Souffian El Karouani

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Plaats reactie
Gijscoman
Contacteer:

Souffian El Karouani

Bericht door Gijscoman » za 10 aug 2019, 13:32

Net als Odenthal nog geen topic voor hem. En net als Odenthal viel hij mij positief op.

Tijdens zijn invalbeurt op het middenveld was hij gevaarlijker dan Overtoom heel het vorig seizoen. Verder wist hij de ballen aan het einde ook goed erin te pompen en deed hij het verdedigend ook prima. Ben benieuwd hoe hij het verder als linksback doet. In ieder geval was het een hoopgevende invalbeurt die met meer kansen dit seizoen beloond mag worden.

zuurpruim
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door zuurpruim » za 10 aug 2019, 13:44

Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 13:32
Net als Odenthal nog geen topic voor hem. En net als Odenthal viel hij mij positief op.

Tijdens zijn invalbeurt op het middenveld was hij gevaarlijker dan Overtoom heel het vorig seizoen. Verder wist hij de ballen aan het einde ook goed erin te pompen en deed hij het verdedigend ook prima. Ben benieuwd hoe hij het verder als linksback doet. In ieder geval was het een hoopgevende invalbeurt die met meer kansen dit seizoen beloond mag worden.
Linksback zal Kuipers blijven.Maar met betere spelers op het middenveld zou ik hem daar graag zien,nu verzuipt hij daar waarschijnlijk.het is van origine ook een middenvelder.het is eigenlijk een jonge versie van Fomitschow dus dat moet jou deugd doen.

Gijscoman
Contacteer:

Re: Souffian El Karouani

Bericht door Gijscoman » za 10 aug 2019, 13:47

zuurpruim schreef:
za 10 aug 2019, 13:44
Gijscoman schreef:
za 10 aug 2019, 13:32

Linksback zal Kuipers blijven.Maar met betere spelers op het middenveld zou ik hem daar graag zien,nu verzuipt hij daar waarschijnlijk.het is van origine ook een middenvelder.het is eigenlijk een jonge versie van Fomitschow dus dat moet jou deugd doen.
Hehe; dat verklaart mijn enthousiasme. Al vond ik hem wel wendbaarder en verfijnder in zijn spel. Als hij verdedigend sterk genoeg is, zou ik hem wel eens naast Jellert willen zien.

Plaats reactie