Robin Roefs

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Keezer
Contacteer:

Re: Robin Roefs

Bericht door Keezer »

Keizerstad1994 schreef:
zo 12 jan 2025, 14:30
Keezer schreef:
zo 12 jan 2025, 14:05
Keepend vind ik Roefs best goed gaan. Hij pakt knappe ballen. Voetballend echter, in tegenstelling wat velen hier vinden en wat vanuit de jeugd altijd gebracht werd als zijn sterke punt, vind ik het echt vreselijk! Hij vertraagd alles en doet alles heel nonchalant lijken, alsof hij daar zo goed in is, maar ik kan er niet naar kijken. Speel gewoon op tempo Sandler in of stuur eens een speler weg, ipv dat gekloot voor eigen goal… en concentreer je op keepen.
Zijn voetballende kwaliteiten zijn erg goed, legde gister ook weer een paar keer een bal over 30-40 meter op de stropdas bij Verdonk alsof het niks is. Het tempo waarin het soms gebeurd ligt inderdaad te laag maar dat is iets heel anders dan slecht kunnen meevoetballen.
Ik heb hem er anders ook drie over de zijlijn zien trappen. Anyway, het zal niet voor niks zijn dat hij altijd om zijn voetballende kwaliteiten geroemd is. Ik zeg alleen dat hij daar dan anders mee om moet gaan dan dat hij nu doet. Functioneel meevoetballen en tempo maken wanneer nodig ipv showen en vertragen.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

Keezer schreef:
zo 12 jan 2025, 14:49
Keizerstad1994 schreef:
zo 12 jan 2025, 14:30
Keezer schreef:
zo 12 jan 2025, 14:05
Keepend vind ik Roefs best goed gaan. Hij pakt knappe ballen. Voetballend echter, in tegenstelling wat velen hier vinden en wat vanuit de jeugd altijd gebracht werd als zijn sterke punt, vind ik het echt vreselijk! Hij vertraagd alles en doet alles heel nonchalant lijken, alsof hij daar zo goed in is, maar ik kan er niet naar kijken. Speel gewoon op tempo Sandler in of stuur eens een speler weg, ipv dat gekloot voor eigen goal… en concentreer je op keepen.
Zijn voetballende kwaliteiten zijn erg goed, legde gister ook weer een paar keer een bal over 30-40 meter op de stropdas bij Verdonk alsof het niks is. Het tempo waarin het soms gebeurd ligt inderdaad te laag maar dat is iets heel anders dan slecht kunnen meevoetballen.
Ik heb hem er anders ook drie over de zijlijn zien trappen. Anyway, het zal niet voor niks zijn dat hij altijd om zijn voetballende kwaliteiten geroemd is. Ik zeg alleen dat hij daar dan anders mee om moet gaan dan dat hij nu doet. Functioneel meevoetballen en tempo maken wanneer nodig ipv showen en vertragen.
Roefs is aan de bal voor een keeper abnormaal goed. Zeker als hij een bal aan kan nemen is zijn vervolg heel sterk.

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

Johnny schreef:
zo 12 jan 2025, 11:33
EK schreef:
zo 12 jan 2025, 11:29
1-0 gewonnen van PEC, Roefs meer dan stabiel, paar prima reddingen en een keer een knappe bal klem. Maar na de wedstrijd stromen de topics van Van Crooy, Hoedemakers en Pereira weer vol met geklaag. En hier blijft het muisstil.

Maar laten we ook de spelers die goed presteren benoemen. Deze wedstrijd was klasse en bewijst (andermaal) zijn potentie.
Klopt, prima wedstrijd. Was wel de eerste wedstrijd waarbij ik het gevoel had dat hij met vertrouwen in het veld stond.
Hoort ook bij een jonge spelers, moeten tijd krijgen om te groeien.
:withstupid:

Special Guest
Contacteer:

Bericht door Special Guest »

Voor hem ook wel lekker eens de nul te houden. Hopelijk snel wat minder foutjes. Zijn trap is indrukwekkend.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

Special Guest schreef:
ma 13 jan 2025, 15:14
Voor hem ook wel lekker eens de nul te houden. Hopelijk snel wat minder foutjes. Zijn trap is indrukwekkend.
Nul houden is het probleem niet dit seizoen. Nu al 6x. Alle 6 keer dat we wonnen was het "to nil".
When Wilco talks, people listen!

illestyl
Contacteer:

Bericht door illestyl »

Nijmegen0413 schreef:
zo 12 jan 2025, 20:01
Johnny schreef:
zo 12 jan 2025, 11:33
EK schreef:
zo 12 jan 2025, 11:29
1-0 gewonnen van PEC, Roefs meer dan stabiel, paar prima reddingen en een keer een knappe bal klem. Maar na de wedstrijd stromen de topics van Van Crooy, Hoedemakers en Pereira weer vol met geklaag. En hier blijft het muisstil.

Maar laten we ook de spelers die goed presteren benoemen. Deze wedstrijd was klasse en bewijst (andermaal) zijn potentie.
Klopt, prima wedstrijd. Was wel de eerste wedstrijd waarbij ik het gevoel had dat hij met vertrouwen in het veld stond.
Hoort ook bij een jonge spelers, moeten tijd krijgen om te groeien.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Onbetwist MotM. Behoedde ons menigmaal van een hopeloze achterstand. Buitengewoon sterk in de 1-tegen-1.

®obby
Contacteer:

Bericht door ®obby »

Wat heb ik me ook vandaag weer mateloos geïrriteerd aan Roefs. Ballen tegenhouden doet ie naar behoren, maar bij spelhervattingen neemt hij veel te veel tijd en risico. Wat hij vandaag in de eerste helft allemaal aan het doen was sloeg werkelijk helemaal nergens op.

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

®obby schreef:
zo 16 feb 2025, 16:55
Wat heb ik me ook vandaag weer mateloos geïrriteerd aan Roefs. Ballen tegenhouden doet ie naar behoren, maar bij spelhervattingen neemt hij veel te veel tijd en risico. Wat hij vandaag in de eerste helft allemaal aan het doen was sloeg werkelijk helemaal nergens op.
En het verbetert niet hè. Hebben we geen keeperstrainer?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Henkiepenkie
Contacteer:

Bericht door Henkiepenkie »

Volgende keer nog meer tijd nemen graag…..

Nummer 11
Contacteer:

Bericht door Nummer 11 »

En bij 1-1 lopen tijdrekken door te wachten tot de aanvaller kwam en dan toch de bal maar op te rapen. Doe normaal. Je staat 1-1 in eigen huis tegen de nummer laatst.

pjottr
Contacteer:

Bericht door pjottr »

Dat is geen zelfvertrouwen, maar misplaatste arrogantie.

Tyson
Contacteer:

Bericht door Tyson »

jackkreta schreef:
zo 16 feb 2025, 17:10
®obby schreef:
zo 16 feb 2025, 16:55
En het verbetert niet hè. Hebben we geen keeperstrainer?
Van Duin die kon er zelf geen klote van

Plaats reactie