François Gesthuizen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zoete aardbei
Berichten: 7593
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door zoete aardbei »

Mcel schreef:
di 16 feb 2021, 15:08
zoete aardbei schreef:
di 16 feb 2021, 15:03
burp schreef:
di 16 feb 2021, 13:16
Ja jammer. Ook niet vrijwillig.
Heeft prima werk gedaan in de jeugd en clubmensen moet je koesteren.

Maar wie is Bas van Baar?
Assistent-trainer 1e elftal NEC, maar bij de technische staf staat hij niet.
Analist.

Maar als je Gesthuizen al financieel niks kan bieden...
Ik hou mijn hart vast de komende tijd.
Er moet natuurlijk geld vrijgemaakt worden voor een TD.... :wink:
Dan is het goed :lol:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door mschr »

flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: François Gesthuizen

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
di 16 feb 2021, 17:57
flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?
Er zijn er wel meer afgedankt en er zullen er nog wel meer volgen....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
di 16 feb 2021, 17:57
flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?
Ja maar hij was voor de camera nog slechter dan Bogers.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Voorwaarts
Berichten: 4156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Voorwaarts »

Tiel schreef:
di 16 feb 2021, 18:25
mschr schreef:
di 16 feb 2021, 17:57
flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?
Ja maar hij was voor de camera nog slechter dan Bogers.
En een kapsel van lik m’n vestje
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
IceQueen
Berichten: 1395
Lid geworden op: za 23 jan 2021, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door IceQueen »

mschr schreef:
di 16 feb 2021, 17:57
flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?
NEC is natuurlijk geen filantropische instelling, aan inzet heeft het niet gelegen maar beide trainers zijn gewoon te licht en ergens moet je dan een keus maken als club
Ice Ice Baby

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3183
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Nummer 9 »

Wellicht wordt er een plaats vrijgemaakt voor Barreto en hangt hij na dit seizoen de schoenen aan de wilgen?
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9636
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Gerard Lopez »

IceQueen schreef:
di 16 feb 2021, 19:11
mschr schreef:
di 16 feb 2021, 17:57
flipsen schreef:
di 16 feb 2021, 13:07
hij vertrekt...
Schandalig. Zo ga je niet om met mensen die zich volledig hebben ingezet in een overgangsseizoen. Eerst Bogers afgedankt, nu Gesthuizen afgedankt. Wie gaat de volgende zijn?
NEC is natuurlijk geen filantropische instelling, aan inzet heeft het niet gelegen maar beide trainers zijn gewoon te licht en ergens moet je dan een keus maken als club
wat een ijskoude reactie!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14428
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
di 16 feb 2021, 13:16
Ja jammer. Ook niet vrijwillig.
Heeft prima werk gedaan in de jeugd en clubmensen moet je koesteren.

Maar wie is Bas van Baar?
Assistent-trainer 1e elftal NEC, maar bij de technische staf staat hij niet.
Had hij na zijn jaar als hoofdtrainer wellicht nog een bijpassend salaris?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Polleke »

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... j-NEC-niet

Beetje dubbel gevoel na dit interview. Inhoudelijk geef ik hem volledig gelijk. Het is gek dat je jaren naar tevredenheid werkt in de jeugd, gevraagd wordt om naar team 1 te gaan, dan terug moet naar de jeugd en dan je contract verlies wegens financiële redenen (terwijl hij aangeeft dat hierover te praten was). Dus twee jaar terug was je goed genoeg om deels hoofdtrainer te zijn en nu moet je ineens weg. Na 10 jaar vind ik dit niet helemaal netjes. Zeker niet als je kijkt hoeveel er al weggelopen is in de staf van de jeugd.

Dus ik ben het daarin met hem eens.

Het dubbele gevoel zit hem in het geven van dit interview. Het komt een beetje zielig over.

Ik vind het jammer, ik vond dat hij het voor de camera prima deed. Hoor ook goede verhalen over hem als jeugdtrainer.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door burp »

Polleke schreef:
wo 10 mar 2021, 16:50
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... j-NEC-niet

Het dubbele gevoel zit hem in het geven van dit interview. Het komt een beetje zielig over.
Hij zal toch gewoon benaderd zijn door Jan?

Hij zegt verder ook niks geks, is teleurgesteld maar is ook niet negatief over de club.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Polleke »

burp schreef:
wo 10 mar 2021, 17:04
Polleke schreef:
wo 10 mar 2021, 16:50
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... j-NEC-niet

Het dubbele gevoel zit hem in het geven van dit interview. Het komt een beetje zielig over.
Hij zal toch gewoon benaderd zijn door Jan?

Hij zegt verder ook niks geks, is teleurgesteld maar is ook niet negatief over de club.
Klopt.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1582
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Midas »

Wens 'm sterkte toe, ook met zijn prive situatie.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7139
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door karlo »

Gesthuizen had oratmangoen niet nodig
En zich nu afvragen waarom nec zijn contract niet verlengd
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door burp »

Nu interim trainer bij De Treffers omdat De Jonge ineens naar Turkije gaat.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door pjottr »

de mag naar vroeger tijden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door burp »

Vrij treurig stuk over Gesthuizen in DG.
Heeft persoonlijk een rot tijd achter de rug en is nog steeds niet blij met hoe hij hier weg moest.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... ~a0be91bb/

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7139
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door karlo »

burp schreef:
za 12 feb 2022, 22:38
Vrij treurig stuk over Gesthuizen in DG.
Heeft persoonlijk een rot tijd achter de rug en is nog steeds niet blij met hoe hij hier weg moest.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... ~a0be91bb/
Oratmangoen vond het ook niet leuk hoe hij hier weg moest,
Daar hoor ik gesthuizen niet over
Het blijft toch je club.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Jules »

karlo schreef:
zo 13 feb 2022, 01:14
burp schreef:
za 12 feb 2022, 22:38
Vrij treurig stuk over Gesthuizen in DG.
Heeft persoonlijk een rot tijd achter de rug en is nog steeds niet blij met hoe hij hier weg moest.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... ~a0be91bb/
Oratmangoen vond het ook niet leuk hoe hij hier weg moest,
Daar hoor ik gesthuizen niet over
Precies. NEC heeft Gesthuizen niet weggejaagd maar dat heeft hij zelf gedaan met zijn belachelijke teksten over Oratmangoen. In mijn lange carrière als NEC-supporter heb ik nooit eerder zulke idiote en tegenstrijdige onzin gehoord.
Het geheugen opfrissen. Oratmangoen moest volgens Gesthuizen weg bij NEC omdat:

- Voor zowel de positie achter de spits als op de flanken is er veel concurrentie. Die concurrentie bestond uit middenvelders als van de Looi, van Landschoot, Overtoom, Wolters en aanvallers als Velikonja, Romeny en Sellouf. Spelers die mislukt zijn en voor Velikonja en Overtoom hebben ze zelfs het contract moeten afkopen.

- Gebrek aan rendement. Een speler die nooit een kans krijgt een gebrek aan rendement verwijten. Je moet er maar opkomen. Nee Wolters, Overtoom en Darri hadden rendement. Of zoals een lezer van onderstaand artikel schrijft:
"Als het gaat om een gebrek aan rendement neem ik aan dat ze Dijkstra, Joey vd Berg en Overtoom ook terug zetten. Die hebben met zijn drieën minder gescoord dan Oratmangoen in zijn eentje."

- NEC moet snijden in de selectie om het spelersbudget op orde te brengen. Eh... dus je laat een jeugdspeler gaan om te bezuinigen om voor tonnen Overtoom, Dijkstra en Velikonja te halen...

- Bij NEC hanteren we een ander, aanvallender systeem dan bij TOP. 1) Waarom verhuur je hem dan aan TOP en niet aan een club die hetzelfde systeem als NEC speelt, als dat zo belangrijk is? 2) het maakt geen zak uit welk systeem TOP speelt als hij daar een ijzersterk seizoen heeft gespeeld. Cambuur speelde ook een ander systeem dan TOP en daar kon hij moeiteloos in het concept een plek krijgen.

klik

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door mschr »

Jules schreef:
zo 13 feb 2022, 08:49
karlo schreef:
zo 13 feb 2022, 01:14
burp schreef:
za 12 feb 2022, 22:38
Vrij treurig stuk over Gesthuizen in DG.
Heeft persoonlijk een rot tijd achter de rug en is nog steeds niet blij met hoe hij hier weg moest.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... ~a0be91bb/
Oratmangoen vond het ook niet leuk hoe hij hier weg moest,
Daar hoor ik gesthuizen niet over
Precies. NEC heeft Gesthuizen niet weggejaagd maar dat heeft hij zelf gedaan met zijn belachelijke teksten over Oratmangoen. In mijn lange carrière als NEC-supporter heb ik nooit eerder zulke idiote en tegenstrijdige onzin gehoord.
Het geheugen opfrissen. Oratmangoen moest volgens Gesthuizen weg bij NEC omdat:

- Voor zowel de positie achter de spits als op de flanken is er veel concurrentie. Die concurrentie bestond uit middenvelders als van de Looi, van Landschoot, Overtoom, Wolters en aanvallers als Velikonja, Romeny en Sellouf. Spelers die mislukt zijn en voor Velikonja en Overtoom hebben ze zelfs het contract moeten afkopen.

- Gebrek aan rendement. Een speler die nooit een kans krijgt een gebrek aan rendement verwijten. Je moet er maar opkomen. Nee Wolters, Overtoom en Darri hadden rendement. Of zoals een lezer van onderstaand artikel schrijft:
"Als het gaat om een gebrek aan rendement neem ik aan dat ze Dijkstra, Joey vd Berg en Overtoom ook terug zetten. Die hebben met zijn drieën minder gescoord dan Oratmangoen in zijn eentje."

- NEC moet snijden in de selectie om het spelersbudget op orde te brengen. Eh... dus je laat een jeugdspeler gaan om te bezuinigen om voor tonnen Overtoom, Dijkstra en Velikonja te halen...

- Bij NEC hanteren we een ander, aanvallender systeem dan bij TOP. 1) Waarom verhuur je hem dan aan TOP en niet aan een club die hetzelfde systeem als NEC speelt, als dat zo belangrijk is? 2) het maakt geen zak uit welk systeem TOP speelt als hij daar een ijzersterk seizoen heeft gespeeld. Cambuur speelde ook een ander systeem dan TOP en daar kon hij moeiteloos in het concept een plek krijgen.

klik
Compleet mee eens! Met de kanttekening dat met name Meijer en cultuurbewaker Bogers de schuldigen zijn.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 6980
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Sandertjuh85 »

En toch heeft hij groot gelijk. Het is waanzin dat een hoofdtrainer 2 jaar later niet eens meer goed genoeg zou zijn als jeugdtrainer.
Daarbij snap ik niet dat die Oratmangoen hier zo vaak voorbij komt. Hoeveel doelpunten heeft die beste jongen gemaakt? (Misschien iets met gebrek aan rendement).

Maar behalve dat allemaal. Een man die gewoon zo eerlijk is om toe te geven dat hij in de put zat, wat de reden dan ook is, meteen afbranden omdat hij ooit heeft gezegd een speler niet goed te vinden vind ik ook wat ver gaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
zo 13 feb 2022, 09:07
En toch heeft hij groot gelijk. Het is waanzin dat een hoofdtrainer 2 jaar later niet eens meer goed genoeg zou zijn als jeugdtrainer.
Daarbij snap ik niet dat die Oratmangoen hier zo vaak voorbij komt. Hoeveel doelpunten heeft die beste jongen gemaakt? (Misschien iets met gebrek aan rendement).

Maar behalve dat allemaal. Een man die gewoon zo eerlijk is om toe te geven dat hij in de put zat, wat de reden dan ook is, meteen afbranden omdat hij ooit heeft gezegd een speler niet goed te vinden vind ik ook wat ver gaan.
Heb je woensdag naar de wedstrijd gekeken? Oratmangoen was veel en veel beter dan onze 3 middenvelders.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Jules »

mschr schreef:
zo 13 feb 2022, 09:04
Compleet mee eens! Met de kanttekening dat met name Meijer en cultuurbewaker Bogers de schuldigen zijn.
en dan vergeet ik nog de namen Darri en Joey vd Berg die voor een berg geld aangetrokken zijn omdat er bezuinigd moest worden.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door Jules »

Sandertjuh85 schreef:
zo 13 feb 2022, 09:07
Hoeveel doelpunten heeft die beste jongen gemaakt? (Misschien iets met gebrek aan rendement).
Bij NEC heeft Oratmangoen precies 0 goals gemaakt maar ook nooit gespeeld, dus dat zou de reden kunnen zijn daarvoor. Bij Top en Cambuur heeft hij 17 goals als aanvallende middenvelder gemaakt. Ik kan weinig middenvelders uit het verleden van NEC opnoemen met zo'n rendement. Dan kom je in de categorie Arno Arts, Anton Janssen.

zoete aardbei
Berichten: 7593
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: François Gesthuizen

Bericht door zoete aardbei »

Ik hoop dat Tiel dit ook leest.Zodat hij wellicht even nadenkt van welke erbarmelijke situatie we afgekomen zijn op technisch gebied.
Met voor mij als ´hoogtepunt´de affaire Bossaerts.
Die volgens mij nog steeds teert op de centen die hij heeft meegekregen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten