Matige, angstige, voorspelbare, weinig creatieve insteek met vaak te late wissels en weinig anticiperend vermogen. Gelukkig werd dit overschaduwd door mooie dingen, maar we hebben heel veel van dezelfde tenenkrommende wedstrijden gezien. Dat gaat een keer verkeerd. En nee, het ligt niet alleen aan Meijer, maar het is geen trainer die er alles uithaalt. In essentie lijkt het een matige trainer. Ik heb wel eens trainingen bij psv gezien en ook bij nec. Het verschil is groot, niet ten gunste van nec helaas.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Die onderbouwing lever Meijer zelf ten overvloede.
Ah, jij was toch van de Dikke van Dale?Johnny schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:02Zullen we dat K-woord niet gebruiken? Nergens voor nodig.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:35Nee, liever kankeren ze op een Japanse invaller die in ieder geval het snot voor de ogen loopt en al meer laat zien in 10 minuten dan sommigen in 90 minuten doen. Of gooit Sandler de handen weer eens verontwaardigd in de lucht terwijl hij zelf op momenten verzaakt zoals tegen Fortuna.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:29Eens. Ik zeg ook niet dat het goed is om zo laat pas te wisselen, kan me alleen voorstellen dat het voor de spelers prettig is. Verwacht dan wel van profs dat ze tussentijds of in ieder geval in de rust kunnen reflecteren op hun spel en dat kunnen aanpassen. Dat gebeurde gisteren totaal niet.E.B schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:08Als er enkele overduidelijk verzaken dan gewoon wisselen. Het signaal is er nu net zo goed dat het kan omdat je toch wel blijft staan. Minimaal tot de 70e minuut. En deze wedstrijd is geen incident meer te noemen na NAC, Eagles en Willem 2.Pieros schreef: ↑zo 09 feb 2025, 09:00Ik zou denk ik hetzelfde doen en in de rust ingegrepen hebben. Als spelers het na 45 minuten nog niet begrepen hebben en hun spel aangepast hebben, gebeurt dat na de rust ook niet, wat je ook terug zag voor de rode kaart.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:31
Ik had ook als trainer ingegrepen in de rust, wat zeg ik: voor de rust. FF een signaal afgeven dat dit niet kan, die inzet, die felheid. Er zitten zoveel opties op de bank. Maar hij doet het niet. Waarom doet hij dat niet? Waarom kan deze man nooit een tactiek omgooien, nooit iets verzinnen. het is gewoon zo voorspelbaar... gaan vanuit eigen kracht, wat tips in de rust en altijd wisselen in die 60ste a 65ste minuut. Soms denk ik zelfs dat hij die wissels voorafgaand al heeft staan in zijn boekje.
https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... s/kankeren
- Demtsjenko
- Contacteer:
Loze kreten hebben we hier niks aan…
- De Kletskop
- Contacteer:
Je hebt serieus geen idee waar ie op doelt?
Nu, maar ook voor deze wedstrijd, zelfs voor aanvang van dit seizoen, zou het credo moeten zijn: na dit seizoen met elkaar stoppen en nu alvast gaan voorsorteren op een nieuwe hoofdtrainer. Zo klaar mee.
Als je lijsten opzoekt met beschikbare kandidaten dan valt de keuze nog vies tegen.
In de zomer afgelopende contracten; Danny Buijs en Kevin Hofland voor de rest alleen namen als v Bommel en van Bronckhorst die al clubloos zijn.