Hoeft niks te zeggen, het is dinsdag
Robin Roefs
Re: Robin Roefs
-
- Contacteer:
Ik zou met dit schijtweer ook afwezig zijn!
Het is ook buitengewoon kutweer.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Samen met zijn oud ploeggenoten Baas en Cissokho opgeroepen voor Jong Oranje.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Dit was toch geen fout van Roefs?
Tsja fout, best was het ook niet.
In ieder geval wel weer een Roefsje.
- Bottendaal
- Contacteer:
Gelul, via binnenkant paal erin, vrijwel onhoudbaar doordat de bal wegdraait van de keeper.
Grote fout begint bij dom balverlies op middenveld in overtal situatie...
Zo dom gevoetbald daar
Grote fout begint bij dom balverlies op middenveld in overtal situatie...
Zo dom gevoetbald daar
- Bottendaal
- Contacteer:
Tegen 10 kun je toch nooit zo’n vrije trap tegen krijgen, als je het een beetje slim speelt!? Maarja…
Het leek alsof zijn met een paar man meer speelden. Daar kwam de vrije trap ook uit voort. Slecht dekken, keer op keer.Bottendaal schreef: ↑za 05 okt 2024, 22:21Tegen 10 kun je toch nooit zo’n vrije trap tegen krijgen, als je het een beetje slim speelt!? Maarja…
precies, dat mag never nooit gebeuren. Gewoon op je poten blijven staan, je weet dat ze gaan liggen en dat de scheids erin mee kan gaan.. daarbij was het volgens mij 4 tegen 2Bottendaal schreef: ↑za 05 okt 2024, 22:21Tegen 10 kun je toch nooit zo’n vrije trap tegen krijgen, als je het een beetje slim speelt!? Maarja…
Ik vind dat roefs wel veel meer had kunnen doen.
Als je een muur links neerzet hoef je zelf niet zo ver naar links te gaan staan, hij staat zowat achter de muur.
Als de muur de linker hoek afdekt dan zet je zelf 1 of 2 stappen naar de verre hoek.
Kortom hij stond verkeerd, vind ik wel een fout
Als je een muur links neerzet hoef je zelf niet zo ver naar links te gaan staan, hij staat zowat achter de muur.
Als de muur de linker hoek afdekt dan zet je zelf 1 of 2 stappen naar de verre hoek.
- Bottendaal
- Contacteer:
Want er is nog nooit iemand geweest die ‘m over de muur krult? Die hoek negeren is ook niet verstandig toch?!Meentje schreef: ↑zo 06 okt 2024, 00:05Ik vind dat roefs wel veel meer had kunnen doen.
Zeker wel een fout van de keeper, dit is zijn hoek. Anders kan je beter geen muur neer zetten als je er zelf achter gaat staan.
Gelul, bal draait maximaal weg van Roefs en is werkelijk perfect geschoten.
En waarom mocht Nuytinck blijven staan ipv Marquez, Meijer miste "grinta" in het elftal de enige die dat heeft haalt ie eruit
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Het gaat al veel eerder mis doordat NAC, voor de 3e of 4e keer in de 5 minuten dat ze toen met een man minder stonden, de vrije man kon vinden en richting onze goal kon. Vlak daarvoor al een dikke kans uit een vrije trap maar dat was kennelijk nog niet voldoende voor de heertjes om te beseffen dat dit zo niet kan. Uilskuikens.
'Justice knows every mans number'
Dat zeg ik niet, maar je muur dekt die hoek toch af, dan ga je zelf toch niet zo ver naar de hoek staan waar je muur al staat ?Bottendaal schreef: ↑zo 06 okt 2024, 01:11Want er is nog nooit iemand geweest die ‘m over de muur krult? Die hoek negeren is ook niet verstandig toch?!Meentje schreef: ↑zo 06 okt 2024, 00:05Ik vind dat roefs wel veel meer had kunnen doen.
Een fout is ook een groot woord misschien, maar verkeerd positioneren is het absoluut.
Geef overigens niet de schuld van het verlies aan de keeper hoor, want er was werkelijk niemand met een voldoende