Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Als je berichten leest onder een post van nec op Facebook of Instagram over welk onderwerp dan ook,
Dan val ik steil achterover van de domheid en onbeschoftheid van een behoorlijk aantal individuen.
En dan krijg je weer een ophef stukje wat die circel vooral in stand houdt.
Meijer heeft binnen de club helemaal niet op de schopstoel gezeten.
Sterker nog, zo ver zou het helemaal niet komen.
Mocht dat spelen dan was hij daarvoor al weg geweest.
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Als je berichten leest onder een post van nec op Facebook of Instagram over welk onderwerp dan ook,
Dan val ik steil achterover van de domheid en onbeschoftheid van een behoorlijk aantal individuen.
- jackkreta
- Contacteer:
De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
jackkreta schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:56De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.

Tja, een evaluatie is./werd een eufemisme voor crisisberaad.
In de ophef stukjes in de regionale media die afgingen op berichten op social media.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:41jackkreta schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:56De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33
Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,
cirkeltje weer rond.
En opnieuw ...
- Bottendaal
- Contacteer:
Doe nou eens niet zo suggestief. Je denkt dat er geen evaluatie gepland stond? Je denkt dat Carlos en Wilco geen beleid kunnen voeren en zelf niet weten en kunnen zien wat voor voetbal je met Meijer krijgt?jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:41jackkreta schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:56De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33
Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,
Als de resultaten even wat tegen zitten raken ze niet in paniek hoor.
En voor dat laatste werden we nog geprezen door Hans Kraaij Jr op ESPN.Bottendaal schreef: ↑wo 15 jan 2025, 21:17Doe nou eens niet zo suggestief. Je denkt dat er geen evaluatie gepland stond? Je denkt dat Carlos en Wilco geen beleid kunnen voeren en zelf niet weten en kunnen zien wat voor voetbal je met Meijer krijgt?jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:41jackkreta schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:56De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.burp schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:40
Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Is dat een graadmeter, het plasje van hansie hansie?Johnny schreef: ↑do 16 jan 2025, 04:55En voor dat laatste werden we nog geprezen door Hans Kraaij Jr op ESPN.Bottendaal schreef: ↑wo 15 jan 2025, 21:17Doe nou eens niet zo suggestief. Je denkt dat er geen evaluatie gepland stond? Je denkt dat Carlos en Wilco geen beleid kunnen voeren en zelf niet weten en kunnen zien wat voor voetbal je met Meijer krijgt?jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:41jackkreta schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:56De geplande evaluatie werd uiteindelijk crisisoverleg.DJTEEF! schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:33Er was een geplande evaluatie, geen crisisoverleg.jetipo schreef: ↑di 14 jan 2025, 12:18
Of hij binnen de club wel of niet op de schopstoel heeft gezeten, is lastig te achterhalen, maar er is wel crisisoverleg geweest bij NEC. Hieruit werd geconcludeerd dat Meijer mocht blijven. Men zou tussen de regels door kunnen lezen dat er binnen de club mensen waren die bezig waren met het bestellen van een schöpstuh bij de Ikea.
Alles komt goed !!
Vet, een plasje van Hans.vak Oost schreef: ↑do 16 jan 2025, 06:50Is dat een graadmeter, het plasje van hansie hansie?Johnny schreef: ↑do 16 jan 2025, 04:55En voor dat laatste werden we nog geprezen door Hans Kraaij Jr op ESPN.Bottendaal schreef: ↑wo 15 jan 2025, 21:17Doe nou eens niet zo suggestief. Je denkt dat er geen evaluatie gepland stond? Je denkt dat Carlos en Wilco geen beleid kunnen voeren en zelf niet weten en kunnen zien wat voor voetbal je met Meijer krijgt?

Of het wel of geen crisisberaad was weten we niet. Ook niet of er wel of geen paniek was (ik vermoed van niet). Maar ontkennen dat er meer aan de hand was, lijkt me ook, gezien de reacties van Aalbers, niet van toepassing.
Maar zoals ik al eerder aangegeven heb, is het goed dat Meijer dit seizoen blijft, want een tussentijdse trainerswissel is zeer zelden effectief.
En de eerste drie punten zijn alweer binnen.
Ik denk wel dat als je goed op hebt gelet we de nieuwe NEC trainer al weten.
- De Kletskop
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ook dat is een risico hoor. Hij deed het vorig jaar heel goed en plots klapte de hele boel in elkaar.
Dit jaar is het ook erg magertjes bij Roda terwijl de KKD er niet sterker op is geworden.
Maar het zou mij niks verbazen,ik heb altijd gezegd Otten maar Sibum heeft natuurlijk ook niet de CV van een ervaren trainer.
Wilco wil geen grootheden om zich heen.
Redelijk onervaren,geen brok ervaring en al helemaal geen personality's. Je kan de profielschets van een nieuwe trainer zo maken zolang van Schaik er zit.
zoete aardbei schreef: ↑zo 19 jan 2025, 13:38Ook dat is een risico hoor. Hij deed het vorig jaar heel goed en plots klapte de hele boel in elkaar.
Dit jaar is het ook erg magertjes bij Roda terwijl de KKD er niet sterker op is geworden.
Maar het zou mij niks verbazen,ik heb altijd gezegd Otten maar Sibum heeft natuurlijk ook niet de CV van een ervaren trainer.
Wilco wil geen grootheden om zich heen.
Redelijk onervaren,geen brok ervaring en al helemaal geen personality's. Je kan de profielschets van een nieuwe trainer zo maken zolang van Schaik er zit.

Polleke doelt denk ik op Fred Rutten. Wilco zei in een tussenzin dat Fred Rutten het misschien wel zou moeten overnemen als Meijer weg is
-
- Contacteer:
Ik denk dat Fred het wel prima vindt zo. Geen persmuskieten waar hij zo'n hekel aan heeft ,lekker in de anonimiteit en een leuk zakcentje van ome Marcel.
Nee, ik mik op Sibum. Aan het begin, toen het nog niet over NEC ging vertelde hij over een bezoek aan MVV, toen zag je beelden van hem pratend met Bas. Tijdens die beelden noemde hij Sibum een hele ‘interessante trainer’ met een NEC verleden. Dat zegt hij echt niet zo als hij niet op een lijstje staat op zijn minst.
-
- Contacteer:
ik vraag mij af of Sibum na al die jaren Meijer de goede keuze is.En dan doel ik voornamelijk op het vermakelijkheids niveau. Bij Roda draait ook alles om de controle en organisatie,ze krijgen relatief weinig goals tegen.Vorig jaar na Groningen de minste tegengoals.Polleke schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:02Nee, ik mik op Sibum. Aan het begin, toen het nog niet over NEC ging vertelde hij over een bezoek aan MVV, toen zag je beelden van hem pratend met Bas. Tijdens die beelden noemde hij Sibum een hele ‘interessante trainer’ met een NEC verleden. Dat zegt hij echt niet zo als hij niet op een lijstje staat op zijn minst.
Nee met Sibum krijg je Meijer 2.0, beiden waren ook middenvelders die voornamelijk verdedigend dachten.
Ik wil een NEC wat in thuiswedstrijden er vol in klapt en waar tegenstanders met poep in de broek naartoe reizen.
zoete aardbei schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:23ik vraag mij af of Sibum na al die jaren Meijer de goede keuze is.En dan doel ik voornamelijk op het vermakelijkheids niveau. Bij Roda draait ook alles om de controle en organisatie,ze krijgen relatief weinig goals tegen.Vorig jaar na Groningen de minste tegengoals.Polleke schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:02Nee, ik mik op Sibum. Aan het begin, toen het nog niet over NEC ging vertelde hij over een bezoek aan MVV, toen zag je beelden van hem pratend met Bas. Tijdens die beelden noemde hij Sibum een hele ‘interessante trainer’ met een NEC verleden. Dat zegt hij echt niet zo als hij niet op een lijstje staat op zijn minst.
Nee met Sibum krijg je Meijer 2.0, beiden waren ook middenvelders die voornamelijk verdedigend dachten.
Ik wil een NEC wat in thuiswedstrijden er vol in klapt en waar tegenstanders met poep in de broek naartoe reizen.

En welke trainer voldoet aan dat profiel?Tyson schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:45zoete aardbei schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:23ik vraag mij af of Sibum na al die jaren Meijer de goede keuze is.En dan doel ik voornamelijk op het vermakelijkheids niveau. Bij Roda draait ook alles om de controle en organisatie,ze krijgen relatief weinig goals tegen.Vorig jaar na Groningen de minste tegengoals.Polleke schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:02Nee, ik mik op Sibum. Aan het begin, toen het nog niet over NEC ging vertelde hij over een bezoek aan MVV, toen zag je beelden van hem pratend met Bas. Tijdens die beelden noemde hij Sibum een hele ‘interessante trainer’ met een NEC verleden. Dat zegt hij echt niet zo als hij niet op een lijstje staat op zijn minst.
Ik wil een NEC wat in thuiswedstrijden er vol in klapt en waar tegenstanders met poep in de broek naartoe reizen.![]()
Klopp is vrij....Polleke schreef: ↑zo 19 jan 2025, 15:27En welke trainer voldoet aan dat profiel?Tyson schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:45zoete aardbei schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:23ik vraag mij af of Sibum na al die jaren Meijer de goede keuze is.En dan doel ik voornamelijk op het vermakelijkheids niveau. Bij Roda draait ook alles om de controle en organisatie,ze krijgen relatief weinig goals tegen.Vorig jaar na Groningen de minste tegengoals.Polleke schreef: ↑zo 19 jan 2025, 14:02Nee, ik mik op Sibum. Aan het begin, toen het nog niet over NEC ging vertelde hij over een bezoek aan MVV, toen zag je beelden van hem pratend met Bas. Tijdens die beelden noemde hij Sibum een hele ‘interessante trainer’ met een NEC verleden. Dat zegt hij echt niet zo als hij niet op een lijstje staat op zijn minst.
Ik wil een NEC wat in thuiswedstrijden er vol in klapt en waar tegenstanders met poep in de broek naartoe reizen.![]()
Goed om te zien dat Rogier lijkt te beseffen dat we meer formaties kunnen, wellicht moeten, spelen met deze selectie.
Ik vond dat hij met zijn wissel lef toonde , vandaag dus een tactische ingreep die de wedstrijd deed kantelen en dat schorde er nog wel eens regelmatig aan .
Wissels pakten goed uit, anderzijds kan je natuurlijk zeggen dat je na 10 minuten al zag dat je met de basis van vandaag er voetballend niet doorheen ging komen. Als het spel gemaakt moet worden heb je met Hoedemakers en Pereira 2 spelers die daar weinig in bijdragen. Na de wissels kwam er zoveel meer diepgang en snelheid in het spel. Aan de andere kant geef je ook weinig weg, dat is dan weer een verdienste van deze basisopstelling
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Buiten de goal hadden we de eerst helft nog een mega kans voor Koki en een bal op de paal en lat. Natuurlijk waren 2 momenten uit een vrije trap. Maar het had bij rust zomaar 2-0 kunnen of moeten staan.necnmgn schreef: ↑zo 19 jan 2025, 19:46Wissels pakten goed uit, anderzijds kan je natuurlijk zeggen dat je na 10 minuten al zag dat je met de basis van vandaag er voetballend niet doorheen ging komen. Als het spel gemaakt moet worden heb je met Hoedemakers en Pereira 2 spelers die daar weinig in bijdragen. Na de wissels kwam er zoveel meer diepgang en snelheid in het spel. Aan de andere kant geef je ook weinig weg, dat is dan weer een verdienste van deze basisopstelling