En Fred Rutten verlaat PSV ook.
Rogier Meijer
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Re: Rogier Meijer
Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Maargoed, eigenlijk allemaal totaal irrelevant want Meijer ligt nog een jaar vast. Hoop dat we met Rogier kunnen knallen volgend seizoen, beetje krediet verdient ie ook wel.
Justice knows every mans number
Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Maargoed, eigenlijk allemaal totaal irrelevant want Meijer ligt nog een jaar vast. Hoop dat we met Rogier kunnen knallen volgend seizoen, beetje krediet verdient ie ook wel.
Meijer verdient zeker wel krediet voor volgend seizoen (al denkt Jan Peters er anders over. Hij us in de podcast Kappen en Draaien niet bepaald mild (litotes)) . Hopelijk weet Aalbers een beter team neer te zetten, meer in balans.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Daar melde hij ook dat we (veel) wedstrijden met 5 verdedigers hebben gespeeld, dan weet je wel hoe goed hij de boel gevolgd heeft..jetipo schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:14Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Meijer verdient zeker wel krediet voor volgend seizoen (al denkt Jan Peters er anders over. Hij us in de podcast Kappen en Draaien niet bepaald mild (litotes)) . Hopelijk weet Aalbers een beter team neer te zetten, meer in balans.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Rutten mag van mij wel terugkomen als adviseur van de club. Zijn oude rol.jetipo schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:14Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Volgens mij wou die weer hoofdtrainer worden, tenminste dat hoorde ik volgens mij op espn.E.B schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:18Rutten mag van mij wel terugkomen als adviseur van de club. Zijn oude rol.jetipo schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:14Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Ook met zijn lichamelijke klachten?DRS schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:30Volgens mij wou die weer hoofdtrainer worden, tenminste dat hoorde ik volgens mij op espn.E.B schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:18Rutten mag van mij wel terugkomen als adviseur van de club. Zijn oude rol.jetipo schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:14Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
Inderdaad. Het was een goede voetballer, maar in zo'n podcast komt er alleen maar supporterspraat uit. Geen toegevoegde waarde. Al helemaal niet als hij de feiten niet op een rij heeft en ook dingen "uit de wandelgangen" gaat benoemen.bertje schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:17Daar melde hij ook dat we (veel) wedstrijden met 5 verdedigers hebben gespeeld, dan weet je wel hoe goed hij de boel gevolgd heeft..jetipo schreef: ↑do 25 mei 2023, 11:14Dat Rutten vertrekt was eigenlijk alleen een mededeling. Hij stopt namelijk vanwege lichamelijke klachten.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 22:54Rutten zie ik hier graag nog wel eens trainer worden. Van Van Nistelrooij ben ik niet zo kapot van, die heeft de baan bij PSV voor mijn gevoel puur en alleen te danken aan het feit dat het een clubicoon is daar.
- jackkreta
- Contacteer:
Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Rogier start op -2 komend seizoen. Ik denk dat er vanuit de supporters weinig vertrouwen in hem is, zeker niet voor een leuke match. Rogier is wel een jonge trainer, die in theorie zich kan aanpassen. Maar feitelijk hangt alles af van wat Carlos hem geeft voor het komende seizoen.
Rogier start op -2 komend seizoen. Ik denk dat er vanuit de supporters weinig vertrouwen in hem is, zeker niet voor een leuke match. Rogier is wel een jonge trainer, die in theorie zich kan aanpassen. Maar feitelijk hangt alles af van wat Carlos hem geeft voor het komende seizoen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
En vaak speelt hij natuurlijk vrij verdedigend maar ook dat vind ik niet geheel onlogisch als je naar onze voorhoede kijkt.
Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
En vaak speelt hij natuurlijk vrij verdedigend maar ook dat vind ik niet geheel onlogisch als je naar onze voorhoede kijkt.
Sandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.

-
- Contacteer:
Trainer kan natuurlijk wel zorgen voor uitstraling, de wil om te winnen, automatismen in het team, fitheid, etc.
Bij Teams van Slot en Steijn vb zie je dat sterk terug komen. Onafhankelijk van de kwaliteit op het veld.
Bij Teams van Slot en Steijn vb zie je dat sterk terug komen. Onafhankelijk van de kwaliteit op het veld.
eens een nec-er, altijd een nec-er
Slot: eens.Voorwaarts schreef: ↑za 27 mei 2023, 08:19Trainer kan natuurlijk wel zorgen voor uitstraling, de wil om te winnen, automatismen in het team, fitheid, etc.
Steijn: vraag dat maar eens aan een NAC supporter.
Ik snap de kritiek alleen met Hyballa, Anton Janssen en Jack die Gier in het achterhoofd is het niet automatisch zo dat zijn vervanger het beter gaat doen. Je kunt wel een goeie trainer ala Jans willen maar hoeveel zijn er contract loos die hier ook echt aan de slag willen gaan?eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Eens met het eerste, maar niet met het allerlaatste. Meijer is geen KKD-trainer. Hij zal elke ploeg in de eredivisie kunnen houden, mits het materiaal niet erbarmelijk is. Ideale trainer voor een gepromoveerde club. Met het NEC van dit seizoen had hij zich onbekommerd in het linkerrijtje moeten nestelen. Dat is hem niet gelukt. Wellicht volgend jaar wel, als Carlos de juiste spelers haalt. Maar als het dan wel lukt ligt het dus meer aan de selectie dan aan de trainer.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Mcel schreef: ↑za 27 mei 2023, 12:38Eens met het eerste, maar niet met het allerlaatste. Meijer is geen KKD-trainer. Hij zal elke ploeg in de eredivisie kunnen houden, mits het materiaal niet erbarmelijk is. Ideale trainer voor een gepromoveerde club. Met het NEC van dit seizoen had hij zich onbekommerd in het linkerrijtje moeten nestelen. Dat is hem niet gelukt. Wellicht volgend jaar wel, als Carlos de juiste spelers haalt. Maar als het dan wel lukt ligt het dus meer aan de selectie dan aan de trainer.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.

Niet alleen de voorhoede, ook het middenveld liet hij nagenoeg elke wedstrijd in tact.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Alles komt goed !!
Een voordeel was dat je op voorhand kon voorspellen hoe NEC zou fan voetballen. Helaas konden tegenstanders dat dus ook.vak Oost schreef: ↑zo 28 mei 2023, 09:40Niet alleen de voorhoede, ook het middenveld liet hij nagenoeg elke wedstrijd in tact.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
-
- Contacteer:
Ik ben echt bang voor een Pastoor effect.
NEC moet dit voor zijn.
Maar je kan er gif op innemen dat als we vanmiddag winnen er weer een misplaatste juichstemming komt.Vergezeld door een video van Wilco.
NEC moet dit voor zijn.
Maar je kan er gif op innemen dat als we vanmiddag winnen er weer een misplaatste juichstemming komt.Vergezeld door een video van Wilco.
Bij elke andere trainer had je 0 garantie gehad dat het beter was gegaan.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Mensen die denken dat er met deze selectie meer in had gezeten hebben geen verstand van voetbal.
Het blijft toch je club.
Dat konden de tegenstanders zo goedjetipo schreef: ↑zo 28 mei 2023, 12:13Een voordeel was dat je op voorhand kon voorspellen hoe NEC zou fan voetballen. Helaas konden tegenstanders dat dus ook.vak Oost schreef: ↑zo 28 mei 2023, 09:40Niet alleen de voorhoede, ook het middenveld liet hij nagenoeg elke wedstrijd in tact.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Zodat we 22 wedstrijden niet verloren hebben

Het blijft toch je club.
We gaan het zien.zoete aardbei schreef: ↑zo 28 mei 2023, 12:24Ik ben echt bang voor een Pastoor effect.
NEC moet dit voor zijn.
22x niet verloren leuk....karlo schreef: ↑zo 28 mei 2023, 12:39Dat konden de tegenstanders zo goedjetipo schreef: ↑zo 28 mei 2023, 12:13Een voordeel was dat je op voorhand kon voorspellen hoe NEC zou fan voetballen. Helaas konden tegenstanders dat dus ook.vak Oost schreef: ↑zo 28 mei 2023, 09:40Niet alleen de voorhoede, ook het middenveld liet hij nagenoeg elke wedstrijd in tact.eniesee12 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:39Meijer heeft ook niet echt iets geprobeerd he om het wel te laten werken voorin ? Elke week heeft hij dezelfde voorhoede opgesteld zonder iets anders te proberen terwijl het niet liep. 6 thuiswedstrijden gewonnen in 2 seizoen is echt belachelijk slecht, maar NEC verlengt doodleuk met hem , wil je vooruit dan moet je echt afscheid gaan nemen van deze matige KKD trainerSandertjuh85 schreef: ↑za 27 mei 2023, 07:04Ik denk dat iedereen wel zn twijfels heeft bij Meijer. Alleen vraag ik me wel af of er echt zo veel met uit te halen was dit jaar maar die 6 prutsers voor in.Polleke schreef: ↑za 27 mei 2023, 03:41Gaat nooit gebeuren. Er is tijdens de wedstrijden vaak gezegd: waarom komt er geen club voor onze trainer. Op papier doet hij het goed en er is zeker niks mis met de uitstraling.
Zodat we 22 wedstrijden niet verloren hebben
![]()
![]()
Ik had liever iets vaker verloren en meer gewonnen nu is het een mislukt seizoen en valt er op de ontwikkeling van Proper na niks positiefs te zeggen over het seizoen
Maar we hebben wel 22x niet verloren maar ook (26x) niet weten te winnen...