De club heeft hem toch gepasseerd ten koste van Cillessen. Wat ik begrijpelijk vind, want Cillessen is een topkeeper. Ook in de mindere fase afgelopen tijd kreeg Cillessen vertrouwen en kreeg Matthijs geen kans. Wat ik ook begrijpelijk vind. Maar ik kan begrijpen dat het gevoelsmatig voor hem anders is. Jarenlang trouwe dienst en dan op de bank belanden. Ik denk dat hij liever de laatste wedstrijden nog een kans had gekregen.JBNMGN schreef: ↑vr 26 mei 2023, 14:01Hoezo heeft de club hem laten vallen? Hij heeft een verbeterde aanbieding gehad maar kiest voor vertrek. En dat is logisch want hij wil spelen. Dat siert hem want menig speler zou denken ik blijf, lekker beuren en niks doen is prima. Mathijs niet, die wil elders aan de bak. Gin hem een mooie club, verdient hij zeker
Mattijs Branderhorst
Re: Mattijs Branderhorst
Mag ik hem inkoppen? Ik denk dezelfde gasten die om dezelfde Branderhorst gingen roepen toen Cillessen een paar blunders maakte (excl. Mschr). Ik zou het hem ook niet kwalijk nemen, die jongen komt toch uit de regio en er is genoeg te winnen daar na dit seizoen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Wat een onzin dat de club hem heeft laten vallen
Het is profvoetbal
Mathijs wordt veel en veel te groot gemaakt.
Cillissen is gewoon een betere keeper punt.
De club waar Mathijs dadelijk heengaat daar moet ook een keeper wijken
Als Mathijs tenminste de concurrentie wint, want dat zal nog moeten blijken
Het blijft toch je club.
karlo schreef: ↑vr 26 mei 2023, 16:19Wat een onzin dat de club hem heeft laten vallen
Het is profvoetbal
Dan moet je mijn toelichting daarna quoten. Dan is de strekking deels hetzelfde.karlo schreef: ↑vr 26 mei 2023, 16:19Wat een onzin dat de club hem heeft laten vallen
Het is profvoetbal
Mocht hij naar Vitesse gaan dan staat hij dus gelijk in de basis.E.B schreef: ↑vr 26 mei 2023, 17:14Dan moet je mijn toelichting daarna quoten. Dan is de strekking deels hetzelfde.karlo schreef: ↑vr 26 mei 2023, 16:19Wat een onzin dat de club hem heeft laten vallen
Het is profvoetbal
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
gaat niet naar vitesse.
Is geen echte penaltykiller. Had nooit naar Jasper moeten luisteren.
-
- Contacteer:
Er is al gesproken. Al spreken ze daar ook met Vaessen geloof ik. Zo'n stellig nee als hij deed voorkomen is er dus niet. En dat snap ik volkomen. Qua salaris zou hij wellicht een stapje kunnen maken. En Vitesse heeft natuurlijk een vervelend seizoen achter de rug. Als de rust daar terug keert is er daar toch net iets meer mogelijk dan hier vrees ik.
Tenzij Boekhoorn ineens echt gaat investeren.
Ga bejaarden entertainen maar val de rest van de mensheid hier niet mee lastig.
Ga je lekker, ouwe boktor?Special Guest schreef: ↑di 30 mei 2023, 10:59Er is al gesproken. Al spreken ze daar ook met Vaessen geloof ik. Zo'n stellig nee als hij deed voorkomen is er dus niet. En dat snap ik volkomen. Qua salaris zou hij wellicht een stapje kunnen maken. En Vitesse heeft natuurlijk een vervelend seizoen achter de rug. Als de rust daar terug keert is er daar toch net iets meer mogelijk dan hier vrees ik.
-
- Contacteer:
DJTEEF! schreef: ↑di 30 mei 2023, 12:42Ga je lekker, ouwe boktor?Special Guest schreef: ↑di 30 mei 2023, 10:59Er is al gesproken. Al spreken ze daar ook met Vaessen geloof ik. Zo'n stellig nee als hij deed voorkomen is er dus niet. En dat snap ik volkomen. Qua salaris zou hij wellicht een stapje kunnen maken. En Vitesse heeft natuurlijk een vervelend seizoen achter de rug. Als de rust daar terug keert is er daar toch net iets meer mogelijk dan hier vrees ik.
- Marcelinho04
- Contacteer:
FC (transfervrij) Utrecht zou interesse hebben.
Ik denk dat Branderhorst even op moet gaan letten want veel clubs zullen hem een uitstekende reservedoelman vinden.
Branderhorst definitief naar Utrecht.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Demtsjenko
- Contacteer:
En dan willen ze ole ook nog…
Hoeveel contractspelers hebben ze daar in Utrecht inmiddels?! Niet normaal wie die allemaal halen. Zit daar nog een idee achter of halen ze alles dat ze kunnen halen?
Mijn tweede favoriete club gaat vanaf volgend seizoen FC Utrecht worden.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Gewaagde, misschien zelfs domme, stap van Mattijs. Hij wou toch nu echt perse 1e keeper worden? Volgens mij is die Barkas een prima keeper en zijn ze er best tevreden over dus het kan zomaar zijn dat Mattijs weer op de bank belandt....
When Wilco talks, people listen!
Die is gehuurd toch?Gerard Lopez schreef: ↑ma 05 jun 2023, 15:54Gewaagde, misschien zelfs domme, stap van Mattijs. Hij wou toch nu echt perse 1e keeper worden? Volgens mij is die Barkas een prima keeper en zijn ze er best tevreden over dus het kan zomaar zijn dat Mattijs weer op de bank belandt....
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Die is gehuurd, heeft wel afgelopen week zijn contract laten ontbinden. Maar is nog geen selectiespeler voor komend seizoen. Prima club voor Mattijs!Gerard Lopez schreef: ↑ma 05 jun 2023, 15:54Gewaagde, misschien zelfs domme, stap van Mattijs. Hij wou toch nu echt perse 1e keeper worden? Volgens mij is die Barkas een prima keeper en zijn ze er best tevreden over dus het kan zomaar zijn dat Mattijs weer op de bank belandt....
Tuurlijk wordt Branderhorst de vaste keeper van Utrecht. Hij is beter dan Barkas.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hmmm, oke als Barkas gehuurd was dan kan het weleens zo zijn dat ze Mattijs de toezegging tot 1e keus hebben gedaan. Dan is het wel een goede stap.
When Wilco talks, people listen!