Ik heb hem er anders ook drie over de zijlijn zien trappen. Anyway, het zal niet voor niks zijn dat hij altijd om zijn voetballende kwaliteiten geroemd is. Ik zeg alleen dat hij daar dan anders mee om moet gaan dan dat hij nu doet. Functioneel meevoetballen en tempo maken wanneer nodig ipv showen en vertragen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:30Zijn voetballende kwaliteiten zijn erg goed, legde gister ook weer een paar keer een bal over 30-40 meter op de stropdas bij Verdonk alsof het niks is. Het tempo waarin het soms gebeurd ligt inderdaad te laag maar dat is iets heel anders dan slecht kunnen meevoetballen.Keezer schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:05Keepend vind ik Roefs best goed gaan. Hij pakt knappe ballen. Voetballend echter, in tegenstelling wat velen hier vinden en wat vanuit de jeugd altijd gebracht werd als zijn sterke punt, vind ik het echt vreselijk! Hij vertraagd alles en doet alles heel nonchalant lijken, alsof hij daar zo goed in is, maar ik kan er niet naar kijken. Speel gewoon op tempo Sandler in of stuur eens een speler weg, ipv dat gekloot voor eigen goal… en concentreer je op keepen.
Robin Roefs
Re: Robin Roefs
-
- Contacteer:
Roefs is aan de bal voor een keeper abnormaal goed. Zeker als hij een bal aan kan nemen is zijn vervolg heel sterk.Keezer schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:49Ik heb hem er anders ook drie over de zijlijn zien trappen. Anyway, het zal niet voor niks zijn dat hij altijd om zijn voetballende kwaliteiten geroemd is. Ik zeg alleen dat hij daar dan anders mee om moet gaan dan dat hij nu doet. Functioneel meevoetballen en tempo maken wanneer nodig ipv showen en vertragen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:30Zijn voetballende kwaliteiten zijn erg goed, legde gister ook weer een paar keer een bal over 30-40 meter op de stropdas bij Verdonk alsof het niks is. Het tempo waarin het soms gebeurd ligt inderdaad te laag maar dat is iets heel anders dan slecht kunnen meevoetballen.Keezer schreef: ↑zo 12 jan 2025, 14:05Keepend vind ik Roefs best goed gaan. Hij pakt knappe ballen. Voetballend echter, in tegenstelling wat velen hier vinden en wat vanuit de jeugd altijd gebracht werd als zijn sterke punt, vind ik het echt vreselijk! Hij vertraagd alles en doet alles heel nonchalant lijken, alsof hij daar zo goed in is, maar ik kan er niet naar kijken. Speel gewoon op tempo Sandler in of stuur eens een speler weg, ipv dat gekloot voor eigen goal… en concentreer je op keepen.
-
- Contacteer:
Johnny schreef: ↑zo 12 jan 2025, 11:33Klopt, prima wedstrijd. Was wel de eerste wedstrijd waarbij ik het gevoel had dat hij met vertrouwen in het veld stond.EK schreef: ↑zo 12 jan 2025, 11:291-0 gewonnen van PEC, Roefs meer dan stabiel, paar prima reddingen en een keer een knappe bal klem. Maar na de wedstrijd stromen de topics van Van Crooy, Hoedemakers en Pereira weer vol met geklaag. En hier blijft het muisstil.
Maar laten we ook de spelers die goed presteren benoemen. Deze wedstrijd was klasse en bewijst (andermaal) zijn potentie.
Hoort ook bij een jonge spelers, moeten tijd krijgen om te groeien.

-
- Contacteer:
Voor hem ook wel lekker eens de nul te houden. Hopelijk snel wat minder foutjes. Zijn trap is indrukwekkend.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nul houden is het probleem niet dit seizoen. Nu al 6x. Alle 6 keer dat we wonnen was het "to nil".Special Guest schreef: ↑ma 13 jan 2025, 15:14Voor hem ook wel lekker eens de nul te houden. Hopelijk snel wat minder foutjes. Zijn trap is indrukwekkend.
When Wilco talks, people listen!
Nijmegen0413 schreef: ↑zo 12 jan 2025, 20:01Johnny schreef: ↑zo 12 jan 2025, 11:33Klopt, prima wedstrijd. Was wel de eerste wedstrijd waarbij ik het gevoel had dat hij met vertrouwen in het veld stond.EK schreef: ↑zo 12 jan 2025, 11:291-0 gewonnen van PEC, Roefs meer dan stabiel, paar prima reddingen en een keer een knappe bal klem. Maar na de wedstrijd stromen de topics van Van Crooy, Hoedemakers en Pereira weer vol met geklaag. En hier blijft het muisstil.
Maar laten we ook de spelers die goed presteren benoemen. Deze wedstrijd was klasse en bewijst (andermaal) zijn potentie.
Hoort ook bij een jonge spelers, moeten tijd krijgen om te groeien.![]()

Onbetwist MotM. Behoedde ons menigmaal van een hopeloze achterstand. Buitengewoon sterk in de 1-tegen-1.
Wat heb ik me ook vandaag weer mateloos geïrriteerd aan Roefs. Ballen tegenhouden doet ie naar behoren, maar bij spelhervattingen neemt hij veel te veel tijd en risico. Wat hij vandaag in de eerste helft allemaal aan het doen was sloeg werkelijk helemaal nergens op.
- jackkreta
- Contacteer:
En het verbetert niet hè. Hebben we geen keeperstrainer?®obby schreef: ↑zo 16 feb 2025, 16:55Wat heb ik me ook vandaag weer mateloos geïrriteerd aan Roefs. Ballen tegenhouden doet ie naar behoren, maar bij spelhervattingen neemt hij veel te veel tijd en risico. Wat hij vandaag in de eerste helft allemaal aan het doen was sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Volgende keer nog meer tijd nemen graag…..
En bij 1-1 lopen tijdrekken door te wachten tot de aanvaller kwam en dan toch de bal maar op te rapen. Doe normaal. Je staat 1-1 in eigen huis tegen de nummer laatst.
Dat is geen zelfvertrouwen, maar misplaatste arrogantie.
Van Duin die kon er zelf geen klote vanjackkreta schreef: ↑zo 16 feb 2025, 17:10En het verbetert niet hè. Hebben we geen keeperstrainer?®obby schreef: ↑zo 16 feb 2025, 16:55Wat heb ik me ook vandaag weer mateloos geïrriteerd aan Roefs. Ballen tegenhouden doet ie naar behoren, maar bij spelhervattingen neemt hij veel te veel tijd en risico. Wat hij vandaag in de eerste helft allemaal aan het doen was sloeg werkelijk helemaal nergens op.