Robin Roefs
Re: Robin Roefs
Had ze ook kunnen stoppen, was bij beide niet kansloos!
Fouten ? Verre van, maar toch,een topkeeper heeft er zeker eentje.
Maar dan praat je over de top 10 wereldwijd
Fouten ? Verre van, maar toch,een topkeeper heeft er zeker eentje.
Maar dan praat je over de top 10 wereldwijd
-
- Contacteer:
Lekker ongemakkelijk man
. Ach, wel leuk die aandacht voor hem 

-
- Contacteer:
Die ene goal werd nog aangeraakt door een verdediger waardoor de bal meer snelheid kreeg,kansloos.
De andere zat hij nog wel aan,mwah,vind ik een 50/50 geval.
De andere zat hij nog wel aan,mwah,vind ik een 50/50 geval.
Interview? Manman wat een niveau. Er kwam werkelijk níks zinnigs uit.
Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!

We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-
- Contacteer:
Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
Ik vind het totaal geen jongen voor de keiharde omgeving die Ajax altijd is geweest.
Is geweest Ajax is Ajax niet meer kom op er staat een bejaarde in de goal over uitstraling gesproken ...zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
Ik vind het totaal geen jongen voor de keiharde omgeving die Ajax altijd is geweest.
-
- Contacteer:

Tyson schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:30Is geweest Ajax is Ajax niet meer kom op er staat een bejaarde in de goal over uitstraling gesproken ...zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Volgens mij moet hij gewoon ballen tegenhouden.zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
Wat vond je van de uitstraling van vd Sar en Cillissen?
- Super-Simr
- Contacteer:
Wat moet zo een jongen ook met een ‘interview’ als dit.
“Hier in de studio zijn je zussen. Wil je nog wat tegen ze zeggen? Hier is een vriend. Hij heeft jouw shirt aan….”
Tenenkrommend slecht van Ziggo.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Niveautje hart van Nederland

En hij ziet ze niet toch? Dus dan hoor je vanalles en zit je zelf tegen een camera aan te praten. Terwijl iedereen jou wel kan zienSuper-Simr schreef: ↑vr 13 jun 2025, 09:32Wat moet zo een jongen ook met een ‘interview’ als dit.
“Hier in de studio zijn je zussen. Wil je nog wat tegen ze zeggen? Hier is een vriend. Hij heeft jouw shirt aan….”
Tenenkrommend slecht van Ziggo.

Heeft imo niets met zijn uitstraling te maken maar het cultuurverschil tussen regio’s en daarmee clubs. Sommige clubs hebben meer met praatjesmakers zoals van der Vaart Sneijderje etc en andere meer met no nonsens karakters. Ik denk dat Roefs van de laatste categorie is en daarom beter elders past.zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
Zal allemaal wel meevallen. Youri Baas maar ook bijvoorbeeld Fitz-Jim lijken me ook niet de grootste praatjesmakers. Cillessen is denk ik gewoon daadwerkelijk wel enigszins een aparte, dat zie je ook in interviews, maar zo'n Roefs zou daar echt prima binnenkomen hoor.Mejus schreef: ↑vr 13 jun 2025, 12:52Heeft imo niets met zijn uitstraling te maken maar het cultuurverschil tussen regio’s en daarmee clubs. Sommige clubs hebben meer met praatjesmakers zoals van der Vaart Sneijderje etc en andere meer met no nonsens karakters. Ik denk dat Roefs van de laatste categorie is en daarom beter elders past.zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.Elwood schreef: ↑do 12 jun 2025, 23:57Wat een ongelooflijke hoeveelheid azijnzeikers hier nu. Roefs kon hier weinig aan doen. Die man gaat ons miljoenen opleveren en lijkt me een prima gozer. Go Roefs!![]()
Misschien ben jíj wel de poppenkast
Klopt wat je zegt over Baas en FJ maar die zijn eigen jeugd en worden daarom anders beoordeeld.Ayub schreef: ↑vr 13 jun 2025, 13:27Zal allemaal wel meevallen. Youri Baas maar ook bijvoorbeeld Fitz-Jim lijken me ook niet de grootste praatjesmakers. Cillessen is denk ik gewoon daadwerkelijk wel enigszins een aparte, dat zie je ook in interviews, maar zo'n Roefs zou daar echt prima binnenkomen hoor.Mejus schreef: ↑vr 13 jun 2025, 12:52Heeft imo niets met zijn uitstraling te maken maar het cultuurverschil tussen regio’s en daarmee clubs. Sommige clubs hebben meer met praatjesmakers zoals van der Vaart Sneijderje etc en andere meer met no nonsens karakters. Ik denk dat Roefs van de laatste categorie is en daarom beter elders past.zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.
Is dat het zelfde als hoe eigen jeugd bij ons wordt behandeld? Of Blind (voorheen) en Taylor (vorig jaar) daar? Ik weet het niet. Ik geloof er niet zo in dat er voor een goede speler die enigszins normaal overkomt en die presteert geen ruimte zou zijn.Mejus schreef: ↑vr 13 jun 2025, 13:39Klopt wat je zegt over Baas en FJ maar die zijn eigen jeugd en worden daarom anders beoordeeld.Ayub schreef: ↑vr 13 jun 2025, 13:27Zal allemaal wel meevallen. Youri Baas maar ook bijvoorbeeld Fitz-Jim lijken me ook niet de grootste praatjesmakers. Cillessen is denk ik gewoon daadwerkelijk wel enigszins een aparte, dat zie je ook in interviews, maar zo'n Roefs zou daar echt prima binnenkomen hoor.Mejus schreef: ↑vr 13 jun 2025, 12:52Heeft imo niets met zijn uitstraling te maken maar het cultuurverschil tussen regio’s en daarmee clubs. Sommige clubs hebben meer met praatjesmakers zoals van der Vaart Sneijderje etc en andere meer met no nonsens karakters. Ik denk dat Roefs van de laatste categorie is en daarom beter elders past.zoete aardbei schreef: ↑vr 13 jun 2025, 01:14Ik denk dat als je voor de 1e keer de Toekomst op wandelt je toch een iets andere uitstraling moet hebben hoor.
Misschien ben jíj wel de poppenkast
Nieuwe ronde, nieuwe kansen 

Alles komt goed !!
Ja leuk, maar het gaat om de statistieken.
Dit EK levert hem geen betere transfer op zo.