Haha nee smiley misschien wat verkeerd gekozen, bedoelde het meer als leuk voor Roefs
Robin Roefs
Re: Robin Roefs
-
- Contacteer:
ik hoop het niet,de top 3 betaald zelden behoorlijke binnenlandse transferbedragen.
Laat hem nog maar een jaar rijpen,na volgend seizoen ligt hij dan nog 2 jaar vast.
Voldoende om aan buitenlandse clubs de jackpot te vragen .Als hij zijn vorm behoudt tenminste.
Laat hem nog maar een jaar rijpen,na volgend seizoen ligt hij dan nog 2 jaar vast.
Voldoende om aan buitenlandse clubs de jackpot te vragen .Als hij zijn vorm behoudt tenminste.
Het is vooral ook te vroeg voor hem. Een PSV zal hem echt geen eerste keeper maken, wat betekent dat ze een andere eerste keeper halen en hij zijn wedstrijden minimaal een jaar in de KKD keept - en afhankelijk van wie ze als eerste keeper halen potentieel langer.zoete aardbei schreef: ↑do 10 apr 2025, 10:37ik hoop het niet,de top 3 betaald zelden behoorlijke binnenlandse transferbedragen.
Dat denk ik ook. Ligt nog 3 jaar vast hierna, gewoon heel hoog in de boom gaan zitten. Denk dat Roefs zelf ook nog wel aanvoelt dat hij hier echt nog stappen kan maken, vind hem wel minder stevig dan Cillessen zijn eerste seizoen. Al vind ik hem in essentie wel talentvoller en completer dan Jasper.Ayub schreef: ↑do 10 apr 2025, 12:42Het is vooral ook te vroeg voor hem. Een PSV zal hem echt geen eerste keeper maken, wat betekent dat ze een andere eerste keeper halen en hij zijn wedstrijden minimaal een jaar in de KKD keept - en afhankelijk van wie ze als eerste keeper halen potentieel langer.zoete aardbei schreef: ↑do 10 apr 2025, 10:37ik hoop het niet,de top 3 betaald zelden behoorlijke binnenlandse transferbedragen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dat was precies mijn gedachte. Toen Cillessen naar Ajax ging was hij hier echt uitblinker. Roefs is nu gewoon een prima keeper voor ons die opvalt omdat hij jong is, niet omdat hij nu al zo goed is.bertje schreef: ↑do 10 apr 2025, 12:54Dat denk ik ook. Ligt nog 3 jaar vast hierna, gewoon heel hoog in de boom gaan zitten. Denk dat Roefs zelf ook nog wel aanvoelt dat hij hier echt nog stappen kan maken, vind hem wel minder stevig dan Cillessen zijn eerste seizoen. Al vind ik hem in essentie wel talentvoller en completer dan Jasper.Ayub schreef: ↑do 10 apr 2025, 12:42Het is vooral ook te vroeg voor hem. Een PSV zal hem echt geen eerste keeper maken, wat betekent dat ze een andere eerste keeper halen en hij zijn wedstrijden minimaal een jaar in de KKD keept - en afhankelijk van wie ze als eerste keeper halen potentieel langer.zoete aardbei schreef: ↑do 10 apr 2025, 10:37ik hoop het niet,de top 3 betaald zelden behoorlijke binnenlandse transferbedragen.
-
- Contacteer:
Clubs willen hem natuurlijk zo vroeg en goedkoop mogelijk vastleggen.Ayub schreef: ↑do 10 apr 2025, 14:00Dat was precies mijn gedachte. Toen Cillessen naar Ajax ging was hij hier echt uitblinker. Roefs is nu gewoon een prima keeper voor ons die opvalt omdat hij jong is, niet omdat hij nu al zo goed is.bertje schreef: ↑do 10 apr 2025, 12:54Dat denk ik ook. Ligt nog 3 jaar vast hierna, gewoon heel hoog in de boom gaan zitten. Denk dat Roefs zelf ook nog wel aanvoelt dat hij hier echt nog stappen kan maken, vind hem wel minder stevig dan Cillessen zijn eerste seizoen. Al vind ik hem in essentie wel talentvoller en completer dan Jasper.Ayub schreef: ↑do 10 apr 2025, 12:42Het is vooral ook te vroeg voor hem. Een PSV zal hem echt geen eerste keeper maken, wat betekent dat ze een andere eerste keeper halen en hij zijn wedstrijden minimaal een jaar in de KKD keept - en afhankelijk van wie ze als eerste keeper halen potentieel langer.zoete aardbei schreef: ↑do 10 apr 2025, 10:37ik hoop het niet,de top 3 betaald zelden behoorlijke binnenlandse transferbedragen.
Roefs is een Engelse keeper, dat blijf ik zeggen. Nog lekker een jaar erbij hier en dan voor een forse prijs weg.
PSV zal nu 4,5 mln bieden of zo,nou de groeten.
Doelman uit Heeswijk (22) is de revelatie van NEC: ‘Nijmegen is echt mijn tweede thuis geworden’
https://www.bd.nl/voetbal/doelman-uit-h ... ~a99c73a2/
Leuk stuk!
Leuk stuk!
https://archive.is/J3L0hburp schreef: ↑vr 11 apr 2025, 14:35Doelman uit Heeswijk (22) is de revelatie van NEC: ‘Nijmegen is echt mijn tweede thuis geworden’
Leuk stuk!
Sterke pot. Ook fijn hoe hij aan het einde die lange ballen "plukte" 

In het begin van het seizoen had ik af en toe nog mijn twijfels. Maar die zijn nu volledig weg. Heel fijn zo'n zekere sluitpost!
-
- Contacteer:
Uitstekend weer. Je hoopt altijd op een keeper die ook punten pakt. Dat doet hij dus, nu ook weer bij eerste kans Michiel Kramer. Tot nu toe echt man van het seizoen (naast Marquez vanwege diens strijdvaardigheid). En inderdaad. Ook weer onder de druk op het einde gewoon die ballen uit de lucht pakken. Lijkt zo simpel, maar als je daar Van Gassel had staan dan stonden we nu niet op 33 punten.
En dan te bedenken dat dit zijn eerste seizoen is als profvoetballer,Vannuilekumphuile schreef: ↑za 12 apr 2025, 11:03Uitstekend weer. Je hoopt altijd op een keeper die ook punten pakt. Dat doet hij dus, nu ook weer bij eerste kans Michiel Kramer. Tot nu toe echt man van het seizoen (naast Marquez vanwege diens strijdvaardigheid). En inderdaad. Ook weer onder de druk op het einde gewoon die ballen uit de lucht pakken. Lijkt zo simpel, maar als je daar Van Gassel had staan dan stonden we nu niet op 33 punten.
Het blijft toch je club.
- Legendario
- Contacteer:
Heeft sinds 2021 een profcontract, maar ik begrijp wat je bedoelt.karlo schreef: ↑za 12 apr 2025, 11:55En dan te bedenken dat dit zijn eerste seizoen is als profvoetballer,Vannuilekumphuile schreef: ↑za 12 apr 2025, 11:03Uitstekend weer. Je hoopt altijd op een keeper die ook punten pakt. Dat doet hij dus, nu ook weer bij eerste kans Michiel Kramer. Tot nu toe echt man van het seizoen (naast Marquez vanwege diens strijdvaardigheid). En inderdaad. Ook weer onder de druk op het einde gewoon die ballen uit de lucht pakken. Lijkt zo simpel, maar als je daar Van Gassel had staan dan stonden we nu niet op 33 punten.

Maar dat mag je hier niet zeggen.
Begint zich echt steeds meer te ontpoppen inderdaad. Als je ook kijkt naar zijn interview na de wedstrijd bij ESPN zie je dat hij ook veel relaxter en losser wordt. Waar het in het begin nogal stijfjes was, was hij nu droog grapjes aan het maken. Mooi ventje wel!

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Parel van het rechterrijtje in Studio Voetbal gisteren, door Jans (begrijpelijk na die wereldredding toen op Haller) 

Niemand neemt dit forum ook serieus
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Roefs zegt net in interview op naar de play offs
Ze zien dan toch eindelijk in dat ze zullen moeten strijden om in de eredivisie te blijven
Ze zien dan toch eindelijk in dat ze zullen moeten strijden om in de eredivisie te blijven
Het blijft toch je club.
Als je het meeste geniet van je keeper dan is het niet goed...
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ja de 9e plek is echt realistischer.Zie jij dan echt niet dat deze selectie er klaar mee is?
Met de trainer die toch stopt.
Met de grootverdiener met een machtig contract die bij ieder pijntje verstek laat gaan.
Jij denkt dat het realistischer is dat Willem II (toch ook niet in geweldige doen) 9 punten op ons goedmaakt dan wij op 3 op Fortuna?zoete aardbei schreef: ↑zo 27 apr 2025, 17:54ja de 9e plek is echt realistischer.Zie jij dan echt niet dat deze selectie er klaar mee is?
Met de trainer die toch stopt.
Met de grootverdiener met een machtig contract die bij ieder pijntje verstek laat gaan.