Ik hoop op een reactie tegen Heerenveen en 1 of 2 gerichte versterkingen in de winterstop.illestyl schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:11Eigenlijk zouden we daar kei hard om moeten lachen, maar het zijn er zo veel en ze zijn mega actief dat mij het lachen inmiddels wel vergaan is.DJTEEF! schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:10Nu doe je me denken aan mijn schoonmoeder en voel ik me nog depressiever.illestyl schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:08Enorm kut, en van hetzelfde niveau als sommigen hier. Ik weet niet hoe het komt, maar er is een flinke aanwas aan notoire negatieveling bijgekomen met het voetbalverstand van m'n schoonmoeder.
Maar eens hoor. Enig relativeringsvermogen/ enige nuance is soms vaak ver te zoeken.
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
als je het met de sociale media vergelijkt is het hier overigens nog een baken van rust & goed onderbouwde meningenbertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Wat een debielen zitten daar toch op zeg.
-
- Contacteer:
Nee wij weten bertje dat bij jou niets fout kan. Zelfs al staan we eind van de competitie op deze plek weet jij wel te verzinnen welke factoren van buitenaf dit veroorzaakt hebben. Doe die roze bril eens af joh en kijk gewoon hoe er gepresteerd word de laatste 5 jaar. Promotie en bekerfinale dat is het enige waar je naar kijkt… je moet alle wedstrijden meenemen niet de 3 potjes in de nacompetitie waar je op basis van dat seizoen 0 recht op had. Maar altijd maar dat gezever over negatief zijn enz. Je moet gewoon realistisch kijken en dat is dat er gewoon een wanprestatie geleverd word. Net als dat de bekerfinale halen vorig jaar knap was en een goede prestatie.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Maar zowel aalbers als rogier laten momenteel steken vallen. Rogier door maar niet van bepaalde personen af te stappen en aalbers door verkeerde inkoop en het vastleggen van 5 jaar blessureleed voor heel veel geld.
Sommigen zien het gewoon niet zitten in Meijer. Bij hen kan Meijer niets goed doen.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Ik hou ondanks vorig seizoen ook wat twijfels bij hem. Buiten de tweede helft van dat seizoen was het voetballend zelden overtuigend. Wat hij wel goed doet (deed?), is het elftal laten strijden, eenheid bewaren en winnen als de druk er vol op staat. Wmb was dat genoeg om tevreden te zijn over zijn functioneren, maar ik kan me voorstellen dat anderen er anders over denken.
Meijer heeft gewoon een prima ontwikkeling doorgemaakt. Je kan niet zeggen dat hij niet aanvallend probeerde te spelen. En ja... er zijn dan mensen die hier erop wijzen dat hij Ouwejan had opgesteld, maar ik kan dat prima begrijpen omdat hij als een van de weinige goede voorzetten heeft op Koki.DJTEEF! schreef: ↑ma 07 okt 2024, 14:43Sommigen zien het gewoon niet zitten in Meijer. Bij hen kan Meijer niets goed doen.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Ik hou ondanks vorig seizoen ook wat twijfels bij hem. Buiten de tweede helft van dat seizoen was het voetballend zelden overtuigend. Wat hij wel goed doet (deed?), is het elftal laten strijden, eenheid bewaren en winnen als de druk er vol op staat. Wmb was dat genoeg om tevreden te zijn over zijn functioneren, maar ik kan me voorstellen dat anderen er anders over denken.
Het probleem zit hem in de selectie. Die is prima van kwaliteit, maar het zijn allemaal 'voetballers'. Er is geen spits die ook als aanspeelpunt kan fungeren (Koki is een sterke 16 meter spits, maar geen sterk aanspeelpunt waar je een aanval aan kan hangen), we missen de top kwaliteit op de 10 positie (geen echte kwaliteits opvolger voor Mattson/Chery) en we hebben op één positie juist wel brekers (de CV-positie) maar daar wil je juist ook voetballende kwaliteiten hebben.
Er is simpelweg geen standin voor Sandler aangetrokken.
Wat je Meijer dan wel kan verwijten is dat hij vast houdt aan dit type voetbal. Maar zoveel andere keus heeft hij ook niet. Het enige wat ik kan verzinnen is de Verdonk centraal, Ouwejan linksback optie. Hij kan niet met een lange bal gaan spelen, A wordt dat duel niet gewonnen en B hebben we geen spelers die sterk zijn in de tweede bal op het middenveld.
De selectie is zeer breed, maar niet divers.
Echt 100% keutel dit.
Als je meer opbouwend vermogen wil zet je Verdonk centraal en Ouwe Jan op de back.
Kan je een van de houthakkers eraf halen.
En als je Verdonk perse wil laten staan zou je zelfs nog Schöne op de plaats van een van de houthakkers kunnen zetten.
Als je meer opbouwend vermogen wil zet je Verdonk centraal en Ouwe Jan op de back.
En als je Verdonk perse wil laten staan zou je zelfs nog Schöne op de plaats van een van de houthakkers kunnen zetten.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Volgens mij zijn we 8 wedstrijden onderweg. En volgens mij was jij aardig in paniek met je reactie op zaterdagavond.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Hopelijk ben je nu weer wat tot rust gekomen. Alles komt goed.
When Wilco talks, people listen!
- Bottendaal
- Contacteer:
FC Hilversum schreef: ↑ma 07 okt 2024, 13:56Nee wij weten bertje dat bij jou niets fout kan. Zelfs al staan we eind van de competitie op deze plek weet jij wel te verzinnen welke factoren van buitenaf dit veroorzaakt hebben. Doe die roze bril eens af joh en kijk gewoon hoe er gepresteerd word de laatste 5 jaar. Promotie en bekerfinale dat is het enige waar je naar kijkt… je moet alle wedstrijden meenemen niet de 3 potjes in de nacompetitie waar je op basis van dat seizoen 0 recht op had. Maar altijd maar dat gezever over negatief zijn enz. Je moet gewoon realistisch kijken en dat is dat er gewoon een wanprestatie geleverd word. Net als dat de bekerfinale halen vorig jaar knap was en een goede prestatie.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Maar zowel aalbers als rogier laten momenteel steken vallen. Rogier door maar niet van bepaalde personen af te stappen en aalbers door verkeerde inkoop en het vastleggen van 5 jaar blessureleed voor heel veel geld.
Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
Ligt er maar aan of je naar Psv moet of naar Nac.
Wil je een muur metselen, of wil je voetballen ?
Wil je een muur metselen, of wil je voetballen ?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Jurrien Timbermschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
When Wilco talks, people listen!
Azpilicueta.mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
Daley Blindmschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
Klopt, ik was na de wedstrijd natuurlijk ook pislink omdat het een vreselijke wedstrijd was. Een beetje relativering daarna is me gelukkig niet vreemd, zouden vele ook eens moeten doen ipv in de perniekmodus te blijven hangen..Gerard Lopez schreef: ↑ma 07 okt 2024, 20:57Volgens mij zijn we 8 wedstrijden onderweg. En volgens mij was jij aardig in paniek met je reactie op zaterdagavond.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
Hopelijk ben je nu weer wat tot rust gekomen. Alles komt goed.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Die zijn er niet of nauwelijks. Alle genoemde antwoorden hierboven zijn backs.mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
We moeten voor onze opbouw veel meer naar ons middenveld kijken dan naar onze centrumverdedigers.
Azpilicueta is van origine een CV en heeft daar ook 156 wedstrijden gespeeld. Met zijn 1,78 m.Pol schreef: ↑di 08 okt 2024, 18:07Die zijn er niet of nauwelijks. Alle genoemde antwoorden hierboven zijn backs.mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
We moeten voor onze opbouw veel meer naar ons middenveld kijken dan naar onze centrumverdedigers.
Hej! Hou eens op! Nu moet ik het ook lezenBottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:51FC Hilversum schreef: ↑ma 07 okt 2024, 13:56Nee wij weten bertje dat bij jou niets fout kan. Zelfs al staan we eind van de competitie op deze plek weet jij wel te verzinnen welke factoren van buitenaf dit veroorzaakt hebben. Doe die roze bril eens af joh en kijk gewoon hoe er gepresteerd word de laatste 5 jaar. Promotie en bekerfinale dat is het enige waar je naar kijkt… je moet alle wedstrijden meenemen niet de 3 potjes in de nacompetitie waar je op basis van dat seizoen 0 recht op had. Maar altijd maar dat gezever over negatief zijn enz. Je moet gewoon realistisch kijken en dat is dat er gewoon een wanprestatie geleverd word. Net als dat de bekerfinale halen vorig jaar knap was en een goede prestatie.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
- Bottendaal
- Contacteer:
Graag gedaanillestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:01Hej! Hou eens op! Nu moet ik het ook lezenBottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:51FC Hilversum schreef: ↑ma 07 okt 2024, 13:56Nee wij weten bertje dat bij jou niets fout kan. Zelfs al staan we eind van de competitie op deze plek weet jij wel te verzinnen welke factoren van buitenaf dit veroorzaakt hebben. Doe die roze bril eens af joh en kijk gewoon hoe er gepresteerd word de laatste 5 jaar. Promotie en bekerfinale dat is het enige waar je naar kijkt… je moet alle wedstrijden meenemen niet de 3 potjes in de nacompetitie waar je op basis van dat seizoen 0 recht op had. Maar altijd maar dat gezever over negatief zijn enz. Je moet gewoon realistisch kijken en dat is dat er gewoon een wanprestatie geleverd word. Net als dat de bekerfinale halen vorig jaar knap was en een goede prestatie.bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 12:19Dat hebben we allemaal gezien, maar dan meteen op een Zuid-Europese manier om het hoofd van de trainer vragen is gewoon van een lachwekkend niveau en iets dat alleen maar voor meer onrust zorgt. We zijn net 7 wedstrijden onderweg..
- De Kletskop
- Contacteer:
Danny Blind, Frank de Boer, Martinez, BaresiE.B schreef: ↑di 08 okt 2024, 18:13Azpilicueta is van origine een CV en heeft daar ook 156 wedstrijden gespeeld. Met zijn 1,78 m.Pol schreef: ↑di 08 okt 2024, 18:07Die zijn er niet of nauwelijks. Alle genoemde antwoorden hierboven zijn backs.mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
Javier "uitgescheurde anoes" Mascherano, Carles Puyol, Fabio Cannavaro.De Kletskop schreef: ↑ma 14 okt 2024, 11:38Danny Blind, Frank de Boer, Martinez, BaresiE.B schreef: ↑di 08 okt 2024, 18:13Azpilicueta is van origine een CV en heeft daar ook 156 wedstrijden gespeeld. Met zijn 1,78 m.Pol schreef: ↑di 08 okt 2024, 18:07Die zijn er niet of nauwelijks. Alle genoemde antwoorden hierboven zijn backs.mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
-
- Contacteer:
Koundé, Aké, Todibo, Martinez en Elvedi bijvoorbeeld?mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Marco BorsatoNijmegen0413 schreef: ↑ma 14 okt 2024, 13:24Koundé, Aké, Todibo, Martinez en Elvedi bijvoorbeeld?mschr schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:53Noem mij eens een fatsoenlijke kleine centrumverdediger in het moderne voetbal.pjottr schreef: ↑ma 07 okt 2024, 16:18Echt 100% keutel dit.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Centraal achterin moet je iets gaan doen. Dat is aan Meijer en het lijkt me een zeer zware en moeilijke beslissing voor hem. Ben benieuwd.