Selectie 2020/2021

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Dirk Eijlander
Contacteer:

Re: Selectie 2020/2021

Bericht door Dirk Eijlander »

Ik snap sommige azijnzeikers hier echt niet, als ik die post hierboven bekijk en de omstandigheden waarin we verkeren meeneem, kan ik toch niets anders zeggen dan dat dit voor kkd begrippen echt een goede uitgebalanceerde selectie is. Prima basiselftal en vooral een uitstekende bank, ik geloof nog steeds dat als Meijer de koppies fris krijgt/houdt we echt wel mee kunnen doen voor de top 2. :sjaal:
Edit: de laatste post op de vorige pagina :biggrin:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop »

Dirk Eijlander schreef:
vr 16 okt 2020, 15:02
Ik snap sommige azijnzeikers hier echt niet, als ik die post hierboven bekijk en de omstandigheden waarin we verkeren meeneem, kan ik toch niets anders zeggen dan dat dit voor kkd begrippen echt een goede uitgebalanceerde selectie is. Prima basiselftal en vooral een uitstekende bank, ik geloof nog steeds dat als Meijer de koppies fris krijgt/houdt we echt wel mee kunnen doen voor de top 2. :sjaal:
:withstupid: voor het eerst in jaren worden we er vaak niet zwakker op als we wisselen, bovendien hebben we een selectie waar de supporter zich mee kan identificeren.

Gerd
Contacteer:

Bericht door Gerd »

:withstupid:

Mcel
Contacteer:

Bericht door Mcel »

De Kletskop schreef:
vr 16 okt 2020, 15:19
Dirk Eijlander schreef:
vr 16 okt 2020, 15:02
:withstupid: voor het eerst in jaren worden we er vaak niet zwakker op als we wisselen, bovendien hebben we een selectie waar de supporter zich mee kan identificeren.
:withstupid:
Menig KKD-club zou onderstaand elftal op de been willen kunnen brengen. Bij ons is dit de bank:

Branderhorst
Sanniez - Odenthal - Van Ottele - Culhaci
Proper - Barreto
Fase - Beekman - Ondaan - Sellouf

DJTEEF!
Contacteer:

Bericht door DJTEEF! »

Helemaal mee eens, behalve dat ik ons niet zie meedoen om de eerste twee plekken. Ik denk dat we daarvoor wat te onervaren zijn (we gaan een paar keer door de ondergrens zakken) en we missen een spits die er 25 maakt. Plek 4-5 zal het wel worden.

Dit bij elkaar houden (maximaal 1 speler verkopen) en kwaliteitsaankopen op 2 plekken en volgend seizoen doe je mee.

Voorwaarts
Contacteer:

Bericht door Voorwaarts »

DJTEEF! schreef:
zo 18 okt 2020, 08:43
Helemaal mee eens, behalve dat ik ons niet zie meedoen om de eerste twee plekken. Ik denk dat we daarvoor wat te onervaren zijn (we gaan een paar keer door de ondergrens zakken) en we missen een spits die er 25 maakt. Plek 4-5 zal het wel worden.

Dit bij elkaar houden (maximaal 1 speler verkopen) en kwaliteitsaankopen op 2 plekken en volgend seizoen doe je mee.
Dit team is groeiende en daarvan weten we nog niet wat de bovenkant zal zijn. Evenzo van sommige concurrente teams die ook redelijk nieuw samengesteld zijn.

Ik heb er in ieder geval zin in.
Het is ook heerlijk om al die lachende plezier hebbende koppies te zien bij nec. Plezier is de basis !

En de coach past zijn basis niet te snel en niet te langzaam aan. Verstandig wisselbeleid (tot nog toe)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

DJTEEF! schreef:
zo 18 okt 2020, 08:43

Niet nodig, hoor! We beschikken over genoeg spelers die kunnen scoren en dat ook regelmatig doen. Als je een behoorlijk aantal scorende spelers hebt is een veelscorende aanvaller als bijvoorbeeld van Hooijdonk of Kaj van Rooij niet eens zo nodig. Plek 4-5 klinkt wel realistisch maar ik wordt langzamerhand ook steeds optimistischer over onze kansen op (directe of indirecte) promotie. Of we per se een paar keer door de ondergrens gaan zakken waag ik ook te betwijfelen. Het kan, maar het hoeft geenszins. Mindere wedstrijden zullen er wel bij zitten maar dat hoeft geen noodlottige gevolgen te hebben.

Brabander
Contacteer:

Bericht door Brabander »

Wij hebben Ondaan!!!

Plaats reactie