Souffian El Karouani
Re: Souffian El Karouani
Souffian El-Cornerani.
-
- Contacteer:
Dat laatste denk ik ook, maar moet Kramer zn basisplek ook nog maar terug zien te krijgen, Calvin speelt centraal echt ijzersterk.De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:20Welke aardige voorzet exact?WijchenNEC schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:15In mijn beleving was dat de eerste helft (zeker na de eerste 25 min) ook zo, zag ouderwetse aanvalsdrift van Souf, met wat aardige voorzetten.bertje schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:10Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar de beide backs waren imo uitstekend en ook regelmatig aanvallend meer dan prima. Van mij hoeven ze zo niet vervangen te worden..De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 18:522e helft herstelde ie zich enigszins.
1e helft dramatisch!
Hij gaf in de 2e helft een puike dieptepass, verder wist ie vooruit geen enkele keer de oplossing te vinden en waren de voorzetten steevast regen de rug van de tegenstander.
Van t rijtje Bart, Marquez, kramer, Verdonk, souf is hij gewoon degene die logischerwijs afvalt.
Over Souf, weet niet zo exact te benoemen welke/hoeveel er precies aankwamen, maar vanuit voorzetten toch zeker wat enigszins gevaarlijke momenten gecreeerd? Verder bleef hij gaan op de linkerflank en was bedrijvig in de aanvallen, ik had in ieder geval het idee weer naar de ‘oude’ Souf te kijken gisteren.
Verdedigend ook prima trouwens.
WijchenNEC schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:44Dat laatste denk ik ook, maar moet Kramer zn basisplek ook nog maar terug zien te krijgen, Calvin speelt centraal echt ijzersterk.De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:20Welke aardige voorzet exact?WijchenNEC schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:15In mijn beleving was dat de eerste helft (zeker na de eerste 25 min) ook zo, zag ouderwetse aanvalsdrift van Souf, met wat aardige voorzetten.bertje schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:10Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar de beide backs waren imo uitstekend en ook regelmatig aanvallend meer dan prima. Van mij hoeven ze zo niet vervangen te worden..De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 18:522e helft herstelde ie zich enigszins.
1e helft dramatisch!
Hij gaf in de 2e helft een puike dieptepass, verder wist ie vooruit geen enkele keer de oplossing te vinden en waren de voorzetten steevast regen de rug van de tegenstander.
Van t rijtje Bart, Marquez, kramer, Verdonk, souf is hij gewoon degene die logischerwijs afvalt.
Over Souf, weet niet zo exact te benoemen welke/hoeveel er precies aankwamen, maar vanuit voorzetten toch zeker wat enigszins gevaarlijke momenten gecreeerd? Verder bleef hij gaan op de linkerflank en was bedrijvig in de aanvallen, ik had in ieder geval het idee weer naar de ‘oude’ Souf te kijken gisteren.
Verdedigend ook prima trouwens.

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- jackkreta
- Contacteer:
Geregeld? Gisteren wel.jetipo schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:49WijchenNEC schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:44Dat laatste denk ik ook, maar moet Kramer zn basisplek ook nog maar terug zien te krijgen, Calvin speelt centraal echt ijzersterk.De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:20Welke aardige voorzet exact?WijchenNEC schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:15In mijn beleving was dat de eerste helft (zeker na de eerste 25 min) ook zo, zag ouderwetse aanvalsdrift van Souf, met wat aardige voorzetten.bertje schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:10Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar de beide backs waren imo uitstekend en ook regelmatig aanvallend meer dan prima. Van mij hoeven ze zo niet vervangen te worden..De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 18:52
2e helft herstelde ie zich enigszins.
1e helft dramatisch!
Verdedigend ook prima trouwens.Werkte hard en speelde tegen Feyenoord geregeld een puike pot.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Bottendaal
- Contacteer:
Vorig jaar thuis niet? Of was het de uitwedstrijd?jackkreta schreef: ↑ma 03 okt 2022, 17:44Geregeld? Gisteren wel.jetipo schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:49WijchenNEC schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:44Dat laatste denk ik ook, maar moet Kramer zn basisplek ook nog maar terug zien te krijgen, Calvin speelt centraal echt ijzersterk.De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:20Welke aardige voorzet exact?WijchenNEC schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:15In mijn beleving was dat de eerste helft (zeker na de eerste 25 min) ook zo, zag ouderwetse aanvalsdrift van Souf, met wat aardige voorzetten.
Verdedigend ook prima trouwens.Werkte hard en speelde tegen Feyenoord geregeld een puike pot.
-
- Contacteer:
In de afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord speelde hij geregeld best goed. Niet de hele wedstrijd, maar zeker grote delen.Bottendaal schreef: ↑ma 03 okt 2022, 21:40Vorig jaar thuis niet? Of was het de uitwedstrijd?jackkreta schreef: ↑ma 03 okt 2022, 17:44Geregeld? Gisteren wel.jetipo schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:49WijchenNEC schreef: ↑ma 03 okt 2022, 15:44Dat laatste denk ik ook, maar moet Kramer zn basisplek ook nog maar terug zien te krijgen, Calvin speelt centraal echt ijzersterk.De Kletskop schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:20Welke aardige voorzet exact?WijchenNEC schreef: ↑zo 02 okt 2022, 20:15
In mijn beleving was dat de eerste helft (zeker na de eerste 25 min) ook zo, zag ouderwetse aanvalsdrift van Souf, met wat aardige voorzetten.

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Hij speelde geweldig. Plus een goal op zijn verjaardag. Terecht MotM.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!

Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Met Dimata in de spits heeft ie in ieder geval een goede kopper.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Reken daar maar niet op. We hebben voorin Marques of Dimata staan. Hij zal moeten hopen dat Dimata of Marques op de doellijn staat waarna hij de bal keihard tegen hun achterwerk moet schieten in de hoop dat de bal via een carambole over de doellijn hobbelt.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Wil je beweren dat beide heren niet aardig kunnen koppen dan?mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:01Reken daar maar niet op. We hebben voorin Marques of Dimata staan. Hij zal moeten hopen dat Dimata of Marques op de doellijn staat waarna hij de bal keihard tegen hun achterwerk moet schieten in de hoop dat de bal via een carambole over de doellijn hobbelt.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Hij speelde een erg sterke pot, deze iets vrijere rol ligt hem ook veel beter. Enige punt van kritiek is het achterlijke gedrag om tegen dat reclamebord te trappen na zijn goal. Ik hoop toch dat hij daar de eventuele rekening van gaat krijgenWijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Richting geven hoort ook bij het koppen. En op dat aspect scoren ze laagbertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:04Wil je beweren dat beide heren niet aardig kunnen koppen dan?mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:01Reken daar maar niet op. We hebben voorin Marques of Dimata staan. Hij zal moeten hopen dat Dimata of Marques op de doellijn staat waarna hij de bal keihard tegen hun achterwerk moet schieten in de hoop dat de bal via een carambole over de doellijn hobbelt.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Nou ze hebben, ondanks de weinige kopkansen, er beide toch een ingekopt. Ik vind dat ze beide behoorlijke tot goede koppers zijn zelfs, al hoef je van Tavsan, Matsson of Duelund als buitenspeler nooit een voorzet te verwachten.mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:18Richting geven hoort ook bij het koppen. En op dat aspect scoren ze laagbertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:04Wil je beweren dat beide heren niet aardig kunnen koppen dan?mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:01Reken daar maar niet op. We hebben voorin Marques of Dimata staan. Hij zal moeten hopen dat Dimata of Marques op de doellijn staat waarna hij de bal keihard tegen hun achterwerk moet schieten in de hoop dat de bal via een carambole over de doellijn hobbelt.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48
En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
-
- Contacteer:
Dus is het top dat we 532 gaan spelen.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:22Nou ze hebben, ondanks de weinige kopkansen, er beide toch een ingekopt. Ik vind dat ze beide behoorlijke tot goede koppers zijn zelfs, al hoef je van Tavsan, Matsson of Duelund als buitenspeler nooit een voorzet te verwachten.mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:18Richting geven hoort ook bij het koppen. En op dat aspect scoren ze laagbertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:04Wil je beweren dat beide heren niet aardig kunnen koppen dan?mschr schreef: ↑do 20 okt 2022, 13:01Reken daar maar niet op. We hebben voorin Marques of Dimata staan. Hij zal moeten hopen dat Dimata of Marques op de doellijn staat waarna hij de bal keihard tegen hun achterwerk moet schieten in de hoop dat de bal via een carambole over de doellijn hobbelt.bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15
Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) door![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Ik vraag me wel af waar alle kritiek op hem is gebleven. Want Souf kon echt niet meer, en ging ook nooit meer beter worden!
- De Kletskop
- Contacteer:
Wie heeft dat gezegd?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Ik vraag me wel af waar alle kritiek op hem is gebleven. Want Souf kon echt niet meer, en ging ook nooit meer beter worden!
Hij stond lange tijd stil in zijn ontwikkeling, dat lijkt me duidelijk. Daar doet deze wedstrijd ook niets aan af, hij moet dit nu volhouden.
Maar hij leek eindelijk weer op de oude souf

- Bottendaal
- Contacteer:
Sorry ik ben geen Tiel. Dus wie wat gezegd heeft weet ik niet precies, maar dat was in mijn herinnering de strekking destijds.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 16:09Wie heeft dat gezegd?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Hij stond lange tijd stil in zijn ontwikkeling, dat lijkt me duidelijk. Daar doet deze wedstrijd ook niets aan af, hij moet dit nu volhouden.
Maar hij leek eindelijk weer op de oude souf![]()
Hij zat ook in een dip, maar ik vond het prima dat Meijer hem iets meer tijd gaf dan menig forummer. Hij betaalt het terug met een stijgende lijn en zelfs een goal.
(Uiteraard is de afgelopen wedstrijd geen garantie voor de komende.)
Wel mooie statistieken de een Tavsan heeft de meeste (dribbels ofzo) een ander de meeste voorzetten maar hoeveel dribbels/voorzetten zijn ook gepromoveerd tot assist?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Of nou ja een kans in ieder geval?
Of worden die statistieken niet bijgehouden aangezien we het slechts presteren in kansen creëren vanuit open spel zullen dat er niet veel zijn denk ik zo!
Maar nu roepen waar is het kritiek gebleven is natuurlijk ook onzin na 1 redelijke wedstrijd van hem!!
13 in een dozijn speler
Ik wil wel ff kritiek geven

- De Kletskop
- Contacteer:
Hij heeft gewoon heel veel geluk dat er geen fatsoenlijke backup is, anders was ie al lang geslachtofferd. Hij heeft echt een hele slechte serie gespeeld.Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 17:22Sorry ik ben geen Tiel. Dus wie wat gezegd heeft weet ik niet precies, maar dat was in mijn herinnering de strekking destijds.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 16:09Wie heeft dat gezegd?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) doorNijmegen0413 schreef: ↑wo 19 okt 2022, 23:48
En erg dicht bij zijn 2e, lekker draven als linker wingback past ‘m goed. Ga zo door Souf!![]()
Hij zat ook in een dip, maar ik vond het prima dat Meijer hem iets meer tijd gaf dan menig forummer. Hij betaalt het terug met een stijgende lijn en zelfs een goal.
- Bottendaal
- Contacteer:
Heeft hij zeker, maar hij heeft ook de weg omhoog weer ingezet.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 18:14Hij heeft gewoon heel veel geluk dat er geen fatsoenlijke backup is, anders was ie al lang geslachtofferd. Hij heeft echt een hele slechte serie gespeeld.Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 17:22Sorry ik ben geen Tiel. Dus wie wat gezegd heeft weet ik niet precies, maar dat was in mijn herinnering de strekking destijds.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 16:09Wie heeft dat gezegd?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!bertje schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:23Eens. En met een beetje geluk komt die geweldige voorzet van ons promotiejaar nog een keer bovendrijven, dan gaat hij ook nog wat assists achter zijn naam krijgen.WijchenNEC schreef: ↑do 20 okt 2022, 11:15
Deze rol past hem inderdaad een stuk beter, en ik blijf genieten van z'n enthousiasme! Hopelijk trekt hij deze lijn (en positie) door![]()
Dat zie je vaker bij jonge spelers.
Laten we hopen dat ie dit vasthoudtBottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 18:27Heeft hij zeker, maar hij heeft ook de weg omhoog weer ingezet.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 18:14Hij heeft gewoon heel veel geluk dat er geen fatsoenlijke backup is, anders was ie al lang geslachtofferd. Hij heeft echt een hele slechte serie gespeeld.Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 17:22Sorry ik ben geen Tiel. Dus wie wat gezegd heeft weet ik niet precies, maar dat was in mijn herinnering de strekking destijds.De Kletskop schreef: ↑vr 21 okt 2022, 16:09Wie heeft dat gezegd?Bottendaal schreef: ↑vr 21 okt 2022, 07:05Na Tadic geeft hij de meeste voorzetten van de ED. Hij blijft er in ieder geval lekker op trainen!
Dat zie je vaker bij jonge spelers.