Souffian El Karouani

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door beeros »

WijchenNEC schreef:
di 25 apr 2023, 08:06
vak Oost schreef:
di 25 apr 2023, 07:06
Demtsjenko schreef:
di 25 apr 2023, 06:52
Zeker… niets aan te merken op houding en werkethiek van el karouani.
Heeft uiteindelijk toch meer dan 100 wedstrijden voor NEC gespeeld en zich altijd correct opgesteld…

Jammer dat er hier weer een paar mensen moeten reageren als kleuters waarvan een speeltje wordt afgepakt…
:withstupid:
:withstupid: jammer voor ons, maar ook niet totaal onvervangbaar.
Geen gekke stap voor Souf, utrecht heeft gewoon veel meer te besteden dan wij, dus hij zal er wel flink op vooruit gaan. Ook hebben zij nu geen een fatsoenlijke linksback toch?
Inderdaad helemaal begrijpelijk. Ik zie hem daar wel een basisspeler worden. Doordat Utrecht een stap hoger is vergoot hij ook zijn kans om opgeroepen te worden voor Marokko wat volgens mij heel belangrijk is voor souf.

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zoete aardbei »

joh die vd Maarel wint al een jaar of 10 iedere strijd met welke back dan ook.Ramon Hendriks is de beoogde nummer 1 back.
Soufian mag het plekje even invullen en wordt daarna vriendelijk bedankt voor zijn diensten.

Soufian moest verkocht worden en daar moest Verdonk een jaartje voor op de bank gaan zitten.
Meijer stelde hem braaf op.
Carlos kwispelde als een schoothondje om hem heen maar ook dat mocht niet baten.

Missie mislukt maar gelukkig bij Dirk niet.
En die gaat het iets verder schoppen dan deze knul.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door mschr »

zoete aardbei schreef:
di 25 apr 2023, 08:55
joh die vd Maarel wint al een jaar of 10 iedere strijd met welke back dan ook.Ramon Hendriks is de beoogde nummer 1 back.
Soufian mag het plekje even invullen en wordt daarna vriendelijk bedankt voor zijn diensten.

Soufian moest verkocht worden en daar moest Verdonk een jaartje voor op de bank gaan zitten.
Meijer stelde hem braaf op.
Carlos kwispelde als een schoothondje om hem heen maar ook dat mocht niet baten.

Missie mislukt maar gelukkig bij Dirk niet.
En die gaat het iets verder schoppen dan deze knul.
Vd Maarel speelt niet op links.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door DJTEEF! »

Ik snap dat Souf gaat: Utrecht is een grotere club waar hij ongetwijfeld meer kan verdienen, verder is hij geen kind van NEC en kreeg hij hier maar ternauwernood een contract. Of Utrecht voor zijn carrière een goede stap is, gaan we zien. Het is er vaak onrustig en hun transferbeleid is vaak onnavolgbaar.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Demtsjenko »

DJTEEF! schreef:
di 25 apr 2023, 09:03
Ik snap dat Souf gaat: Utrecht is een grotere club waar hij ongetwijfeld meer kan verdienen, verder is hij geen kind van NEC en kreeg hij hier maar ternauwernood een contract. Of Utrecht voor zijn carrière een goede stap is, gaan we zien. Het is er vaak onrustig en hun transferbeleid is vaak onnavolgbaar.
met name dat laatste... als ze een nieuwe linksback transfervrij kunnen oppikken doen ze dat... ze bouwen niet echt aan een team... ze halen spelers... dat is wezenlijk iets anders...

DR
Berichten: 4804
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door DR »

Middenvelder die per ongeluk op linksback werd neergezet tijdens de voorbereiding omdat er op dat moment niemand was. Door zijn tomeloze inzet, chapeaux ervoor, heeft hij veel credit gekregen en is hij er blijven staan. Maar in alles zie je dat hij van origine een middenvelder is. Bij Utrecht komt hij nu binnen in een andere cultuur en moet hij voor zijn plek knokken. Dan zal toch blijken dat het geen echte back is en vooral verdedigend tekort komt. Ik vrees dat hij bij NEC op zijn top zit.

FC Hilversum
Berichten: 2193
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door FC Hilversum »

vak Oost schreef:
ma 24 apr 2023, 21:17
FC Hilversum schreef:
ma 24 apr 2023, 21:08
Blijkt dus dat souf niet een hele slimme jongen is….. maar goed daar zal hij zelf wel achter komen!
Welke slimme keuze had hij dan moeten maken?
Alles behalve naar Utrecht. Die club koopt al jaren alles wat los en vast zit en presteert eigenlijk altijd onder verwachting. Daarnaast komt Souf nu transfervrij waardoor Utrecht hem zal zien als goedkope kans.... Als ze straks een linksback halen waar ze iets voor moeten betalen is Souf naar de bank verdwenen. Daarnaast denk ik dat Souf het gewoon niet gaat redden in Utrecht.
ik vond hem bij ons verdedigend al vaak erg zwak. Aanvallend voegde hij wel wat als moeten we die bijdrage ook niet overschatten.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Nijmegen0413 »

zoete aardbei schreef:
di 25 apr 2023, 08:55
joh die vd Maarel wint al een jaar of 10 iedere strijd met welke back dan ook.Ramon Hendriks is de beoogde nummer 1 back.
Soufian mag het plekje even invullen en wordt daarna vriendelijk bedankt voor zijn diensten.

Soufian moest verkocht worden en daar moest Verdonk een jaartje voor op de bank gaan zitten.
Meijer stelde hem braaf op.
Carlos kwispelde als een schoothondje om hem heen maar ook dat mocht niet baten.

Missie mislukt maar gelukkig bij Dirk niet.
En die gaat het iets verder schoppen dan deze knul.
Vd Maarel speelt amper linksback en Hendriks is gehuurd van Feyenoord. Tel daarbij op dat Warmerdam transfervrij vertrekt en Souf heeft prima uitzicht op speeltijd. Logische en mooie stap voor hem.

D. Fernández Artola
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 26 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door D. Fernández Artola »

Utrecht is qua kans op speeltijd een meer logische keuze dan bv Twente.

Denk overigens dat hij bij NEC dezelfde stappen zou kunnen zetten, en zekerheid van een plek. Geld speelt hier ongetwijfeld meer een rol dan bij Proper en Van Rooij. Die hebben ook het sentiment, ze hebben de gehele jeugd doorlopen. El Karouani is er pas later bij gekomen.

Maar goed dat Aalbers niet meer salaris heeft geboden dan bij die 2, want dat zou naar mijn idee gewoon niet terecht zijn.

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Marcelinho04 »

Is het ook niet zo dat de familie in (de omgeving van) Utrecht woonachtig is?

Hij zelf van Elinkwijk gehaald isdoor NEC.

En dit nu een kans is om daar te voetballen, en ondanks dat NEC hem de kans heeft geboden in het betaald voetbal hij meer gevoel heeft bij een Utrecht...

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door WijchenNEC »

Marcelinho04 schreef:
di 25 apr 2023, 10:19
Is het ook niet zo dat de familie in (de omgeving van) Utrecht woonachtig is?

Hij zelf van Elinkwijk gehaald isdoor NEC.

En dit nu een kans is om daar te voetballen, en ondanks dat NEC hem de kans heeft geboden in het betaald voetbal hij meer gevoel heeft bij een Utrecht...
Souf komt uit den Bosch toch?

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Marcelinho04 »

WijchenNEC schreef:
di 25 apr 2023, 10:42
Marcelinho04 schreef:
di 25 apr 2023, 10:19
Is het ook niet zo dat de familie in (de omgeving van) Utrecht woonachtig is?

Hij zelf van Elinkwijk gehaald isdoor NEC.

En dit nu een kans is om daar te voetballen, en ondanks dat NEC hem de kans heeft geboden in het betaald voetbal hij meer gevoel heeft bij een Utrecht...
Souf komt uit den Bosch toch?
Klopt, dacht dat hij nu in Utrecht woonde, weet ook niet hoe lang dat dan al niet zou zijn. Komt iig van Elinkwijk.

nessaja
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door nessaja »

Ik gun Souf zijn stap, meer dan 100 wedstrijden voor ons gespeeld, NEC heeft ook niet altijd netjes en op tijd gehandeld als het om zijn contract ging.
Ik vind het alleen vreemd dat hij precies op maandag voor de wedstrijd met Groningen naar Utrecht moet om te onderhandelen en dan waarschijnlijk morgen gepresenteerd. Lijkt me niet de beste voorbereiding voor onze wedstrijd, hij zal er met zijn gedachte niet helemaal bijzijn vrees ik.
Na vandaag is er bijna 2 weken geen wedstrijd, tijd genoeg om dit af te ronden.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Demtsjenko »

nessaja schreef:
di 25 apr 2023, 10:54
Ik gun Souf zijn stap, meer dan 100 wedstrijden voor ons gespeeld, NEC heeft ook niet altijd netjes en op tijd gehandeld als het om zijn contract ging.
Ik vind het alleen vreemd dat hij precies op maandag voor de wedstrijd met Groningen naar Utrecht moet om te onderhandelen en dan waarschijnlijk morgen gepresenteerd. Lijkt me niet de beste voorbereiding voor onze wedstrijd, hij zal er met zijn gedachte niet helemaal bijzijn vrees ik.
Na vandaag is er bijna 2 weken geen wedstrijd, tijd genoeg om dit af te ronden.
oorspronkelijk was er nu natuurlijk geen wedstrijd gepland tegen groningen... waarschijnlijk stond de afspraak al een tijdje...

nessaja
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door nessaja »

Demtsjenko schreef:
di 25 apr 2023, 10:57
nessaja schreef:
di 25 apr 2023, 10:54
Ik gun Souf zijn stap, meer dan 100 wedstrijden voor ons gespeeld, NEC heeft ook niet altijd netjes en op tijd gehandeld als het om zijn contract ging.
Ik vind het alleen vreemd dat hij precies op maandag voor de wedstrijd met Groningen naar Utrecht moet om te onderhandelen en dan waarschijnlijk morgen gepresenteerd. Lijkt me niet de beste voorbereiding voor onze wedstrijd, hij zal er met zijn gedachte niet helemaal bijzijn vrees ik.
Na vandaag is er bijna 2 weken geen wedstrijd, tijd genoeg om dit af te ronden.
oorspronkelijk was er nu natuurlijk geen wedstrijd gepland tegen groningen... waarschijnlijk stond de afspraak al een tijdje...
Dat snap ik, maar een afspraak kan toch ook verzet worden door onvoorziene omstandigheden? Het zal niet zo zijn dat Utrecht hem niet wilt als hij 2 dagen later komt.....

nijmegen28
Berichten: 336
Lid geworden op: do 30 jan 2014, 17:55
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door nijmegen28 »

Geen verbetering sportief gezien..... mischien voor wat centen dus. :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Gijscoman »

nijmegen28 schreef:
di 25 apr 2023, 13:36
Geen verbetering sportief gezien..... mischien voor wat centen dus. :sjaal: :sjaal:
Natuurlijk is Utrecht sportief gezien wel een verbetering. Utrecht staat waar wij heen willen.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3708
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Justian »

Gijscoman schreef:
di 25 apr 2023, 13:43
nijmegen28 schreef:
di 25 apr 2023, 13:36
Geen verbetering sportief gezien..... mischien voor wat centen dus. :sjaal: :sjaal:
Natuurlijk is Utrecht sportief gezien wel een verbetering. Utrecht staat waar wij heen willen.
:withstupid:

Of het een verstandige keuze is moet nog maar blijken..
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Jeffry74 »

Ik vind het een logische en doordachte stap van hem.

- Binnenlandse transfer.
- Dicht bij familie/vrienden (hij is nog jong).
- Speeltijd gegarandeerd (mits hij het niveau haalt dat hij bij ons heeft).
- Club die hoger aangeschreven staat dan NEC.

Als je gaat kijken naar welke clubs eventueel geschikt zouden zijn voor hem, dan blijven er voor zijn huidige niveau
onder de top in Nederland slechts een paar clubs over.
Twente, Sparta en Utrecht kunnen deze zomer een nieuwe linksback gebruiken.
Overige clubs in de subtop zijn al goed voorzien.

Sparta is natuurlijk geen echte verbetering, dus blijven er slechts 2 over waarbij Utrecht misschien niet de beste keuze is, maar misschien wel de meest geïnteresseerde op dit moment.

Het ga je goed Souf!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Nijmegen0413 »

Jeffry74 schreef:
di 25 apr 2023, 14:04
Ik vind het een logische en doordachte stap van hem.

- Binnenlandse transfer.
- Dicht bij familie/vrienden (hij is nog jong).
- Speeltijd gegarandeerd (mits hij het niveau haalt dat hij bij ons heeft).
- Club die hoger aangeschreven staat dan NEC.

Als je gaat kijken naar welke clubs eventueel geschikt zouden zijn voor hem, dan blijven er voor zijn huidige niveau
onder de top in Nederland slechts een paar clubs over.
Twente, Sparta en Utrecht kunnen deze zomer een nieuwe linksback gebruiken.
Overige clubs in de subtop zijn al goed voorzien.

Sparta is natuurlijk geen echte verbetering, dus blijven er slechts 2 over waarbij Utrecht misschien niet de beste keuze is, maar misschien wel de meest geïnteresseerde op dit moment.

Het ga je goed Souf!
:withstupid:

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door n23 »

Jammer dat ie nu daarheen moet gaan want ik vind utrecht een bij elkaar geraapt zooitje waar de meeste spelers niet hun beste spel laten zien. Had hem een mooiere club gegund.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Jules »


flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Souffian El Karouani

Bericht door flipsen »

Jules schreef:
wo 26 apr 2023, 11:19
Tekent voor 3 jaar.

https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-hee ... oen-binnen
succes en bedankt .....
Risus abundat in ore stultorum


Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Nijmegen0413 »

Leuke en hardwerkkende kerel. Die gaat goed passen in de Galgenwaard.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten