Souffian El Karouani

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Tyson
Berichten: 4670
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Tyson »

Hypocriet roepen dat je wilt blijven(interview Rn7) NEC aan het lijntje houden en nu roepen dat je toe bent aan een volgende stap
Had dat dan eerder gecommuniceerd je wist het toch al maar prima keuze voor hem op naar een betere voor ons :tu:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12638
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Curva »

n23 schreef:
di 25 apr 2023, 14:27
Jammer dat ie nu daarheen moet gaan want ik vind utrecht een bij elkaar geraapt zooitje waar de meeste spelers niet hun beste spel laten zien. Had hem een mooiere club gegund.
:withstupid:
"One small step for a sportsman, one giant leap for my wallet."
Laatst gewijzigd door Curva op wo 26 apr 2023, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26933
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door De Kletskop »

Tyson schreef:
wo 26 apr 2023, 12:32
Hypocriet roepen dat je wilt blijven(interview Rn7) NEC aan het lijntje houden en nu roepen dat je toe bent aan een volgende stap
Had dat dan eerder gecommuniceerd je wist het toch al maar prima keuze voor hem op naar een betere voor ons :tu:
Ach hij heeft nooit willen blijven, hij wilde vorig seizoen al weg.
Hij heeft NEC zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden voor het geval er geen grotere club dan NEC zou komen...en dat is hem nog gelukt ook.

Ik wens hem veel succes daarzo, ben niet de grootste fan van hem, maar sluit niet uit dat ie daar gaat slagen.

Gebruikersavatar
nr_14
Berichten: 301
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 16:09
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door nr_14 »

Het probleem bij Utrecht is dat ze ieder jaar de nodige spelers kopen en altijd vol bravour voor plek 4 gaan maar altijd van een koude kermis thuiskomen. Maar goed als hij denkt dat hij daar beter kan worden dan moet hij het vooral doen.
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet

Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Voorwaarts »

Dank voor de inzet Souffian en succes bij FCU.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zoete aardbei
Berichten: 7907
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zoete aardbei »

De Kletskop schreef:
wo 26 apr 2023, 13:05
Tyson schreef:
wo 26 apr 2023, 12:32
Hypocriet roepen dat je wilt blijven(interview Rn7) NEC aan het lijntje houden en nu roepen dat je toe bent aan een volgende stap
Had dat dan eerder gecommuniceerd je wist het toch al maar prima keuze voor hem op naar een betere voor ons :tu:
Ach hij heeft nooit willen blijven, hij wilde vorig seizoen al weg.
Hij heeft NEC zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden voor het geval er geen grotere club dan NEC zou komen...en dat is hem nog gelukt ook.

Ik wens hem veel succes daarzo, ben niet de grootste fan van hem, maar sluit niet uit dat ie daar gaat slagen.
Eens,hij heeft altijd lopen azen op een grotere club.Nou die heeft ie gevonden nu.En waar als het ff niet loopt de Bunnikside bij je op de stoep staat.
O f die ouwe baggeraar met een rooie kop de kleedkamer binnenstormt.
Typisch geval van een breedteaankoop en nog gratis ook.

Hier vielen zijn fouten al op,laat staan als je je nu definitief bij de eerste 4 wil spelen,zoals Utreg wilt.

Vannuilekumphuile
Berichten: 895
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Vannuilekumphuile »

Jammer hoor Souf. Laat je nog maar een paar keer goed zien bij NEC en leuk voor je om deze stap te maken. Ik wens je een goede tijd, en hoop je in de toekomst weer terug te zien in de Goffert als een ervaren speler die het leuk vindt om toch terug te keren bij de club waar je zeker weer warm ontvangen zult worden.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9365
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Polleke »

Vannuilekumphuile schreef:
wo 26 apr 2023, 16:30
Jammer hoor Souf. Laat je nog maar een paar keer goed zien bij NEC en leuk voor je om deze stap te maken. Ik wens je een goede tijd, en hoop je in de toekomst weer terug te zien in de Goffert als een ervaren speler die het leuk vindt om toch terug te keren bij de club waar je zeker weer warm ontvangen zult worden.
Hij past prima bij die club. Ik denk dat hij er zeer op zijn plaats is. Verder denk ik niet dat het een slimme stap is. Utrecht is een club zonder enige technisch beleid of visie. Miljoenen worden er ingepompt en er komt zelden wat van terecht. Ook is het niet echt een club die bekend staat om zijn goede voetbal.

Als hij basis haalt, kan je dit als een goede stap zien. Maar die kans is totaal niet in te schatten omdat als Utrecht morgen een andere transfervrije linksback ziet: deze ook gewoon gehaald wordt. Dus hij heeft zeker niet gekozen voor stabiliteit. Gezien het geringe niveauverschil momenteel tussen Utrecht en NEC, vind ik dit sportief echt een slechte keuze.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Super-Simr »

Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zoete aardbei
Berichten: 7907
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zoete aardbei »

Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.

zoete aardbei
Berichten: 7907
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zoete aardbei »

Een korte mededeling over de transfer had volstaan.
Zo´n presentatie is best vreemd aangezien we nog voor alles in de race zijn.

Mochten we het toch redden en onverhoopt tegen Utrecht uitkomen ,wat gaat er dan gebeuren.
Natuurlijk gaat Meijer( hem kennende)hem opstellen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7339
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Keizerstad1994 »

zoete aardbei schreef:
do 27 apr 2023, 03:39
Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.
In alle eerlijkheid zou ik hem nu ook niet zomaar voor straf op de bank zetten voor de laatste 4/6/8 wedstrijden, levert je niet veel op en zorgt alleen maar voor onrust. Als ie de komende wedstrijden zo slecht speelt als tegen PSV en Vitesse wordt het een ander verhaal, maar dat zou dan voornamelijk op sportieve gronden zijn.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door mschr »

Keizerstad1994 schreef:
do 27 apr 2023, 09:46
zoete aardbei schreef:
do 27 apr 2023, 03:39
Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.
In alle eerlijkheid zou ik hem nu ook niet zomaar voor straf op de bank zetten voor de laatste 4/6/8 wedstrijden, levert je niet veel op en zorgt alleen maar voor onrust. Als ie de komende wedstrijden zo slecht speelt als tegen PSV en Vitesse wordt het een ander verhaal, maar dat zou dan voornamelijk op sportieve gronden zijn.
Hij speelde niet slecht tegen Vitesse. tegen Vitesse speelde Cillessen slecht. Superslecht. Absurd slecht. Idioot slecht. Zo slecht dat ie sindsdien elke uittrap de tribune injaagt. Uit voorzorg.

En sinds wanneer moeten spelers gestraft worden, als ze vertrekken? Als we jou je gang lieten, dan stond Gentenaar nog op doel en ridder Sije Visser op de plek van Sandler.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16574
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:
do 27 apr 2023, 09:59
Keizerstad1994 schreef:
do 27 apr 2023, 09:46
zoete aardbei schreef:
do 27 apr 2023, 03:39
Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.
In alle eerlijkheid zou ik hem nu ook niet zomaar voor straf op de bank zetten voor de laatste 4/6/8 wedstrijden, levert je niet veel op en zorgt alleen maar voor onrust. Als ie de komende wedstrijden zo slecht speelt als tegen PSV en Vitesse wordt het een ander verhaal, maar dat zou dan voornamelijk op sportieve gronden zijn.
Hij speelde niet slecht tegen Vitesse. tegen Vitesse speelde Cillessen slecht. Superslecht. Absurd slecht. Idioot slecht. Zo slecht dat ie sindsdien elke uittrap de tribune injaagt. Uit voorzorg.

En sinds wanneer moeten spelers gestraft worden, als ze vertrekken? Als we jou je gang lieten, dan stond Gentenaar nog op doel en ridder Sije Visser op de plek van Sandler.
Dan toch op de plek van Van Rooij.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door GV »

Curva schreef:
wo 26 apr 2023, 13:04
n23 schreef:
di 25 apr 2023, 14:27
Jammer dat ie nu daarheen moet gaan want ik vind utrecht een bij elkaar geraapt zooitje waar de meeste spelers niet hun beste spel laten zien. Had hem een mooiere club gegund.
:withstupid:
"One small step for a sportsman, one giant leap for my wallet."
Op naar jong Utrecht in de KKD!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7339
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
do 27 apr 2023, 09:59
Keizerstad1994 schreef:
do 27 apr 2023, 09:46
zoete aardbei schreef:
do 27 apr 2023, 03:39
Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.
In alle eerlijkheid zou ik hem nu ook niet zomaar voor straf op de bank zetten voor de laatste 4/6/8 wedstrijden, levert je niet veel op en zorgt alleen maar voor onrust. Als ie de komende wedstrijden zo slecht speelt als tegen PSV en Vitesse wordt het een ander verhaal, maar dat zou dan voornamelijk op sportieve gronden zijn.
Hij speelde niet slecht tegen Vitesse. tegen Vitesse speelde Cillessen slecht. Superslecht. Absurd slecht. Idioot slecht. Zo slecht dat ie sindsdien elke uittrap de tribune injaagt. Uit voorzorg.

En sinds wanneer moeten spelers gestraft worden, als ze vertrekken? Als we jou je gang lieten, dan stond Gentenaar nog op doel en ridder Sije Visser op de plek van Sandler.
Even beter lezen professor, ik zeg juist dat je hem nu NIET moet straffen voor het feit dat hij zijn contract niet verlengd. Enkel als hij slecht speelt kan je overwegen hem te vervangen. Heb je een situatie waarin een speler in de winter aangeeft te vertrekken en je hebt een vervanger die kwalitatief nagenoeg hetzelfde brengt en langer vastligt dan vind ik een wissel wel te rechtvaardigen. En dat is dan niet eens als een soort straf maar meer gericht op de langere termijn. Is m.i. ook gewoon een vorm van goed beleid.

Overigens speelde El Karouani tegen Vitesse gewoon heel slecht. Onze linkerkant was een gatenkaas en hij werd niet voor niets al vrij vroeg gewisseld. Waarom je Cillessen weer even onder de bus moet gooien weet ik niet, nogal sneu gedrag voor een ‘supporter’.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4472
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Jeffry74 »

Keizerstad1994 schreef:
do 27 apr 2023, 10:24
mschr schreef:
do 27 apr 2023, 09:59
Keizerstad1994 schreef:
do 27 apr 2023, 09:46
zoete aardbei schreef:
do 27 apr 2023, 03:39
Super-Simr schreef:
wo 26 apr 2023, 22:43
Waarom die presentatie niet over het seizoen tillen?
Waarom hem gewoon niet lekker op de bank zetten.
Omdat het zo heerlijk rustig blijft nu.
In alle eerlijkheid zou ik hem nu ook niet zomaar voor straf op de bank zetten voor de laatste 4/6/8 wedstrijden, levert je niet veel op en zorgt alleen maar voor onrust. Als ie de komende wedstrijden zo slecht speelt als tegen PSV en Vitesse wordt het een ander verhaal, maar dat zou dan voornamelijk op sportieve gronden zijn.
Hij speelde niet slecht tegen Vitesse. tegen Vitesse speelde Cillessen slecht. Superslecht. Absurd slecht. Idioot slecht. Zo slecht dat ie sindsdien elke uittrap de tribune injaagt. Uit voorzorg.

En sinds wanneer moeten spelers gestraft worden, als ze vertrekken? Als we jou je gang lieten, dan stond Gentenaar nog op doel en ridder Sije Visser op de plek van Sandler.
Even beter lezen professor, ik zeg juist dat je hem nu NIET moet straffen voor het feit dat hij zijn contract niet verlengd. Enkel als hij slecht speelt kan je overwegen hem te vervangen. Heb je een situatie waarin een speler in de winter aangeeft te vertrekken en je hebt een vervanger die kwalitatief nagenoeg hetzelfde brengt en langer vastligt dan vind ik een wissel wel te rechtvaardigen. En dat is dan niet eens als een soort straf maar meer gericht op de langere termijn. Is m.i. ook gewoon een vorm van goed beleid.

Overigens speelde El Karouani tegen Vitesse gewoon heel slecht. Onze linkerkant was een gatenkaas en hij werd niet voor niets al vrij vroeg gewisseld. Waarom je Cillessen weer even onder de bus moet gooien weet ik niet, nogal sneu gedrag voor een ‘supporter’.
:withstupid:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Gerd »

Sinds die getekend heeft bij Utrecht speelt hij dramatisch slecht. 1e goal van Twente komt volledig op zijn naam te staan. Niet meer opstellen.

jallah
Berichten: 2626
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door jallah »

Gerd schreef:
za 13 mei 2023, 08:25
Sinds die getekend heeft bij Utrecht speelt hij dramatisch slecht. 1e goal van Twente komt volledig op zijn naam te staan. Niet meer opstellen.
en van schöne die als laatste van een groepje van "4!" man, uit het centrum weg loopt richting misidjan. als dan kroenie ook nog eens nergens te bekennen is dan is het klaar.

zoete aardbei
Berichten: 7907
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zoete aardbei »

En dat moet naar Utrecht,hoe is het mogelijk.
Stond gisteren zeker drie keer aan de zijkant met een verdediger op 10 cm voor zich.

En nog gaan schieten.

Het rent,het vliegt en dat vinden we leuk in de Goffert maar wat is dit een matige speler.

FC Hilversum
Berichten: 2208
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door FC Hilversum »

zoete aardbei schreef:
za 13 mei 2023, 09:16
En dat moet naar Utrecht,hoe is het mogelijk.
Stond gisteren zeker drie keer aan de zijkant met een verdediger op 10 cm voor zich.

En nog gaan schieten.

Het rent,het vliegt en dat vinden we leuk in de Goffert maar wat is dit een matige speler.
Dat heb ik altijd al geroepen. Souf is iemand die als een kip zonder kop rent. Staat vaak aan de verkeerde kant te dekken. Is gewoon een hele matige back.dat zeg ik niet omdat hij weggaat maar dat riep ik al veel eerder. Net als dat ik Bart niet een hele goede back vind.

Tyson
Berichten: 4670
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Tyson »

zoete aardbei schreef:
za 13 mei 2023, 09:16
En dat moet naar Utrecht,hoe is het mogelijk.
Stond gisteren zeker drie keer aan de zijkant met een verdediger op 10 cm voor zich.

En nog gaan schieten.

Het rent,het vliegt en dat vinden we leuk in de Goffert maar wat is dit een matige speler.
:withstupid:
Daarom vind ik ook niet erg dat ie gaat!
Dat roep ik al langer dat het niks is....

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7339
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Keizerstad1994 »

Echt een van de meest overschatte voetballers die ik hier rond heb zien lopen. En dan ook nog het godvergeten lef hebben om je te goed voor NEC te voelen. Die zit echt binnen twee weken op de bank daar in Utrecht.
'Justice knows every mans number'

Nijmegen0413
Berichten: 10743
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Nijmegen0413 »

Keizerstad1994 schreef:
za 13 mei 2023, 11:47
Echt een van de meest overschatte voetballers die ik hier rond heb zien lopen. En dan ook nog het godvergeten lef hebben om je te goed voor NEC te voelen. Die zit echt binnen twee weken op de bank daar in Utrecht.
Haha, de waan van de dag regeert weer. Souf heeft zichzelf opgewerkt tot een meer dan degelijke linksback met doorgroeimogelijkheden. En maakt komend seizoen een prachtige stap naar Utrecht. Maar omdat hij tegen een van de beste rechtsbuitens van de eredivisie geen poot aan de grond krijgt (net als de andere 10) is hij overschat. Hou toch op man.

WijchenNEC
Berichten: 2120
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door WijchenNEC »

Nijmegen0413 schreef:
za 13 mei 2023, 11:49
Keizerstad1994 schreef:
za 13 mei 2023, 11:47
Echt een van de meest overschatte voetballers die ik hier rond heb zien lopen. En dan ook nog het godvergeten lef hebben om je te goed voor NEC te voelen. Die zit echt binnen twee weken op de bank daar in Utrecht.
Haha, de waan van de dag regeert weer. Souf heeft zichzelf opgewerkt tot een meer dan degelijke linksback met doorgroeimogelijkheden. En maakt komend seizoen een prachtige stap naar Utrecht. Maar omdat hij tegen een van de beste rechtsbuitens van de eredivisie geen poot aan de grond krijgt (net als de andere 10) is hij overschat. Hou toch op man.
Opzich eens hoor, maar gisteren bij de 1-0 was hij Cerny echt totaal kwijt, zo vrij inkoppen rond de penaltystip mag echt niet

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten