Selectie 2019/2020

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door JBNMGN »

Mcel schreef:
wo 15 mei 2019, 09:08
mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 08:26
Mcel schreef:
wo 15 mei 2019, 08:04
mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:52
Da’s waar. De investeerders hebben veel humor binnengehaald met Joey. Maar ik verlang toch iets anders bij een voetbalclub als NEC. Een goeie keeper, een goeie centrumverdediger, een goeie controleur, twee kort dekkende, felle backs. Meer verlang ik niet. Da’s NEC.
Dus aanvallende kwaliteiten hoeven we niet te bezitten? Jij wil lekker counteren met buitenspelers, aanvallende middenvelders en een spits, die niet kunnen voetballen?
Ik verlang iets meer.
Aanvallers vallen op, zijn grillig, duur en men kan ze voor veel geld doorverkopen. Daarom wordt er veel geld gestoken in aanvallers door onze investeerders. Maar een goeie aanval brengt je nergens. Wat telt bij presteren is een goede organisatie en een goede verdediging
Mark Ariaans schreef:
wo 15 mei 2019, 08:35
:withstupid:

NEC heeft altijd het beste gepresteerd als er vanuit een solide defensie en goede organisatie geopereerd werd. Maar de laatste jaren moet het ineens allemaal aanvallend en attractief en worden laptoptrainers op die criteria geselecteerd. Bullshit. We zijn verdomme Ajax niet. Mouwen opstropen en werken, dat is NEC. Of althans, dat was ooit NEC. Totdat we verwerden tot een handelshuis en speeltje van zelfingenomen investeerders.
Op zich prima om vanuit een gesloten defensie te gaan denken. Maar als de bal naar voren wordt getrapt en als we gaan counteren wil ik dat wel doen met aanvallers die dat spelletje beheersen. Dus om te zeggen dat het niks uitmaakt wie je in de voorste linies hebt lopen, vind ik te kort door de bocht.
Om met een gesloten defensie te spelen heb je wel een defensie nodig! En die hebben we niet. Joppen en Labylle vallen zwaar door de mand en dat zie je het hele seizoen al, de buitenspelers van de tegenpartij krijgen werkelijk alle vrijheid, elke wedstrijd weer opnieuw. En daar gaan we al de boot in. En de lange bal naar voren? Naar wie? Druijf kan het alleen niet behappen en staat te vaak alleen en heeft geen snelheid genoeg om een sprint richting de goal te maken. Vandaar dat buitenspelers zo belangrijk zijn, maar als je net als gisteravond de bal steeds weer opnieuw zo snel inlevert als buitenspeler omdat je niet 2 maar 5 man voorbij wil dan krijg je de bal nooit bij Druijf in de spits.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

RKC hield Druiff gisteren zo'n 25 meter van de goal af.labylle en Kvida mochten opbouwen,Mike hoort niet op 10,Bruijn was vooral bezig Ziyech te imiteren met briljante passes.Dan hou je weinig over.Tel daarbij op dat Dijkstra,Joppen en Wolters totaal maar dan ook totaal niet in de basis thuishoren en het verhaal is rond.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Hele selectie moet op de schop. Aanvullen met Jeugd en indien mogelijk aankopen. Deze aankopen dan wel bij voorkeur bewezen krachten.

Houden:

Alblas
Branderhorst (als dat lukt)

Kvida
Hoogveld
Sturing
Van Eijden (al is het maar voor de groep/kleedkamer)

Sabak

Romeny
Mike
Okita
Musaba

De rest (wat nu in het A-team zit) Kan wat mij betreft een andere baan zoeken.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door eniesee-elst »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 15 mei 2019, 10:22
Hele selectie moet op de schop. Aanvullen met Jeugd en indien mogelijk aankopen. Deze aankopen dan wel bij voorkeur bewezen krachten.

Houden:

Alblas
Branderhorst (als dat lukt)

Kvida
Hoogveld
Sturing
Van Eijden (al is het maar voor de groep/kleedkamer)

Sabak

Romeny
Mike
Okita
Musaba

De rest (wat nu in het A-team zit) Kan wat mij betreft een andere baan zoeken.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door De Kletskop »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 15 mei 2019, 10:22
Deze aankopen dan wel bij voorkeur bewezen krachten.
Wat zijn bewezen krachten exact?
Overtoom deed het prima bij Almere, vdBerg is een bewezen kracht in de eredivisie, Rens ook.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Mark Ariaans »

Begin maar eens met een capabele trainer voor de groep te zetten die niet schroomt om de zweep erover te gooien. Geen Hyballa type, want die ligt al binnen een week in de clinch met Van den Berg en Van Eijden, maar gewoon een no nonsense coach die de ploeg fit krijgt en de poppetjes op de juiste plek neer zet. Daar begint het allemaal, en vanuit die basis kun je verder.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:
wo 15 mei 2019, 11:05
Begin maar eens met een capabele trainer voor de groep te zetten die niet schroomt om de zweep erover te gooien. Geen Hyballa type, want die ligt al binnen een week in de clinch met Van den Berg en Van Eijden, maar gewoon een no nonsense coach die de ploeg fit krijgt en de poppetjes op de juiste plek neer zet. Daar begint het allemaal, en vanuit die basis kun je verder.
Maar een trainer zal toch willen kijken met wat voor een materiaal hij moet werken.En alhoewel het grootste deel van de selectie nog vastligt denk ik toch dat er weer een kleine exodus gaat plaatsvinden.
Laten we eerst nou eens kijken of er een TD komt,wordt het Futuralis?Ik vind dat nu belangrijker dan een trainer.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Mark Ariaans »

Vergeet die TD maar, is geen geld voor. Dat zal gewoon Wilco worden samen met de scouting komend jaar. In principe heb je op papier nog altijd best aardige namen, maar in mijn optiek was het grote probleem dat de technische staf het hele seizoen lamlendig en lollig heeft lopen doen. Jongens als Van Eijden, Van den Berg en Bossaerts hebben heus niet opeens het voetballen verleerd, alleen is het hele zootje conditioneel zo slap als een vaatdoek en zat er totaal geen structuur en vastigheid in de ploeg. De realiteit is dat die spelers gewoon onder contract liggen en nergens heen gaan, dus daar moet je komend seizoen echt wel mee verder. Contracten afkopen is onbetaalbaar.

Het is nu gewoon pas op de plaats maken, lozen/verkopen wat je kunt kwijt raken en een capabele trainer voor de groep zetten die eigen jeugd laat doorstromen. Vergeet promotie gewoon maar even als doelstelling en zorg eerst maar dat er intern weer wat leven en geloof in de club komt. Want op deze weg verder is niks.

En ja JBNMGN, ik geloof inderdaad dat je daar geen investeerders voor nodig hebt.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Grasmatknuffelaar »

De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 10:58
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 15 mei 2019, 10:22
Deze aankopen dan wel bij voorkeur bewezen krachten.
Wat zijn bewezen krachten exact?
Overtoom deed het prima bij Almere, vdBerg is een bewezen kracht in de eredivisie, Rens ook.
Eens en oneens. Overtoom is slecht uitgepakt. Echter Vd Berg was natuurlijk gezien zijn leeftijd een gokje. Rens had in geen tijden een echte wedstrijd gespeeld.

In mijn optiek hebben we baat bij spelers die in de top van de KKD meedraaien en wekelijks gespeeld hebben. Geen gokjes of afdankertjes zoals een Labylle, Wolters, Dijkstra etc. Ik noem maar eens een Dogan van Oss of Branco van den Boomen. Bewezen van meerwaarde in de competitie waar we in zitten en nog wel even in zullen blijven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:
wo 15 mei 2019, 11:37
Vergeet die TD maar, is geen geld voor. Dat zal gewoon Wilco worden samen met de scouting komend jaar. In principe heb je op papier nog altijd best aardige namen, maar in mijn optiek was het grote probleem dat de technische staf het hele seizoen lamlendig en lollig heeft lopen doen. Jongens als Van Eijden, Van den Berg en Bossaerts hebben heus niet opeens het voetballen verleerd, alleen is het hele zootje conditioneel zo slap als een vaatdoek en zat er totaal geen structuur en vastigheid in de ploeg. De realiteit is dat die spelers gewoon onder contract liggen en nergens heen gaan, dus daar moet je komend seizoen echt wel mee verder. Contracten afkopen is onbetaalbaar.

Het is nu gewoon pas op de plaats maken, lozen/verkopen wat je kunt kwijt raken en een capabele trainer voor de groep zetten die eigen jeugd laat doorstromen. Vergeet promotie gewoon maar even als doelstelling en zorg eerst maar dat er intern weer wat leven en geloof in de club komt. Want op deze weg verder is niks.

En ja JBNMGN, ik geloof inderdaad dat je daar geen investeerders voor nodig hebt.
Rens is qua niveau ver,ver weggezakt.Dat heeft niets met conditie te maken.En Joey mist gewoon nog het heilige vuur,die is klaar met profvoetbal.Pak je verlies en laat hem gaan. Hij heeft ook op geen enkele manier laten zien dat hij de leiding wil nemen.Bovendien schijnt hij een van de spelers te zijn geweest die De Gier in het zadel heeft gehouden.Ik vind het erg sneu voor Rens maar de nietsnut vd Berg mag van mij z.s.m. ophoepelen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Van den Berg heeft het altijd van zijn inzet moeten hebben en van die inzet is niets meer over. Oprotten met die klaploper.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 13:07
Van den Berg heeft het altijd van zijn inzet moeten hebben en van die inzet is niets meer over. Oprotten met die klaploper.
er mogen er wel meer opzouten, de bezem erdoor en vanaf de grond opnieuw opbouwen met jongens die wel willen voetballen en geen uitgerangeerde
voetballers die hier komen afbouwen , hetzelfde geld voor een paar sponsors, sponsoren zijn oke als ze zich maar niet met het beleid bemoeien..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door burp »

Ik denk niet dat Rens überhaupt nog gaat spelen, dat lijkt toch behoorlijk chronisch wat hij heeft.

Maar gelukkig beschikken we komend seizoen wel weer over de beste NEC'ervan dit seizoen: Ragnar Oratmangoen.
Blijft onbegrijpelijk dat die dit seizoen in Oss speelde.

Daarnaast is erg jammer dat Oversier van de lange contracten en constructies was. Daarom zitten we nog wel even vast aan de nodige ballast die niemand hier nog wil zien rondlopen: een Labylle, Lartey-Sanniez, Bossaerts, vd Berg, Darri.
En ook de blinde werkpaarden Dijkstra en Overtoom lopen nog door.

Verder zullen Okita, Braken en Sabak weg willen en wordt het lastig om Ndayishimiye te houden.
Alblas ben je ook nog wel even kwijt, dus dat gaat een erg drukke zomer worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
wo 15 mei 2019, 13:13
Ik denk niet dat Rens überhaupt nog gaat spelen, dat lijkt toch behoorlijk chronisch wat hij heeft.

Maar gelukkig beschikken we komend seizoen wel weer over de beste NEC'ervan dit seizoen: Ragnar Oratmangoen.
Blijft onbegrijpelijk dat die dit seizoen in Oss speelde.

Daarnaast is erg jammer dat Oversier van de lange contracten en constructies was. Daarom zitten we nog wel even vast aan de nodige ballast die niemand hier nog wil zien rondlopen: een Labylle, Lartey-Sanniez, Bossaerts, vd Berg, Darri.
En ook de blinde werkpaarden Dijkstra en Overtoom lopen nog door.

Verder zullen Okita, Braken en Sabak weg willen en wordt het lastig om Ndayishimiye te houden.
Alblas ben je ook nog wel even kwijt, dus dat gaat een erg drukke zomer worden.
Nou als de gifbeker nog niet leeg genoeg is laat de voetbalgod Oss promoveren. En dan gaat Oss spelers aan ons verhuren i.p.v. andersom :biggrin:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door JBNMGN »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 15 mei 2019, 10:22
Hele selectie moet op de schop. Aanvullen met Jeugd en indien mogelijk aankopen. Deze aankopen dan wel bij voorkeur bewezen krachten.

Houden:

Alblas
Branderhorst (als dat lukt)hopelijk maar zal wel weg gaan

Kvida
Hoogveld
Sturing
Van Eijden (al is het maar voor de groep/kleedkamer) na wat hij heeft laten zien (of juist niet) WEG DOEN, zonde geld

Sabak

Romeny
Mike
Okita
Musaba

De rest (wat nu in het A-team zit) Kan wat mij betreft een andere baan zoeken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 13:07
Van den Berg heeft het altijd van zijn inzet moeten hebben en van die inzet is niets meer over. Oprotten met die klaploper.
Zijn inzet had als resultaat 9 x geel en 2x rood. Daartegen over staan 2 assists en 1 goal.
Nou Joey bedankt maar niet heus, houdoe!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door eniesee12 »

burp schreef:
wo 15 mei 2019, 13:13
Ik denk niet dat Rens überhaupt nog gaat spelen, dat lijkt toch behoorlijk chronisch wat hij heeft.

Maar gelukkig beschikken we komend seizoen wel weer over de beste NEC'ervan dit seizoen: Ragnar Oratmangoen.
Blijft onbegrijpelijk dat die dit seizoen in Oss speelde.

Daarnaast is erg jammer dat Oversier van de lange contracten en constructies was. Daarom zitten we nog wel even vast aan de nodige ballast die niemand hier nog wil zien rondlopen: een Labylle, Lartey-Sanniez, Bossaerts, vd Berg, Darri.
En ook de blinde werkpaarden Dijkstra en Overtoom lopen nog door.

Verder zullen Okita, Braken en Sabak weg willen en wordt het lastig om Ndayishimiye te houden.
Alblas ben je ook nog wel even kwijt, dus dat gaat een erg drukke zomer worden.
En waar wil okita naar toe? De amateurs ?

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Polleke »

Het is tijd voor een keiharde evaluatie van deze selectie, die bijzonder gefaald heeft. Voor mij is het een combinatie van kwaliteit, mentaliteit en balans.

Mattijs Branderhorst:
voldoende niveau, groeiende en een capabele keeper

Norbert Alblas:
toptalent, vraag is of hij wel terug kan komen en hoe blessure gevoelig hij is.

Marco van Duin:
onvoldoende niveau, zelfs als reservedoelman

Oliver Zelenika:
onvoldoende niveau, zelfs als reservedoelman

Frank Sturing:
Twijfel. Heeft nooit langdurig gespeeld. Is nog jong. Voordeel van de twijfel.

Guus Joppen:
Onvoldoende niveau.

Josef Kvida
Twijfel. Ontwikkeld zich momenteel wel aardig. Maar er zal gezien de vele tegengoals wel serieus iets bij moeten komen.

Leroy Labylle:
Onvoldoende niveau

Mattias Boschaerts
Twijfel. Ontwikkeld zich momenteel wel aardig. Maar er zal gezien de vele tegengoals wel serieus iets bij moeten komen.

Terry Lartey Sanniez:
Onvoldoende niveau

Rens van Eijden:
helaas mee stoppen. Rens heeft toen hij nog speelde op geen enkele wijze aangetoond mee te kunnen. Hij is toont zoch amper een leider. Zijn terugkeer is uitgelopen op een fiasco.

Niek Hoogveld:
Jong talent: lekker een kans geven.

Joey van den Berg:
Grote mond, toffe kerel, maar als voetballer dramatisch gepresteert. Laten gaan: miskoop.

Jordy Bruijn:
Gaat weg.. weergaloze speler.

Mart Dijkstra:
Kan je houden, maar wel als wisselspeler. Ik denk niet dat dit voldoende is voor hem.

Paolo Sabak:
Jong talent: lekker een kans geven.

Tom Overtoom:
Onvoldoende niveau

Anass Achahbar:
Stoorzender, niet een type speler die past in een groep. Overal gefaald en hier ook: laten gaan.

Ferdy Druijf:
Gaat weg.. kan je helaas nooit behouden, weergaloze speler echter. Hem zou ik nou wel graag via Marcel een topsalaris bieden.

Jonathan Okita:
Goede speler als je op de omschakeling speelt. Maar als je een goed bod krijgt, laten gaan.

Mike Trésor Nadayishimye
Graag een naamswijziging: maar verder een groot talent. Lekker laten staan.

Morad El Hadodouti
Geen id

Ole Romeny:
Jong talent, lekker kans geven.

Randy Wolters:
Verzaakt in ieder geval nooit. Maar je moet ook erkennen dat hij amper van toegevoegde waarde is geweest. Omdat ik hou van inzetspelers: laten staan.

Diarra:
Stoorzender, niet een type speler die past in een groep. Laten gaan.

Sven Braken:
Prima eredivisiespits. Laten we niet vergeten dat er amper iemand ontevreden over hem was, ook qua werklust en passie. Absoluut geen Druijf. Vraag me wel af of hij een stoorzender was.

Conclussie: Alblas, Branderhorst, Sturing, Kvida, Bosschaerts, Hoogveld, Sabak, Ndayishomiye, Romeny houden. Maximale krachtinpanning voor Druijff (lijkt me sportief kansloos). Okita proberen te verkopen. Wolters en Dijkstra behouden tenzij je iets beters hebt. Jeugdtalent door gaan schuiven van Jong NEC en dan een paar gerichte aankopen.

Het trainingstrio van nu laten staan, maar er een hoofdtrainer bij halen die zich daadwerkelijk spelers beter maakt. Ik ga volledig voor Gert-Jan Verbeek.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
wo 15 mei 2019, 17:29
Ik ga volledig voor Gert-Jan Verbeek.
Zal ie vast zin in hebben.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Keizerstad1994 »

De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 17:33
Polleke schreef:
wo 15 mei 2019, 17:29
Ik ga volledig voor Gert-Jan Verbeek.
Zal ie vast zin in hebben.
Ongetwijfeld niet, maar moet ook zeggen dat ik persoonlijk niet zo sta te springen om een trainer die bij elke club waar ie de afgelopen 5/6 jaar gewerkt heeft is weggestuurd. Klinkt misschien hooghartig gezien onze situatie, maar zo is het niet bedoeld. De komende keuze m.b.t. de trainer (en nog belangrijker: het technische beleid) moet gewoon raak zijn.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 17:33
Polleke schreef:
wo 15 mei 2019, 17:29
Ik ga volledig voor Gert-Jan Verbeek.
Zal ie vast zin in hebben.
die gaat lekker naar Adelaide ,past hier totaal niet.Extreem salaris ,idem dito afkoopsom,nul prestaties.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Tim Janssen »

We moeten spelers halen op karakter, daar heeft onze club altijd bekend om gestaan.
NEC volksclub mouwen opstropen de bloedkuul noem maar op
Als je spelers haalt die dat niet hebben als dit seizoen maar daarbij ook niet kunnen voetballen dan vraag je er om.

Volgend seizoen 8 spelers op karakter en 3 voor NEC begrippen technisch vaardige spelers ( of dat in combinatie met jeugd is weet ik niet of dat reel is al hoop ik van wel)

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

De huurcontracten van Branderhorst, Bruijn, Druijf en Achahbar lopen af. De eerste drie zie ik graag blijven, maar dat zie ik alleen bij Branderhorst lukken. Achahbar gaan we missen als kiespijn.

De contracten van van Duin, Zelenika en Joppen lopen af. Die zou ik allemaal niet verlengen, want met respectievelijk 32, 26 en 30 zijn ze redelijk ervaren en ze voegen niets toe.

De contracten van Alblas, Sturing, Kvida, Hoogveld, Dijkstra, Wolters en Darri lopen nog 1 jaar door. Alblas maakte voor zijn blessure een erg goede indruk, die zou ik in de tweede seizoenshelft de concurrentie laten aangaan met de nieuwe eerste doelman (Branderhorst?). Ik vind dat Kvida tekort komt voor de basis, maar hij is een bruikbare back-up voor centraal achterin en heeft met 22 jaar misschien nog wel doorgroeimogelijkheden: houden dus. Sturing en Hoogveld kwamen er dit jaar niet aan te pas, terwijl de mannen voor hun in de pikorde het slecht deden. Ik ga ervan uit dat beiden tekort komen en zou ze transfervrij laten vertrekken/ proberen te verhuren, maar mocht dit niet lukken, dan is er geen man overboord. Dijkstra en Wolters vind ik tekort komen voor de basis en zitten met 29 op de top van hun kunnen. Ik zou een transfervrij vertrek niet in de weg staan, maar mocht er geen club komen dat kunnen ze als back-up fungeren. Darri is kut; die moet sowieso weg. Ik vermoed dat er best een club is die hem wil aantrekken als hij transfervrij is.

Labylle, Bossaerts, van Eijden, Sanniez, van den Berg, Overtoom, Mike, Romeny en Braken hebben allemaal nog een contract voor 2 jaar. *huilt* Labylle en Sanniez zijn waardeloze backs waarvan ik betwijfel of er clubs in geinteresseerd zijn, zelfs bij een transfervrije status: probleemgevallen. Bossaerts vond ik de minst slechte verdediger dit jaar, maar dat zegt weinig. Mocht hij inderdaad een grootverdiener zijn, dan zou ik hem bij interesse wegdoen. Van Eijden en van den Berg zijn allebei grootverdieners en hebben het niet waargemaakt. Mocht van Eijden het idee hebben dat het er nog in zit, dan verdient hij de kans het te laten zien. Mocht hij dat idee niet hebben, dan hebben we een probleem, want ik kan me niet voorstellen dat er een club in hem geinteresseerd is, zelf wanneer hij transfervrij is. Van den Berg heeft kansen genoeg gehad: met hem ben ik helemaal klaar. Aangezien er waarschijnlijk ook geen interesse in hem is, zie ik hem als ons grootste probleemgeval. Overtoom: zie van den Berg, alleen zal hij minder verdienen. Van Braken moeten we ook af. Ik denk dat dat moet lukken. Misschien kunnen we er zelfs wel een kleine transfersom uit peuren. Mike en Romeny zou ik volgend jaar wel in de basis willen zien (Mike heeft het niveau, Romeny weet ik niet zeker).

Sabak en Okita hebben een contract voor 3 jaar. Met Sabak lijkt me iets mis. Mocht dat zo zijn, dan mag hij van mij transfervrij vertrekken. Die moet een club kunen vinden. Mocht dat niet zo zijn, dan mag hij wmb blijven. Als een club een goede transfersom wil betalen voor Okita (ik zie het wel gebeuren), dan zou ik hem verkopen. Zo niet, dan mag hij blijven.

Wat mij betreft, moeten we de volgende spelers echt kwijt zien te raken:
- Darri (moet lukken);
- Braken (moet lukken, transfersommetje?);
- van den Berg (wordt lastig);
- Overtoom (wordt lastig);
- Labylle (wordt lastig);
- Sanniez (wordt lastig).

Hetzelfde geldt voor Bossaerts als hij een grootverdiener is (moet lukken), Sabak als hij een slechte instelling heeft (moet lukken) en helaas ook voor van Eijden als hij er geen vertrouwen meer in heeft (wordt lastig).

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 21:13
De huurcontracten van Branderhorst, Bruijn, Druijf en Achahbar lopen af. De eerste drie zie ik graag blijven, maar dat zie ik alleen bij Branderhorst lukken. Achahbar gaan we missen als kiespijn.

De contracten van van Duin, Zelenika en Joppen lopen af. Die zou ik allemaal niet verlengen, want met respectievelijk 32, 26 en 30 zijn ze redelijk ervaren en ze voegen niets toe.

De contracten van Alblas, Sturing, Kvida, Hoogveld, Dijkstra, Wolters en Darri lopen nog 1 jaar door. Alblas maakte voor zijn blessure een erg goede indruk, die zou ik in de tweede seizoenshelft de concurrentie laten aangaan met de nieuwe eerste doelman (Branderhorst?). Ik vind dat Kvida tekort komt voor de basis, maar hij is een bruikbare back-up voor centraal achterin en heeft met 22 jaar misschien nog wel doorgroeimogelijkheden: houden dus. Sturing en Hoogveld kwamen er dit jaar niet aan te pas, terwijl de mannen voor hun in de pikorde het slecht deden. Ik ga ervan uit dat beiden tekort komen en zou ze transfervrij laten vertrekken/ proberen te verhuren, maar mocht dit niet lukken, dan is er geen man overboord. Dijkstra en Wolters vind ik tekort komen voor de basis en zitten met 29 op de top van hun kunnen. Ik zou een transfervrij vertrek niet in de weg staan, maar mocht er geen club komen dat kunnen ze als back-up fungeren. Darri is kut; die moet sowieso weg. Ik vermoed dat er best een club is die hem wil aantrekken als hij transfervrij is.

Labylle, Bossaerts, van Eijden, Sanniez, van den Berg, Overtoom, Mike, Romeny en Braken hebben allemaal nog een contract voor 2 jaar. *huilt* Labylle en Sanniez zijn waardeloze backs waarvan ik betwijfel of er clubs in geinteresseerd zijn, zelfs bij een transfervrije status: probleemgevallen. Bossaerts vond ik de minst slechte verdediger dit jaar, maar dat zegt weinig. Mocht hij inderdaad een grootverdiener zijn, dan zou ik hem bij interesse wegdoen. Van Eijden en van den Berg zijn allebei grootverdieners en hebben het niet waargemaakt. Mocht van Eijden het idee hebben dat het er nog in zit, dan verdient hij de kans het te laten zien. Mocht hij dat idee niet hebben, dan hebben we een probleem, want ik kan me niet voorstellen dat er een club in hem geinteresseerd is, zelf wanneer hij transfervrij is. Van den Berg heeft kansen genoeg gehad: met hem ben ik helemaal klaar. Aangezien er waarschijnlijk ook geen interesse in hem is, zie ik hem als ons grootste probleemgeval. Overtoom: zie van den Berg, alleen zal hij minder verdienen. Van Braken moeten we ook af. Ik denk dat dat moet lukken. Misschien kunnen we er zelfs wel een kleine transfersom uit peuren. Mike en Romeny zou ik volgend jaar wel in de basis willen zien (Mike heeft het niveau, Romeny weet ik niet zeker).

Sabak en Okita hebben een contract voor 3 jaar. Met Sabak lijkt me iets mis. Mocht dat zo zijn, dan mag hij van mij transfervrij vertrekken. Die moet een club kunen vinden. Mocht dat niet zo zijn, dan mag hij wmb blijven. Als een club een goede transfersom wil betalen voor Okita (ik zie het wel gebeuren), dan zou ik hem verkopen. Zo niet, dan mag hij blijven.

Wat mij betreft, moeten we de volgende spelers echt kwijt zien te raken:
- Darri (moet lukken);
- Braken (moet lukken, transfersommetje?);
- van den Berg (wordt lastig);
- Overtoom (wordt lastig);
- Labylle (wordt lastig);
- Sanniez (wordt lastig).

Hetzelfde geldt voor Bossaerts als hij een grootverdiener is (moet lukken), Sabak als hij een slechte instelling heeft (moet lukken) en helaas ook voor van Eijden als hij er geen vertrouwen meer in heeft (wordt lastig).
Goed verhaal, vinden jullie niet? Lekker kort.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

Hier kan niemand mee oneens zijn. Behalve Juul dan. Die ziet het contract van de helft van zijn gedroomde middenveld verscheurd worden door jou.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten