Selectie 2019/2020

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
do 16 mei 2019, 12:47
zuurpruim schreef:
do 16 mei 2019, 10:39
Boer Janssen schreef:
do 16 mei 2019, 10:32
DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 21:26
DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 21:13
De huurcontracten van Branderhorst, Bruijn, Druijf en Achahbar lopen af. De eerste drie zie ik graag blijven, maar dat zie ik alleen bij Branderhorst lukken. Achahbar gaan we missen als kiespijn.

De contracten van van Duin, Zelenika en Joppen lopen af. Die zou ik allemaal niet verlengen, want met respectievelijk 32, 26 en 30 zijn ze redelijk ervaren en ze voegen niets toe.

De contracten van Alblas, Sturing, Kvida, Hoogveld, Dijkstra, Wolters en Darri lopen nog 1 jaar door. Alblas maakte voor zijn blessure een erg goede indruk, die zou ik in de tweede seizoenshelft de concurrentie laten aangaan met de nieuwe eerste doelman (Branderhorst?). Ik vind dat Kvida tekort komt voor de basis, maar hij is een bruikbare back-up voor centraal achterin en heeft met 22 jaar misschien nog wel doorgroeimogelijkheden: houden dus. Sturing en Hoogveld kwamen er dit jaar niet aan te pas, terwijl de mannen voor hun in de pikorde het slecht deden. Ik ga ervan uit dat beiden tekort komen en zou ze transfervrij laten vertrekken/ proberen te verhuren, maar mocht dit niet lukken, dan is er geen man overboord. Dijkstra en Wolters vind ik tekort komen voor de basis en zitten met 29 op de top van hun kunnen. Ik zou een transfervrij vertrek niet in de weg staan, maar mocht er geen club komen dat kunnen ze als back-up fungeren. Darri is kut; die moet sowieso weg. Ik vermoed dat er best een club is die hem wil aantrekken als hij transfervrij is.

Labylle, Bossaerts, van Eijden, Sanniez, van den Berg, Overtoom, Mike, Romeny en Braken hebben allemaal nog een contract voor 2 jaar. *huilt* Labylle en Sanniez zijn waardeloze backs waarvan ik betwijfel of er clubs in geinteresseerd zijn, zelfs bij een transfervrije status: probleemgevallen. Bossaerts vond ik de minst slechte verdediger dit jaar, maar dat zegt weinig. Mocht hij inderdaad een grootverdiener zijn, dan zou ik hem bij interesse wegdoen. Van Eijden en van den Berg zijn allebei grootverdieners en hebben het niet waargemaakt. Mocht van Eijden het idee hebben dat het er nog in zit, dan verdient hij de kans het te laten zien. Mocht hij dat idee niet hebben, dan hebben we een probleem, want ik kan me niet voorstellen dat er een club in hem geinteresseerd is, zelf wanneer hij transfervrij is. Van den Berg heeft kansen genoeg gehad: met hem ben ik helemaal klaar. Aangezien er waarschijnlijk ook geen interesse in hem is, zie ik hem als ons grootste probleemgeval. Overtoom: zie van den Berg, alleen zal hij minder verdienen. Van Braken moeten we ook af. Ik denk dat dat moet lukken. Misschien kunnen we er zelfs wel een kleine transfersom uit peuren. Mike en Romeny zou ik volgend jaar wel in de basis willen zien (Mike heeft het niveau, Romeny weet ik niet zeker).

Sabak en Okita hebben een contract voor 3 jaar. Met Sabak lijkt me iets mis. Mocht dat zo zijn, dan mag hij van mij transfervrij vertrekken. Die moet een club kunen vinden. Mocht dat niet zo zijn, dan mag hij wmb blijven. Als een club een goede transfersom wil betalen voor Okita (ik zie het wel gebeuren), dan zou ik hem verkopen. Zo niet, dan mag hij blijven.

Wat mij betreft, moeten we de volgende spelers echt kwijt zien te raken:
- Darri (moet lukken);
- Braken (moet lukken, transfersommetje?);
- van den Berg (wordt lastig);
- Overtoom (wordt lastig);
- Labylle (wordt lastig);
- Sanniez (wordt lastig).

Hetzelfde geldt voor Bossaerts als hij een grootverdiener is (moet lukken), Sabak als hij een slechte instelling heeft (moet lukken) en helaas ook voor van Eijden als hij er geen vertrouwen meer in heeft (wordt lastig).
Goed verhaal, vinden jullie niet? Lekker kort.
Ja, lekker kort. En veel open deuren.
ja en o zo waar
Het was een poging tot een totaaloverzicht, misschien wel vooral voor mezelf.

Ik hoop dat iemand bij NEC met goede kennis van de markt en het samenstellen van teams met een soortgelijk lijstje zit. Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op Futuralis. Dit is geen one man job.
Als ik het artikel van DG goed lees zijn ze toch op zoek naar een technisch manager.Wellicht alleen voor deze transferzomer.Dat klinkt niet als Futuralis. En als de investeerders die perse willen hebben zullen ze ervoor moeten dokken.Het zou wel triest zijn als je alleen iemand voor deze zomer gaat halen.Mooie job ook.Selectie samenstellen en daarna weer weg.Gaat het goed krijg je waarschijnlijk een leuke bonus.Gaat het slecht ben je alweer vertrokken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11760
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
do 16 mei 2019, 13:07
DJTEEF! schreef:
do 16 mei 2019, 12:47
zuurpruim schreef:
do 16 mei 2019, 10:39
Boer Janssen schreef:
do 16 mei 2019, 10:32
DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 21:26
DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 21:13
De huurcontracten van Branderhorst, Bruijn, Druijf en Achahbar lopen af. De eerste drie zie ik graag blijven, maar dat zie ik alleen bij Branderhorst lukken. Achahbar gaan we missen als kiespijn.

De contracten van van Duin, Zelenika en Joppen lopen af. Die zou ik allemaal niet verlengen, want met respectievelijk 32, 26 en 30 zijn ze redelijk ervaren en ze voegen niets toe.

De contracten van Alblas, Sturing, Kvida, Hoogveld, Dijkstra, Wolters en Darri lopen nog 1 jaar door. Alblas maakte voor zijn blessure een erg goede indruk, die zou ik in de tweede seizoenshelft de concurrentie laten aangaan met de nieuwe eerste doelman (Branderhorst?). Ik vind dat Kvida tekort komt voor de basis, maar hij is een bruikbare back-up voor centraal achterin en heeft met 22 jaar misschien nog wel doorgroeimogelijkheden: houden dus. Sturing en Hoogveld kwamen er dit jaar niet aan te pas, terwijl de mannen voor hun in de pikorde het slecht deden. Ik ga ervan uit dat beiden tekort komen en zou ze transfervrij laten vertrekken/ proberen te verhuren, maar mocht dit niet lukken, dan is er geen man overboord. Dijkstra en Wolters vind ik tekort komen voor de basis en zitten met 29 op de top van hun kunnen. Ik zou een transfervrij vertrek niet in de weg staan, maar mocht er geen club komen dat kunnen ze als back-up fungeren. Darri is kut; die moet sowieso weg. Ik vermoed dat er best een club is die hem wil aantrekken als hij transfervrij is.

Labylle, Bossaerts, van Eijden, Sanniez, van den Berg, Overtoom, Mike, Romeny en Braken hebben allemaal nog een contract voor 2 jaar. *huilt* Labylle en Sanniez zijn waardeloze backs waarvan ik betwijfel of er clubs in geinteresseerd zijn, zelfs bij een transfervrije status: probleemgevallen. Bossaerts vond ik de minst slechte verdediger dit jaar, maar dat zegt weinig. Mocht hij inderdaad een grootverdiener zijn, dan zou ik hem bij interesse wegdoen. Van Eijden en van den Berg zijn allebei grootverdieners en hebben het niet waargemaakt. Mocht van Eijden het idee hebben dat het er nog in zit, dan verdient hij de kans het te laten zien. Mocht hij dat idee niet hebben, dan hebben we een probleem, want ik kan me niet voorstellen dat er een club in hem geinteresseerd is, zelf wanneer hij transfervrij is. Van den Berg heeft kansen genoeg gehad: met hem ben ik helemaal klaar. Aangezien er waarschijnlijk ook geen interesse in hem is, zie ik hem als ons grootste probleemgeval. Overtoom: zie van den Berg, alleen zal hij minder verdienen. Van Braken moeten we ook af. Ik denk dat dat moet lukken. Misschien kunnen we er zelfs wel een kleine transfersom uit peuren. Mike en Romeny zou ik volgend jaar wel in de basis willen zien (Mike heeft het niveau, Romeny weet ik niet zeker).

Sabak en Okita hebben een contract voor 3 jaar. Met Sabak lijkt me iets mis. Mocht dat zo zijn, dan mag hij van mij transfervrij vertrekken. Die moet een club kunen vinden. Mocht dat niet zo zijn, dan mag hij wmb blijven. Als een club een goede transfersom wil betalen voor Okita (ik zie het wel gebeuren), dan zou ik hem verkopen. Zo niet, dan mag hij blijven.

Wat mij betreft, moeten we de volgende spelers echt kwijt zien te raken:
- Darri (moet lukken);
- Braken (moet lukken, transfersommetje?);
- van den Berg (wordt lastig);
- Overtoom (wordt lastig);
- Labylle (wordt lastig);
- Sanniez (wordt lastig).

Hetzelfde geldt voor Bossaerts als hij een grootverdiener is (moet lukken), Sabak als hij een slechte instelling heeft (moet lukken) en helaas ook voor van Eijden als hij er geen vertrouwen meer in heeft (wordt lastig).
Goed verhaal, vinden jullie niet? Lekker kort.
Ja, lekker kort. En veel open deuren.
ja en o zo waar
Het was een poging tot een totaaloverzicht, misschien wel vooral voor mezelf.

Ik hoop dat iemand bij NEC met goede kennis van de markt en het samenstellen van teams met een soortgelijk lijstje zit. Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op Futuralis. Dit is geen one man job.
Als ik het artikel van DG goed lees zijn ze toch op zoek naar een technisch manager.Wellicht alleen voor deze transferzomer.Dat klinkt niet als Futuralis. En als de investeerders die perse willen hebben zullen ze ervoor moeten dokken.Het zou wel triest zijn als je alleen iemand voor deze zomer gaat halen.Mooie job ook.Selectie samenstellen en daarna weer weg.Gaat het goed krijg je waarschijnlijk een leuke bonus.Gaat het slecht ben je alweer vertrokken.
Ze maken bij NEC de meest belachelijke beslissingen, maar voor een aantal maanden een TM aannemen om even een selectie samen te stellen, lijkt me zelfs voor NEC te dom. Een TM die vanuit NEC met Futuralis samenwerkt, lijkt me dan wel weer een goed idee. Misschien gebeurt het als ik hard genoeg hoop.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

Laten ze eerst Lagardere eruit gooien. Dat scheelt al 3 miljoen per jaar. Van dat geld kun je 10 Joey vd Bergs halen.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nijmegen0413 »

Raphaelvdw73 schreef:
wo 15 mei 2019, 22:28
Jammer dat jullie het nog zo hebben weggegeven in Waalwijk ... Maar mijn clubbie heeft het ook laten liggen ( PSV ) . Er zal toch wat versterking nodig zijn aangezien jullie ‘ 5 beste spelers ‘ er niet meer zullen zijn volgend seizoen & willen spelen voor promotie ;
Druijf - die gaat Eredivisie + komt uit voor Jong Oranje
Bruijn - Hereveen
Okita - kansloos om hem nog te houden in KKD
Bossaerts - vertrekt ook 100% + komt uit voor Jong België , die zal ook geen KKD meer willen zien .
Ablas : hopen dat die optijd hersteld van zijn huidige blessure .
Volgend jaar beter :tu:
:party: :party: :party:
:bye: :bye: :bye:

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nijmegen0413 »

Toch zuur.
Voor spelers waar potentie in zit en die ik graag volgend seizoen nog hier zie is interesse (Tresor/Okita/Kvida).
Die zul je nu voor relatief weinig gaan/moeten verkopen.

Goed nieuws is dat er schijnbaar ook clubs interesse hebben in Braken en Bossaerts!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
do 16 mei 2019, 18:41
Toch zuur.
Voor spelers waar potentie in zit en die ik graag volgend seizoen nog hier zie is interesse (Tresor/Okita/Kvida).
Die zul je nu voor relatief weinig gaan/moeten verkopen.

Goed nieuws is dat er schijnbaar ook clubs interesse hebben in Braken en Bossaerts!
Het gaat om concrete en om sluimerende interesse.Ik ga er vanuit dat het laatste geldt voor Bossaerts en Braken.
Overigens krijgen we over een aantal weken natuurlijk als eerste bericht; de standaard verlenging van Marco van Duin met een jaar.Presentatie in de achtertuin van Jean Knipping.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nummer 9 »

Als ik het artikel in De Gelderlander lees, lopen we nu al meteen achter de feiten aan en krijgen we weer een rommelige voorbereiding die weer tot niets gaat leiden. Van Schaik heeft nu een half jaar gehad om een plan te bedenken wat hij met de positie van technisch directeur wilde in geval van promotie/dan wel niet en weet het nu nog steeds niet. Ook kon hij al twee maanden zoeken naar een trainer. Hierdoor had ook al lang een plan gemaakt kunnen worden met welke spelers je in welk scenario je verder zou willen. Kortom, Van Schaik is nu al verantwoordelijk voor het verschrikkelijke seizoen wat er aan gaat komen en wat waarschijnlijk nog slechter kan worden dan dit seizoen.
いつでも戦える

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:
do 16 mei 2019, 18:41
Toch zuur.
Voor spelers waar potentie in zit en die ik graag volgend seizoen nog hier zie is interesse (Tresor/Okita/Kvida).
Die zul je nu voor relatief weinig gaan/moeten verkopen.

Goed nieuws is dat er schijnbaar ook clubs interesse hebben in Braken en Bossaerts!
Juist die paar spelers moet je houden en verder op bouwen tsm jeugd en wat gerichte versterkingen. We gaan het toch niet redden met alleen transfers. De broekriem moet aan en de investeerders moeten bijlappen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
vr 17 mei 2019, 14:33
Nijmegen0413 schreef:
do 16 mei 2019, 18:41
Toch zuur.
Voor spelers waar potentie in zit en die ik graag volgend seizoen nog hier zie is interesse (Tresor/Okita/Kvida).
Die zul je nu voor relatief weinig gaan/moeten verkopen.

Goed nieuws is dat er schijnbaar ook clubs interesse hebben in Braken en Bossaerts!
Juist die paar spelers moet je houden en verder op bouwen tsm jeugd en wat gerichte versterkingen. We gaan het toch niet redden met alleen transfers. De broekriem moet aan en de investeerders moeten bijlappen.
Beide spelers willen hier liever niet zijn,dan moet je afscheid nemen.En ik denk dat Braken een van de eerste zal zijn die gaat vertrekken.

jallah
Berichten: 2626
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door jallah »

jammer dat we bikel vorige seizoen niet hebben opgesteld en dit seizoen niet meer hadden.. was een verademing geweest ten opzichte van dijkstra en van den berg.. en jammer dat we appiah niet hebben gehaald ipv saniez foi foi.. en jammer dat de scouting er nogsteeds niet uitgetyft is..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

jallah schreef:
vr 17 mei 2019, 15:42
jammer dat we bikel vorige seizoen niet hebben opgesteld en dit seizoen niet meer hadden.. was een verademing geweest ten opzichte van dijkstra en van den berg.. en jammer dat we appiah niet hebben gehaald ipv saniez foi foi.. en jammer dat de scouting er nogsteeds niet uitgetyft is..
Met Appiah hadden we alweer een toffe gast binnengehaald die helaas het niveau gewoon niet aan kan.loopt nu ergens op het 2e niveau van Amerika te ballen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Bij NAC mogen er 16 spelers vertrekken :crazy: Daar zal misschien toch wel iets bruikbaars tussen zitten?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11760
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
vr 17 mei 2019, 20:17
Bij NAC mogen er 16 spelers vertrekken :crazy: Daar zal misschien toch wel iets bruikbaars tussen zitten?
Gingen er hier maar 16 weg. Brrr, wat ben ik klaar met die kneuzenbrigade van ons.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12639
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Curva »

DJTEEF! schreef:
vr 17 mei 2019, 20:40
zuurpruim schreef:
vr 17 mei 2019, 20:17
Bij NAC mogen er 16 spelers vertrekken :crazy: Daar zal misschien toch wel iets bruikbaars tussen zitten?
Gingen er hier maar 16 weg. Brrr, wat ben ik klaar met die kneuzenbrigade van ons.
Misschien wat uitruilen in de hoop op enige chemie in t team?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door vak Oost »

Curva schreef:
vr 17 mei 2019, 20:44
DJTEEF! schreef:
vr 17 mei 2019, 20:40
zuurpruim schreef:
vr 17 mei 2019, 20:17
Bij NAC mogen er 16 spelers vertrekken :crazy: Daar zal misschien toch wel iets bruikbaars tussen zitten?
Gingen er hier maar 16 weg. Brrr, wat ben ik klaar met die kneuzenbrigade van ons.
Misschien wat uitruilen in de hoop op enige chemie in t team?
Als het maar geen Rosheuvel wordt aub
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Aardig artikel in DG over De Graafschap en de financiën.
Alles draait bij De Graafschap om de eredivisie (en geld) | De ...
https://www.gelderlander.nl/...graafsch ... de-eredivi.

Ook die gaan ons dus,bij handhaving flink voorbij.Spelersbudget dit jaar 2,6 mln.
En dan nog niet in staat zijn om Vd Berg te betalen..
Wat in godsnaam verdient deze knakker bij ons?

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
za 18 mei 2019, 11:17
Aardig artikel in DG over De Graafschap en de financiën.
Alles draait bij De Graafschap om de eredivisie (en geld) | De ...
https://www.gelderlander.nl/...graafsch ... de-eredivi.

Ook die gaan ons dus,bij handhaving flink voorbij.Spelersbudget dit jaar 2,6 mln.
En dan nog niet in staat zijn om Vd Berg te betalen..
Wat in godsnaam verdient deze knakker bij ons?
:eek: :eek: :eek:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door bertje »

Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
vr 24 mei 2019, 10:07
Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Die speelt zijn hele leven in de KKD,die zal geen grootverdiener zijn.Ze hebben er wel een transfersom voor betaald,om en nabij een ton.Dat vind ik al veel.Maar die voegt ook niets toe joh,komt snelheid en dynamiek tekort.Je moet nu een box to box speler gaan halen.Een type Brujn.Bij Heerenveen zijn ze zeer tevreden over de ontwikkeling van hem hier,misschien levert dat nog een leuke speler op.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9365
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Polleke »

bertje schreef:
vr 24 mei 2019, 10:07
Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Je raakt deze spelers nooit kwijt. Darri heeft zichzelf een hele slechte reputatie gegeven als onruststoker. En vd Berg wordt gezien als een onstabiele kaartenpakker.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nijmegen0413 »

Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:07
bertje schreef:
vr 24 mei 2019, 10:07
Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Je raakt deze spelers nooit kwijt. Darri heeft zichzelf een hele slechte reputatie gegeven als onruststoker. En vd Berg wordt gezien als een onstabiele kaartenpakker.
Toch zal vd Berg wel een andere club kunnen vinden denk ik.
Darri zal het moeten hebben van een stap achteruit (een Dordrecht ofzo).
Twijfel alleen of hij dit zelf wel ziet zitten.

Voorwaarts
Berichten: 4192
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Voorwaarts »

Nijmegen0413 schreef:
vr 24 mei 2019, 11:26
Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:07
bertje schreef:
vr 24 mei 2019, 10:07
Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Je raakt deze spelers nooit kwijt. Darri heeft zichzelf een hele slechte reputatie gegeven als onruststoker. En vd Berg wordt gezien als een onstabiele kaartenpakker.
Toch zal vd Berg wel een andere club kunnen vinden denk ik.
Darri zal het moeten hebben van een stap achteruit (een Dordrecht ofzo).
Twijfel alleen of hij dit zelf wel ziet zitten.
En toch geloof ik dat het met Darri nog goed kan komen. Die weet nu ook wel dat het anders binnenkort klaar is met zijn carrière. Anass is er ook niet meer bij. We krijgen een nieuwe trainer.
eens een nec-er, altijd een nec-er

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DR »

Braken, Van Zundert, Oratmangoen komen ook terug

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gerard Lopez »

Voorwaarts schreef:
vr 24 mei 2019, 11:31
Nijmegen0413 schreef:
vr 24 mei 2019, 11:26
Polleke schreef:
vr 24 mei 2019, 11:07
bertje schreef:
vr 24 mei 2019, 10:07
Darri, Joey (en eigenlijk ook van Eijden) willen ze dus lozen. Laten we hopen dat het lukt :party:
Is Overtoom eigenlijk geen grootverdiener? Die mogen ze anders van mij ook wel lozen..
Je raakt deze spelers nooit kwijt. Darri heeft zichzelf een hele slechte reputatie gegeven als onruststoker. En vd Berg wordt gezien als een onstabiele kaartenpakker.
Toch zal vd Berg wel een andere club kunnen vinden denk ik.
Darri zal het moeten hebben van een stap achteruit (een Dordrecht ofzo).
Twijfel alleen of hij dit zelf wel ziet zitten.
En toch geloof ik dat het met Darri nog goed kan komen. Die weet nu ook wel dat het anders binnenkort klaar is met zijn carrière. Anass is er ook niet meer bij. We krijgen een nieuwe trainer.
Met dat soort figuren komt het nooit meer goed. Ik had van Collins John ook gehoopt dat hij het bij ons zou oppakken maar dat soort spelers glijden steeds verder af. Collins John is terecht gekomen bij de PIttsburgh Riverhounds en ik verwacht dat Darri in Maleisie eindigt.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door burp »

DR schreef:
vr 24 mei 2019, 14:43
Braken, Van Zundert, Oratmangoen komen ook terug
De Treffers wil Van Zundert juist houden

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARoelofs, Bing [Bot], illestyl, Joris6pitter en 60 gasten