Zijn je tranen droog inmiddels?Balkenshirt schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:11Jammer dat er geen enkele moderator ingrijpt, als Hilversum weer eens aan de coke zit. En in een discussie over Roefs, Nijmegen belachelijk loopt te maken terwijl hij hier blijkbaar al 20 jaar niet meer woont. Maar wel weet wat er allemaal in Nijmegen te doen is en wie er over straat loopt elke avond.
Robin Roefs
-
- Contacteer:
Re: Robin Roefs
-
- Contacteer:
Van mij hoeft er geen mod in te grijpen maar hij heeft wel een punt vind ikFC Hilversum schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:38Zijn je tranen droog inmiddels?Balkenshirt schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:11Jammer dat er geen enkele moderator ingrijpt, als Hilversum weer eens aan de coke zit. En in een discussie over Roefs, Nijmegen belachelijk loopt te maken terwijl hij hier blijkbaar al 20 jaar niet meer woont. Maar wel weet wat er allemaal in Nijmegen te doen is en wie er over straat loopt elke avond.
Waarom niet gewoon wél ingrijpen.. NEC is duidelijk zijn club niet en Nijmegen duidelijk zijn stad niet.. daarbij is het zelf gewoon een jankerd!Cupfighter schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:57Van mij hoeft er geen mod in te grijpen maar hij heeft wel een punt vind ikFC Hilversum schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:38Zijn je tranen droog inmiddels?Balkenshirt schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:11Jammer dat er geen enkele moderator ingrijpt, als Hilversum weer eens aan de coke zit. En in een discussie over Roefs, Nijmegen belachelijk loopt te maken terwijl hij hier blijkbaar al 20 jaar niet meer woont. Maar wel weet wat er allemaal in Nijmegen te doen is en wie er over straat loopt elke avond.
-
- Contacteer:
Nog eentje met een zakdoek stumpertjejallah schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:03Waarom niet gewoon wél ingrijpen.. NEC is duidelijk zijn club niet en Nijmegen duidelijk zijn stad niet.. daarbij is het zelf gewoon een jankerd!Cupfighter schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:57Van mij hoeft er geen mod in te grijpen maar hij heeft wel een punt vind ikFC Hilversum schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:38Zijn je tranen droog inmiddels?Balkenshirt schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:11Jammer dat er geen enkele moderator ingrijpt, als Hilversum weer eens aan de coke zit. En in een discussie over Roefs, Nijmegen belachelijk loopt te maken terwijl hij hier blijkbaar al 20 jaar niet meer woont. Maar wel weet wat er allemaal in Nijmegen te doen is en wie er over straat loopt elke avond.
Vooral geluk dat Jeroen Zoet geblesseerd is geraakt en hij bij een grotere club speelt. Hij is wat explosiever en atletischer dan Roefs. Roefs is beter in de lucht. Beiden hele grote talenten.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:14Lullig voor Robin, maar er is er een die het nog beter doet. (En op nog net iets jongere leeftijd…)Nijmegen0413 schreef: ↑za 07 sep 2024, 16:39Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 13:59Als ik mij niet vergis staat nu gewoon de 1e kiep van AZ op goal, die in de ED nog niet heeft hoeven vissen… snap die afweging wel.Voorwaarts schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:22Dat Roefs wordt gepasseerd bij jong oranje is vreemd voor ons.
De staf, de grote clubs zitten en komen i.h.a. uit het westen. Logisch dat ze zo’n jongen van az langer op volgen.
Hetzelfde geldt dat ook voor ons. WHO the fuck is die jong az keeper? (weet zijn naam niet eens)
Roefs blijft zijn minuten maken bij nec en dan kan men er niet meer omheen. De eerste partijen van Roefs tegen Twente en Az waren ook niet zijn sterkste (al was hij ook niet slecht)
Die keeper van Az keepte in die wedstrijd wel iets beter, maar had natuurlijk een beter ingespeeld team waarin hij keepte en de aanval van nec was nog niet echt op sterkte.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
'Justice knows every mans number'
- Bottendaal
- Contacteer:
Yep, grotere club, en als enige van alle ED keepers alleen maar clean sheets. Dat spreekt nu even in zn voordeel.illestyl schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:12Vooral geluk dat Jeroen Zoet geblesseerd is geraakt en hij bij een grotere club speelt. Hij is wat explosiever en atletischer dan Roefs. Roefs is beter in de lucht. Beiden hele grote talenten.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:14Lullig voor Robin, maar er is er een die het nog beter doet. (En op nog net iets jongere leeftijd…)Nijmegen0413 schreef: ↑za 07 sep 2024, 16:39Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 13:59Als ik mij niet vergis staat nu gewoon de 1e kiep van AZ op goal, die in de ED nog niet heeft hoeven vissen… snap die afweging wel.Voorwaarts schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:22Dat Roefs wordt gepasseerd bij jong oranje is vreemd voor ons.
De staf, de grote clubs zitten en komen i.h.a. uit het westen. Logisch dat ze zo’n jongen van az langer op volgen.
Hetzelfde geldt dat ook voor ons. WHO the fuck is die jong az keeper? (weet zijn naam niet eens)
Roefs blijft zijn minuten maken bij nec en dan kan men er niet meer omheen. De eerste partijen van Roefs tegen Twente en Az waren ook niet zijn sterkste (al was hij ook niet slecht)
Die keeper van Az keepte in die wedstrijd wel iets beter, maar had natuurlijk een beter ingespeeld team waarin hij keepte en de aanval van nec was nog niet echt op sterkte.
- Bottendaal
- Contacteer:
Compleet mee eens.Keizerstad1994 schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:20Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Reiziger had dat uitgelegd, 3 keepers, owusu nr1 en de andere 2 om en om in deze 2 wedstrijden op de tribune, hij benadrukte volgens mij zelfs nog dat hij Raatsie, vooral om dat hij tot nu toe 1e keeper was, dit gunde. Imo staat Roefs inmiddels dan ook hoger in de rangorde, omdat de laatste wedstrijd het belangrijkst is en tegen de beste tegenstander.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:22Compleet mee eens.Keizerstad1994 schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:20Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
-
- Contacteer:
ik meen ergens gelezen te hebben van de week dat het juist tussen roefs en oduro ging maar het meevoetballende de doorslag zou geven.Dirk Eijlander schreef: ↑za 07 sep 2024, 20:10Reiziger had dat uitgelegd, 3 keepers, owusu nr1 en de andere 2 om en om in deze 2 wedstrijden op de tribune, hij benadrukte volgens mij zelfs nog dat hij Raatsie, vooral om dat hij tot nu toe 1e keeper was, dit gunde. Imo staat Roefs inmiddels dan ook hoger in de rangorde, omdat de laatste wedstrijd het belangrijkst is en tegen de beste tegenstander.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:22Compleet mee eens.Keizerstad1994 schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:20Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
Zoet werd gehaald als tweede keeper achter Owusu-Oduro.illestyl schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:12Vooral geluk dat Jeroen Zoet geblesseerd is geraakt en hij bij een grotere club speelt. Hij is wat explosiever en atletischer dan Roefs. Roefs is beter in de lucht. Beiden hele grote talenten.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 17:14Lullig voor Robin, maar er is er een die het nog beter doet. (En op nog net iets jongere leeftijd…)Nijmegen0413 schreef: ↑za 07 sep 2024, 16:39Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 13:59Als ik mij niet vergis staat nu gewoon de 1e kiep van AZ op goal, die in de ED nog niet heeft hoeven vissen… snap die afweging wel.Voorwaarts schreef: ↑za 07 sep 2024, 12:22Dat Roefs wordt gepasseerd bij jong oranje is vreemd voor ons.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
En blijkbaar heeft Oduru die strijd gewonnen. Dat Raatsie vervolgens ook een wedstrijd op de bank mag zitten vind ik niet vreemd. Die heeft tot nu toe alles in de kwalificatie gekeept en dat zover ik weet naar behoren gedaan. Dan vind ik het uit menselijk oogpunt vrij lomp om hem te bedanken voor zijn diensten en twee wedstrijden op de tribune te zetten.lentselucht schreef: ↑za 07 sep 2024, 21:25ik meen ergens gelezen te hebben van de week dat het juist tussen roefs en oduro ging maar het meevoetballende de doorslag zou geven.Dirk Eijlander schreef: ↑za 07 sep 2024, 20:10Reiziger had dat uitgelegd, 3 keepers, owusu nr1 en de andere 2 om en om in deze 2 wedstrijden op de tribune, hij benadrukte volgens mij zelfs nog dat hij Raatsie, vooral om dat hij tot nu toe 1e keeper was, dit gunde. Imo staat Roefs inmiddels dan ook hoger in de rangorde, omdat de laatste wedstrijd het belangrijkst is en tegen de beste tegenstander.Bottendaal schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:22Compleet mee eens.Keizerstad1994 schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:20Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
Heeft Jong Oranje geblesseerd verlaten: https://www.onsoranje.nl/node/81602
Nou zijn we weer mooi mee.
Eerst lekker gemotiveerd op de tribune en vervolgens een blessure.
Eerst lekker gemotiveerd op de tribune en vervolgens een blessure.
K*t! Hopelijk niet ernstig..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Neeeee...geen van Gassel
-
- Contacteer:
Godver de godver…
Kut dit.. hopelijk valt het mee
-
- Contacteer:
Hopen dat het meevalt.Strooper schreef: ↑zo 08 sep 2024, 19:48Heeft Jong Oranje geblesseerd verlaten: https://www.onsoranje.nl/node/81602
Even iets anders. Is Roefs een tijd geleden niet ook al eens geblesseerd geweest?
-
- Contacteer:
Wat een onzin. Het geen niet om het niveau waar je op acteert maar om de kwaliteit die je brengt. Jij suggereert een voorkeursbehandeling. Terwijl Roefs nog nooit meer dan 4 prof wedstrijden achter elkaar heeft gekeept.Keizerstad1994 schreef: ↑za 07 sep 2024, 18:20Dat Roefs reserve is achter Owusu-Oduro is nog tot daar aan toe en valt te verdedigen. Dat Roefs afgelopen wedstrijd op de tribune moest zitten ten faveure van Calvin Raatsie is natuurlijk wel een beetje belachelijk. Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat Reiziger en Raatsie elkaar kennen vanuit het Amsterdamse want een KKD-keeper die nog nooit Eredivisie heeft gespeeld de voorkeur geven boven iemand die dat wel doet kan eigenlijk helemaal niet.
Volgens mij rugklachten waardoor ze twijfelde om hem vorig jaar 2de doelman te maken achter Jasper.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 08 sep 2024, 21:45Hopen dat het meevalt.Strooper schreef: ↑zo 08 sep 2024, 19:48Heeft Jong Oranje geblesseerd verlaten: https://www.onsoranje.nl/node/81602
Even iets anders. Is Roefs een tijd geleden niet ook al eens geblesseerd geweest?
Benieuwd wat van Gassel gaat laten zien tegen Psv. Ideale wedstrijd voor hem zonder druk.
Paar balletjes stoppen en er een paar uit het netje halen. Kan het bijna niet slecht doen in zo'n potje.
Paar balletjes stoppen en er een paar uit het netje halen. Kan het bijna niet slecht doen in zo'n potje.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Welk RTL Boulevard gerucht is dit nu weer, bron?ARoelofs schreef: ↑zo 08 sep 2024, 21:57Volgens mij rugklachten waardoor ze twijfelde om hem vorig jaar 2de doelman te maken achter Jasper.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 08 sep 2024, 21:45Hopen dat het meevalt.Strooper schreef: ↑zo 08 sep 2024, 19:48Heeft Jong Oranje geblesseerd verlaten: https://www.onsoranje.nl/node/81602
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Volgens mij iets dat algemeen bekend was hoor, had die jongen zelf ergens in een interview verteld geloof ik..Johnny schreef: ↑ma 09 sep 2024, 04:16Welk RTL Boulevard gerucht is dit nu weer, bron?ARoelofs schreef: ↑zo 08 sep 2024, 21:57Volgens mij rugklachten waardoor ze twijfelde om hem vorig jaar 2de doelman te maken achter Jasper.Nijmegen0413 schreef: ↑zo 08 sep 2024, 21:45Hopen dat het meevalt.Strooper schreef: ↑zo 08 sep 2024, 19:48Heeft Jong Oranje geblesseerd verlaten: https://www.onsoranje.nl/node/81602
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.