Ik denk dat in de basis iedere NEC supporter accepteerd dat er risico's zijn bij het opstellen van jeugd.Johnny schreef: ↑di 10 dec 2024, 22:12Men is de overgrote meerderheid van NEC supporters die beseffen wat voor club we zijn en realistisch zijn over wat we wel en niet kunnen. We zijn opleidingsclub met pieken en dalen, dat zijn we al bijna 125 jaar en zal nooit veranderen.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 20:11Wie is men?? Ik spreek veel jongens die dat helemaal niet accepterenWijchenNEC schreef: ↑di 10 dec 2024, 19:20Omdat men accepteert dat dit het risico is met het opstellen van jonge spelers. Wat uiteindelijk wel gewoon van groot belang is voor de toekomst van NEC. Spelers beter maken en kunnen verkopen. Dat kan wat tegenvallen, maar men ziet de potentie en heeft er vertrouwen in dat Roefs zich zo kan ontwikkelen bij ons, niks met kritiekloos of ambitieloos te maken toch.FC Hilversum schreef: ↑di 10 dec 2024, 19:09hoe kun je nou zeer content zijn met een keeper die nu al een aantal keren punten kost en nig geen wedstrijd voor je geeonnen heeft? Echt tenenkrommend dat er mensen zo kritiekloos kunnen zijn en blijkbaar alles goed vinden als het maar een nec shirt aan heeft. Je moet wel haast een ambitieloze ambtenaar zijn
Schijnbaar denk jij dat we city zijn of barcelona of .... zou zeggen, neem een seizoenskaart bij ajax of je geliefde arnep.
Ik denk zelfs te weten dat iedere NEC supporter het prachtig vind als jeugdspelers veelvuldig de kans krijgen om door te breken.
Echter heeft dat enthousiasme bij velen wel een grens. De grens wanneer er gestreden moet gaan worden om als club niet in een negatieve spiraal terecht te komen met reslutaten die naar degradatie kunnen leiden.
Als de trainer denkt dat hij met ervaring het tij kan keren, dan moet hij dat vooral doen.
Ook dan heb je geen garantie op een goede afloop, maar je moet wat, want niemand wil naar de slachtbank geleid worden zonder geprobeerd te hebben het te voorkomen.
Er staat veel op het spel. Inkomsten, banen, het geluk van al die supporters,
want ook jij weet dat leuk meespelen in de Eredivisie toch echt mooier is dan in de KKD.....
Geen enkele speler is groter dan de club.
Als een speler moet banken omdat de trainer denkt dat dat op dat moment beter is voor het elftal,
dan moet hij dat vooral doen en kan hij alleen maar hopen dat zijn keuze het gewenste effect heeft.
Als we van Sparta en Heracles verliezen dan kan ik je op een briefje geven wat er gaat gebeuren.
Supporters worden onrustig als je op plaats 15 of lager staat. Dan komen ze in actie voor hun eigen gemoedsrust.
Sommigen gaan dan de bus op wachten en anderen gaan op het forum allerlei tactieken en opstellingen delen......
Simpelweg, omdat niemand zich naar de slachtbank wil laten leiden zonder geprobeerd te hebben het te voorkomen.
Laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Die opstellingen op het forum zijn vaak zo kansloos.
Op naar 3 punten tegen Sparta.