Nee mijn pa was er. Die begon er plots over ‘wat is die karouani de hele tijd met zijn broekje in de weer’Bottendaal schreef: ↑wo 22 jun 2022, 19:04Mooi man!
Was je er bij?
Souffian El Karouani
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Souffian El Karouani
- Bottendaal
- Contacteer:
De Kletskop schreef: ↑wo 22 jun 2022, 21:11Nee mijn pa was er. Die begon er plots over ‘wat is die karouani de hele tijd met zijn broekje in de weer’Bottendaal schreef: ↑wo 22 jun 2022, 19:04Mooi man!
Was je er bij?
Zo vader zo zoon.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij vroeger je voetbalbroekje droeg. Had jij hem altijd op de enkels hangen?De Kletskop schreef: ↑wo 22 jun 2022, 21:11Nee mijn pa was er. Die begon er plots over ‘wat is die karouani de hele tijd met zijn broekje in de weer’Bottendaal schreef: ↑wo 22 jun 2022, 19:04Mooi man!
Was je er bij?

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Legging aan doen, zit altijd goedDe Kletskop schreef: ↑wo 22 jun 2022, 21:11Nee mijn pa was er. Die begon er plots over ‘wat is die karouani de hele tijd met zijn broekje in de weer’Bottendaal schreef: ↑wo 22 jun 2022, 19:04Mooi man!
Was je er bij?
Voetbalbroeken zijn veel te lang. Voetbalbroeken uit de jaren tachtig hebben de juiste lengte. https://museum.niettekraken.nl/product/ ... didas-rood
- De Kletskop
- Contacteer:
Dit zou Souf een hoop gedoe schelen, kan ie zich mooi 100% op de rechtsvoor van de tegenstander concentreren.mschr schreef: ↑do 23 jun 2022, 08:39Voetbalbroeken zijn veel te lang. Voetbalbroeken uit de jaren tachtig hebben de juiste lengte. https://museum.niettekraken.nl/product/ ... didas-rood
Wel sympathiek van Souf dat hij één van zijn broekjes aan Aissati heeft uitgeleend!