Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Poort5
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Poort5 »

E.B schreef:
vr 12 apr 2024, 21:46
https://www.gelderlander.nl/nec/meijer- ... ~a41c175b/

Wat een gejank. Zelf liedjes zingen over dat nekkers het beste branden. Jasper zal ook wel het nodige naar zijn hoofd geslingerd hebben. Regelmatig gebruiken ze de dood van Rocky om te kwetsen. En nu is men gekwetst omdat de trainer een liedje over Arnhem inzette..
Zo hypocriet allemaal. Selectief gejank. Des temeer reden dat ze direct en definitief verdwijnen.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico »

Poort5 schreef:
vr 12 apr 2024, 21:52
E.B schreef:

Wat een gejank. Zelf liedjes zingen over dat nekkers het beste branden. Jasper zal ook wel het nodige naar zijn hoofd geslingerd hebben. Regelmatig gebruiken ze de dood van Rocky om te kwetsen. En nu is men gekwetst omdat de trainer een liedje over Arnhem inzette..
Zo hypocriet allemaal. Selectief gejank. Des temeer reden dat ze direct en definitief verdwijnen.
Toen Twente en NEC degradeerde waren ze er als de kippen bij om een trap na te geven en nu de rollen zijn omgedraaid worden bussen teruggestuurd en uitsupporters geweigerd. Wat een intens zielige figuren daar.

Keizerstad1994
Contacteer:

Bericht door Keizerstad1994 »

E.B schreef:

Inderdaad zelf jarenlang een gigantische grote bek hebben gehad en bij het eerste de beste tegenreactie gaan lopen miepen. Totaal niet nodig dat Meijer hier quasi-onderdanig zich praktisch loopt te verontschuldigen. Als ik hem was had ik gezegd dat hij een club die stelselmatig uitsupporters weert totaal niet gaat missen, dan had ie echt ballen gehad.
'Justice knows every mans number'

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

Keizerstad1994 schreef:
vr 12 apr 2024, 22:11
E.B schreef:

Inderdaad zelf jarenlang een gigantische grote bek hebben gehad en bij het eerste de beste tegenreactie gaan lopen miepen. Totaal niet nodig dat Meijer hier quasi-onderdanig zich praktisch loopt te verontschuldigen. Als ik hem was had ik gezegd dat hij een club die stelselmatig uitsupporters weert totaal niet gaat missen, dan had ie echt ballen gehad.
:withstupid:

Mark Ariaans
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Mark Ariaans »

Maar wel gewoon die clip op het officiele NEC Twitter-account :jestera: Heerlijk.

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

E.B schreef:

Wat een gejank. Zelf liedjes zingen over dat nekkers het beste branden. Jasper zal ook wel het nodige naar zijn hoofd geslingerd hebben.
Regelmatig gebruiken ze de dood van Rocky om te kwetsen. En nu is men gekwetst omdat de trainer een liedje over Arnhem inzette..
:withstupid: Jeroentje paniek doet zijn naam weer eens eer aan, wat een miep verhaal idd.
Alles komt goed !!

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

E.B schreef:

Had het mooi gevonden als hij gezegd had dat het niet perse bij een trainer past, maar dat hij er totaal geen spijt van heeft dat arnemmers gekwetst zijn door een grapje…

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

BOOM
Rogier Meijer is in zijn nopjes met zijn nieuwe contract bij NEC. De Doetinchemmer koestert zijn toegenomen populariteit bij de supporters, maar hij maakt zich geen illusies.
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Nijmegen

Hij kreeg de hele week felicitaties van NEC-fans langs de rand van het trainingsveld. Rogier Meijer nam ze dankbaar in ontvangst. Al is het voor de trainer ook wennen dat doorgaans zijn grootste criticasters nu opeens verheugd zijn dat hij langer aanblijft. Zo bleek ook vorige week toen hij bij het heldenonthaal van de selectie voor De Goffert na de klinkende zege op Vitesse (0-3) werd toegezongen door de supporters.

,,Ik vond het hartstikke leuk dat ik werd toegezongen", zegt Meijer. ,,Dat vindt iedereen fijn, dus ik ook. Dat de situatie eerder dit seizoen anders was, behoort tot de verleden tijd. Dat zal bij andere clubs net zo zijn als de resultaten tegenvallen. Dan wordt er als eerste naar de trainer gewezen. Dat is dan ook geen reden geweest om te vertrekken."

Hoewel Meijer er in de afgelopen maanden schimmig over deed, was hij er voor zichzelf al snel uit dat hij bij NEC wil blijven. Hij kreeg eind vorige maand in een gesprek met technisch directeur Carlos Aalbers te horen dat ook de club met hem verder wil gaan. Vrijdag werd duidelijk dat Meijer net als in de afgelopen jaren zijn aflopende contract met een jaar verlengt. Hij staat voor alweer zijn zesde seizoen als trainer van NEC.

,,Ik ben er trots op dat ik bij zo'n mooie club trainer mag zijn. De manier waarop ik met de directie samenwerk bevalt uitstekend. En de club is nog steeds hartstikke ambitieus. De uitdaging is om alles wat we nu presteren te continueren en het liefst nog verbeteren. De club is op de achtergrond al druk bezig om daarvoor de voorwaarden te creëren en ik wil daar graag mijn steentje aan bijdragen."

,,We hebben het tijdens de onderhandelingen wel over een meerjarig contract gehad, maar we zagen daar allebei niet de meerwaarde van in. Het enige is dat je in dat geval als trainer financieel wat sterker staat, maar dat is voor mij niet zo belangrijk. We werken samen op basis van vertrouwen. Mochten we het volgend seizoen ook heel goed doen, dan zit ik hier misschien wel nog een extra jaar."

Meijer is niet bang voor het afbreukrisico. Dit seizoen valt immers moeilijk te overtreffen. NEC koerst af op het beste seizoen in de clubgeschiedenis. Volgende week kan in de finale van de KNVB-beker tegen Feyenoord de eerste prijs ooit worden gepakt en rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Anders zou dat laatste nog via de competitie kunnen, waarin NEC op een knappe vijfde plaats staat.

,,Als ik naar een andere club was vertrokken en het was daar de eerste tien wedstrijden slecht gegaan, dan zou de kritiek hetzelfde zijn als bij NEC. Het zou zomaar kunnen dat dit seizoen niet valt te overtreffen. In de zomer kunnen er een aantal belangrijke spelers vertrekken en dan begint het werk opnieuw. Maar daar moet je niet over klagen als trainer van NEC."

,,Er was wel wat interesse in me, maar ik heb tegen die clubs gezegd dat zolang ik met NEC praat, ik geen concrete gesprekken voer. Uit respect naar NEC. Wilco (algemeen directeur Wilco van Schaik, JB) heeft mij het vertrouwen gegeven om hier hoofdtrainer te worden toen ik in de jeugdopleiding actief was en toen het dit seizoen niet zo goed ging, zijn hij en Carlos altijd achter mij blijven staan. Dat waardeer ik enorm."

Meijer maakte zich na de wedstrijd tegen Vitesse, waartegen NEC voor het eerst in jaren won, alleen maar populairder bij de NEC-fans door een opvallende actie. Hij zette tijdens het feestgedruis voor De Goffert de onder de achterban populaire leus 'Nooit meer naar Arnhem' in. Het leverde hem flink wat boze reacties op vanuit Vitesse-kant.

,,Ik snap dat mensen in met name Arnhem en omstreken niet zo blij waren dat ik dat zong, maar iedereen die me een beetje kent, weet dat het geenszins mijn bedoeling was om hen te kleineren. Ik heb na de wedstrijd ook gezegd dat ik het zonde zou vinden als Vitesse failliet gaat. De derby is heel leuk om te spelen. Het was meer een ludiek moment waarop wij de zege even vierden. That's it. Ik had het beter niet kunnen doen, maar goed. Ik ben ook maar een mens, hè."
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

RW1985
Contacteer:

Bericht door RW1985 »

Helder verhaal. Carlos, Wilco, Rogier lijkt mij een heel stabiele en prettige driehoek.

Bij normale prestaties blijft Meijer nog wel even heb ik het idee.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Afbeelding

Heeft Meijer tegenwoordig (linksonder) z'n tweelingbroer erbij op de bank zitten? Wie is die man?
When Wilco talks, people listen!

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

Gerard Lopez schreef:
ma 15 apr 2024, 04:29
Afbeelding

Heeft Meijer tegenwoordig (linksonder) z'n tweelingbroer erbij op de bank zitten? Wie is die man?
Ik zou toch eens naar de opticien gaan als je hem tweelingbroer van Meijer noemt. Het is overigens de clubarts.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

BOOM
Aan het begin van het seizoen wachtten ze nog boos de spelersbus van NEC op. Nu vieren ze het ene na het andere succes van de Nijmeegse club. Ook voor NEC-fans Roy Vos en Danny Joosten is dit jaar een rollercoaster van emoties. ,,Het heeft gewerkt als je kijkt waar we nu staan."
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Nijmegen/Beuningen

Roy Vos (32) en Danny Joosten (30) vertrekken morgen aan het begin van de middag met een van de 160 supportersbussen vanuit De Goffert naar De Kuip. En als 'hun' NEC 's avonds de finale van de KNVB-beker wint van Feyenoord, gaan ze 'tot in de vroege uurtjes' door in Nijmegen en zijn ze van plan om maandag vooraan te staan als NEC eventueel wordt gehuldigd voor het veroveren van de eerste prijs ooit.

,,Als we de beker winnen, word ik helemaal gek", zegt Joosten. ,,Ik heb op mijn werk al vrij gevraagd voor de maandag. De baas is het inmiddels wel gewend dat ik er dit seizoen niet altijd ben, omdat ik een feestje moet vieren met NEC, haha.

Vos: ,,Ik heb voor de zekerheid maar een week vakantie genomen! Het wordt een geweldige dag. Of we nou winnen of verliezen, trots zijn we op zeker."

Hoe anders was het gevoel aan het begin van dit seizoen bij Vos en Joosten. De Beuningenaren waren erbij toen de spelersbus van NEC werd opgewacht bij De Goffert door een paar honderd supporters. Zij uitten hun onvrede bij de selectie over de dramatische competitiestart. NEC had net na Excelsior (3-4) ook de tweede wedstrijd verloren, van Heracles Almelo (2-1). Meijer moest in hun ogen zo snel mogelijk vertrekken.

,,Roy en ik zaten in het uitvak in Almelo en op de weg terug sijpelde in de supportersbus door dat een groep de spelersbus wilde opwachten", legt Joosten uit. ,,We hadden op papier zes punten moeten pakken en het is belachelijk dat we beide wedstrijden hebben verloren. Het lijkt me logisch dat er veel onvrede was, ook omdat we vorig seizoen zwak eindigden. Ik heb me gestoord aan journalisten of analisten die zeiden dat het nergens op slaat om na twee wedstrijden al de bus op te wachten. Terwijl zij ook wel wisten dat we in de slotfase van vorig seizoen bijna alles verloren. Die reeks leek zich dit seizoen voort te gaan zetten en dan maak je je als supporter zorgen."

Vos: ,,We wilden op een respectvolle manier aan de selectie duidelijk maken dat het zo niet verder kon. Eén supporters is aan het woord geweest en heeft de situatie heel rustig besproken met de trainer, Bram, Jasper en Lasse (Nuytinck, Cillessen en Schöne, JB). Er is niet gescholden en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Het is best wel netjes verlopen. En het heeft gewoon gewerkt als je kijkt waar we nu staan."
Trainer wordt toegezongen
Het kan momenteel allemaal niet op voor de NEC-fans. Voor het eerst in 24 jaar de bekerfinale, een huidige zesde plaats in de eredivisie en onlangs werd na jaren weer eens de Gelderse derby gewonnen tegen Vitesse. En wat bleek: Meijer werd na de zege op de aartsrivaal bij het heldenonthaal bij De Goffert voor het eerst toegezongen door de supporters.

,,Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook 'Meijer rot op!' heb gezongen op de tribunes", vertelt Vos. ,,Hij was al vier jaar onze trainer en ik vond het aan het begin van dit seizoen tijd voor vernieuwing. Maar ik heb het verkeerd gezien. Meijer heeft me heel erg verrast. Hij heeft een remontada gedaan. Voor mij is hij na Mario Been de beste trainer ooit van NEC."

Vos: ,,Ik heb zelf ook aan het begin van het seizoen geroepen dat het beter is om een andere trainer voor de groep te zetten. Hij speelde afbraakvoetbal met NEC en wisselde telkens defensief bij een voorsprong. Maar hij heeft het tegendeel bewezen. en toont nu echt veel lef. Ik denk dat we ons met zijn allen in Meijer hebben vergist. Hij is de juiste man voor NEC."

Vos en Joosten beleven 'veruit het mooiste seizoen' in hun NEC-leven. Ze gingen als klein jochie voor het eerst naar De Goffert en reisden vanaf dat moment de club overal achterna. Ze missen bijna geen thuis- of uitwedstrijd. Altijd gaan ze naar het stadion in NEC-kleding. De nieuwste shirtjes en tenues worden vaak meteen gekocht.

,,Wat nog op ons lijstje ontbreekt, is met NEC Europa ingaan", zegt Joosten. ,,Dat zou helemaal fantastisch zijn. Dat verdienen wij ook als supporters. We kunnen in Nijmegen als de beste nuilen (zeuren, JB), maar we laten ook massaal van ons horen als het goed gaat. Dat zie je nu. De straten zijn rood-groen-zwart. NEC is een echte volksclub."
Europees voetbal
Vos: ,,Laten we hopen dat we Europees voetbal halen, want dat zal van grote invloed zijn op hoe we volgend seizoen presteren. Als we dit seizoen overal naast grijpen, wordt de selectie in de zomer leeggeroofd en een vertrek van bijvoorbeeld Sandler en Proper vang je niet zomaar op. Ik ben er bang voor dat zonder Europees voetbal de boel in elkaar stort."

En durven ze dan nog kritiek te hebben op Meijer? Joosten: ,,De verwachtingen zullen volgend seizoen enorm zijn, dus als de resultaten over een langere periode slecht zijn, zal de kritiek op Meijer vanzelf terugkomen. Maar laten we eerst genieten van hoe het nu gaat.

Vos: ,,Ik verwacht dat Meijer wel wat meer krediet krijgt. Ik zie het niet gebeuren dat de spelersbus na vier wedstrijden wordt opgewacht."
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

jackkreta schreef:
za 20 apr 2024, 09:25
BOOM
Aan het begin van het seizoen wachtten ze nog boos de spelersbus van NEC op. Nu vieren ze het ene na het andere succes van de Nijmeegse club. Ook voor NEC-fans Roy Vos en Danny Joosten is dit jaar een rollercoaster van emoties. ,,Het heeft gewerkt als je kijkt waar we nu staan."
JEROEN BIJMA
Jeroen Bijma

Nijmegen/Beuningen

Roy Vos (32) en Danny Joosten (30) vertrekken morgen aan het begin van de middag met een van de 160 supportersbussen vanuit De Goffert naar De Kuip. En als 'hun' NEC 's avonds de finale van de KNVB-beker wint van Feyenoord, gaan ze 'tot in de vroege uurtjes' door in Nijmegen en zijn ze van plan om maandag vooraan te staan als NEC eventueel wordt gehuldigd voor het veroveren van de eerste prijs ooit.

,,Als we de beker winnen, word ik helemaal gek", zegt Joosten. ,,Ik heb op mijn werk al vrij gevraagd voor de maandag. De baas is het inmiddels wel gewend dat ik er dit seizoen niet altijd ben, omdat ik een feestje moet vieren met NEC, haha.

Vos: ,,Ik heb voor de zekerheid maar een week vakantie genomen! Het wordt een geweldige dag. Of we nou winnen of verliezen, trots zijn we op zeker."

Hoe anders was het gevoel aan het begin van dit seizoen bij Vos en Joosten. De Beuningenaren waren erbij toen de spelersbus van NEC werd opgewacht bij De Goffert door een paar honderd supporters. Zij uitten hun onvrede bij de selectie over de dramatische competitiestart. NEC had net na Excelsior (3-4) ook de tweede wedstrijd verloren, van Heracles Almelo (2-1). Meijer moest in hun ogen zo snel mogelijk vertrekken.

,,Roy en ik zaten in het uitvak in Almelo en op de weg terug sijpelde in de supportersbus door dat een groep de spelersbus wilde opwachten", legt Joosten uit. ,,We hadden op papier zes punten moeten pakken en het is belachelijk dat we beide wedstrijden hebben verloren. Het lijkt me logisch dat er veel onvrede was, ook omdat we vorig seizoen zwak eindigden. Ik heb me gestoord aan journalisten of analisten die zeiden dat het nergens op slaat om na twee wedstrijden al de bus op te wachten. Terwijl zij ook wel wisten dat we in de slotfase van vorig seizoen bijna alles verloren. Die reeks leek zich dit seizoen voort te gaan zetten en dan maak je je als supporter zorgen."

Vos: ,,We wilden op een respectvolle manier aan de selectie duidelijk maken dat het zo niet verder kon. Eén supporters is aan het woord geweest en heeft de situatie heel rustig besproken met de trainer, Bram, Jasper en Lasse (Nuytinck, Cillessen en Schöne, JB). Er is niet gescholden en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Het is best wel netjes verlopen. En het heeft gewoon gewerkt als je kijkt waar we nu staan."
Trainer wordt toegezongen
Het kan momenteel allemaal niet op voor de NEC-fans. Voor het eerst in 24 jaar de bekerfinale, een huidige zesde plaats in de eredivisie en onlangs werd na jaren weer eens de Gelderse derby gewonnen tegen Vitesse. En wat bleek: Meijer werd na de zege op de aartsrivaal bij het heldenonthaal bij De Goffert voor het eerst toegezongen door de supporters.

,,Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook 'Meijer rot op!' heb gezongen op de tribunes", vertelt Vos. ,,Hij was al vier jaar onze trainer en ik vond het aan het begin van dit seizoen tijd voor vernieuwing. Maar ik heb het verkeerd gezien. Meijer heeft me heel erg verrast. Hij heeft een remontada gedaan. Voor mij is hij na Mario Been de beste trainer ooit van NEC."

Vos: ,,Ik heb zelf ook aan het begin van het seizoen geroepen dat het beter is om een andere trainer voor de groep te zetten. Hij speelde afbraakvoetbal met NEC en wisselde telkens defensief bij een voorsprong. Maar hij heeft het tegendeel bewezen. en toont nu echt veel lef. Ik denk dat we ons met zijn allen in Meijer hebben vergist. Hij is de juiste man voor NEC."

Vos en Joosten beleven 'veruit het mooiste seizoen' in hun NEC-leven. Ze gingen als klein jochie voor het eerst naar De Goffert en reisden vanaf dat moment de club overal achterna. Ze missen bijna geen thuis- of uitwedstrijd. Altijd gaan ze naar het stadion in NEC-kleding. De nieuwste shirtjes en tenues worden vaak meteen gekocht.

,,Wat nog op ons lijstje ontbreekt, is met NEC Europa ingaan", zegt Joosten. ,,Dat zou helemaal fantastisch zijn. Dat verdienen wij ook als supporters. We kunnen in Nijmegen als de beste nuilen (zeuren, JB), maar we laten ook massaal van ons horen als het goed gaat. Dat zie je nu. De straten zijn rood-groen-zwart. NEC is een echte volksclub."
Europees voetbal
Vos: ,,Laten we hopen dat we Europees voetbal halen, want dat zal van grote invloed zijn op hoe we volgend seizoen presteren. Als we dit seizoen overal naast grijpen, wordt de selectie in de zomer leeggeroofd en een vertrek van bijvoorbeeld Sandler en Proper vang je niet zomaar op. Ik ben er bang voor dat zonder Europees voetbal de boel in elkaar stort."

En durven ze dan nog kritiek te hebben op Meijer? Joosten: ,,De verwachtingen zullen volgend seizoen enorm zijn, dus als de resultaten over een langere periode slecht zijn, zal de kritiek op Meijer vanzelf terugkomen. Maar laten we eerst genieten van hoe het nu gaat.

Vos: ,,Ik verwacht dat Meijer wel wat meer krediet krijgt. Ik zie het niet gebeuren dat de spelersbus na vier wedstrijden wordt opgewacht."
Vos is een monk!

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

“Het heeft gewoon gemerkt”. Over een narcistisch Messias complex gesproken, ik weet niet of ik hierom moet lachen of janken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
za 20 apr 2024, 11:53
“Het heeft gewoon gemerkt”. Over een narcistisch Messias complex gesproken, ik weet niet of ik hierom moet lachen of janken..
:withstupid: diep triest dat soort retoriek, je zal er zelf maar trots op zijn ...
Alles komt goed !!

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

Toch fijn dat er ook mensen zijn die er gewoon openlijk voor uit komen dat ze geen kenner zijn en inzien dat hun primaire reacties onterecht waren.

ARoelofs
Contacteer:

Bericht door ARoelofs »

bertje schreef:
:withstupid:

Ook bijzonder dat je Mario Been de beste trainer van NEC noemt om volgens te zeggen dat Europees voetbal halen met NEC nog op je lijstje ontbreekt.

Zico
Contacteer:

Bericht door Zico »

bertje schreef:
Precies hetzelfde wat Knipping laatst zei….Tsja zo’n uitspraak doen is een ding maar het serieus geloven is toch wel zorgwekkend

RW1985
Contacteer:

Bericht door RW1985 »

burp schreef:
za 20 apr 2024, 11:59
Toch fijn dat er ook mensen zijn die er gewoon openlijk voor uit komen dat ze geen kenner zijn en inzien dat hun primaire reacties onterecht waren.
Vooral dat ja. Ze geven het wel toe, dus dat is nog netjes. Het zal best wat druk hebben gegeven gezien de ontlading van spelers na die overwinning op RKC in speelronde 3. Alleen denk ik niet dat dit de personen zijn die het helemaal hebben omgedraaid :biggrin:

Maar dan weer gelijk praten dat je zonder Europees voetbal in elkaar stort, is ook wat typisch. Denk dat NEC wel wat gewend is en Europees voetbal stond sowieso de eerste 5 jaar na promotie niet in de visie/doelstelling. Na een beetje moeilijk begin volgend seizoen staan ze waarschijnlijk weer te schreeuwen :jestera:

RW1985
Contacteer:

Bericht door RW1985 »

Demtsjenko
Contacteer:

Bericht door Demtsjenko »

bertje schreef:
Vond het ook giga irritant… sowieso dat dit soort supporters zoveel aandacht krijgen…

Tim Janssen
Contacteer:

Bericht door Tim Janssen »

Wint hij de beker dan is die gelijk de beste ooit in onze geschiedenis .

Ayub
Contacteer:

Bericht door Ayub »

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

Wederom een uitmuntend strijdplan. Uiteindelijk leg je het af op individuele klasse. Als je volgend seizoen toch de ''kern'' bij elkaar kan houden, 1/2 spelers voor miljoenen verkoopt en goed inkoopt..

necnmgn
Contacteer:

Bericht door necnmgn »

Nijmegen0413 schreef:
ma 22 apr 2024, 17:49
Wederom een uitmuntend strijdplan. Uiteindelijk leg je het af op individuele klasse. Als je volgend seizoen toch de ''kern'' bij elkaar kan houden, 1/2 spelers voor miljoenen verkoopt en goed inkoopt..
Met de "kern" doel je op Proper en Sandler? Zeker die laatste kan je echt 4-5 plaatsen op de ranglijst schelen. Proper is mi. nog prima te vervangen door Sano. Dan moet er vooral een nummer 10 komen en een extra buitenspeler (naast de komst van Ouaissa). Er vanuit gaande dat Rober hier niet zal blijven

Plaats reactie