Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mschr »

bertje schreef:
zo 21 feb 2021, 14:19
Als je als Meijer toch de wedstrijden terug kijkt krab je je toch 90% van de wedstrijden achter je oren wat nou precies de bedoeling was die wedstrijd? Dan moet je zelf toch ook bedenken dat het anders moet..
Meijer verandert te vaak. We begonnen met Ole als spits. Toen Janga kwam, moest Ole naar het middenveld. Vervolgens moest Ole naar Willem II en speelden we met Barreto, Bruijn als controleurs en Proper als aanvallende middenvelder. Daarna verdween Proper en kwam Vet. Daarna verdween Sellouf en gingen we 442 spelen met Joep op het middenveld. Daarna kwam Syb op het middenveld. Daarna kwam Syb in de verdediging. Daarna kwam Bukusu in de verdediging ten koste van Syb. Daarna kwam Odenthal in de verdediging in plaats van Bukusu. Daarna verdween Joep en moest Okita spelen. Daarna verdween Tavsan en kwam Beekman. Daarna kwam Ondaan in de plaats van Janga. Daarna kwam Janga in plaats van Ondaan. Daarna kwam Tavsan in plaats van Beekman. Daarna kwam Barreto in de verdediging terecht en speelde Sellouf weer.

Meijer wijzigt en ziet of het spel beter is in de eerste wedstrijd na de wijziging. Zoja, dan handhaaft de wijziging. Zoniet, dan wijzigt ie verder.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door DJTEEF! »

eniesee-elst schreef:
zo 21 feb 2021, 14:28
De Kletskop schreef:
zo 21 feb 2021, 14:15
Nijmegen0413 schreef:
zo 21 feb 2021, 13:55
Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:
Eens. Maakt foute keuze op foute keuze en er is na 8 maanden geen enkele lijn of bedoeling in het spel te vinden. Geen enkele speler wordt beter, eerder slechter.
De grootste dissonanten worden nooit gewisseld, maar een jong talent die 1 mindere 1e helft speelt slachtoffert ie direct. Het is echt niet meer te volgen allemaal.
En dat gelul dat er met deze selectie niks van te maken is....
Een Telstar bijvoorbeeld heeft een slechtere selectie als wij, maar daar is wel duidelijk wat het speelplan is.
:withstupid:
Ik zie geen progressie bij het team, ik zie nauwelijks progressie bij individuele spelers. Ik ben er klaar mee.

mm90
Berichten: 29
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 18:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door mm90 »

mschr schreef:
zo 21 feb 2021, 14:29
bertje schreef:
zo 21 feb 2021, 14:19
Als je als Meijer toch de wedstrijden terug kijkt krab je je toch 90% van de wedstrijden achter je oren wat nou precies de bedoeling was die wedstrijd? Dan moet je zelf toch ook bedenken dat het anders moet..
Meijer verandert te vaak. We begonnen met Ole als spits. Toen Janga kwam, moest Ole naar het middenveld. Vervolgens moest Ole naar Willem II en speelden we met Barreto, Bruijn als controleurs en Proper als aanvallende middenvelder. Daarna verdween Proper en kwam Vet. Daarna verdween Sellouf en gingen we 442 spelen met Joep op het middenveld. Daarna kwam Syb op het middenveld. Daarna kwam Syb in de verdediging. Daarna kwam Bukusu in de verdediging ten koste van Syb. Daarna kwam Odenthal in de verdediging in plaats van Bukusu. Daarna verdween Joep en moest Okita spelen. Daarna verdween Tavsan en kwam Beekman. Daarna kwam Ondaan in de plaats van Janga. Daarna kwam Janga in plaats van Ondaan. Daarna kwam Tavsan in plaats van Beekman. Daarna kwam Barreto in de verdediging terecht en speelde Sellouf weer.

Meijer wijzigt en ziet of het spel beter is in de eerste wedstrijd na de wijziging. Zoja, dan handhaaft de wijziging. Zoniet, dan wijzigt ie verder.
Misschien staat branderhorst komende wedstrijd wel in de spits

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Rogier Meijer

Bericht door noviomagum »

DJTEEF! schreef:
zo 21 feb 2021, 14:31
eniesee-elst schreef:
zo 21 feb 2021, 14:28
De Kletskop schreef:
zo 21 feb 2021, 14:15
Nijmegen0413 schreef:
zo 21 feb 2021, 13:55
Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:
Eens. Maakt foute keuze op foute keuze en er is na 8 maanden geen enkele lijn of bedoeling in het spel te vinden. Geen enkele speler wordt beter, eerder slechter.
De grootste dissonanten worden nooit gewisseld, maar een jong talent die 1 mindere 1e helft speelt slachtoffert ie direct. Het is echt niet meer te volgen allemaal.
En dat gelul dat er met deze selectie niks van te maken is....
Een Telstar bijvoorbeeld heeft een slechtere selectie als wij, maar daar is wel duidelijk wat het speelplan is.
:withstupid:
Ik zie geen progressie bij het team, ik zie nauwelijks progressie bij individuele spelers. Ik ben er klaar mee.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Mark Ariaans »

Ik zou het toejuichen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

eniesee-elst schreef:
zo 21 feb 2021, 13:54
vak Oost schreef:
zo 21 feb 2021, 13:50
Afbeelding
:withstupid:
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
zo 21 feb 2021, 14:31
eniesee-elst schreef:
zo 21 feb 2021, 14:28
De Kletskop schreef:
zo 21 feb 2021, 14:15
Nijmegen0413 schreef:
zo 21 feb 2021, 13:55
Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:
Eens. Maakt foute keuze op foute keuze en er is na 8 maanden geen enkele lijn of bedoeling in het spel te vinden. Geen enkele speler wordt beter, eerder slechter.
De grootste dissonanten worden nooit gewisseld, maar een jong talent die 1 mindere 1e helft speelt slachtoffert ie direct. Het is echt niet meer te volgen allemaal.
En dat gelul dat er met deze selectie niks van te maken is....
Een Telstar bijvoorbeeld heeft een slechtere selectie als wij, maar daar is wel duidelijk wat het speelplan is.
:withstupid:
Ik zie geen progressie bij het team, ik zie nauwelijks progressie bij individuele spelers. Ik ben er klaar mee.
In het begin van het seizoen riepen we nog “wat een talent, dit kan alleen maar beter worden als de jonkies minuten maken en ontwikkelen.”
Was ik een doemdenker als ik er niet vanuit ging dat alles beter zou worden? ( :wink: )

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

Naja... het gaat natuurlijk al weken, zo niet maanden niet goed. We pakken hier en daar de puntjes wel, maar er is amper een wedstrijd geweest waarvan ik dacht: wow nou spelen we goed of ... wow, nu zijn de punten binnen.

Het voetbal is niet herkenbaar, het is vooral tegenhouden. Mikken op een snelle omschakeling terwijl we daar maar één speler voor hebben (Okita) die hopeloos uit vorm is, of de ruimte voor onze backs die dusdanig jong zijn dat dat ze logischerwijs periodes krijgen waar het allemaal minder gemakkelijk gaat. Er is een hopeloos gebrek aan creativiteit op het middenveld en de passers die we hebben, kunnen nergens de bal kwijt.

Spelers worden uit hun positie geplaatst, we gaan niet uit van eigen kracht en er worden wekelijks aanpassingen gedaan 'vanwege de kracht van de tegenstander'. Teams kunnen zich niet ontwikkelen als er geen stabiliteit is, geen duidelijk eenzijdige wijze van voetbal. En als je bovenin mee wilt draaien is dat funest. Als je kijkt naar de top 10 zijn wij de enige met deze aanpak.

Daar zijn twee oorzaken voor: de kwaliteit van de selectie allereerst, of eigenlijk de samenstelling van de selectie. Die is volstrekt niet in balans, met geen goede 10, geen goede spits en geen goede linkshalf. Met een overtal aan defensieve middenvelders. De andere oorzaak is de keuze van de trainer, die niet na een paar weken heeft gezegd: dit zijn mijn beste 11 en dit is het voetbal wat we gaan spelen.

Hierdoor zie je de ontwikkeling van de spelers die wel de kwaliteiten hebben stagneren, en wordt het nu vanaf pakweg november met de week minder. Terwijl met een team vol talenten juist de omgekeerde weg bewandeld zou moeten worden. Je zou beter moeten worden.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

en als toevoeging: https://www.forzanec.nl/nieuws/meijer-v ... raafschap/. Hier schrik ik heel erg van.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee12 »

Eerste klus voor ted,een nieuwe trainer aanstellen, wat een ongelooflijke lapzwans die Meijer. Het team gaat eerder slechter dan beter onder hem. :bye:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

Pardon ????? :eek: :eek: :eek: :eek:
Dan heb je in een zin je eigen ongeschiktheid bevestigd.
Met Polleke eens, dit kan niet, wieberen met die gast.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

Er staat echt: zij hadden iets meer balbezit maar wij gaven weinig kansen weg :eek: :eek: :eek:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Super-Simr »

Zou Fred ad interim bij NEC aan de slag willen?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
zo 21 feb 2021, 16:09
en als toevoeging: https://www.forzanec.nl/nieuws/meijer-v ... raafschap/. Hier schrik ik heel erg van.
Pfoeh! :withstupid:

Kansloos was het, kansloos. Tot die ene goede actie van Tavsan, dat gaf wat hoop. Maar we waren gewoon 90min lang de onderliggende partij. Ik hoop dat hij wel tot die conclusie komt als hij de wedstrijd terugkijkt, anders gaat er dus ook nooit iets verbeteren...

Gebruikersavatar
IceQueen
Berichten: 1395
Lid geworden op: za 23 jan 2021, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door IceQueen »

Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Ice Ice Baby

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
zo 21 feb 2021, 16:09
en als toevoeging: https://www.forzanec.nl/nieuws/meijer-v ... raafschap/. Hier schrik ik heel erg van.
Hmmm...hij is blijkbaar knettergek.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Polleke »

IceQueen schreef:
zo 21 feb 2021, 16:39
Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Zou hij dat niet zien? Of is hij nerveus vanwege de komst van Ted van Leeuwen. Dit is serieus voor het eerst dit seizoen dat ik vind dat hij gewoon domme dingen zegt.

Waarom is het dat trainers tegenwoordig proberen het vak opnieuw uit te vinden. Zo moeilijk is dit tot allemaal niet? Kijk naar de selectie die je hebt, kijk wel spelsysteem het beste erbij past en zeker als je voor de play-offs mee wilt doen: dan MOET je kiezen voor een positieve spelinstelling.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

IceQueen schreef:
zo 21 feb 2021, 16:39
Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Met meer lef hadden we gewoon gewonnen.
Als ijkpunt neem ik dan de pot tegen Fortuna vanaf minuut 60. Graafschap is echt niet beter dan Fortuna.
Ook dit de graafschap maakte totaal geen indruk op mij, zij wonnen vandaag echt niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat wij zo slecht functioneren als team omder leiding van een trainer die geen lef heeft.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Rogier Meijer

Bericht door noviomagum »

:withstupid:
pjottr schreef:
zo 21 feb 2021, 18:36
IceQueen schreef:
zo 21 feb 2021, 16:39
Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Met meer lef hadden we gewoon gewonnen.
Als ijkpunt neem ik dan de pot tegen Fortuna vanaf minuut 60. Graafschap is echt niet beter dan Fortuna.
Ook dit de graafschap maakte totaal geen indruk op mij, zij wonnen vandaag echt niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat wij zo slecht functioneren als team omder leiding van een trainer die geen lef heeft.
:withstupid: En toch ook kwaliteit gewoon dit is geen incident meer

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

pjottr schreef:
zo 21 feb 2021, 18:36
IceQueen schreef:
zo 21 feb 2021, 16:39
Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Met meer lef hadden we gewoon gewonnen.
Als ijkpunt neem ik dan de pot tegen Fortuna vanaf minuut 60. Graafschap is echt niet beter dan Fortuna.
Ook dit de graafschap maakte totaal geen indruk op mij, zij wonnen vandaag echt niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat wij zo slecht functioneren als team omder leiding van een trainer die geen lef heeft.
:withstupid: Meijer is een laffe trainer, zijn leermeester (Bogers) was dat ook.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Bottendaal »

pjottr schreef:
zo 21 feb 2021, 18:36
IceQueen schreef:
zo 21 feb 2021, 16:39
Er zit al jaren geen lijn in het spel van NEC, dat ligt niet aan Meijer wat wel aan Meijer ligt is dat het eerder slechter gaat dan beter, spelers worden niet beter en raken zelfs uit vorm.
Met Meijer ga je denk ik niet promoveren, zijn spelopvatting is ook best een probleem, te zeker, te laf zelfs in de eigen Goffert.

Dit seizoen is toch zo goed als verloren dus hem nu eruit gooien lijk mij onzinnig, wel lijkt het mij verstandig om te zoeken naar een goede opvolger

Dat hij niet ziet dat we vandaag kansloos waren geeft ook te denken
Met meer lef hadden we gewoon gewonnen.
Als ijkpunt neem ik dan de pot tegen Fortuna vanaf minuut 60. Graafschap is echt niet beter dan Fortuna.
Ook dit de graafschap maakte totaal geen indruk op mij, zij wonnen vandaag echt niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat wij zo slecht functioneren als team omder leiding van een trainer die geen lef heeft.
Ik vond de Graafschap gewoon echt veel beter hoor. We hebben geen minuut aanspraak gemaakt op meer dan 0 punten. Dus met een beetje meer lef hadden we vandaag ook niet gewonnen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door pjottr »

Met lef had je wat meer druk gezet op de Graafschap, die zijn achterin niet heel best, je zag ook duidelijk dat bij het minste of geringste aan druk het ramnelt daar achterin.
Wat moet je dan niet doen is laf de bal naar elkaar toeschuiven, daarmee speel je de Graafschap in de kaart

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

pjottr schreef:
zo 21 feb 2021, 16:22
Er staat echt: zij hadden iets meer balbezit maar wij gaven weinig kansen weg :eek: :eek: :eek:
Meijer is net als Bogers ontzettend blind!!!!!
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door jetipo »

Polleke schreef:
zo 21 feb 2021, 15:30
Naja... het gaat natuurlijk al weken, zo niet maanden niet goed. We pakken hier en daar de puntjes wel, maar er is amper een wedstrijd geweest waarvan ik dacht: wow nou spelen we goed of ... wow, nu zijn de punten binnen.

Het voetbal is niet herkenbaar, het is vooral tegenhouden. Mikken op een snelle omschakeling terwijl we daar maar één speler voor hebben (Okita) die hopeloos uit vorm is, of de ruimte voor onze backs die dusdanig jong zijn dat dat ze logischerwijs periodes krijgen waar het allemaal minder gemakkelijk gaat. Er is een hopeloos gebrek aan creativiteit op het middenveld en de passers die we hebben, kunnen nergens de bal kwijt.

Spelers worden uit hun positie geplaatst, we gaan niet uit van eigen kracht en er worden wekelijks aanpassingen gedaan 'vanwege de kracht van de tegenstander'. Teams kunnen zich niet ontwikkelen als er geen stabiliteit is, geen duidelijk eenzijdige wijze van voetbal. En als je bovenin mee wilt draaien is dat funest. Als je kijkt naar de top 10 zijn wij de enige met deze aanpak.

Daar zijn twee oorzaken voor: de kwaliteit van de selectie allereerst, of eigenlijk de samenstelling van de selectie. Die is volstrekt niet in balans, met geen goede 10, geen goede spits en geen goede linkshalf. Met een overtal aan defensieve middenvelders. De andere oorzaak is de keuze van de trainer, die niet na een paar weken heeft gezegd: dit zijn mijn beste 11 en dit is het voetbal wat we gaan spelen.

Hierdoor zie je de ontwikkeling van de spelers die wel de kwaliteiten hebben stagneren, en wordt het nu vanaf pakweg november met de week minder. Terwijl met een team vol talenten juist de omgekeerde weg bewandeld zou moeten worden. Je zou beter moeten worden.
Jij zegt precies wat ik denk. Dank!
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

WijchenNEC
Berichten: 2120
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door WijchenNEC »

Wat ik me ook afvraag vandaag: waarom niet eerder wisselen/omzetten in het veld? De eerste helft was totaal bagger, 2e helft ook maar zijn scoren, wij creeeren nog steeds helemaal niets, dan probeer je toch wat aan te passen aan het spel?
Maar nee Rogier wacht tot 70e minuut om Beekman voor Okita te brengen? Gooi een Baeten erbij en ga opportunistisch spelen, probeer Proper om meer aan voetballen toe te komen, doe in ieder geval iets...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 124 gasten