Eh, Dennis Demmers?Jeffry74 schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:27Prima rijtjes. Zowel voor als tegen.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 04:23Beschikbare trainers die ik hier graag zou zien: Pastoor, Hake, Van Bommel, Van Bronckhorst, Fred Rutten, Dennis Demmers, Wim JonkPolleke schreef: ↑di 10 dec 2024, 02:47We zoeken geen trainer die het 'minimaal zo goed' zou doen. Als je Meijer wilt vervangen zoek je een trainer die daadwerkelijk beter is en haalbaar is. Ik zou niemand weten momenteel.FC Hilversum schreef: ↑ma 09 dec 2024, 18:54Elke trainer in de eredivisie zal het minimaal net zo goed doen. Ik zie niet in waarom de huidige trainers van zwolle, heracles, groningen, go ahead, nac, minder zouden doen. Die presteren met minder materiaal zelfs beter dan rogier.
Beschikbare trainers die ik niet hoef (maar sommigen hier op het forum wellicht wel): Gertjan Verbeek, Marcel Keizer, Jeroen Rijsdijk, Frank de Boer, Dennis van Wijk, Phillip Cocu, Aron Winter, John van 't Schip, Mike Snoei, Jurgen Streppel
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nee, wel R2D2. Schijnbaar groot fan van StarWars.De Kletskop schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:30en heeft ie TC3 wel überhauptE.B schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:49Een 20 miljoen ontslagpremie gehad. Ik denk dat Boekhoorn niet met genoeg zal wapperen.jetipo schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:40Maar hij wordt snel bijgebracht door de koele wind van de wapperende flappen van Boekhoorn?De Kletskop schreef: ↑di 10 dec 2024, 08:39Ik vrees dat Erik ten Hag bij het horen van de naam NEC nog iets langer blijft rusten.
-
- Contacteer:
Gewoon Arne Slot weghalen bij Liverpool, de halve selectie van PSV kopen en de Tysontjes van dit forum zijn even zoet
Ik ben voor!Cupfighter schreef: ↑di 10 dec 2024, 12:56Gewoon Arne Slot weghalen bij Liverpool, de halve selectie van PSV kopen en de Tysontjes van dit forum zijn even zoet
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
20 miljoen? Komt dat even goed uit. Nu hoeft Erik zich de komende twee jaar of zo niet druk te maken om geld en kan hij lekker zijn hart volgen en hoofdtrainer worden van NEC. Dat wil uiteindelijk toch iedere coach?E.B schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:49Een 20 miljoen ontslagpremie gehad. Ik denk dat Boekhoorn niet met genoeg zal wapperen.jetipo schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:40Maar hij wordt snel bijgebracht door de koele wind van de wapperende flappen van Boekhoorn?De Kletskop schreef: ↑di 10 dec 2024, 08:39Ik vrees dat Erik ten Hag bij het horen van de naam NEC nog iets langer blijft rusten.
Schijnbaar kon men vandaag vanaf 10:00 uur een sollicitatie insturen naar Wilco en Carlos voor volgend seizoen en was het druk:Boer Janssen schreef: ↑di 10 dec 2024, 15:3520 miljoen? Komt dat even goed uit. Nu hoeft Erik zich de komende twee jaar of zo niet druk te maken om geld en kan hij lekker zijn hart volgen en hoofdtrainer worden van NEC. Dat wil uiteindelijk toch iedere coach?E.B schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:49Een 20 miljoen ontslagpremie gehad. Ik denk dat Boekhoorn niet met genoeg zal wapperen.jetipo schreef: ↑di 10 dec 2024, 10:40Maar hij wordt snel bijgebracht door de koele wind van de wapperende flappen van Boekhoorn?De Kletskop schreef: ↑di 10 dec 2024, 08:39Ik vrees dat Erik ten Hag bij het horen van de naam NEC nog iets langer blijft rusten.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Eh, Europees voetbal halen met Go Ahead?bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:31Eh, Dennis Demmers?Jeffry74 schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:27Prima rijtjes. Zowel voor als tegen.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 04:23Beschikbare trainers die ik hier graag zou zien: Pastoor, Hake, Van Bommel, Van Bronckhorst, Fred Rutten, Dennis Demmers, Wim JonkPolleke schreef: ↑di 10 dec 2024, 02:47We zoeken geen trainer die het 'minimaal zo goed' zou doen. Als je Meijer wilt vervangen zoek je een trainer die daadwerkelijk beter is en haalbaar is. Ik zou niemand weten momenteel.FC Hilversum schreef: ↑ma 09 dec 2024, 18:54Elke trainer in de eredivisie zal het minimaal net zo goed doen. Ik zie niet in waarom de huidige trainers van zwolle, heracles, groningen, go ahead, nac, minder zouden doen. Die presteren met minder materiaal zelfs beter dan rogier.
Beschikbare trainers die ik niet hoef (maar sommigen hier op het forum wellicht wel): Gertjan Verbeek, Marcel Keizer, Jeroen Rijsdijk, Frank de Boer, Dennis van Wijk, Phillip Cocu, Aron Winter, John van 't Schip, Mike Snoei, Jurgen Streppel
When Wilco talks, people listen!
Door Fair Play ja, nadat ze een met Demmers gedegradeerd waren. Al zal je wel weer de lolbroek aan hebben gok ik zo..Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 17:42Eh, Europees voetbal halen met Go Ahead?bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:31Eh, Dennis Demmers?Jeffry74 schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:27Prima rijtjes. Zowel voor als tegen.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 04:23Beschikbare trainers die ik hier graag zou zien: Pastoor, Hake, Van Bommel, Van Bronckhorst, Fred Rutten, Dennis Demmers, Wim JonkPolleke schreef: ↑di 10 dec 2024, 02:47We zoeken geen trainer die het 'minimaal zo goed' zou doen. Als je Meijer wilt vervangen zoek je een trainer die daadwerkelijk beter is en haalbaar is. Ik zou niemand weten momenteel.FC Hilversum schreef: ↑ma 09 dec 2024, 18:54
Elke trainer in de eredivisie zal het minimaal net zo goed doen. Ik zie niet in waarom de huidige trainers van zwolle, heracles, groningen, go ahead, nac, minder zouden doen. Die presteren met minder materiaal zelfs beter dan rogier.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:02Door Fair Play ja, nadat ze een met Demmers gedegradeerd waren. Al zal je wel weer de lolbroek aan hebben gok ik zo..Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 17:42Eh, Europees voetbal halen met Go Ahead?bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:31Eh, Dennis Demmers?Jeffry74 schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:27Prima rijtjes. Zowel voor als tegen.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 04:23Beschikbare trainers die ik hier graag zou zien: Pastoor, Hake, Van Bommel, Van Bronckhorst, Fred Rutten, Dennis Demmers, Wim Jonk
Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:02Door Fair Play ja, nadat ze een met Demmers gedegradeerd waren. Al zal je wel weer de lolbroek aan hebben gok ik zo..Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 17:42Eh, Europees voetbal halen met Go Ahead?bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:31Eh, Dennis Demmers?Jeffry74 schreef: ↑di 10 dec 2024, 11:27Prima rijtjes. Zowel voor als tegen.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 04:23
Beschikbare trainers die ik hier graag zou zien: Pastoor, Hake, Van Bommel, Van Bronckhorst, Fred Rutten, Dennis Demmers, Wim Jonk
Als je dan het lijstje ziet denk ik dat van Bommel of hake hier het beste passen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar van Bommel maar lijkt me verre van haalbaar.
Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.
Als je dan het lijstje ziet denk ik dat van Bommel of hake hier het beste passen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar van Bommel maar lijkt me verre van haalbaar.
Wat hij mist is een Mattsson en Chery. Met zo'n speler gaat het team veel beter spelen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.bertje schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:02Door Fair Play ja, nadat ze een met Demmers gedegradeerd waren. Al zal je wel weer de lolbroek aan hebben gok ik zo..
Wat hij mist is een Mattsson en Chery. Met zo'n speler gaat het team veel beter spelen.
Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Grappig een punt proberen te maken door onzin te verkondigenvak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.
Ja, dat wil onze fchilversum, plus dat elke speler na een slechte wedstrijd ontslagen wordt. Na 3 wedstrijden hebben we geen speler meer over die voldoet en kunnen we NEC opdoeken, het grote doel van onze negatieve arnepse trol fchilversum.vak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.
-
- Contacteer:
Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van meJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:05Ja, dat wil onze fchilversum, plus dat elke speler na een slechte wedstrijd ontslagen wordt. Na 3 wedstrijden hebben we geen speler meer over die voldoet en kunnen we NEC opdoeken, het grote doel van onze negatieve arnepse trol fchilversum.vak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:19
De details boeien mij niet, ik kijk naar eindresultaten.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Je kan veel zeggen over Johnny, maar niet dat ie jankt. Hij is altijd tevreden over NEC, zelfs zaterdag waarschijnlijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:07Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van meJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:05Ja, dat wil onze fchilversum, plus dat elke speler na een slechte wedstrijd ontslagen wordt. Na 3 wedstrijden hebben we geen speler meer over die voldoet en kunnen we NEC opdoeken, het grote doel van onze negatieve arnepse trol fchilversum.vak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomtJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:49Meijer wordt juist geprezen door spelers en andere trainers over zijn taktisch vermogen (en teamgevoel/spelersaandacht).beeros schreef: ↑di 10 dec 2024, 18:45
Je moet vooral kijken wat je nu mist bij Rogier. Dat is a tactisch vermogen en b hij kan zijn team niet motiveren tegen op papier mindere tegenstanders.
Precies, natuurlijk was ik woest zaterdag, na de 3-0 was het 80 minuten uitzitten van de wedstrijd in het uitvak een hel. Maar het is tijd om weer vooruit te kijken en er op vertrouwen dat de staf en spelers zichzelf weer opbeuren en er vol voor gaan zondag, met onze steun en support.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:40Je kan veel zeggen over Johnny, maar niet dat ie jankt. Hij is altijd tevreden over NEC, zelfs zaterdag waarschijnlijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:07Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van meJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:05Ja, dat wil onze fchilversum, plus dat elke speler na een slechte wedstrijd ontslagen wordt. Na 3 wedstrijden hebben we geen speler meer over die voldoet en kunnen we NEC opdoeken, het grote doel van onze negatieve arnepse trol fchilversum.vak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomt
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Je was woest, maar toch zeker niet op Meijer mag ik hopen....wat kan hij er nou aan doen...Johnny schreef: ↑wo 11 dec 2024, 06:26Precies, natuurlijk was ik woest zaterdag, na de 3-0 was het 80 minuten uitzitten van de wedstrijd in het uitvak een hel. Maar het is tijd om weer vooruit te kijken en er op vertrouwen dat de staf en spelers zichzelf weer opbeuren en er vol voor gaan zondag, met onze steun en support.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:40Je kan veel zeggen over Johnny, maar niet dat ie jankt. Hij is altijd tevreden over NEC, zelfs zaterdag waarschijnlijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:07Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van meJohnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:05Ja, dat wil onze fchilversum, plus dat elke speler na een slechte wedstrijd ontslagen wordt. Na 3 wedstrijden hebben we geen speler meer over die voldoet en kunnen we NEC opdoeken, het grote doel van onze negatieve arnepse trol fchilversum.vak Oost schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:16Oh je wilt dus een trainer die elke week zijn opstelling door elkaar husselt en geen vastigheden wilt creëren, ook weer duidelijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:12
Ja dat snap ik! Onder Meijer kun je gewoon een half jaar aankloten je blijft toch wel in de basis staan. Als die man booss wordt ga je waarschijnlijk lachen omdat het toch niet serieus overkomt
Inderdaad, hij stond toch niet op het veld? Hij gleed toch niet uit, zat doelloos te kijken waar de bal nou weer was gebleven, liet zijn directe tegenstander telkens weer uit zijn rug weg lopen of verloor elk persoonlijk duel?
Johnny was woest op zichzelf. Want na de 3-0 had hij voor het eerst even slechte gedachten over de selectie en meijer en dat mag natuurlijk niet.Gerard Lopez schreef: ↑za 14 dec 2024, 01:52Je was woest, maar toch zeker niet op Meijer mag ik hopen....wat kan hij er nou aan doen...Johnny schreef: ↑wo 11 dec 2024, 06:26Precies, natuurlijk was ik woest zaterdag, na de 3-0 was het 80 minuten uitzitten van de wedstrijd in het uitvak een hel. Maar het is tijd om weer vooruit te kijken en er op vertrouwen dat de staf en spelers zichzelf weer opbeuren en er vol voor gaan zondag, met onze steun en support.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:40Je kan veel zeggen over Johnny, maar niet dat ie jankt. Hij is altijd tevreden over NEC, zelfs zaterdag waarschijnlijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:07Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van me
Come on Wilfried Bony!
Knap, 3 dagen nagedacht over deze reactie.....?Gerard Lopez schreef: ↑za 14 dec 2024, 01:52Je was woest, maar toch zeker niet op Meijer mag ik hopen....wat kan hij er nou aan doen...Johnny schreef: ↑wo 11 dec 2024, 06:26Precies, natuurlijk was ik woest zaterdag, na de 3-0 was het 80 minuten uitzitten van de wedstrijd in het uitvak een hel. Maar het is tijd om weer vooruit te kijken en er op vertrouwen dat de staf en spelers zichzelf weer opbeuren en er vol voor gaan zondag, met onze steun en support.Gerard Lopez schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:40Je kan veel zeggen over Johnny, maar niet dat ie jankt. Hij is altijd tevreden over NEC, zelfs zaterdag waarschijnlijk.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 23:07Zo en nu weer lekker verder janken johhny onder de wol ouwe internet held van me
Het is nu toch wel klaar toch?
Afscheid nemen in de winterstop!
Afscheid nemen in de winterstop!
- De Kletskop
- Contacteer:
Het wachten is nu op dokter Johnny dienend met zijn zalvende woorden weer zal oplappen.