Anthony Musaba

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 11:14
bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:07
De Kletskop schreef:
do 02 jan 2020, 18:30
Legendario schreef:
do 02 jan 2020, 16:43
pjottr schreef:
do 02 jan 2020, 16:20
dan geef je als Nec ook gewoon toe dat Velinkonja verkeerd gescout is....wat een wanbeleid toch weer..
Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om op basis van een bericht van een forummer over wanbeleid te spreken.
:withstupid:
Maar hoe dan ook, het gaat erop neer komen dat we een scouting hebben die er echt helemaal niks van snapt of er worden spelers gehaald zonder te scouten, want de Sloveen is in niets een spits die bij NEC past. Dan kan je best wel spreken over wanbeleid toch? Hetzelfde geld voor Flemming overigens.
Ik heb vanaf dag 1 ook geschreven dat beide miskleunen zijn die niets toevoegen.
Maar er wordt nu gesuggereerd dat Velikonja weggaat en dat NEC daarmee toegeeft dat ie verkeerd gescout is, pure aannames weer.
En zo gaat het hier de laatste tijd alleen maar.....
Ik hoop vooral dat hij weg gaat aangezien hij geen reet toevoegt. Dat ze komend halfjaar zoveel mogelijk geld besparen en daar een goede technische man voor aanstellen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:21
De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 11:14
bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:07
De Kletskop schreef:
do 02 jan 2020, 18:30
Legendario schreef:
do 02 jan 2020, 16:43
pjottr schreef:
do 02 jan 2020, 16:20
dan geef je als Nec ook gewoon toe dat Velinkonja verkeerd gescout is....wat een wanbeleid toch weer..
Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om op basis van een bericht van een forummer over wanbeleid te spreken.
:withstupid:
Maar hoe dan ook, het gaat erop neer komen dat we een scouting hebben die er echt helemaal niks van snapt of er worden spelers gehaald zonder te scouten, want de Sloveen is in niets een spits die bij NEC past. Dan kan je best wel spreken over wanbeleid toch? Hetzelfde geld voor Flemming overigens.
Ik heb vanaf dag 1 ook geschreven dat beide miskleunen zijn die niets toevoegen.
Maar er wordt nu gesuggereerd dat Velikonja weggaat en dat NEC daarmee toegeeft dat ie verkeerd gescout is, pure aannames weer.
En zo gaat het hier de laatste tijd alleen maar.....
Ik hoop vooral dat hij weg gaat aangezien hij geen reet toevoegt. Dat ze komend halfjaar zoveel mogelijk geld besparen en daar een goede technische man voor aanstellen.
Roerend meejeens.
Als je gewoon genuanceerd post ipv frustrerend geschreeuw post je best wel zinnige dingen hoor :wink:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 08:53
Volgens mij is Wilco duidelijk geweest, er komt niemand bij tenzij er iemand vertrekt.
Jamaar, bij de vorige keer dat er een aanvaller vertrok, haalde Wilco er twee. Terwijl ie destijds beweerde dat NEC moest bezuinigen en het een overgangsjaar zou zijn. Als Wilco spreekt, is alles helder en duidelijk. Als Wilco handelt, handelt hij in tegenspraak met wat ie spreekt.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 12:19
bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:21
De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 11:14
bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:07
De Kletskop schreef:
do 02 jan 2020, 18:30
Legendario schreef:
do 02 jan 2020, 16:43


Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om op basis van een bericht van een forummer over wanbeleid te spreken.
:withstupid:
Maar hoe dan ook, het gaat erop neer komen dat we een scouting hebben die er echt helemaal niks van snapt of er worden spelers gehaald zonder te scouten, want de Sloveen is in niets een spits die bij NEC past. Dan kan je best wel spreken over wanbeleid toch? Hetzelfde geld voor Flemming overigens.
Ik heb vanaf dag 1 ook geschreven dat beide miskleunen zijn die niets toevoegen.
Maar er wordt nu gesuggereerd dat Velikonja weggaat en dat NEC daarmee toegeeft dat ie verkeerd gescout is, pure aannames weer.
En zo gaat het hier de laatste tijd alleen maar.....
Ik hoop vooral dat hij weg gaat aangezien hij geen reet toevoegt. Dat ze komend halfjaar zoveel mogelijk geld besparen en daar een goede technische man voor aanstellen.
Roerend meejeens.
Als je gewoon genuanceerd post ipv frustrerend geschreeuw post je best wel zinnige dingen hoor :wink:
Het is dan ook best wel frustrerend hoe de club afgelopen jaren wordt geleidt (eigenlijk al sinds het ontslag van Aalbers). En als dan ook nog eens geluiden komen dat de club echt bijna op zijn gat ligt en er enorm louche Russen bij worden betrokken is voor mij de grens wel verstreken. Zeker als er op de laatste dag nog die paniekaankopen zijn gedaan. Dan kan je in mijn ogen geen prioriteiten stellen, maar ik hoop dat hij zijn woord een keer houdt deze transferperiode.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Zico
Berichten: 1015
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Zico »

bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:07
De Kletskop schreef:
do 02 jan 2020, 18:30
Legendario schreef:
do 02 jan 2020, 16:43
pjottr schreef:
do 02 jan 2020, 16:20
dan geef je als Nec ook gewoon toe dat Velinkonja verkeerd gescout is....wat een wanbeleid toch weer..
Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om op basis van een bericht van een forummer over wanbeleid te spreken.
:withstupid:
Maar hoe dan ook, het gaat erop neer komen dat we een scouting hebben die er echt helemaal niks van snapt of er worden spelers gehaald zonder te scouten, want de Sloveen is in niets een spits die bij NEC past. Dan kan je best wel spreken over wanbeleid toch? Hetzelfde geld voor Flemming overigens.
Je kan niet alleen van wanbeleid spreken, je moet daar van spreken. Want dat er extreem wanbeleid is gevoerd is een feit waar niemand omheen kan. Als je op eigen kracht zo rond de 12e begroting van NL kan realiseren en je telt daarbij al het geld dat is ingepompt, dan kan het niet anders dat er extreem wanbeleid is gevoerd. Dat het dan minder gezellig is op het forum lijkt me nogal wiedes. We zijn hard op weg naar een all time dieptepunt (4 jaar eerste divisie ) en categorie 1 dreigt weer. Technisch beleid is dit jaar ook onnavolgbaar zwak. In Mike geen nummer 10 zien en vervolgens aankomen met Flemming. Een spits van ver halen die niets toevoegd. Feiten liegen niet en moeten benoemd worden.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door DJTEEF! »

Zico schreef:
vr 03 jan 2020, 14:15
bertje schreef:
vr 03 jan 2020, 11:07
De Kletskop schreef:
do 02 jan 2020, 18:30
Legendario schreef:
do 02 jan 2020, 16:43
pjottr schreef:
do 02 jan 2020, 16:20
dan geef je als Nec ook gewoon toe dat Velinkonja verkeerd gescout is....wat een wanbeleid toch weer..
Ik vind het persoonlijk nog wat vroeg om op basis van een bericht van een forummer over wanbeleid te spreken.
:withstupid:
Maar hoe dan ook, het gaat erop neer komen dat we een scouting hebben die er echt helemaal niks van snapt of er worden spelers gehaald zonder te scouten, want de Sloveen is in niets een spits die bij NEC past. Dan kan je best wel spreken over wanbeleid toch? Hetzelfde geld voor Flemming overigens.
Je kan niet alleen van wanbeleid spreken, je moet daar van spreken. Want dat er extreem wanbeleid is gevoerd is een feit waar niemand omheen kan. Als je op eigen kracht zo rond de 12e begroting van NL kan realiseren en je telt daarbij al het geld dat is ingepompt, dan kan het niet anders dat er extreem wanbeleid is gevoerd. Dat het dan minder gezellig is op het forum lijkt me nogal wiedes. We zijn hard op weg naar een all time dieptepunt (4 jaar eerste divisie ) en categorie 1 dreigt weer. Technisch beleid is dit jaar ook onnavolgbaar zwak. In Mike geen nummer 10 zien en vervolgens aankomen met Flemming. Een spits van ver halen die niets toevoegd. Feiten liegen niet en moeten benoemd worden.
:withstupid:

Als van Schaik bij de start van de volgende transferperiode nog TD is of Kersten hoofdscout kunnen we er net zo goed mee ophouden. Het is alsof ik me morgen in het Radboud meld om een hersenoperatie uit te voeren, of bij een architectenbureau om een flat te ontwerpen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Curva »

mschr schreef:
vr 03 jan 2020, 12:33
De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 08:53
Volgens mij is Wilco duidelijk geweest, er komt niemand bij tenzij er iemand vertrekt.
Jamaar, bij de vorige keer dat er een aanvaller vertrok, haalde Wilco er twee. Terwijl ie destijds beweerde dat NEC moest bezuinigen en het een overgangsjaar zou zijn. Als Wilco spreekt, is alles helder en duidelijk. Als Wilco handelt, handelt hij in tegenspraak met wat ie spreekt.
exact als de politiek. A zeggen en B doen
Vooral zoveel mogelijk inhoudsloze kreten uitkotsen en toezeggingen doen die zo vaag en onmeetbaar zijn dat je er never nooit niet op afgerekend kan worden.
Kijk naar de feiten, hoe staan we het bedrijfje er financieel en sportief voor? Hoe zou het bedrijf erbij staan zonder gulle externe geldschieters? Wat is het toekomstperspectief, zijn we afhankelijk van bedelgeld van corrupte arabieren en russen of van vage plannen rond de goffert die toch niet mogen en kunnen?
Dan mag je toch concluderen dat je als verantwoordelijke voor dat bedrijfje er een totale puinzooi van hebt gemaakt of op z'n minst de totale puinzooi in stand hebt gehouden? Slecht waanbeelden als zoethoudertje voorschotelen om de werkelijke malaise toe te dekken, daar lijkt het op.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3720
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Super-Simr »

Volgens mij moeten wij alles wat Wilco van Schaijk zegt met een korrel zout nemen ter grootte van de Matterhorn. Hij zegt een hoop, maar eigenlijk zegt hij helemaal niks. Iedere keer weer. Wanneer het gaat over een meerjarenplan, het stadion, spelers, trainers; allemaal wolkerig gelul. Hij brengt het zo dat wanneer zijn verhaal achteraf niet klopt hij er nog een draai aan kan geven dat het lijkt of het toch allemaal klopt...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door zuurpruim »

Curva schreef:
vr 03 jan 2020, 14:55
mschr schreef:
vr 03 jan 2020, 12:33
De Kletskop schreef:
vr 03 jan 2020, 08:53
Volgens mij is Wilco duidelijk geweest, er komt niemand bij tenzij er iemand vertrekt.
Jamaar, bij de vorige keer dat er een aanvaller vertrok, haalde Wilco er twee. Terwijl ie destijds beweerde dat NEC moest bezuinigen en het een overgangsjaar zou zijn. Als Wilco spreekt, is alles helder en duidelijk. Als Wilco handelt, handelt hij in tegenspraak met wat ie spreekt.
exact als de politiek. A zeggen en B doen
Vooral zoveel mogelijk inhoudsloze kreten uitkotsen en toezeggingen doen die zo vaag en onmeetbaar zijn dat je er never nooit niet op afgerekend kan worden.
Kijk naar de feiten, hoe staan we het bedrijfje er financieel en sportief voor? Hoe zou het bedrijf erbij staan zonder gulle externe geldschieters? Wat is het toekomstperspectief, zijn we afhankelijk van bedelgeld van corrupte arabieren en russen of van vage plannen rond de goffert die toch niet mogen en kunnen?
Dan mag je toch concluderen dat je als verantwoordelijke voor dat bedrijfje er een totale puinzooi van hebt gemaakt of op z'n minst de totale puinzooi in stand hebt gehouden? Slecht waanbeelden als zoethoudertje voorschotelen om de werkelijke malaise toe te dekken, daar lijkt het op.
Wilco is zo dom geweest de TD functie erbij te pakken. Daar wordt hij bij tegenvallende resultaten en niet voldoende marktwaarde op het veld echt wel op afgerekend.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door zuurpruim »

Super-Simr schreef:
vr 03 jan 2020, 15:14
Volgens mij moeten wij alles wat Wilco van Schaijk zegt met een korrel zout nemen ter grootte van de Matterhorn. Hij zegt een hoop, maar eigenlijk zegt hij helemaal niks. Iedere keer weer. Wanneer het gaat over een meerjarenplan, het stadion, spelers, trainers; allemaal wolkerig gelul. Hij brengt het zo dat wanneer zijn verhaal achteraf niet klopt hij er nog een draai aan kan geven dat het lijkt of het toch allemaal klopt...
Het is van origine een reclameman,daar worden die gasten op getraind.

Maar de supporters zijn hier ook deels schuld aan.
Wilco heeft op dit forum te lang het voordeel van de twijfel gekregen,sterker nog,zijn beleid werd bijna met gejuich ontvangen.
Als je door de emoties heenkijkt zie je dat er na 2 jaar weinig tot niets is veranderd.
En als we straks weer 2,3 potjes winnen slaat de stemming hier weer om.

De NEC supporters zijn gewoon te verdeeld om een vuist te maken.
Dat zag je bij het ontslag van Hyballa,deels ook Lijnders en nu ook weer met Wilco.

Het is gebaseerd op hoop,hoop en nog eens hoop,concreet wordt er zelden iets.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Brabander »

Er ligt ook een deel aan de sponsoren.
Als de drie B's iets willen veranderen dan zullen ze hun nek uit moeten steken.
Nu zitten ze alle drie rustig op een stoel te wachten tot er een plan of idee komt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door mschr »

Omdat ze zelf ook geen plan of idee hebben. Investeerders zijn bovenal supporters met heel veel geld. En supporters zijn doorgaans niet bepaald langetermijndenkers.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Jota »

mschr schreef:
za 04 jan 2020, 09:15
Omdat ze zelf ook geen plan of idee hebben. Investeerders zijn bovenal supporters met heel veel geld. En supporters zijn doorgaans niet bepaald langetermijndenkers.
:withstupid: Nou is lange termijn denken lastig voor elke voetbalclub, maar er mag inderdaad een stabiel plan komen ipv elk jaar een nieuw drie jarenplan te maken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Tiel »

Toch was ik niet de enige die zich stoorde aan zijn Insta post. De jongens van de podcast dus ook. Zo gek was ik dus nog niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Anthony Musaba

Bericht door BennyT »

Tiel schreef:
ma 06 jan 2020, 22:45
Toch was ik niet de enige die zich stoorde aan zijn Insta post. De jongens van de podcast dus ook. Zo gek was ik dus nog niet.
Die is zo snel mogelijk weg.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Anthony Musaba

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
ma 06 jan 2020, 22:45
Toch was ik niet de enige die zich stoorde aan zijn Insta post. De jongens van de podcast dus ook. Zo gek was ik dus nog niet.
Ok boomer..

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door OAFFERE »

Pfffff de meeste dreiging, maar wat is die blind

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Sandertjuh85 »

OAFFERE schreef:
zo 12 jan 2020, 18:54
Pfffff de meeste dreiging, maar wat is die blind
Zou dat niet gewoon komen omdat we een spits hebben die echt geen enkel idee heeft hoe hij positie moet kiezen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door bertje »

Sandertjuh85 schreef:
zo 12 jan 2020, 19:36
OAFFERE schreef:
zo 12 jan 2020, 18:54
Pfffff de meeste dreiging, maar wat is die blind
Zou dat niet gewoon komen omdat we een spits hebben die echt geen enkel idee heeft hoe hij positie moet kiezen.
Nee, dat komt puur door de oogkleppen. Niet erg overigens, het is de enige aanvaller die direct z’n man op durft te zoeken. En er voorbij komt hij altijd wel een keer.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door pjottr »

:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:
zo 12 jan 2020, 19:51
:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.
Ik voorzie een kleine Sarina Wiegman en uitstekende vervangster van Bogers

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Anthony Musaba

Bericht door noviomagum »

pjottr schreef:
zo 12 jan 2020, 19:51
:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.
Spits hebben we niet voorin is het ieder voor zich

Nijmegen0413
Berichten: 10716
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Nijmegen0413 »

pjottr schreef:
zo 12 jan 2020, 19:51
:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.
Huh, aantal goede voorzetten?
Van wie?
Heb Anthony louter met oogkleppen op uit de moeilijkste hoeken voor eigen succes zien gaan.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7091
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door Sandertjuh85 »

Nijmegen0413 schreef:
ma 13 jan 2020, 00:27
pjottr schreef:
zo 12 jan 2020, 19:51
:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.
Huh, aantal goede voorzetten?
Van wie?
Heb Anthony louter met oogkleppen op uit de moeilijkste hoeken voor eigen succes zien gaan.
En kijk eens even terug waarom hij voor eigen succes ging.
Bij dat voorzetje die voor een leeg doel ingetikt kon worden stonden 3 man op een meter of 7 van de goal te wachten op de bal. Het zou handig zijn als we gewoon een spits zouden hebben die had gezien dat die bal op de doellijn voor het intikken zou zijn.
Nou snap ik dat het vanaf de tribune vaak wat makkelijk te zien is, maar dat deze bal niet terug getrokken ging worden maar gewoon voor het goal langs zou gaan kon iedereen zien aankomen..

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anthony Musaba

Bericht door bertje »

Sandertjuh85 schreef:
ma 13 jan 2020, 06:59
Nijmegen0413 schreef:
ma 13 jan 2020, 00:27
pjottr schreef:
zo 12 jan 2020, 19:51
:withstupid:

aantal goede voorzetten gezien, maar onze spits staat of niet in de spits, of ligt op de grond te spartelen.
volgens mijn dochter speelden we zonder spits.. dat had de kleine meid helaas prima gezien.
Huh, aantal goede voorzetten?
Van wie?
Heb Anthony louter met oogkleppen op uit de moeilijkste hoeken voor eigen succes zien gaan.
En kijk eens even terug waarom hij voor eigen succes ging.
Omdat hij oogkleppen op heeft. Bij Fox zeiden ze het ook nog, hij had die bal terug moeten trekken, daar had hij 2 opties. Je kan ook niet verwachten van een spits dat hij op de doellijn staat te wachten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten