Als iemand met een rechterbeen hem vanaf die positie over de muur erin schiet kun je alleen maar klappen omdat het bijna onmogelijk isBottendaal schreef: ↑zo 06 okt 2024, 01:11Want er is nog nooit iemand geweest die ‘m over de muur krult? Die hoek negeren is ook niet verstandig toch?!Meentje schreef: ↑zo 06 okt 2024, 00:05Ik vind dat roefs wel veel meer had kunnen doen.
Als je een muur links neerzet hoef je zelf niet zo ver naar links te gaan staan, hij staat zowat achter de muur.
Als de muur de linker hoek afdekt dan zet je zelf 1 of 2 stappen naar de verre hoek.
Kortom hij stond verkeerd, vind ik wel een fout
Robin Roefs
Re: Robin Roefs
Opvallend zijn traagheid bij de spelhervatting. Sluit 'naadloos' aan bij het tempo van het vierkant voor zijn neus. Hij moet eens wat vaker naar de PL-keepers kijken dat je met een snellere spelhervatting ook voor gevaar kunt zoeken. Niet wachten tot een ieder gedekt is en Koki met 2 man in zijn nek staat.
Zie liverpool, die ontzettend vaak doelpunten maken vanuit snelle spelerhervatting van alissonMore schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:06Opvallend zijn traagheid bij de spelhervatting. Sluit 'naadloos' aan bij het tempo van het vierkant voor zijn neus. Hij moet eens wat vaker naar de PL-keepers kijken dat je met een snellere spelhervatting ook voor gevaar kunt zoeken. Niet wachten tot een ieder gedekt is en Koki met 2 man in zijn nek staat.
Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
Verbruggen is buitencategorie, maar ik ben benieuwd wie tweede keeper wordt bij Oranje: Roefs of Owusu-Oduro? Na de periode Cillessen, heb je gewoon drie wereldtopper keepers straks. We zouden weleens de komende 10 jaar een hele fijne generatie kunnen hebben met (eindelijk weer) wereldtoppers in iedere linea, en niet alleen in de aanval zoals het tijdperk Sneijer, Van Persie en Robben.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Roefs, maar overtuigend is het allerminst tot nu toe , zo zie je maar dat een paar bekerpotjes keepen zonder druk totale andere koek is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
Verbruggen is buitencategorie, maar ik ben benieuwd wie tweede keeper wordt bij Oranje: Roefs of Owusu-Oduro? Na de periode Cillessen, heb je gewoon drie wereldtopper keepers straks. We zouden weleens de komende 10 jaar een hele fijne generatie kunnen hebben met (eindelijk weer) wereldtoppers in iedere linea, en niet alleen in de aanval zoals het tijdperk Sneijer, Van Persie en Robben.
Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.eniesee12 schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:12Ik heb nog steeds vertrouwen in Roefs, maar overtuigend is het allerminst tot nu toe , zo zie je maar dat een paar bekerpotjes keepen zonder druk totale andere koek is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
Heeft niets met elkaar te maken. Niemand zegt dat hij vervangen moet worden als je denkt dat het een fout is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.eniesee12 schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:12Ik heb nog steeds vertrouwen in Roefs, maar overtuigend is het allerminst tot nu toe , zo zie je maar dat een paar bekerpotjes keepen zonder druk totale andere koek is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
-
- Contacteer:
Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.eniesee12 schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:12Ik heb nog steeds vertrouwen in Roefs, maar overtuigend is het allerminst tot nu toe , zo zie je maar dat een paar bekerpotjes keepen zonder druk totale andere koek is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.illestyl schreef: ↑zo 29 sep 2024, 10:49
Vertrouwen in Roefs? Ik proef enige twijfel.
Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.eniesee12 schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:12Ik heb nog steeds vertrouwen in Roefs, maar overtuigend is het allerminst tot nu toe , zo zie je maar dat een paar bekerpotjes keepen zonder druk totale andere koek is.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:09Even tussen de non discussie door, want alleen nitwits beweren dat het een fout van Roefs is, Michael Reiziger zegt zojuist bij Goedemorgen Eredivisie ook dat hij verwacht dat Roefs en Owuso-Oduro op termijn aanspraak maken op een plek in Oranje.Bottendaal schreef: ↑zo 29 sep 2024, 12:09
Vertrouwen in Roefs dat hij een betrouwbare meerwaarde voor NEC kan worden en kan doorgroeien naar een mooie transfer. Maar laten we het aub niet over oranje hebben zeg.
Het is zijn hoek.Bottendaal schreef: ↑za 05 okt 2024, 22:17Binnenkant paal en hard, had hij ‘m gehad dan had iedereen het een bijzonder goede redding gevonden, pakt hij ‘m niet, dan is het toch geen fout (of Roefsje)?
Hij zet de muur neer en gaat en staat zelf teveel achter de muur.
Zoals ik al zei misschien geen echte fout, maar ook niet best.
Hou nou eens even op zeg. Jasper is een 65 voudig international met 350 wedstrijden in de benen. Roefs start aan het eerste echte seizoen uit zijn leven. Heeft er minder dan 10 gekeept. Als je een 21 jarige tot eerste keepie maakt, een maatregel waar we het allemaal mee eens waren (sommige wilde Jasper vorig jaar al uit de goal hebben), dan weet je dat hij foutjes gaat maken. Zeker keeper zijn is een ervaringsvak.DJTEEF! schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:43Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.
Roefs heeft geen punten voor ons verloren, het team als geheel wel.
Het is niet echt een blunder natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat dit hem weer niet lekker zit. Nu heb ik niet het idee dat je Roefs snel van z'n stuk brengt, maar dit moet niet aan hem gaan knagen. Gewoon achter die jongen blijven staan, dit is een periode waar hij even doorheen moet komen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Nee,Roefs is wel echt een ijskonijn,die gaat wel door.Maar de fouten die hij maakt,zo ken ik hem niet.Die bal tegen Feyenoord,dat was OOK een technische blunder.Wat wilde hij daar?bertje schreef: ↑ma 07 okt 2024, 10:04Het is niet echt een blunder natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat dit hem weer niet lekker zit. Nu heb ik niet het idee dat je Roefs snel van z'n stuk brengt, maar dit moet niet aan hem gaan knagen. Gewoon achter die jongen blijven staan, dit is een periode waar hij even doorheen moet komen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Hij heeft het talent om beter te worden, dat geloof ik ook, maar zoals vorig jaar al gezegd: hij moet het eerst nog maar laten zien. Dat vind ik tot op heden nog niet bijzonder overtuigend. Heeft toch elke wedstrijd wel 1-3 aardige foutjes. Waar dat aan ligt: geen idee, of dat eruit gaat: geen idee.
Het zal wel goed komen, je ziet bij zn concurrent in jong oranje op het moment ook dergelijke foutjes. Die is ook minder zeker dan begin van het seizoen.
Met terugwerkende kracht toch blij dat Cillessen er vorig jaar was en dat Meijer hem verkoos boven Robin.
Hij heeft het talent om beter te worden, dat geloof ik ook, maar zoals vorig jaar al gezegd: hij moet het eerst nog maar laten zien. Dat vind ik tot op heden nog niet bijzonder overtuigend. Heeft toch elke wedstrijd wel 1-3 aardige foutjes. Waar dat aan ligt: geen idee, of dat eruit gaat: geen idee.
Het zal wel goed komen, je ziet bij zn concurrent in jong oranje op het moment ook dergelijke foutjes. Die is ook minder zeker dan begin van het seizoen.
Met terugwerkende kracht toch blij dat Cillessen er vorig jaar was en dat Meijer hem verkoos boven Robin.
Tegen Feyenoord kan je zeker spreken van puntverlies door Roefs. Ik heb ook nog geen wedstrijd gezien dat hij punten pakte. Hij heeft een natuurlijke rust en voetballend is hij zeer goed, maar voor een keeper is het belangrijkste ballen tegenhouden, hij heeft misschien alleen een iets te rustige en nonchalante houding. Ik weet niet of je je Cillessen zijn eerste wedstrijden van zijn debuutseizoen nog weet, maar daarin maakte hij niet zulke fouten. Ik moet echt zien of Roefs meer talent heeft zoals hier al geroepen wordt. Maar aanleg om een goede keeper te worden heeft hij zeker.Polleke schreef: ↑zo 06 okt 2024, 15:38Hou nou eens even op zeg. Jasper is een 65 voudig international met 350 wedstrijden in de benen. Roefs start aan het eerste echte seizoen uit zijn leven. Heeft er minder dan 10 gekeept. Als je een 21 jarige tot eerste keepie maakt, een maatregel waar we het allemaal mee eens waren (sommige wilde Jasper vorig jaar al uit de goal hebben), dan weet je dat hij foutjes gaat maken. Zeker keeper zijn is een ervaringsvak.DJTEEF! schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:43Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.
いつでも戦える
- Bottendaal
- Contacteer:
Hij is vooralsnog te wisselvallig. Maar talent heeft hij zeker.Nummer 9 schreef: ↑di 08 okt 2024, 07:58Tegen Feyenoord kan je zeker spreken van puntverlies door Roefs. Ik heb ook nog geen wedstrijd gezien dat hij punten pakte. Hij heeft een natuurlijke rust en voetballend is hij zeer goed, maar voor een keeper is het belangrijkste ballen tegenhouden, hij heeft misschien alleen een iets te rustige en nonchalante houding. Ik weet niet of je je Cillessen zijn eerste wedstrijden van zijn debuutseizoen nog weet, maar daarin maakte hij niet zulke fouten. Ik moet echt zien of Roefs meer talent heeft zoals hier al geroepen wordt. Maar aanleg om een goede keeper te worden heeft hij zeker.Polleke schreef: ↑zo 06 okt 2024, 15:38Hou nou eens even op zeg. Jasper is een 65 voudig international met 350 wedstrijden in de benen. Roefs start aan het eerste echte seizoen uit zijn leven. Heeft er minder dan 10 gekeept. Als je een 21 jarige tot eerste keepie maakt, een maatregel waar we het allemaal mee eens waren (sommige wilde Jasper vorig jaar al uit de goal hebben), dan weet je dat hij foutjes gaat maken. Zeker keeper zijn is een ervaringsvak.DJTEEF! schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:43Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22
Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.
En belangrijke reddingen heeft hij ook zeker gehad!
Je bevestigt precies wat ik zeg.Polleke schreef: ↑zo 06 okt 2024, 15:38Hou nou eens even op zeg. Jasper is een 65 voudig international met 350 wedstrijden in de benen. Roefs start aan het eerste echte seizoen uit zijn leven. Heeft er minder dan 10 gekeept. Als je een 21 jarige tot eerste keepie maakt, een maatregel waar we het allemaal mee eens waren (sommige wilde Jasper vorig jaar al uit de goal hebben), dan weet je dat hij foutjes gaat maken. Zeker keeper zijn is een ervaringsvak.DJTEEF! schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:43Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.
Roefs is vooralsnog geen Cillessen.
Hij is talentvol en kan ver komen, maar volgens sommigen was hij Cillessen al voorbij. Dat vond ik een beetje overdreven en een beetje respectloos naar Cillessen.
Neemt niet weg dat ik nog steeds blij ben met Roefs.
- Bottendaal
- Contacteer:
DJTEEF! schreef: ↑di 08 okt 2024, 08:28Je bevestigt precies wat ik zeg.Polleke schreef: ↑zo 06 okt 2024, 15:38Hou nou eens even op zeg. Jasper is een 65 voudig international met 350 wedstrijden in de benen. Roefs start aan het eerste echte seizoen uit zijn leven. Heeft er minder dan 10 gekeept. Als je een 21 jarige tot eerste keepie maakt, een maatregel waar we het allemaal mee eens waren (sommige wilde Jasper vorig jaar al uit de goal hebben), dan weet je dat hij foutjes gaat maken. Zeker keeper zijn is een ervaringsvak.DJTEEF! schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:43Roefs is vooralsnog geen Cillessen. Al 2 a 3 keer puntverlies door inadequaat optreden.zoete aardbei schreef: ↑zo 06 okt 2024, 14:14Roefs en Aalbers,kom daar alsjeblieft niet aan bij hem.Ik ben ook een fan van Roefs maar iedere wedstrijd nu een domme fout,dat moet er heel snel uit.Aan de andere kant, wie zet de druk er bij Roefs op?Van Gassel niet in ieder geval.Mcel schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:52In andere discussies valt het me niet bij je op, maar bij de keepers is er geen nuance te vinden bij je. Cillessen was kut en Roefs kan niks fout doen.illestyl schreef: ↑zo 06 okt 2024, 11:22
Gewoon wat pech, shit happends. Overigens wel tekenend voor zijn persoonlijkheid dat hij er niet voor wegloopt dat het zijn hoek is. Ondanks dat het gewoon een fantastische vrije trap is die misschien alleen het kaliber Allison, Ter Stegen en Ederson hadden gepakt.
Roefs is vooralsnog geen Cillessen.
Hij is talentvol en kan ver komen, maar volgens sommigen was hij Cillessen al voorbij. Dat vond ik een beetje overdreven en een beetje respectloos naar Cillessen.
Neemt niet weg dat ik nog steeds blij ben met Roefs.
Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
de as Roefs,Sandler,Proper is iets anders dan wat er nu staat.En zolang Meijer Bram niet laat banken ten faveure van Verdonk blijft het zo.Niemand kan opbouwen nu.bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 10:54Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
- Bottendaal
- Contacteer:
Maar met het middenveld tot nog toe (en dan bedoel ik incl. Proper), kan hij toch ook een uitzakkende middenvelder inspelen en van daaruit de opbouw starten? Of met een Verdonk die opbouwend wat inschuift en knijpt (en dus ongeveer op dezelfde positie uitkomt?bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 10:54Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Dan heb je Sano, Proper, Verdonk om mee op te bouwen, gebruik je centrale daarbij in de kaats, en er moet toch wat mogelijk zijn. Dan komt Roefs toch ook van pas?
Ik snap niet waarom er zonder Sanlder niks meer mogelijk is. Als de op te stellen keeper al afhangt van Sandler…
Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 15:57Maar met het middenveld tot nog toe (en dan bedoel ik incl. Proper), kan hij toch ook een uitzakkende middenvelder inspelen en van daaruit de opbouw starten? Of met een Verdonk die opbouwend wat inschuift en knijpt (en dus ongeveer op dezelfde positie uitkomt?bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 10:54Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Dan heb je Sano, Proper, Verdonk om mee op te bouwen, gebruik je centrale daarbij in de kaats, en er moet toch wat mogelijk zijn. Dan komt Roefs toch ook van pas?
Ik snap niet waarom er zonder Sanlder niks meer mogelijk is. Als de op te stellen keeper al afhangt van Sandler…
Tuurlijk word Sandler gemist maar alles word nu daaraan opgehangen en dat is belachelijk!
Dan kom je Proper dus wel weer tekort op je middenveld als opbouwer (die ook nog eens hopeloos uit vorm was, maar dat terzijde), plus je hebt nogal het probleem dat Rober momenteel meer als schaduwspits speelt en zich nauwelijks met het spel bemoeit wat Chery en Mattsson veel meer deden. En als je Verdonk laat knijpen gaan hij en Nuytinck elkaar vreselijk voor de voeten lopen, dan moet je Nuytinck gewoon slachtofferen (mijn voorkeur, maar die discussie heb ik al meerdere keren gevoerd). Daarnaast zijn Pereira en Marquez natuurlijk spelers met een topinstelling en fysiek sterk, maar aan de bal is dat wel even heel anders dan van Rooij en Sandler. Kortom je komt veel meer voetballers dan alleen Sandler tekort die normaal gesproken je opbouw verzorgen.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 15:57Maar met het middenveld tot nog toe (en dan bedoel ik incl. Proper), kan hij toch ook een uitzakkende middenvelder inspelen en van daaruit de opbouw starten? Of met een Verdonk die opbouwend wat inschuift en knijpt (en dus ongeveer op dezelfde positie uitkomt?bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 10:54Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Eigenlijk is er qua spelers niet eens zoveel veranderd, daardoor heb ik er ook nog wel alle vertrouwen in. Alleen vallen alle patronen en vrijwel al je spelers waar het voetbal bij begint wel (tijdelijk) weg en bij die enkelen die er wel nog zijn is het qua vorm matig. Misschien moet je er dan tijdelijk voor kiezen om meer de lange bal te hanteren, mouwen opstropen en voor die 2e ballen gaan. Duidelijk is dat wat men nu probeert in ieder geval niet werkt. Die lange bal kan Roefs namelijk wel geven, die legt ze vrij eenvoudig op de stropdas. Wat ik daarmee trouwens wilde aangeven is dat ik Roefs beter vind passen in een team dat het van voetbal moet hebben, omdat zijn kwaliteiten dan meer aan bod komen. Bij Cillessen meer bij een team waar hij veilig op zijn lijn kan blijven en ballen eruit kan rossen, dat is namelijk vooral zijn kwaliteit.
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat laatste zie ik ook wel inderdaad.bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 16:57Dan kom je Proper dus wel weer tekort op je middenveld als opbouwer (die ook nog eens hopeloos uit vorm was, maar dat terzijde), plus je hebt nogal het probleem dat Rober momenteel meer als schaduwspits speelt en zich nauwelijks met het spel bemoeit wat Chery en Mattsson veel meer deden. En als je Verdonk laat knijpen gaan hij en Nuytinck elkaar vreselijk voor de voeten lopen, dan moet je Nuytinck gewoon slachtofferen (mijn voorkeur, maar die discussie heb ik al meerdere keren gevoerd). Daarnaast zijn Pereira en Marquez natuurlijk spelers met een topinstelling en fysiek sterk, maar aan de bal is dat wel even heel anders dan van Rooij en Sandler. Kortom je komt veel meer voetballers dan alleen Sandler tekort die normaal gesproken je opbouw verzorgen.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 15:57Maar met het middenveld tot nog toe (en dan bedoel ik incl. Proper), kan hij toch ook een uitzakkende middenvelder inspelen en van daaruit de opbouw starten? Of met een Verdonk die opbouwend wat inschuift en knijpt (en dus ongeveer op dezelfde positie uitkomt?bertje schreef: ↑di 08 okt 2024, 10:54Ik denk ook nog steeds dat hij vorig seizoen beter had gepast dan Cillessen. Puur omdat er toen veel meer voetbal was oa met Sandler en Roefs voetballend (veel) beter is dan Cillessen. Nu met Marquez en Nuytinck voor zich en een middenveld dat niet in vorm of geblesseerd is had je beter Cillessen kunnen hebben, want je hebt dan gewoon niet zo heel veel aan zijn voetballende vermogen. Op de lijn is Cillessen natuurlijk wel aantoonbaar beter.Bottendaal schreef: ↑di 08 okt 2024, 06:38Volgens sommigen had hij vorig jaar Cillessen al moeten vervangen, want hij zou al beter zijn.
Eigenlijk is er qua spelers niet eens zoveel veranderd, daardoor heb ik er ook nog wel alle vertrouwen in. Alleen vallen alle patronen en vrijwel al je spelers waar het voetbal bij begint wel (tijdelijk) weg en bij die enkelen die er wel nog zijn is het qua vorm matig. Misschien moet je er dan tijdelijk voor kiezen om meer de lange bal te hanteren, mouwen opstropen en voor die 2e ballen gaan. Duidelijk is dat wat men nu probeert in ieder geval niet werkt. Die lange bal kan Roefs namelijk wel geven, die legt ze vrij eenvoudig op de stropdas. Wat ik daarmee trouwens wilde aangeven is dat ik Roefs beter vind passen in een team dat het van voetbal moet hebben, omdat zijn kwaliteiten dan meer aan bod komen. Bij Cillessen meer bij een team waar hij veilig op zijn lijn kan blijven en ballen eruit kan rossen, dat is namelijk vooral zijn kwaliteit.
Ik had het eigenlijk over de situatie incl. Proper. Waarom werkte het knijpen (en inschuiven) van Verdonk wel tegen Fortuna? Met hetzelfde, lompe centrum.