Cas Odenthal

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zoete aardbei
Contacteer:

Re: Cas Odenthal

Bericht door zoete aardbei »

Bottendaal schreef:
di 04 mei 2021, 16:55
noviomagum schreef:
di 04 mei 2021, 16:47
flipsen schreef:
di 04 mei 2021, 16:40
Bottendaal schreef:
di 04 mei 2021, 16:38
flipsen schreef:
di 04 mei 2021, 12:54
Mcel schreef:
di 04 mei 2021, 12:50

Klopt. Sinds gisteren is de onderlinge stand:

10 - 17---------Almere City FC
9 - 16----------NEC
9 - 12----------Go Ahead Eagles
10 - 12---------NAC Breda
10 - 12---------FC Volendam
10 - 9----------Roda JC

We hebben van iedereen minstens 1x gewonnen, behalve van Almere. Die hebben juist weer van iedereen minstens 1x gewonnen, behalve van Volendam. Je weet wel, waar wij het dan weer niet heel onaardig tegen hebben gedaan...

Maar ja, het blijven resultaten uit het verleden. NAC had tot gisteren geen uitwedstrijd gewonnen tegen de hele top 8. Twee lousy gelijkspelletjes.
we kunnen het niet meer opbrengen, de strijd , het geloof, het vertrouwen, alles is weg, de helft zit al met zijn hoofd bij volgend seizoen ergens anders en die hebben echt geen in een loodzware nacompetitie....
Het is de jeugd. Zit het even tegen zakt het als een kaartenhuis in elkaar. Loopt het goed, dan krijgen ze de geest. Hou je daar maar aan vast!
het voelt als je vasthouden aan een grashalm...
:withstupid: 1e elftal onwaardig! lekker laten aankloten bij jong NEC aankomend seizoen, ik wil een elftal zien dat passie en strijd levert en voetbalt met een plan als ik jeugd wil zien aankloten ga ik wel naar de eendracht op zaterdagmiddag , daarom hou ik mijn hart vast want Ole komt ook nog eens terug hopelijk kunnen we die slijten aan Sv Nijmegen ofzo want dat is van de regen in de drup met de spits van nu
Ik ben benieuwd, maar ik denk dat als we volgend jaar het hele seizoen op promotiekoers liggen, we je weinig zullen zien hier...
ik heb wel vertrouwen in volgend seizoen, maar de definitieve doorbraak van de jeugd wat eigenlijk dit seizoen zou moeten gebeuren, ik zie het niet. Dat betekent toch wel dat je flink aan de slag moet. En eventueel een fatsoenlijke prijs voor zowel Bartje en El k moet pakken.En Dirk moet volgend seizoen,met betere spelers om zich heen, echt door gaan breken.

Plaats reactie