Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Jan Vreman ontslagen. De Graafschap zoekt een nieuwe trainer.
https://www.rtl.nl/nieuws/sport/artikel ... we-trainer
Gaat de Graafschap voor Meijer?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Zou wat zijn. Mag ie van Aalbers en Wilco blijven, gaat ie zelf weg. Maar neem aan dat er geen clausule bestaat richting een KKD clubjetipo schreef: ↑za 04 jan 2025, 22:39Jan Vreman ontslagen. De Graafschap zoekt een nieuwe trainer.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Wou net zeggen, zelfs als Meijer weg zou willen dan houdt Carlos hem tegen. Maar nog los van dat is van NEC naar de Graafschap gaan qua mogelijkheden wel een enorme stap achteruit op het moment, moet ie eigenlijk ook niet willen.Panucci schreef: ↑za 04 jan 2025, 22:43Zou wat zijn. Mag ie van Aalbers en Wilco blijven, gaat ie zelf weg. Maar neem aan dat er geen clausule bestaat richting een KKD clubjetipo schreef: ↑za 04 jan 2025, 22:39Jan Vreman ontslagen. De Graafschap zoekt een nieuwe trainer.
'Justice knows every mans number'
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
When Wilco talks, people listen!
Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
Meijer is dat niveau al gepasseerd.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:26Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
In deze heeft het niets met niveau te maken, maar met clubliefde. De Graafschap kan wel wat hulp gebruiken gezien daar wat aangemodderd wordt. Mogelijk wil Meijer daar zijn steentje aan bijdragen.Johnny schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:37Meijer is dat niveau al gepasseerd.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:26Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 12:13In deze heeft het niets met niveau te maken, maar met clubliefde. De Graafschap kan wel wat hulp gebruiken gezien daar wat aangemodderd wordt. Mogelijk wil Meijer daar zijn steentje aan bijdragen.Johnny schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:37Meijer is dat niveau al gepasseerd.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:26Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
- Bottendaal
- Contacteer:
Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 15:48Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 12:13In deze heeft het niets met niveau te maken, maar met clubliefde. De Graafschap kan wel wat hulp gebruiken gezien daar wat aangemodderd wordt. Mogelijk wil Meijer daar zijn steentje aan bijdragen.Johnny schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:37Meijer is dat niveau al gepasseerd.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:26Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
Dat is gewoon je ogen dichthouden.
(En nee ik heb het niet over het vertoonde spel.)
Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 15:48Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 12:13In deze heeft het niets met niveau te maken, maar met clubliefde. De Graafschap kan wel wat hulp gebruiken gezien daar wat aangemodderd wordt. Mogelijk wil Meijer daar zijn steentje aan bijdragen.Johnny schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:37Meijer is dat niveau al gepasseerd.E.B schreef: ↑ma 06 jan 2025, 11:26Ze willen Dijkhuizen aanstellen. Die zal het vast niet voor een half jaar doen. Dus dan gaat wellicht de kans voorbij aan Meijer om naar zijn geliefde club te gaan.Gerard Lopez schreef: ↑zo 05 jan 2025, 00:44Als De Graafschap slim is stellen ze nu iemand voor een half jaar aan. Er komt een droomkandidaat vrij in de zomer.
- Bottendaal
- Contacteer:
Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Je snapt het niet?Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 15:48Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.
Nou me dunkt. Dat bewijst hij al jaren achter elkaar bij een eredivisieclub.
Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Je snapt het niet?Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 15:48Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.
-
- Contacteer:
Lachuuh.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 15:48Absoluut. En of Meijer dat niveau al gepasseerd is, is ook maar de vraag.
Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Je snapt het niet?Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…
Ik betwijfel helemaal niet of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is. Ik denk dat Meijer een prima coach is om De Graafschap te trainen en misschien naar de eredivisie te loodsen. Maar de Superboeren zijn al voorzien.
Over het algemeen ben je als trainer net zo goed als dat je selectie is. Professor Van Ours toont aan dat een trainerswissel nagenoeg geen (lange termijn)effect heeft. Meijer is een prima trainer voor de middenmoot eredivisie en top eerste divisie. Meijer loopt niet over van innovatieve ingevingen, lef en verrassende spelopvattingen. Spelers zijn tevreden, veel supporters wat minder (momenteel). Maar met tevreden spelers alleen win je geen wedstrijden. Dat zien we momenteel. Hopelijk kan Linssen en eventuele nieuwe aanwinsten wat verandering brengen. En sommigen hebben gewoon moeite met kritiek op de trainer. Of deze nou terecht of onterecht is.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Je snapt het niet?Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…
Ik betwijfel helemaal niet of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is. Ik denk dat Meijer een prima coach is om De Graafschap te trainen en misschien naar de eredivisie te loodsen. Maar de Superboeren zijn al voorzien.
Over het algemeen ben je als trainer net zo goed als dat je selectie is. Professor Van Ours toont aan dat een trainerswissel nagenoeg geen (lange termijn)effect heeft. Meijer is een prima trainer voor de middenmoot eredivisie en top eerste divisie. Meijer loopt niet over van innovatieve ingevingen, lef en verrassende spelopvattingen. Spelers zijn tevreden, veel supporters wat minder (momenteel). Maar met tevreden spelers alleen win je geen wedstrijden. Dat zien we momenteel. Hopelijk kan Linssen en eventuele nieuwe aanwinsten wat verandering brengen. En sommigen hebben gewoon moeite met kritiek op de trainer. Of deze nou terecht of onterecht is.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.jetipo schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:06Je snapt het niet?Bottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 19:43
Wow, na al die jaren nog steeds twijfelen aan zijn prestaties…
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nou Carlos, je hebt toch echt zelf z'n contract verlengd en kiest er nu voor hem te steunen.....illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:11Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.
When Wilco talks, people listen!
Ik heb zojuist voor het eerst om een grapje van je geglimlacht.Gerard Lopez schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:41Nou Carlos, je hebt toch echt zelf z'n contract verlengd en kiest er nu voor hem te steunen.....illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:11Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20
Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.
Ik denk dat hij een doorsnee trainer is.... waarmee ik bedoel dat hij echt wel voor ontwikkeling staat en een prima trainer is. Maar hij zal nooit boven zichzelf uitstijgen, nooit ons verrassen met een beslissing. Persoonlijk zou ik hem aanstellen als een trainer van een Jong Ajax, Jong PSV. Jong AZ of Jong FC Utrecht. Daar ligt zijn kracht. Als hij hier op termijn niet blijft, ik zie hem geen stappen omhoog maken.DJTEEF! schreef: ↑vr 10 jan 2025, 00:41Ik heb zojuist voor het eerst om een grapje van je geglimlacht.Gerard Lopez schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:41Nou Carlos, je hebt toch echt zelf z'n contract verlengd en kiest er nu voor hem te steunen.....illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:11Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik wil in de zomer nog wel eens een training bezoeken, maar heb daar bij Meijer nog nooit iets uit kunnen vissen wat ie daarvan in wedstrijden terug zou willen zien.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:11Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.
Ik vond het altijd vooral open positie en partij spelletjes zonder opdrachten. Hopelijk is dat gedurende het seizoen anders, dat zal Zoete Aardbei vast wel weten.
Dat verbaast me niets. Zoete Aardbei, kom er maar in!De Kletskop schreef: ↑vr 10 jan 2025, 08:14Ik wil in de zomer nog wel eens een training bezoeken, maar heb daar bij Meijer nog nooit iets uit kunnen vissen wat ie daarvan in wedstrijden terug zou willen zien.illestyl schreef: ↑do 09 jan 2025, 20:11Tijdens m'n studie ging ik nog weleens bij de training kijken als er een saai college was, zo'n Meijer laat mij verlangen naar die tijd. Ik ben heel nieuwsgierig. Vraag me soms echt waar ze op trainen doordeweeks: er is al vier jaar geen enkele lijn in het spel te zien. Wellicht met uitzondering van de tijd dat ome Edgar als derde centrale verdediger ging spelen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 09 jan 2025, 13:15Eens, al zou ik het wel iets willen aanscherpen dat zijn tenenkrommende gebrek aan creativiteit (wat NEC als tegenstander extreem voorspelbaar en daarmee bespeelbaar maakt) ervoor zorgt dat zijn absolute plafond rechterrijtje eredivisie is zolang hij zich niet door weet te ontwikkelen. Daarmee blijf ik bij wat ik continu heb herhaald: niet ontslaan, maar ook niet verlengen.jetipo schreef: ↑di 07 jan 2025, 16:11Men hapt snel.illestyl schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:45Hij deed er anders alles aan om ons in de KKD te houdenBottendaal schreef: ↑ma 06 jan 2025, 20:20
Je betwijfelt toch of Meijer het niveau van De Graafschap gepasseerd is.
Ik vond het altijd vooral open positie en partij spelletjes zonder opdrachten. Hopelijk is dat gedurende het seizoen anders, dat zal Zoete Aardbei vast wel weten.
-
- Contacteer:
Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Als je berichten leest onder een post van nec op Facebook of Instagram over welk onderwerp dan ook,
Dan val ik steil achterover van de domheid en onbeschoftheid van een behoorlijk aantal individuen.
Het blijft toch je club.
Tsja en dan zijn er altijd weer reguliere media die dat fijn vinden, want representatief voor de achterban.karlo schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:33Maar dat hij bij sommigen supporters op de schopstoel zit wil niet zeggen dat het dan daadwerkelijk ook zo is,Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:17Meijer heeft zich aardig ontwikkeld. Maar dat sommige doen alsof hij vorig seizoen niet op de schopstoel zat is ongelooflijk. Zat supporters om me heen die van hem af wilde. Maar goed. Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter.
Als je berichten leest onder een post van nec op Facebook of Instagram over welk onderwerp dan ook,
Dan val ik steil achterover van de domheid en onbeschoftheid van een behoorlijk aantal individuen.
En dan krijg je weer een ophef stukje wat die circel vooral in stand houdt.
Meijer heeft binnen de club helemaal niet op de schopstoel gezeten.
Sterker nog, zo ver zou het helemaal niet komen.
Mocht dat spelen dan was hij daarvoor al weg geweest.