Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9901
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door E.B »

De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 12:24
bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:14
E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:04
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 11:18
E.B schreef:
wo 05 apr 2023, 17:53

:withstupid: We speelden 2 seizoenen geleden nog tegen Telstar en Helmond Sport. Het gaat op alle fronten goed en nog is het "slecht".
Waar we 2 seizoenen geleden speelden doet voor mij niet ter zaken.
Ik kijk naar de mogelijkheden die er zijn, en ik vind dat er dit seizoen veel meer mogelijk was geweest en er meer uit deze groep te halen valt. We hebben écht te vaak naar bagger, rare wissels en ''wat is in hemelsnaam het spelplan'' zitten te kijken.
Deze groep is nog steeds niet optimaal in balans. Dat Mattsson linksbuiten moet spelen klopt niet. We hebben geen goede 10/spelverdeler na Tannane en zijn voor rechtsvoor afhankelijk van de vorm van Tavsan. Als je dit team bij elkaar kan houden in grote lijnen en wat aanvullingen doet staat er al heel wat anders op het veld. Dan kun je volgend seizoen gewoon weer mee doen om de play-offs. Iets wat we nog steeds doen.
Matsson is eigenlijk gewoonweg slecht gescout. Een linksbuiten die nimmer zijn tegenstander opzoekt maar alleen maar naar de grond tuurt en mee combineert heb je in ons spel weinig aan. In de spits heb je Dimata gehad die met zichzelf in de knoop zat vorig kalenderjaar en Marques wat een leuke pinchhitter is, maar voor de basis gewoon niet kan. Zeker niet als enige spits. Rechts had je Tavsan die werkelijk helemaal niks klaar speelde en zwaar uit vorm was, die begint nu ook weer op te klimmen. Dan had je op links nog Cissoko, die had wat leuke invalbeurten maar daar mag je het ook niet van verwachten. Als dat je aanval is de eerste seizoenshelft hebben we daar nog het maximale uit gehaald. Nu zijn Tavsan en vooral Dimata beter in vorm, dan merk je dat voetballen veel makkelijker wordt.

Ik vraag me dan ook af wat voor wonderen mensen hadden verwacht de 1e seizoenshelft. Dat Meijer Matsson ff leert om zijn mannetje op te zoeken en passeren? De psycholoog van Dimata en Tavsan wordt? Van Cissoko in 1x een ervaren speler maakt? Je moet het wel allemaal een beetje in perspectief plaatsen hoor..
Ok dus als het niet loopt schuiven we het op de vorm van de speler, en als het wel loopt heeft de trainer het prima op de rails.

ik vind de periode onder Meijer qua voetbal gewoon niet best. Rare keuzes, rare wissels, veelal heel slecht voetbal op een uitzondering daargelaten.
ons grootste talent Proper was vorig seizoen bij invalbeurten en zijn basisplaatsen steevast je beste man, maar zat toch veelal op het bankie, en zo kan ik wel ff doorgaan.
Als ik naar de stand kijk (we staan zelf op plek 10) zie ik 7 clubs staan die boven ons horen te staan op basis van de mogelijkheden die zij hebben. Als we het dan toch over mogelijkheden hebben. Dan heb je Sparta die een bijzonder goed seizoen draaien, zulke clubs heb je er soms tussen zitten. Vorig jaar was dat Cambuur. De 3 jaren daarvoor was dat Heracles. Waarvan we van beide clubs weten waar ze nu staan. Met RKC, dat 8e staat met 1 punt meer dan wij is het stuivertje wisselen.

Als ik dan zie dat er termen voorbij komen van 'slecht' seizoen of dat het niet goed genoeg is dan weet ik ook niet wat bepaalde mensen verwachten. Pak de stand van 2018/2019 erbij. Daar staan 7 clubs in die nu KKD spelen. Laten we vooral blij zijn dat we Eredivisie spelen en ons weer handhaven. Het kan zomaar verkeren. En nogmaals, play-offs is nog steeds mogelijk. We doen gewoon nog mee, staan 1 punt achter op plek 8, 5 punten op plek 7.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:37
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 12:24
bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:14
E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:04
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 11:18
E.B schreef:
wo 05 apr 2023, 17:53

:withstupid: We speelden 2 seizoenen geleden nog tegen Telstar en Helmond Sport. Het gaat op alle fronten goed en nog is het "slecht".
Waar we 2 seizoenen geleden speelden doet voor mij niet ter zaken.
Ik kijk naar de mogelijkheden die er zijn, en ik vind dat er dit seizoen veel meer mogelijk was geweest en er meer uit deze groep te halen valt. We hebben écht te vaak naar bagger, rare wissels en ''wat is in hemelsnaam het spelplan'' zitten te kijken.
Deze groep is nog steeds niet optimaal in balans. Dat Mattsson linksbuiten moet spelen klopt niet. We hebben geen goede 10/spelverdeler na Tannane en zijn voor rechtsvoor afhankelijk van de vorm van Tavsan. Als je dit team bij elkaar kan houden in grote lijnen en wat aanvullingen doet staat er al heel wat anders op het veld. Dan kun je volgend seizoen gewoon weer mee doen om de play-offs. Iets wat we nog steeds doen.
Matsson is eigenlijk gewoonweg slecht gescout. Een linksbuiten die nimmer zijn tegenstander opzoekt maar alleen maar naar de grond tuurt en mee combineert heb je in ons spel weinig aan. In de spits heb je Dimata gehad die met zichzelf in de knoop zat vorig kalenderjaar en Marques wat een leuke pinchhitter is, maar voor de basis gewoon niet kan. Zeker niet als enige spits. Rechts had je Tavsan die werkelijk helemaal niks klaar speelde en zwaar uit vorm was, die begint nu ook weer op te klimmen. Dan had je op links nog Cissoko, die had wat leuke invalbeurten maar daar mag je het ook niet van verwachten. Als dat je aanval is de eerste seizoenshelft hebben we daar nog het maximale uit gehaald. Nu zijn Tavsan en vooral Dimata beter in vorm, dan merk je dat voetballen veel makkelijker wordt.

Ik vraag me dan ook af wat voor wonderen mensen hadden verwacht de 1e seizoenshelft. Dat Meijer Matsson ff leert om zijn mannetje op te zoeken en passeren? De psycholoog van Dimata en Tavsan wordt? Van Cissoko in 1x een ervaren speler maakt? Je moet het wel allemaal een beetje in perspectief plaatsen hoor..
Ok dus als het niet loopt schuiven we het op de vorm van de speler, en als het wel loopt heeft de trainer het prima op de rails.

ik vind de periode onder Meijer qua voetbal gewoon niet best. Rare keuzes, rare wissels, veelal heel slecht voetbal op een uitzondering daargelaten.
ons grootste talent Proper was vorig seizoen bij invalbeurten en zijn basisplaatsen steevast je beste man, maar zat toch veelal op het bankie, en zo kan ik wel ff doorgaan.
Als ik naar de stand kijk (we staan zelf op plek 10) zie ik 7 clubs staan die boven ons horen te staan op basis van de mogelijkheden die zij hebben. Als we het dan toch over mogelijkheden hebben. Dan heb je Sparta die een bijzonder goed seizoen draaien, zulke clubs heb je er soms tussen zitten. Vorig jaar was dat Cambuur. De 3 jaren daarvoor was dat Heracles. Waarvan we van beide clubs weten waar ze nu staan. Met RKC, dat 8e staat met 1 punt meer dan wij is het stuivertje wisselen.

Als ik dan zie dat er termen voorbij komen van 'slecht' seizoen of dat het niet goed genoeg is dan weet ik ook niet wat bepaalde mensen verwachten. Pak de stand van 2018/2019 erbij. Daar staan 7 clubs in die nu KKD spelen. Laten we vooral blij zijn dat we Eredivisie spelen en ons weer handhaven. Het kan zomaar verkeren. En nogmaals, play-offs is nog steeds mogelijk. We doen gewoon nog mee, staan 1 punt achter op plek 8, 5 punten op plek 7.
precies...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 12:33
bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:30
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 12:19
E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:04
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 11:18
E.B schreef:
wo 05 apr 2023, 17:53

:withstupid: We speelden 2 seizoenen geleden nog tegen Telstar en Helmond Sport. Het gaat op alle fronten goed en nog is het "slecht".
Waar we 2 seizoenen geleden speelden doet voor mij niet ter zaken.
Ik kijk naar de mogelijkheden die er zijn, en ik vind dat er dit seizoen veel meer mogelijk was geweest en er meer uit deze groep te halen valt. We hebben écht te vaak naar bagger, rare wissels en ''wat is in hemelsnaam het spelplan'' zitten te kijken.
Deze groep is nog steeds niet optimaal in balans. Dat Mattsson linksbuiten moet spelen klopt niet. We hebben geen goede 10/spelverdeler na Tannane en zijn voor rechtsvoor afhankelijk van de vorm van Tavsan. Als je dit team bij elkaar kan houden in grote lijnen en wat aanvullingen doet staat er al heel wat anders op het veld. Dan kun je volgend seizoen gewoon weer mee doen om de play-offs. Iets wat we nog steeds doen.
Clubs om ons heen hebben ook geen vervanger van formaat voor hun sterspeler. En hebben ook wel ergens een zwakke positie. Dan nóg, vind ik dat er veel te weinig uitgeperst is.
Uit wie had er meer geperst moeten worden dan? De verdediging zat absoluut niet meer in. Schöne doet alles op ervaring en dat doet hij gewoon prima. Voor Proper is het zijn eerste seizoen als echt basisspeler, daar kan je ook niet van verwachten dat hij van meet af aan de boel op sleeptouw neemt, dat doet hij inmiddels wel regelmatig. Tannane is Tannane, dat hij het goed doet en eigenlijk vrijwel probleemloos belangrijk is voor het team doet Meijer ivm andere trainers juist heel goed. De aanval heb ik al benoemd, hoe wil je daar meer uit persen? Ik vind het nogal makkelijk om te zeggen dat er "aanvallender gespeeld moest worden". Hoe wil je dat doen als je aanvallers uit vorm, met zichzelf in de knoop zitten, het te vroeg voor is of een manier van spelen hebben die niet bij de groep past?
Kom nou toch Bertje, ik heb het niet over individuen, maar over de team prestatie. Hoevaak ben jij de afgelopen 3 seizoenen met een prettig voldaan gevoel naar huis gegaan?
Prima als jij puur naar resultaat kijkt, respecteer ik, maar ik verlang iets meer. Ik wil ook wat meer voetbal zien. Een idee, een plan, lijn in het spel, logische keuzes. Bij Meijer hebben we toch veelal keuzes gezien die geen mens begreep. En nee, ik verwacht geen tikki takka, maar wel iets meer
dan wat we onder Meijer gezien hebben.
Maar hoe wil je een fijne wedstrijd neer zetten zonder een fatsoenlijke spits? Afgelopen 3 seizoenen heb je het moeten doen met Janga, Akman en nu Dimata. Die 1e werd door iedereen behalve mschr uitgelachen, Akman was een jong veulentje dat als een Rutger Worm in zijn beste jaren blind liep te jagen en vooral ballen van zijn voet liet stuiteren en Dimata heeft een half jaar met zichzelf in de knoop gelegen. En waarempel, nu hij beter in zijn vel zit en vooral aan het lachen is voetbalt hij en het hele team een stuk beter. Naar de mogelijkheden om lekker te voetballen is afgelopen jaren echt het absoluut maximale eruit geperst in mijn ogen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

en meijer een jaartje langer bij NEC...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:
do 06 apr 2023, 12:41
E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:37
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 12:24
bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:14
E.B schreef:
do 06 apr 2023, 12:04
De Kletskop schreef:
do 06 apr 2023, 11:18


Waar we 2 seizoenen geleden speelden doet voor mij niet ter zaken.
Ik kijk naar de mogelijkheden die er zijn, en ik vind dat er dit seizoen veel meer mogelijk was geweest en er meer uit deze groep te halen valt. We hebben écht te vaak naar bagger, rare wissels en ''wat is in hemelsnaam het spelplan'' zitten te kijken.
Deze groep is nog steeds niet optimaal in balans. Dat Mattsson linksbuiten moet spelen klopt niet. We hebben geen goede 10/spelverdeler na Tannane en zijn voor rechtsvoor afhankelijk van de vorm van Tavsan. Als je dit team bij elkaar kan houden in grote lijnen en wat aanvullingen doet staat er al heel wat anders op het veld. Dan kun je volgend seizoen gewoon weer mee doen om de play-offs. Iets wat we nog steeds doen.
Matsson is eigenlijk gewoonweg slecht gescout. Een linksbuiten die nimmer zijn tegenstander opzoekt maar alleen maar naar de grond tuurt en mee combineert heb je in ons spel weinig aan. In de spits heb je Dimata gehad die met zichzelf in de knoop zat vorig kalenderjaar en Marques wat een leuke pinchhitter is, maar voor de basis gewoon niet kan. Zeker niet als enige spits. Rechts had je Tavsan die werkelijk helemaal niks klaar speelde en zwaar uit vorm was, die begint nu ook weer op te klimmen. Dan had je op links nog Cissoko, die had wat leuke invalbeurten maar daar mag je het ook niet van verwachten. Als dat je aanval is de eerste seizoenshelft hebben we daar nog het maximale uit gehaald. Nu zijn Tavsan en vooral Dimata beter in vorm, dan merk je dat voetballen veel makkelijker wordt.

Ik vraag me dan ook af wat voor wonderen mensen hadden verwacht de 1e seizoenshelft. Dat Meijer Matsson ff leert om zijn mannetje op te zoeken en passeren? De psycholoog van Dimata en Tavsan wordt? Van Cissoko in 1x een ervaren speler maakt? Je moet het wel allemaal een beetje in perspectief plaatsen hoor..
Ok dus als het niet loopt schuiven we het op de vorm van de speler, en als het wel loopt heeft de trainer het prima op de rails.

ik vind de periode onder Meijer qua voetbal gewoon niet best. Rare keuzes, rare wissels, veelal heel slecht voetbal op een uitzondering daargelaten.
ons grootste talent Proper was vorig seizoen bij invalbeurten en zijn basisplaatsen steevast je beste man, maar zat toch veelal op het bankie, en zo kan ik wel ff doorgaan.
Als ik naar de stand kijk (we staan zelf op plek 10) zie ik 7 clubs staan die boven ons horen te staan op basis van de mogelijkheden die zij hebben. Als we het dan toch over mogelijkheden hebben. Dan heb je Sparta die een bijzonder goed seizoen draaien, zulke clubs heb je er soms tussen zitten. Vorig jaar was dat Cambuur. De 3 jaren daarvoor was dat Heracles. Waarvan we van beide clubs weten waar ze nu staan. Met RKC, dat 8e staat met 1 punt meer dan wij is het stuivertje wisselen.

Als ik dan zie dat er termen voorbij komen van 'slecht' seizoen of dat het niet goed genoeg is dan weet ik ook niet wat bepaalde mensen verwachten. Pak de stand van 2018/2019 erbij. Daar staan 7 clubs in die nu KKD spelen. Laten we vooral blij zijn dat we Eredivisie spelen en ons weer handhaven. Het kan zomaar verkeren. En nogmaals, play-offs is nog steeds mogelijk. We doen gewoon nog mee, staan 1 punt achter op plek 8, 5 punten op plek 7.
precies...
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:
do 06 apr 2023, 12:43
en meijer een jaartje langer bij NEC...
Top, lekker Rogier. Rust in de tent en lekker doorbouwen volgend seizoen! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door JBNMGN »

pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Hopelijk krijgt hij wat nieuwe spelers die hij met meer lef durft te laten voetballen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door JBNMGN »

pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Hopelijk krijgt hij wat nieuwe spelers die hij met meer lef durft te laten voetballen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Tyson
Berichten: 4648
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Tyson »

bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:45
Demtsjenko schreef:
do 06 apr 2023, 12:43
en meijer een jaartje langer bij NEC...
Top, lekker Rogier. Rust in de tent en lekker doorbouwen volgend seizoen! :sjaal:
Als je een trainer verlengt op basis van rust in de tent....
Dan is een kinderhand snel gevuld bij sommige hier....

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7120
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jetipo »

JBNMGN schreef:
do 06 apr 2023, 13:02
pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Hopelijk krijgt hij wat nieuwe spelers die hij met meer lef durft te laten voetballen
De reacties op dit nieuws zijn wisselend. Ook op bv de sociale media. Het is fijn dat er eens een trainer is die vier jaar blijft, maar of het goed gaat uitpakken volgend seizoen? We gaan het zien. Ik heb gemengde gevoelens bij deze verlenging, maar ik begrijp het vanuit NEC wel.

Uiteraard hoop ik op een succesvol seizoen. Maar eerst dit seizoen maar eens afronden, hopelijk met playoffs.
Laatst gewijzigd door jetipo op do 06 apr 2023, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door WijchenNEC »

Oprechte vraag voor de mensen die niet met Meijer door zouden willen, zijn er haalbare trainers (heb op twitter zelfs peter bosz voorbij zien komen de laatste maanden...) die je liever zou zien hier?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

Tyson schreef:
do 06 apr 2023, 13:11
bertje schreef:
do 06 apr 2023, 12:45
Demtsjenko schreef:
do 06 apr 2023, 12:43
en meijer een jaartje langer bij NEC...
Top, lekker Rogier. Rust in de tent en lekker doorbouwen volgend seizoen! :sjaal:
Als je een trainer verlengt op basis van rust in de tent....
Dan is een kinderhand snel gevuld bij sommige hier....
En prima resultaten.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Dat dus.

Maar afijn,wel rust in de tent, die credits moet ik Meijer geven.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee12 »

WijchenNEC schreef:
do 06 apr 2023, 13:12
Oprechte vraag voor de mensen die niet met Meijer door zouden willen, zijn er haalbare trainers (heb op twitter zelfs peter bosz voorbij zien komen de laatste maanden...) die je liever zou zien hier?
Dat is dus het ding , zie maar een betere te vinden. Tactische vind ik hem niet best maar als uithangbord een prima trainer voor NEC.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Demtsjenko »

jetipo schreef:
do 06 apr 2023, 13:12
JBNMGN schreef:
do 06 apr 2023, 13:02
pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Hopelijk krijgt hij wat nieuwe spelers die hij met meer lef durft te laten voetballen
De reacties op dit nieuws zijn wisselend. Ook op bv de sociale media. Het is fijn dat er eens een trainer is die vier jaar blijft, maar of het goed gaat uitpakken volgend seizoen? We gaan het zien. Ik heb gemengde gevoelens bij deze verlenging, maar ik begrijp het vanuit NEC wel.

Uiteraard hoop ik op een succesvol seizoen. Maar eerst dit seizoen maar eens afronden, hopelijk met playoffs.
ik voorspel dat het goed gaat uitpakken... Meijer is lerende en haalt (vind ik) voldoende resultaat. Op het moment dat er meer geïnvesteerd wordt in betere spelers zullen de resultaten alleen maar toenemen. wat ik met name prettig vind aan Meijer is dat hij ontzettend duidelijk is. Ik kan hem vrijwel nooit betrappen op vreemde uitspraken of vreemde analyses. Bij andere coaches kan ik nog wel eens het gevoel krijgen dat ze zitten te blaaskaken om zichzelf beter voor te doen dan ze zijn. Daarnaast is Meijer een menselijke, nuchtere coach die een moderne manier van managen laat zien: Meijer is benaderbaar, spelers krijgen veel ruimte voor inbreng en worden daarin serieus genomen (zie bijvoorbeeld de uitspraken van Tannane over Meijer). Vertrouwen lijkt daarbij het sleutelwoord te zijn en het onderlinge vertrouwen lijkt erg groot te zijn. Met andere woorden: Meijer creëert een veilige omgeving en een prettig topsportklimaat, passend bij de club die NEC momenteel is.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7120
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jetipo »

Demtsjenko schreef:
do 06 apr 2023, 13:19
jetipo schreef:
do 06 apr 2023, 13:12
JBNMGN schreef:
do 06 apr 2023, 13:02
pjottr schreef:
do 06 apr 2023, 12:54
Heel dubbel.
De rust is heel wat waard, maar het schrijnend gebrek aan lef en tactisch vernuft is ook wel een dingetje. :redface:
Hopelijk krijgt hij wat nieuwe spelers die hij met meer lef durft te laten voetballen
De reacties op dit nieuws zijn wisselend. Ook op bv de sociale media. Het is fijn dat er eens een trainer is die vier jaar blijft, maar of het goed gaat uitpakken volgend seizoen? We gaan het zien. Ik heb gemengde gevoelens bij deze verlenging, maar ik begrijp het vanuit NEC wel.

Uiteraard hoop ik op een succesvol seizoen. Maar eerst dit seizoen maar eens afronden, hopelijk met playoffs.
ik voorspel dat het goed gaat uitpakken... Meijer is lerende en haalt (vind ik) voldoende resultaat. Op het moment dat er meer geïnvesteerd wordt in betere spelers zullen de resultaten alleen maar toenemen. wat ik met name prettig vind aan Meijer is dat hij ontzettend duidelijk is. Ik kan hem vrijwel nooit betrappen op vreemde uitspraken of vreemde analyses. Bij andere coaches kan ik nog wel eens het gevoel krijgen dat ze zitten te blaaskaken om zichzelf beter voor te doen dan ze zijn. Daarnaast is Meijer een menselijke, nuchtere coach die een moderne manier van managen laat zien: Meijer is benaderbaar, spelers krijgen veel ruimte voor inbreng en worden daarin serieus genomen (zie bijvoorbeeld de uitspraken van Tannane over Meijer). Vertrouwen lijkt daarbij het sleutelwoord te zijn en het onderlinge vertrouwen lijkt erg groot te zijn. Met andere woorden: Meijer creëert een veilige omgeving en een prettig topsportklimaat, passend bij de club die NEC momenteel is.
Eens, maar met alleen een goed klimaat en duidelijkheid win je geen wedstrijden. Je bent ook afhankelijk van andere factoren, zoals tegenstanders, verloop binnen een competitie, spelers die komen en gaan, scheidsrechters, tactisch omzetting van tegenstanders, wissels van tegenstanders, etc. Handhaving en de huidige plek van NEC zijn niet alleen te danken aan Meijer, dat vergeten sommigen schijnbaar. Op basis van de afgelopen twee seizoenen heb ik gemengde gevoelens bij de contractverlenging. Maar we gaan het zien. Hopelijk is Meijer genoeg lerende.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door necnmgn »

eniesee12 schreef:
do 06 apr 2023, 13:17
WijchenNEC schreef:
do 06 apr 2023, 13:12
Oprechte vraag voor de mensen die niet met Meijer door zouden willen, zijn er haalbare trainers (heb op twitter zelfs peter bosz voorbij zien komen de laatste maanden...) die je liever zou zien hier?
Dat is dus het ding , zie maar een betere te vinden. Tactische vind ik hem niet best maar als uithangbord een prima trainer voor NEC.
Precies, het ligt ook wel in de lijn met de situatie waar we ons in bevinden. Er zit meer in, maar de rust in de tent is ook veel waard. En heel veel beter is er ook echt niet beschikbaar denk ik!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Gerard Lopez »

Tja, Meijer....bij gebrek aan beter.....gelukkig maar 1 jaar anders zit je er te lang aan vast.
When Wilco talks, people listen!

Poort5
Berichten: 2551
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Poort5 »

1 jaar is m.i. de goede keuze.

FC Hilversum
Berichten: 2198
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door FC Hilversum »

Gerard Lopez schreef:
do 06 apr 2023, 15:20
Tja, Meijer....bij gebrek aan beter.....gelukkig maar 1 jaar anders zit je er te lang aan vast.
Eens, een beetje een grijze muis.
Onder hem is het heel rustig rondom onze club en spelers echter vind ik gezien onze selectie de prestaties alles behalve goed.
Weinig spelers zijn echt gegroeid, behalve Dirk.

Ook het inpassen van nieuwe jeugd zie je niet echt op gang komen. Sommige staan zelfs helemaal stil in hun ontwikkeling.

Met Meijer neem je weinig risico. Ook volgend seizoen zullen we ons lijf wel redden als de selectie betreft kwaliteit overeind blijft. Maar of de wedstrijden leuker worden om naar te kijken betwijfel ik.

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door beeros »

Heel blij met de verlenging van rogier! Voor nec begrippen een echte top trainer.c

Nijmegen0413
Berichten: 10716
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nijmegen0413 »

Sterk in de media, nooit gezeik en goede resultaten. Ik ben enorm blij met de continuïteit en stabiliteit die Rogier brengt. Een dik en dik terechte verlening.

Ps. Je kunt de echte imbecielen onder de NEC supporters in 1 oogopslag herkennen. Namelijk die downies die Meijer out roepen bij 1 nederlaag.

derk2
Berichten: 401
Lid geworden op: do 12 apr 2018, 21:37
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door derk2 »

Nijmegen0413 schreef:
do 06 apr 2023, 17:45
Sterk in de media, nooit gezeik en goede resultaten. Ik ben enorm blij met de continuïteit en stabiliteit die Rogier brengt. Een dik en dik terechte verlening.

Ps. Je kunt de echte imbecielen onder de NEC supporters in 1 oogopslag herkennen. Namelijk die downies die Meijer out roepen bij 1 nederlaag.
:withstupid: :withstupid:

DRS
Berichten: 1580
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 22:12
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door DRS »

Fijn nog een jaar erbij :tu: Er kan nou ook rustig naar een opvolger gezocht worden, mits er volgend jaar niet weer verlengd word.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FC Hilversum, Me..Goal en 84 gasten