Rogier Meijer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
P.
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door P. »

Nijmegen0413 schreef:
vr 19 feb 2021, 10:51
Mcel schreef:
vr 19 feb 2021, 10:29
Brabander schreef:
vr 19 feb 2021, 08:32
Het is belachelijk om aan te geven dat de dagen van Meijer geteld zouden zijn.
Hij doet het goed als trainer, hij heeft een behoorlijk beperkte selectie maar behaald hierdoor toch nog wel redelijke resultaten.
Geef de man vertrouwen en rust in de tent, dat is ook goed voor de uitstraling van NEC, dat nu ook wel een beetje als een kerkhof voor de trainers moet voelen. De laatste jaren zijn er teveel trainers de laan uitgestuurd!
Er is hier volgens mij bijna niemand die vindt dat Meijer weg zou moeten. Er zijn er alleen wel die denken dat hij vervangen gaat worden. Waaronder ik. Van Leeuwen is een mannetje die dat bij (letterlijk) élke club tot nu toe gedaan heeft. Dus waarom zou hij dat nu opeens niet doen?
Van mij had Van Leeuwen niet hoeven komen en had Meijer een jaartje extra gekregen om te promoveren.
Dat in 2 jaar bewerkstelligen als beginnende trainer met een nieuwe, jonge selectie is dapper, maar niet realistisch.
Nu had je een 3-jarenplan dat alleen bestond uit doelstellingen (8e, 5e, 1e/2e) en niet uit een aanpak. Na 1 jaar verander je van aanpak, door een beginnende trainer aan te stellen. En weer een half jaar later haal je een TD die de boel compleet naar zijn hand gaat zetten (ook al zegt hij dat nu uiteraard niet, om niemand voor de schenen te schoppen), omdat er nog maar anderhalf jaar over is om je doelstelling te halen en je bang bent dat je niet op schema ligt. Wat niet verwonderlijk is, wanneer je vooraf geen beleid hebt gemaakt hoe je aan je doelstellingen gaat voldoen. Paniekvoetbal van de bovenste plank, waarvan Meijer het eerste slachtoffer gaat worden.
:withstupid:
:withstupid: Van Leeuwen zal denk ik zijn eigen koers varen. Allemaal korte termijn denken en puinhopen achterlaten. We zullen het meemaken.....

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

Nijmegen0413 schreef:
vr 19 feb 2021, 10:51
Mcel schreef:
vr 19 feb 2021, 10:29
Brabander schreef:
vr 19 feb 2021, 08:32
Het is belachelijk om aan te geven dat de dagen van Meijer geteld zouden zijn.
Hij doet het goed als trainer, hij heeft een behoorlijk beperkte selectie maar behaald hierdoor toch nog wel redelijke resultaten.
Geef de man vertrouwen en rust in de tent, dat is ook goed voor de uitstraling van NEC, dat nu ook wel een beetje als een kerkhof voor de trainers moet voelen. De laatste jaren zijn er teveel trainers de laan uitgestuurd!
Er is hier volgens mij bijna niemand die vindt dat Meijer weg zou moeten. Er zijn er alleen wel die denken dat hij vervangen gaat worden. Waaronder ik. Van Leeuwen is een mannetje die dat bij (letterlijk) élke club tot nu toe gedaan heeft. Dus waarom zou hij dat nu opeens niet doen?
Van mij had Van Leeuwen niet hoeven komen en had Meijer een jaartje extra gekregen om te promoveren.
Dat in 2 jaar bewerkstelligen als beginnende trainer met een nieuwe, jonge selectie is dapper, maar niet realistisch.
Nu had je een 3-jarenplan dat alleen bestond uit doelstellingen (8e, 5e, 1e/2e) en niet uit een aanpak. Na 1 jaar verander je van aanpak, door een beginnende trainer aan te stellen. En weer een half jaar later haal je een TD die de boel compleet naar zijn hand gaat zetten (ook al zegt hij dat nu uiteraard niet, om niemand voor de schenen te schoppen), omdat er nog maar anderhalf jaar over is om je doelstelling te halen en je bang bent dat je niet op schema ligt. Wat niet verwonderlijk is, wanneer je vooraf geen beleid hebt gemaakt hoe je aan je doelstellingen gaat voldoen. Paniekvoetbal van de bovenste plank, waarvan Meijer het eerste slachtoffer gaat worden.
:withstupid:
Om eerlijk te zijn heeft Meijer mij ook niet overtuigd. Hij maakt de spelers ook niet beter. Wil je promoveren, moet je spelers beter maken. Dat lijkt me helder. Hij wisselt veel en is op 3/4 seizoen nog steeds zoekende. Desondanks denk ik dat hij gewoon nog aanblijft, ook omdat een ervaren trainer gewoon meer poen verdient. En dat kan beter in nieuwe spelers gestoken worden.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

nijmegen28
Berichten: 325
Lid geworden op: do 30 jan 2014, 17:55
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door nijmegen28 »

Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Rogier Meijer

Bericht door flipsen »

nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
dan promoveren we dit seizoen nog...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Gijscoman »

nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.

Gebruikersavatar
Theodorus
Berichten: 1724
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 11:18

Re: Rogier Meijer

Bericht door Theodorus »

Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
Waarom moeten wij ineens een nieuwe trainer? We liggen op koers om de doelstelling te behalen.
Ik versta je niet, ik heb een banaan in mijn oor.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Rogier Meijer

Bericht door noviomagum »

Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
Dus als we Rutten kunnen krijgen als trainer ( wat niet gebeurd) dan kies jij voor Meijer omdat die het kkd voetbal kent ? Hij is net bezig als trainer en hij weet zelf niet wat ie aan het doen is qua opstellingen en invullingen daarvan , hij hoeft van mijn niet weg maar ik zie nog geen verbetering en vastigheid in het elftal onder zijn leiding

nijmegen28
Berichten: 325
Lid geworden op: do 30 jan 2014, 17:55
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door nijmegen28 »

:withstupid:

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door zoete aardbei »

Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
KKD voetbal betekent dat je met een club als NEC vol op de aanval moet gaan spelen.Ook als dat met opportunistisch spel moet. Meijer en Steijn laten zien hoe het niet moet.
Steijn heeft een betere selectie dan ons,toegegeven.

Ik denk dat Meijer ook zekerheden inbouwt voor zichzelf,1e jaar hoofdtrainer,onrustige club,hoeft dit jaar niet te promoveren.
Die is tevreden met plek 5.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door TT »

Theodorus schreef:
vr 19 feb 2021, 15:14
Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
Waarom moeten wij ineens een nieuwe trainer? We liggen op koers om de doelstelling te behalen.
Ik zou het ridicuul vinden als de club nu ineens zó de oren naar Ted van Leeuwen zou laten hangen en dan afscheid zou nemen van de trainer waar afgelopen jaar bewust voor gekozen is. Meijer doet het in mijn ogen gewoon naar behoren met deze selectie, zegt zinnige dingen en is een fatsoenlijke kerel die de club prima uitdraagt naar buiten toe. Honderd keer liever Meijer dan (bijvoorbeeld) een blaaskaak als Mike Snoei. Al helemaal met iemand als Ronnie naast 'm.
Laatst gewijzigd door TT op za 20 feb 2021, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

zoete aardbei
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door zoete aardbei »

TT schreef:
za 20 feb 2021, 18:29
Theodorus schreef:
vr 19 feb 2021, 15:14
Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
Waarom moeten wij ineens een nieuwe trainer? We liggen op koers om de doelstelling te behalen.
Ik zou het ridicuul vinden als de club nu ineens zó de oren naar Ted van Leeuwen zou laten hangen en dan afscheid zou nemen met de trainer waar afgelopen jaar bewust voor gekozen is. Meijer doet het in mijn ogen gewoon naar behoren met deze selectie, zegt zinnige dingen en is een fatsoenlijke kerel die de club prima uitdraagt naar buiten toe. Honderd keer liever Meijer dan (bijvoorbeeld) een blaaskaak als Mike Snoei. Al helemaal met iemand als Ronnie naast 'm.
Eens. Meijer mag van mij volgend jaar met een fatsoenlijke spits en een fatsoenlijke 10 proberen direct te promoveren.
Maar er mogen best kritische noten worden geplaatst bij zijn zeer behoudende manier van spelen.
Dat moet echt anders zoniet moet je wisselen van coach,zijn manier van spelen is te conservatief voor de KKD.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Zico »

TT schreef:
za 20 feb 2021, 18:29
Theodorus schreef:
vr 19 feb 2021, 15:14
Gijscoman schreef:
vr 19 feb 2021, 15:08
nijmegen28 schreef:
vr 19 feb 2021, 14:15
Rutten zou helemaal mooi zijn :sjaal: :sjaal: Meijer assistent.
Rutten lijkt mij eigenlijk een volslagen idioot plan. Die heeft geen affiniteit met KKD-voetbal. Meijer heeft daar wel kennis van en zal met een betere selectie, die er volgend jaar vermoedelijk is, ook echt wel presteren. Ik denk dat Van Leeuwen dat ook wel inziet.
Waarom moeten wij ineens een nieuwe trainer? We liggen op koers om de doelstelling te behalen.
Ik zou het ridicuul vinden als de club nu ineens zó de oren naar Ted van Leeuwen zou laten hangen en dan afscheid zou nemen van de trainer waar afgelopen jaar bewust voor gekozen is. Meijer doet het in mijn ogen gewoon naar behoren met deze selectie, zegt zinnige dingen en is een fatsoenlijke kerel die de club prima uitdraagt naar buiten toe. Honderd keer liever Meijer dan (bijvoorbeeld) een blaaskaak als Mike Snoei. Al helemaal met iemand als Ronnie naast 'm.
Maar er is ook bewust gekozen voor een éénjarig contract, als NEC de optie niet licht, zie ik dat absoluut niet als het slachtofferen van Meijer. Zijn gewoon alllemaal volwassen mensen die met hun volle verstand een eenjarig contract hebben getekend, en weten wat daar de consequenties van kunnen zijn. Meijer is inderdaad een zeer sympathieke gozer, maar mij heeft hij (helaas) niet weten te overtuigen. Misschien doet hij het beter met een completere selectie, maar een beginnend trainer blijft een risico. Zoals hij zelf al zegt in DG het trainersvak is een ervaringsvak. Denk dat hij best nog wat kan leren naast een trainer als Rutten, in ieder geval meer dan dat hij van onze cultuurbewaker heeft geleerd. Alles minder dan Rutten moet je inderdaad niet doen, dan is het gewoon maar weer hopen dat Meijer het beter doet met beter materiaal.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

Afbeelding
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee-elst »

vak Oost schreef:
zo 21 feb 2021, 13:50
Afbeelding
:withstupid:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
zo 21 feb 2021, 13:50
Afbeelding
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Henkiepenkie »

:bye: Houdoe en bedankt

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Keizerstad1994 »

Na vandaag is het voor mij ook wel duidelijk. Meijer lijkt me een prima vent met verstandige teksten, maar promoveren zal met hem volgend jaar erg moeilijk worden. Grotendeels vanwege zijn (zeer) behoudende speelstijl, zowel met als zonder bal zie je een ploeg die speelt om niet te verliezen i.p.v. om te winnen. En het continu opstellen van complete nietsnutten als Vet en Janga helpt natuurlijk ook niet mee.

Voordeel van deze week is wel dat we een TD hebben die er onafhankelijk naar zal kijken en dan hopelijk de optie in het contract niet licht. En als ie ook nog buiten de top 5 eindigt dan is een rechtvaardiging zelfs overbodig, want dan kan je hem gewoon afrekenen op resultaat.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:
zo 21 feb 2021, 13:55
Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:
Eens. Maakt foute keuze op foute keuze en er is na 8 maanden geen enkele lijn of bedoeling in het spel te vinden. Geen enkele speler wordt beter, eerder slechter.
De grootste dissonanten worden nooit gewisseld, maar een jong talent die 1 mindere 1e helft speelt slachtoffert ie direct. Het is echt niet meer te volgen allemaal.
En dat gelul dat er met deze selectie niks van te maken is....
Een Telstar bijvoorbeeld heeft een slechtere selectie als wij, maar daar is wel duidelijk wat het speelplan is.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Justian »

Wat hoor ik nu, thuis is je tactiek op de counter spelen!!!
Dat kan echt niet, nu weet ik het zeker, Meijer is ongeschikt!
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door vak Oost »

Justian schreef:
zo 21 feb 2021, 14:15
Wat hoor ik nu, thuis is je tactiek op de counter spelen!!!
Dat kan echt niet, nu weet ik het zeker, Meijer is ongeschikt!
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door Nummer 11 »

Wat een knuppel

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door bertje »

Als je als Meijer toch de wedstrijden terug kijkt krab je je toch 90% van de wedstrijden achter je oren wat nou precies de bedoeling was die wedstrijd? Dan moet je zelf toch ook bedenken dat het anders moet..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door burp »

Ik vrees dat die het ook allemaal niet meer weet.
Juist nu zou hij als trainer op moeten staan.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Rogier Meijer

Bericht door eniesee-elst »

De Kletskop schreef:
zo 21 feb 2021, 14:15
Nijmegen0413 schreef:
zo 21 feb 2021, 13:55
Ik vreet beide schoenen op als Meijer volgend jaar nog voor de groep staat.
Gewogen en veelte licht gevonden, doei Rogier. :bye:
Eens. Maakt foute keuze op foute keuze en er is na 8 maanden geen enkele lijn of bedoeling in het spel te vinden. Geen enkele speler wordt beter, eerder slechter.
De grootste dissonanten worden nooit gewisseld, maar een jong talent die 1 mindere 1e helft speelt slachtoffert ie direct. Het is echt niet meer te volgen allemaal.
En dat gelul dat er met deze selectie niks van te maken is....
Een Telstar bijvoorbeeld heeft een slechtere selectie als wij, maar daar is wel duidelijk wat het speelplan is.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten