Ik had Schöne op die plek gezet als die toch moet blijven staan. Met Schöne en Sandler heb je dan 2 spelers die kunnen opbouwen, dan hadden ze die Hamulic nooit zo specifiek op Sandler gezet. Had je Proper met de punt naar achter kunnen zetten, daarvoor Mattsson en Gonzalez (had ook die Cornelisse weer moeten kiezen) en dan maar rechts LOL of Sönmez. Behoorlijk risicovol misschien, maar Vitesse was de ploeg uit vorm en met twijfel.
Rogier Meijer
Re: Rogier Meijer
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nou, ik heb Ross bijna een geweldige assist zien geven op van Rooij. Zo’n bal heb ik Nuytinck niet 1x over na zien denken vandaag..zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:29Ja dat wordt nog een enorm probleem.Ross kan ook niet opbouwen.Verdonk is als CV bijzonder onrustig.
De extra CV was niet nodig.
Nu ben je volledig afhankelijk van de beschikbaarheid van Sandler.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
De fysieke gesteldheid van de selectie is om gek van te worden. Je weet op voorhand dat je minimaal 3 spelers moet wisselen rond de 60e/70e minuut. Daarnaast mis je op 2 van de 3 posities een goede vervanger. En kun je aanvallend niks brengen door de blessures van Tavsan en Tibidi. Om knettergek van te worden.
De kaart beschikbaar spelersmateriaal wordt weer getrokken. Deze werkt en geldt al tijden niet. En het gaat ook niet om wat wij als supporters suggereren of verzinnen, maar het gaat om wat de trainer doet. Daar is kritiek op, maar dat mag van sommigen niet. Het ligt schijnbaar altijd aan andere factoren en nooit aan de trainer. Velen geloven daar na 4 seizoenen niet meer in.vak Oost schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:46Ik dacht dat vitt met een gehandicapten team naar Nijmegen kwam, blijkbaar waren wij hetzelf... wtf.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:38Dit is nou wat hier zo vaak gebeurd, roepen dat de trainer er niks van snapt, maar zelf niet eens weten welk materiaal hij eigenlijk tot zn beschikking heeft. En dan hebben we het nog niet eens over de informatie óver het beschikbare materiaal.Justian schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:29Verdonk op de plek van Bram en Baas erin?
Maar we weten wel allemaal wat hij had moeten doen, want met wat wij allemaal verzinnen hadden we zeker wél gewonnen…
Laatst gewijzigd door jetipo op zo 01 okt 2023, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
-
- Contacteer:
Daar deed Bartje weer ouderwets niets mee. Hij heeft de techniek en overzicht van een F-pupil.bertje schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:57Nou, ik heb Ross bijna een geweldige assist zien geven op van Rooij. Zo’n bal heb ik Nuytinck niet 1x over na zien denken vandaag..zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:29Ja dat wordt nog een enorm probleem.Ross kan ook niet opbouwen.Verdonk is als CV bijzonder onrustig.
Die had hij op Koki moeten geven ja, dan win je zeer waarschijnlijk.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 01 okt 2023, 22:01Daar deed Bartje weer ouderwets niets mee. Hij heeft de techniek en overzicht van een F-pupil.bertje schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:57Nou, ik heb Ross bijna een geweldige assist zien geven op van Rooij. Zo’n bal heb ik Nuytinck niet 1x over na zien denken vandaag..zoete aardbei schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:29Ja dat wordt nog een enorm probleem.Ross kan ook niet opbouwen.Verdonk is als CV bijzonder onrustig.
Waarom moet Schone blijven staan?bertje schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:56Ik had Schöne op die plek gezet als die toch moet blijven staan. Met Schöne en Sandler heb je dan 2 spelers die kunnen opbouwen, dan hadden ze die Hamulic nooit zo specifiek op Sandler gezet. Had je Proper met de punt naar achter kunnen zetten, daarvoor Mattsson en Gonzalez (had ook die Cornelisse weer moeten kiezen) en dan maar rechts LOL of Sönmez. Behoorlijk risicovol misschien, maar Vitesse was de ploeg uit vorm en met twijfel.
Omdat hij nooit wordt gewisseld. Maar dit had in mijn ogen wel een zet kunnen zijn om de zet van Vitesse in de rust te pareren.Polleke schreef: ↑zo 01 okt 2023, 22:16Waarom moet Schone blijven staan?bertje schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:56Ik had Schöne op die plek gezet als die toch moet blijven staan. Met Schöne en Sandler heb je dan 2 spelers die kunnen opbouwen, dan hadden ze die Hamulic nooit zo specifiek op Sandler gezet. Had je Proper met de punt naar achter kunnen zetten, daarvoor Mattsson en Gonzalez (had ook die Cornelisse weer moeten kiezen) en dan maar rechts LOL of Sönmez. Behoorlijk risicovol misschien, maar Vitesse was de ploeg uit vorm en met twijfel.
Na een uur merkte je dat we er moeilijk doorheen kwamen. Het was redelijk gelijkwaardig, maar je voelt dat het momentum een beetje wegebt. Dan moet je gewoon 1-1 spelen.”
Aldus Rogier op.Forza.
Dit zegt echt alles.
Aldus Rogier op.Forza.
Dit zegt echt alles.
-
- Contacteer:
wil deze opstelling wel eens zien. eventueel met schöne op de plek van nuytinck of rober ipv sano.
-------------ogawa---dost----------------
------------------mattsson-----------------
-------------sano-------proper------‐-----
-verdonk---‐--------‐---------van rooij-
-----sandler--nuytinck--perreira----
---‐------‐--------cillissen-------------------
schöne back up CV/CM
ross back up CV
rober back up AM
hansen en tavsan back up CA
roefs back up DM
hoedemakers, baad en larsen tsja..
-------------ogawa---dost----------------
------------------mattsson-----------------
-------------sano-------proper------‐-----
-verdonk---‐--------‐---------van rooij-
-----sandler--nuytinck--perreira----
---‐------‐--------cillissen-------------------
schöne back up CV/CM
ross back up CV
rober back up AM
hansen en tavsan back up CA
roefs back up DM
hoedemakers, baad en larsen tsja..
Quote Bart Frouws:
NEC heeft sinds de promotie in 2021 in totaal 22 wedstrijden gespeeld waarin het min. 55% balbezit had. Daarvan wist de ploeg er slechts drie te winnen, waarvan twee keer lang tegen tien man. Ook tegen Vitesse had NEC veel de bal (64%), maar werd weinig gecreëerd - zeker na rust.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Quote @bartf op X:
Van alle 119 trainers die in de historie van de Eredivisie minimaal vier duels tegenover Vitesse stonden, heeft Rogier Meijer het laagste puntengemiddelde (0,20 per ontmoeting met de Arnhemmers).
Van alle 119 trainers die in de historie van de Eredivisie minimaal vier duels tegenover Vitesse stonden, heeft Rogier Meijer het laagste puntengemiddelde (0,20 per ontmoeting met de Arnhemmers).
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Quote @bartf op X:
Van alle trainers ter aarde ooit heeft Rogier thuis tegen Vitesse het hoogste verliespercentage (100%).
Van alle trainers ter aarde ooit heeft Rogier thuis tegen Vitesse het hoogste verliespercentage (100%).
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Quote @bartf op X:
Van alle trainers in de Eredivisie scoort Rogier Meijer het hoogste op de lafheids indicator index (0.24).
Van alle trainers in de Eredivisie scoort Rogier Meijer het hoogste op de lafheids indicator index (0.24).
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Het is echt onbegrijpelijk dat ons publiek keer op keer verdeeld is over de trainers hier.
En dat is begonnen bij Hyballa.
We zijn nu al jaren naar bedroevend voetbal aan het kijken,een enkele uitzondering daargelaten.
Ik snap werkelijk niet dat men niet ziet dat de koek op is bij Meijer.
Hij blijft spelers maar bechermen en opstellen.
Hij krijgt zijn selectie nog steeds niet fit, i.c.m. de medische staf.
Hij heeft op tactisch sterke coaches geen weerwoord.
Maar hij is goed voor de camera en blijft altijd rustig.
Het adagium van van Schaik sinds hij hier is.
Terwijl een hele mooie oplossing aan het eind van vorig seizoen zo voor de hand lag.
Voor beide partijen een mooie afsluiting met alleen maar winnaars.
NEC twijfelde,Meijer twijfelde maar we gingen vrolijk nog een jaar door 'want in deze trainer zit nog veel rek'.
En nu verschuilt iedereen zich achter iedereen.
Er is geen paniek,de ranglijst is niet belangrijk,we moeten na 8 wedstrijden kijken waar we staan.
Dat we er iedere keer weer intrappen.
We zijn nu al jaren naar bedroevend voetbal aan het kijken,een enkele uitzondering daargelaten.
Terwijl een hele mooie oplossing aan het eind van vorig seizoen zo voor de hand lag.
NEC twijfelde,Meijer twijfelde maar we gingen vrolijk nog een jaar door 'want in deze trainer zit nog veel rek'.
Er is geen paniek,de ranglijst is niet belangrijk,we moeten na 8 wedstrijden kijken waar we staan.
Wat stel je voor?zoete aardbei schreef: ↑ma 02 okt 2023, 00:54Het is echt onbegrijpelijk dat ons publiek keer op keer verdeeld is over de trainers hier.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- TheRealTricolores
- Contacteer:
1 woord: OPZOUTEN!!!!!!!!!!
donderdag 29 mei 2003
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
- Bottendaal
- Contacteer:
Dit is echt een onzinreactie als je leest wat ik schrijf.jetipo schreef: ↑zo 01 okt 2023, 22:00De kaart beschikbaar spelersmateriaal wordt weer getrokken. Deze werkt en geldt al tijden niet. En het gaat ook niet om wat wij als supporters suggereren of verzinnen, maar het gaat om wat de trainer doet. Daar is kritiek op, maar dat mag van sommigen niet. Het ligt schijnbaar altijd aan andere factoren en nooit aan de trainer. Velen geloven daar na 4 seizoenen niet meer in.vak Oost schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:46Ik dacht dat vitt met een gehandicapten team naar Nijmegen kwam, blijkbaar waren wij hetzelf... wtf.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:38Dit is nou wat hier zo vaak gebeurd, roepen dat de trainer er niks van snapt, maar zelf niet eens weten welk materiaal hij eigenlijk tot zn beschikking heeft. En dan hebben we het nog niet eens over de informatie óver het beschikbare materiaal.Justian schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:29Verdonk op de plek van Bram en Baas erin?
Maar we weten wel allemaal wat hij had moeten doen, want met wat wij allemaal verzinnen hadden we zeker wél gewonnen…
Het gast mij erom dat iedereen achter zn toetsenbordje denkt de wijsheid in pacht te hebben, terwijl ze de makkelijkste feitjes nog niet eens kennen. Dat is toch niet serieus te nemen!?
Dat gaat niet over hoe een trainer het doet, maar over hoe mensen hier reageren, niet geremd door enige kennis…
Ach...als je tegen dit vitesse niet kan winnen maar zelf toegeeft dat je geen antwoord hebt op een tactische omzetting dan ben je een incompetente trainer. Ik ben dat ook, maar ik sta daar dan ook niet.Bottendaal schreef: ↑ma 02 okt 2023, 04:34Dit is echt een onzinreactie als je leest wat ik schrijf.jetipo schreef: ↑zo 01 okt 2023, 22:00De kaart beschikbaar spelersmateriaal wordt weer getrokken. Deze werkt en geldt al tijden niet. En het gaat ook niet om wat wij als supporters suggereren of verzinnen, maar het gaat om wat de trainer doet. Daar is kritiek op, maar dat mag van sommigen niet. Het ligt schijnbaar altijd aan andere factoren en nooit aan de trainer. Velen geloven daar na 4 seizoenen niet meer in.vak Oost schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:46Ik dacht dat vitt met een gehandicapten team naar Nijmegen kwam, blijkbaar waren wij hetzelf... wtf.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:38Dit is nou wat hier zo vaak gebeurd, roepen dat de trainer er niks van snapt, maar zelf niet eens weten welk materiaal hij eigenlijk tot zn beschikking heeft. En dan hebben we het nog niet eens over de informatie óver het beschikbare materiaal.
Het gast mij erom dat iedereen achter zn toetsenbordje denkt de wijsheid in pacht te hebben, terwijl ze de makkelijkste feitjes nog niet eens kennen. Dat is toch niet serieus te nemen!?
Dat gaat niet over hoe een trainer het doet, maar over hoe mensen hier reageren, niet geremd door enige kennis…
- Stefannec
- Contacteer:
Ogawa, LOL had gekund niet wisselen is ook een optie.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:26Maar, wie had hij moeten brengen? Het enige wat nog op de bank zat was Janse, Netten, LOL en Rossen. Dat is allemaal niks om iets mee te forceren.Stefannec schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:13Waar het mis gaat, heel simpel.
Je hebt een trainer die wisselt om niet te verliezen.
Rober een aanvaller vervang je door een verdedigende middenvelder, je zet je beste speler althans vandaag (Matsson) op een positie waar we weten dat hij minder is.
Ik snap dat allemaal echt niet. Wissel om te winnen.
Meijer wisselde on niet te verliezen. 9 van de 10 keer eindigt dat in tranen bij hem.
Het was een hele domme wissel, zeker, maar er was ook gewoon niks meer.
Zorgen dat je een jeugdspeler bij hebt die op rechtsbuiten kan.
Je brengt hier een speler waardoor je achteruit gaat lopen dat is nooit goed.
Jippiekajee motherfucker!!!
- De Kletskop
- Contacteer:
En dat doet hij al jaren.Stefannec schreef: ↑ma 02 okt 2023, 06:02Ogawa, LOL had gekund niet wisselen is ook een optie.Bottendaal schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:26Maar, wie had hij moeten brengen? Het enige wat nog op de bank zat was Janse, Netten, LOL en Rossen. Dat is allemaal niks om iets mee te forceren.Stefannec schreef: ↑zo 01 okt 2023, 21:13Waar het mis gaat, heel simpel.
Je hebt een trainer die wisselt om niet te verliezen.
Rober een aanvaller vervang je door een verdedigende middenvelder, je zet je beste speler althans vandaag (Matsson) op een positie waar we weten dat hij minder is.
Ik snap dat allemaal echt niet. Wissel om te winnen.
Meijer wisselde on niet te verliezen. 9 van de 10 keer eindigt dat in tranen bij hem.
Het was een hele domme wissel, zeker, maar er was ook gewoon niks meer.
Zorgen dat je een jeugdspeler bij hebt die op rechtsbuiten kan.
Je brengt hier een speler waardoor je achteruit gaat lopen dat is nooit goed.
Deze trainer zal ons nooit een stap verder gaan brengen, welk materiaal je ook op het veld zet voor hem.
Om een volgende stap te maken moet je willen winnen, en af en toe eens een risico durven nemen.
Cocu wist met een simpele wisseling de wedstrijd te doden, ik heb Meijer dat nog nooit zien doen, net zo min als dat ie een wedstrijd in aanvallende zin heeft weten te keren met een tactische aanpassing.
Dit is een overlevingstrainer.
Overleven wordt alleen lastiger voor de overlevingstrainer omdat Carlos de basis van het team, het hart van zijn defensie heeft laten gaan. Het contract van Schone werd wel verlengd. Als Carlos dat geld bespaard had, en het salaris van Nuytink en Ross bespaard had, had je makkelijk Marquez kunnen verlengen. Kramer hoefde je alleen aan zijn contract te houden. Had je Sanniez (of een andere transfervrije cv) als 4de cv gehouden en was je de competitie met dezelfde cv gestart. Dan is overleven is stuk makkelijker. Dit soort wedstrijden eindigen dan in een gelijkspel.
-
- Contacteer:
In de eigen Goffert bij 1-1 verdedigend gaan wisselen terwijl Vitesse amper kansen krijgt is wel een vrij laffe beslissing
Als Boekhoorn wat centen had toegeschoven had je Marquez ook kunnen verlengen. Feit is dat je geen top 3 salaris gaat betalen bij NEC. Dat kwartje valt maar niet bij je.Jules schreef: ↑ma 02 okt 2023, 08:56Overleven wordt alleen lastiger voor de overlevingstrainer omdat Carlos de basis van het team, het hart van zijn defensie heeft laten gaan. Het contract van Schone werd wel verlengd. Als Carlos dat geld bespaard had, en het salaris van Nuytink en Ross bespaard had, had je makkelijk Marquez kunnen verlengen. Kramer hoefde je alleen aan zijn contract te houden. Had je Sanniez (of een andere transfervrije cv) als 4de cv gehouden en was je de competitie met dezelfde cv gestart. Dan is overleven is stuk makkelijker. Dit soort wedstrijden eindigen dan in een gelijkspel.