En dan te bedenken dat sommigen Reiziger hier graag als trainer gezien had...

En dan te bedenken dat sommigen Reiziger hier graag als trainer gezien had...
Het zal vast ook met een collectie jonkies te maken die zich op het veld gedragen als volgevreten vedetten of gewoon niet beter kunnen maar inderdaad, daar komt dan ook de trainer om de hoek kijken. Zo was Hansen was niet goed genoeg meer voor meneer Reiziger en krijgt ie nu de boel niet.op de rit....hij heeft nog 1 wedstrijd de kans om het wél te laten zien®obby schreef: ↑ma 16 jun 2025, 08:12En dan te bedenken dat sommigen Reiziger hier graag als trainer gezien had...![]()
Dat is analistenjargon , ze laten nu de wisselspelers spelen dan is het moraal van de groep enorm goed richting volgende ronde
Mooi, opgeflikkerd!bertje schreef: ↑di 17 jun 2025, 12:27https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... jaros.html
Zo te zien schakelen de armoedzaaiers door![]()
De Kletskop schreef: ↑di 17 jun 2025, 12:41Mooi, opgeflikkerd!bertje schreef: ↑di 17 jun 2025, 12:27https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/13 ... jaros.html
Zo te zien schakelen de armoedzaaiers door![]()
Raar verhaal inderdaad, al vind ik persoonlijk dit logischer dan Roefs aantrekken. Eigenlijk is Roefs te goed/duur om als 2e keeper te halen, zeker als je ook nog een Pasveer hebt waar je vrij betrouwbaar op kunt terugvallen in geval van nood
Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Ze willen een 18 jarige Tsjechische puber die ze een jaar lang ervaring op willen laten doen (meetrainen, potjes met Jong Ajax + wat reservebeurten bij Ajax 1?), om hem volgend jaar als 19 jarige in de Eredivisie en Champions League te laten keepen?
Dat gaat never nooit gebeuren. Absurd verhaal en absurd idee.
Wanbeleid ten top.
Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Ze willen een 18 jarige Tsjechische puber die ze een jaar lang ervaring op willen laten doen (meetrainen, potjes met Jong Ajax + wat reservebeurten bij Ajax 1?), om hem volgend jaar als 19 jarige in de Eredivisie en Champions League te laten keepen?
Wanbeleid ten top.![]()
Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
Hou toch op man zo spelen ze het toch altijd!Ayub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
Nummer 9 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:41Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
Wie van Ajax heeft dat zinnetje geplaatst dan? Het spijt me, maar het is gewoon echt enorm calimero-gedrag om te gaan huilen dat je spelers enthousiast worden als ze naar een andere club gaan. En dan lees ik hier voorbeelden over hoe het bij andere spelers is gegaan, wat mij persoonlijk niet zo relevant lijkt. Als ze weet ik veel wat voor nare trucs uithalen om inderdaad het hoofd op hol te laten brengen dan ben ik de eerste om dat af te keuren, maar om nou zo boos te worden op basis van een zinnetje op een voetbalsite waarvan we de oorsprong niet kennen vind ik gewoon nogal kleinNummer 9 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:41Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
je bent nogal naief kerel.Ayub schreef: ↑di 17 jun 2025, 16:21Wie van Ajax heeft dat zinnetje geplaatst dan? Het spijt me, maar het is gewoon echt enorm calimero-gedrag om te gaan huilen dat je spelers enthousiast worden als ze naar een andere club gaan. En dan lees ik hier voorbeelden over hoe het bij andere spelers is gegaan, wat mij persoonlijk niet zo relevant lijkt. Als ze weet ik veel wat voor nare trucs uithalen om inderdaad het hoofd op hol te laten brengen dan ben ik de eerste om dat af te keuren, maar om nou zo boos te worden op basis van een zinnetje op een voetbalsite waarvan we de oorsprong niet kennen vind ik gewoon nogal kleinNummer 9 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:41Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12
Mooi dat ze Roefs te duur vinden, maar dan komen ze aan met een absurd back-up plan.....
Wanbeleid ten top.![]()
Dat vindt ik verschrikkelijke journalisten, maar dat kun je Ajax niet aanrekenen. Kerelzoete aardbei schreef: ↑di 17 jun 2025, 17:10je bent nogal naief kerel.Ayub schreef: ↑di 17 jun 2025, 16:21Wie van Ajax heeft dat zinnetje geplaatst dan? Het spijt me, maar het is gewoon echt enorm calimero-gedrag om te gaan huilen dat je spelers enthousiast worden als ze naar een andere club gaan. En dan lees ik hier voorbeelden over hoe het bij andere spelers is gegaan, wat mij persoonlijk niet zo relevant lijkt. Als ze weet ik veel wat voor nare trucs uithalen om inderdaad het hoofd op hol te laten brengen dan ben ik de eerste om dat af te keuren, maar om nou zo boos te worden op basis van een zinnetje op een voetbalsite waarvan we de oorsprong niet kennen vind ik gewoon nogal kleinNummer 9 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:41Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ik
De Telegraaf,onderdeel van Het Mediahuis is mediapartner van Ajax.
Alle rotzooi komt van Mike Verweij en Valentijn Driessen.
Ayub schreef: ↑di 17 jun 2025, 16:21Wie van Ajax heeft dat zinnetje geplaatst dan? Het spijt me, maar het is gewoon echt enorm calimero-gedrag om te gaan huilen dat je spelers enthousiast worden als ze naar een andere club gaan. En dan lees ik hier voorbeelden over hoe het bij andere spelers is gegaan, wat mij persoonlijk niet zo relevant lijkt. Als ze weet ik veel wat voor nare trucs uithalen om inderdaad het hoofd op hol te laten brengen dan ben ik de eerste om dat af te keuren, maar om nou zo boos te worden op basis van een zinnetje op een voetbalsite waarvan we de oorsprong niet kennen vind ik gewoon nogal kleinNummer 9 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:41Alleen al dat zinnetje: Roefs heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax, terwijl Roefs gewoon een rustige jongen is die zich er echt niet door laat leiden. Dat is typisch zo’n zinnetje dat je toevallig bij elke speler ziet waar Ajax aan loopt te trekken. Dat is gewoon de eerste stap om speler en club proberen te ontwrichten. Mooi dat het niet werkt.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:24Van de Belt en Mbuyamba zullen van de naam NEC echt niet hun hoofd op hol laten brengen. Maar als een top-3 club komt, doet dat heus wat met je. En volgens de berichtgeving had Roefs al een “Go” gegeven. Dus je vergelijking gaat niet helemaal op denk ikAyub schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:22Ik word een beetje moe van die teksten over het hoofd gekmaken. Hebben wij dat ook gedaan met vd Belt? of met Mbuyamba? Het wordt gewoon bekend dat er interesse is en vervolgens dat men had gehoopt dat het goedkoper kon. Big fucking deal.Panucci schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:18Gelukkig is Roefs lekker nuchter. Hebben eerst geprobeerd zijn hoofd gek te maken, en schakelen dan even snel door als het niet gaat zoals ze bedacht haddenJeffry74 schreef: ↑di 17 jun 2025, 15:12
Wanbeleid ten top.![]()
Gebruikers op dit forum: Gjalt, Theo, Tijmen, Wijchenunited en 44 gasten