absoluut vertrouwen geven, blijft een top keeper in spé.bertje schreef: ↑di 03 dec 2024, 09:53Ik denk ook niet dat er iemand gaat ontkennen dat hij niet in een goede fase zit. Het gaat allemaal wat te traag, ziet er wat angstig uit en er zitten wat fouten tussen. Maar nu moet je juist vertrouwen houden, zeker aangezien wat erachter zit helemaal niks beter is.Veugel schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:25Mja de laatste bal tegen Ajax was knap gepakt, kreeg ook complimentje van Klaassen. Maar ja klopt wel iets te vaak houdbare balen die er door glippenDe Kletskop schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:18Ich auch
Al moet ik zeggen dat ik het hier wel mee eens ben:
Robin Roefs
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Robin Roefs
Nee.Ayub schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:16Precies dit. En niet alleen is van Gassel niks beter, Roefs heeft aangetoond talentvol te zijn en is daarmee van grote waarde voor NEC in de toekomst. Dan laat ik liever hem wat langer staanbertje schreef: ↑di 03 dec 2024, 09:53Ik denk ook niet dat er iemand gaat ontkennen dat hij niet in een goede fase zit. Het gaat allemaal wat te traag, ziet er wat angstig uit en er zitten wat fouten tussen. Maar nu moet je juist vertrouwen houden, zeker aangezien wat erachter zit helemaal niks beter is.Veugel schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:25Mja de laatste bal tegen Ajax was knap gepakt, kreeg ook complimentje van Klaassen. Maar ja klopt wel iets te vaak houdbare balen die er door glippenDe Kletskop schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:18Ich auch
Jij schat dus echt van Gassel hoger in op het moment?
Dat heb ik niet gezegd.
Jij reageerd op een stukje quote van een quote.
Ik zou het kunnen begrijpen indien Meijer eerdaags in zou grijpen als hij denkt dat dat beter is.
Ik zou er dus begrip voor kunnen opbrengen.
Als antwoord op jouw vraag:
Nee ik schat ze op dit moment gelijkwaardig in omdat ik Roefs geen dingen zie doen die Van Gassel slechter zou hebben gedaan.
Ook ik vind dat bij gelijkwaardigheid de jongste, talentvolste moet spelen, maar alleen als hij goed in zijn vel zit en met vertrouwen in de goal staat.
Ik betwijfel op dit moment wel of Roefs lekker in zijn vel zit maar dat kan Meijer beter beoordelen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Punt is dat als van Gassel zou komen hij met nul vertrouwen in die goal gaat staan.
Die heeft echt nog niks laten zien wat mij kan bekoren.
Dus Roefs zal moeten blijven staan maar zal zich wel moeten verbeteren.
Sorry maar die 2e goal moet hij,met zijn lengte,gewoon corner duwen.
Traag naar de grond,slappe handen,nee die moet hij hebben.
Hij heeft enorme pluspunten om een topkeeper te worden maar wellicht is de stap vanuit de O21 naar de eredivisie toch te groot nu.
Hij heeft enorme pluspunten om een topkeeper te worden maar wellicht is de stap vanuit de O21 naar de eredivisie toch te groot nu.
Heeft dat laatste niet ook met onrealistische verwachtingen te maken? Jeugdspelers zullen nooit de stap naar het eerste zetten om daar dan direct stabiel mee te komen in de basis. Daarom worden ze vaak rustig aan gebracht. En zelfs als ze dan opeens volledig mee gaan draaien, gaat het vaak nog op en af (Pereira is daarvan misschien het meest recente voorbeeld). Keepers kan je echter niet met een paar invalbeurten brengen, dus je zal die fouten op de koop toe moeten nemen. Dat zag je ook bij die jongen van AZ, maar die wordt ook steeds beter en stabieler. En ondanks alles houdt Roefs nog altijd veel ballen tegen en is er weinig gescoord. En hij gaat alleen maar beter worden, want uiteindelijk zijn de fouten van nu een investering waaruit de topkeeper van morgen komt.zoete aardbei schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:13Punt is dat als van Gassel zou komen hij met nul vertrouwen in die goal gaat staan.
Fair enough. Al vind ik ook het begrijpen van een eventuele keeperswissels absurd, maar soitJeffry74 schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:39Nee.Ayub schreef: ↑di 03 dec 2024, 10:16Precies dit. En niet alleen is van Gassel niks beter, Roefs heeft aangetoond talentvol te zijn en is daarmee van grote waarde voor NEC in de toekomst. Dan laat ik liever hem wat langer staanbertje schreef: ↑di 03 dec 2024, 09:53Ik denk ook niet dat er iemand gaat ontkennen dat hij niet in een goede fase zit. Het gaat allemaal wat te traag, ziet er wat angstig uit en er zitten wat fouten tussen. Maar nu moet je juist vertrouwen houden, zeker aangezien wat erachter zit helemaal niks beter is.Veugel schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:25Mja de laatste bal tegen Ajax was knap gepakt, kreeg ook complimentje van Klaassen. Maar ja klopt wel iets te vaak houdbare balen die er door glippenDe Kletskop schreef: ↑di 03 dec 2024, 08:18Ich auch
Jij schat dus echt van Gassel hoger in op het moment?
Dat heb ik niet gezegd.
Jij reageerd op een stukje quote van een quote.
Ik zou het kunnen begrijpen indien Meijer eerdaags in zou grijpen als hij denkt dat dat beter is.
Ik zou er dus begrip voor kunnen opbrengen.
Als antwoord op jouw vraag:
Nee ik schat ze op dit moment gelijkwaardig in omdat ik Roefs geen dingen zie doen die Van Gassel slechter zou hebben gedaan.
Ook ik vind dat bij gelijkwaardigheid de jongste, talentvolste moet spelen, maar alleen als hij goed in zijn vel zit en met vertrouwen in de goal staat.
Ik betwijfel op dit moment wel of Roefs lekker in zijn vel zit maar dat kan Meijer beter beoordelen.
-
- Contacteer:
Keeper is bij uitstek een ervaringsvak. Jonge keepers zijn zelden of nooit foutloos. Roefs heeft aangetoond over exceptioneel potentieel te beschikken (voor een club als NEC) en zijn rust is voor mij tekenend voor het feit dat hij mentaal ook op orde is. Altijd laten staan.Gijscoman schreef: ↑di 03 dec 2024, 12:52Heeft dat laatste niet ook met onrealistische verwachtingen te maken? Jeugdspelers zullen nooit de stap naar het eerste zetten om daar dan direct stabiel mee te komen in de basis. Daarom worden ze vaak rustig aan gebracht. En zelfs als ze dan opeens volledig mee gaan draaien, gaat het vaak nog op en af (Pereira is daarvan misschien het meest recente voorbeeld). Keepers kan je echter niet met een paar invalbeurten brengen, dus je zal die fouten op de koop toe moeten nemen. Dat zag je ook bij die jongen van AZ, maar die wordt ook steeds beter en stabieler. En ondanks alles houdt Roefs nog altijd veel ballen tegen en is er weinig gescoord. En hij gaat alleen maar beter worden, want uiteindelijk zijn de fouten van nu een investering waaruit de topkeeper van morgen komt.zoete aardbei schreef: ↑di 03 dec 2024, 11:13Punt is dat als van Gassel zou komen hij met nul vertrouwen in die goal gaat staan.
- TheRealTricolores
- Contacteer:
Winterstop een keeper kopen die ergens bij een leuke club nu op de bank zit
donderdag 29 mei 2003
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zoals wie? En een keeper kopen is überhaupt waanzin.TheRealTricolores schreef: ↑di 03 dec 2024, 21:21Winterstop een keeper kopen die ergens bij een leuke club nu op de bank zit
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik ben zo gruwrlijk blij dat die paniekhoofden bij NEC het beleid niet voeren!
Allemachtig zeg, dan versleten we 5 keepers, 4 trainers, 2 AD’s en 3 TD’s per seizoen…
Allemachtig zeg, dan versleten we 5 keepers, 4 trainers, 2 AD’s en 3 TD’s per seizoen…
- Me..Goal
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑di 03 dec 2024, 23:05Ik ben zo gruwrlijk blij dat die paniekhoofden bij NEC het beleid niet voeren!
I love it when a plan comes together.
- De Kletskop
- Contacteer:
Bestuur oprotten!Bottendaal schreef: ↑di 03 dec 2024, 23:05Ik ben zo gruwrlijk blij dat die paniekhoofden bij NEC het beleid niet voeren!
Noppert! Een keeper die goed gaat liggen bij de achterban alhier.TheRealTricolores schreef: ↑di 03 dec 2024, 21:21Winterstop een keeper kopen die ergens bij een leuke club nu op de bank zit
Als je met Noppert aan komt zetten kun je sowieso beter Roefs op goal laten staan. Die maakt nog meer fouten. En dat als ervaren keeper.mschr schreef: ↑wo 04 dec 2024, 07:59Noppert! Een keeper die goed gaat liggen bij de achterban alhier.TheRealTricolores schreef: ↑di 03 dec 2024, 21:21Winterstop een keeper kopen die ergens bij een leuke club nu op de bank zit
Alsjeblieft niet Lurch zeg, doe ff normaal..E.B schreef: ↑wo 04 dec 2024, 09:40Als je met Noppert aan komt zetten kun je sowieso beter Roefs op goal laten staan. Die maakt nog meer fouten. En dat als ervaren keeper.mschr schreef: ↑wo 04 dec 2024, 07:59Noppert! Een keeper die goed gaat liggen bij de achterban alhier.TheRealTricolores schreef: ↑di 03 dec 2024, 21:21Winterstop een keeper kopen die ergens bij een leuke club nu op de bank zit
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Je moet helemaal geen nieuwe keeper halen. Als je Roefs nu al gaan passeren had je helemaal niet aan dit traject moeten beginnen. Dit jaar het volste vertrouwen in hem uitspreken.
-
- Contacteer:
nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Gewoon Roefs laten staan, vertrouwen geven en zal best nog een foutje maken, maar gaat goed komen.zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
- Bottendaal
- Contacteer:
Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Dat niet zo doortastend optreden na fouten van achtereenvolgens Proper, Pereira en Nuytinck? Die ‘fouten’?
-
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Dat niet zo doortastend optreden na fouten van achtereenvolgens Proper, Pereira en Nuytinck? Die ‘fouten’?
Roefs maakt foutjes, maar échte blunders zijn het niet.
-
- Contacteer:
Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Verder: zeker Robin laten staan!
- Bottendaal
- Contacteer:
2 in een half seizoen (z’n eerste) en dan roepen dat je hem niet zo lang kunt laten aanmodderen…WijchenNEC schreef: ↑wo 04 dec 2024, 20:25Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Aanmodderen, over een 21 jarige keeper met een van de beste stats van de ED.
-
- Contacteer:
Die tegen Utrecht vind ik optisch een grotere fout lijken dan dat het is. Wordt van dichtbij ingekopt, zit er goed bij maar krijgt net zijn hand er niet voldoende achter. Die bal tegen Feyenoord is ook geen makkelijke bal. Maar vooruit; dan zijn het fouten, maar geen blunders.WijchenNEC schreef: ↑wo 04 dec 2024, 20:25Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
-
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 21:002 in een half seizoen (z’n eerste) en dan roepen dat je hem niet zo lang kunt laten aanmodderen…WijchenNEC schreef: ↑wo 04 dec 2024, 20:25Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Ballen vangen die recht op hem afkomen tellen ook al reddingen in deze statistieken en laat hij daar nou net 5 van hebben gehad tegen Ajax.
Enige 5 echte schoten tegen laatste 2 wedstrijden zaten er 4 van in. Statistieken zeggen dus niks. Je ziet het verschil met een bejaarde Pasveer die wel zijn ploeg weet te helpen.
Echter als aanvallend gewoon beloond wordt dan vallen die blunders ook minder op natuurlijk.
Simpel gelul. Heeft ook veel met het op tijd kiezen van positie te maken. Ook dat is een kwaliteit. Uiteindelijk staan grotendeels dezelfde aanvallers tegenover Roefs als tegenover de andere keepers. En Roefs pakt er relatief gezien meer en heeft ook meer goals voorkomen volgens de statistieken. (Ik neem aan dat dat gebaseerd is op basis van Expected Goals en de daadwerkelijke goals. Daarin stond Roefs, geloof ik, derde van de competitie)NMGNALLWAYS schreef: ↑do 05 dec 2024, 14:48Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 21:002 in een half seizoen (z’n eerste) en dan roepen dat je hem niet zo lang kunt laten aanmodderen…WijchenNEC schreef: ↑wo 04 dec 2024, 20:25Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44Welke ‘beslissende’ fouten?zoete aardbei schreef: ↑wo 04 dec 2024, 14:36
nou gedeeltelijk eens.Ik ben dit jaar nog niet overtuigd van Roefs.Je kan hem niet heel lang zo laten aanmodderen.Die beslissende fouten moeten er echt wel uit,dat kan niet het hele seizoen doorgaan natuurlijk.
Ballen vangen die recht op hem afkomen tellen ook al reddingen in deze statistieken en laat hij daar nou net 5 van hebben gehad tegen Ajax.
Enige 5 echte schoten tegen laatste 2 wedstrijden zaten er 4 van in. Statistieken zeggen dus niks. Je ziet het verschil met een bejaarde Pasveer die wel zijn ploeg weet te helpen.
Echter als aanvallend gewoon beloond wordt dan vallen die blunders ook minder op natuurlijk.
Roefs heeft wat fouten gemaakt, maar behoort nog altijd tot de betere keepers van de Eredivisie.
Je bent aan het overdrijven , hij heeft de potentie om een van de betere keepers te worden maar dat is hij nog bij lange na niet .Gijscoman schreef: ↑do 05 dec 2024, 15:18Simpel gelul. Heeft ook veel met het op tijd kiezen van positie te maken. Ook dat is een kwaliteit. Uiteindelijk staan grotendeels dezelfde aanvallers tegenover Roefs als tegenover de andere keepers. En Roefs pakt er relatief gezien meer en heeft ook meer goals voorkomen volgens de statistieken. (Ik neem aan dat dat gebaseerd is op basis van Expected Goals en de daadwerkelijke goals. Daarin stond Roefs, geloof ik, derde van de competitie)NMGNALLWAYS schreef: ↑do 05 dec 2024, 14:48Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 21:002 in een half seizoen (z’n eerste) en dan roepen dat je hem niet zo lang kunt laten aanmodderen…WijchenNEC schreef: ↑wo 04 dec 2024, 20:25Die tegen utrecht en feyenoord waren wel echt flinke fouten toch?Nijmegen0413 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:55Bottendaal schreef: ↑wo 04 dec 2024, 19:44
Welke ‘beslissende’ fouten?
Roefs heeft wat fouten gemaakt, maar behoort nog altijd tot de betere keepers van de Eredivisie.