Selectie 2019/2020

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Selectie 2019/2020

Bericht door Gijscoman »

Het is misschien wat vroeg om hierover reeds te speculeren, zeker gezien het feit dat de transferdeadline voor de huidige winterstop nog niet voorbij is. Op zich hoef ik ook niet te speculeren over spelers die nog komen, maar tegelijkertijd lijkt het mij dat de huidige situatie ons al dwingt te kijken naar volgend jaar. Play-off-deelname is absoluut nog geen zekerheid, laat staan dat we de play-offs winnen. Er is natuurlijk nog een kans en daarom moet je niet nu al opgeven, maar tegelijkertijd is de kans te klein om ons er blind op te staren. In ieder geval is een blik op een volgend seizoen dat naar alle waarschijnlijkheid weer in de KKD zal plaatsvinden verstandig. Vandaar lijkt het me al boeiend om na te denken over hoe de selectie er volgend jaar moet uitzien. Sommige aflopende contracten moeten misschien verlengt worden; sommigen niet. Sommige huurlingen zullen terugkomen. Sommige spelers met contracten zullen in een uitzichtloze situatie zitten.

De volgende contracten lopen af:
Marco van Duin
Oliver Zelenika
Guus Joppen
Robin Buwalda
Anass Achahbar (huur)
Ferdy Druijff (huur)

Van Druijff is het vermoedelijk jammer dat we hem niet kunnen overnemen. En bij Van Duin verwacht ik wel een contractverlenging. Eerlijk gezegd doet hij het prima voor een 3e keeper en zeker de laatste tijd is hij duidelijk aan het groeien.

In ieder geval bestaat de selectie uit de volgende spelers (jaartal erachter gaat om de contractduur tot de zomer van dat jaar)
Doel:
Norbert Alblas (2020)

Verdediging:
Frank Sturing (2020)
Josef Kvida (2020)
Leroy Labylle (2021)
Mathias Bossaerts (2021)
Niek Hoogveld (2020)
Terry Lartey Sanniez (2021)
Rens van Eijden (2021)

Middenveld:
Joey van den Berg (2021)
Mart Dijkstra (2020)
Paolo Sabak (2022)
Tom Overtoom (2021)
Ragnar Oratmangoen (2022)

Aanval:
Sven Braken (2021)
Lowie van Zundert (2020)
Brahim Darri (2020)
Jonathan Okita (2022)
Mike Trésor Ndayishimiye (2021)
Ole Romeny (2021)
Randy Wolters (2020)

Aanvullingen kunnen komen uit de jeugd. Enkele hebben reeds langdurige contracten:
Dirk Proper (Winter 2020/2021)
Dani Theunissen (2020)
Bart van Rooij (2021)
Syb van Ottele (2021)
Samed Oztoprak (2019 met optie voor 2020; verhuurd aan Oss)

Verder loopt er ook bij Jong NEC nogal wat rond. Zo heb je die twee spelers die vanuit Den Bosch overgenomen zijn (Van Zutphen en Azizov), die volgens mij beide wel wat kunnen. En El Haddouti hebben we al eens mogen zien. Persoonlijk ben ik ook wel gecharmeerd van Haouat. En er lopen ook nog enkele spelers rond, zoals Hiensch, Wouters en Spierings die nu in ieder geval een contract hebben, maar waarvan ik niet weet of die verlengd zullen worden.

Eerlijk gezegd denk ik dat we van de selectie enkele spelers zullen vertrekken (Braken, Darri), maar dat de meerderheid blijft. Aangevuld met spelers uit de jeugd heb je al een redelijke selectie, maar dan zullen er op enkele posities nog meer spelers gehaald moeten worden. Zeker in het doel, maar vermoedelijk ook in de spits en op enkele andere posities. Daarbij is het ook handig om bij spelers niet alleen af te vragen of ze nu wel of niet voldoen, maar ook of we geloven of ze onder andere trainers en tactieken wel kunnen voldoen. Een goed voorbeeld lijkt me Okita, wiens kwaliteiten grotendeels ongebruikt blijven met de huidige tactiek. Met deze selectie kan meer gedaan worden, dan nu gebeurt. Maar dat betekent ook dat niet heel die selectie schoongeveegd hoeft te worden, hoe prettig het misschien ook is om daar nu om te roepen.

En natuurlijk is er de vraag over wie de trainer wordt. De Gier lijkt me onwaarschijnlijk en de hoofdreden dat hij nu nog aanblijft lijkt me vooral, dat men het huidig seizoen niet te duur en chaotisch wil afronden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Goed overzicht.
Eerlijk gezegd denk ik dat er wel weer een volksverhuizing plaats gaat vinden,je zult ook echt van die dure jongens af moeten.
En waar kies je dan voor?De jeugd inpassen,prima maar hou dan een helder verhaal richting achterban.Snelle promotie komt dan op de tocht te staan.
En de vraag is dan,kunnen we ons dat veroorloven en blijven de investeerders dan geduldig?
Ik denk het niet.
Mijn verwachting is dat er volgend seizoen onder een nieuwe trainer weer flinke investeringen zullen worden gedaan.
Ik zou stoppen met ;
Zelenika
Dijkstra
Sturing
Hoogveld
Oztoprak
Buwalda
Joppen
van Eijden
Vd Berg
Alblas

Doorschuiven; Proper,Van Ottele,Haddouti,Haouat. De rest van Jong gaat het denk ik niet redden.
Verhuren; Theunissen,Van Zutphen

En gaan proberen om de contracten van Van Ottele en Proper open te breken,die moet je zo lang mogelijk vast zien te leggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door vak Oost »

Prima om weer een grote schoonmaak ronde in de selectie te willen door voeren
echter die gaten moeten ook weer worden opgevuld en weet je wat je er voor terug krijgt ?

Het antwoord laat zich raden ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
za 26 jan 2019, 13:47
Goed overzicht.
Eerlijk gezegd denk ik dat er wel weer een volksverhuizing plaats gaat vinden,je zult ook echt van die dure jongens af moeten.
En waar kies je dan voor?De jeugd inpassen,prima maar hou dan een helder verhaal richting achterban.Snelle promotie komt dan op de tocht te staan.
En de vraag is dan,kunnen we ons dat veroorloven en blijven de investeerders dan geduldig?
Ik denk het niet.
Mijn verwachting is dat er volgend seizoen onder een nieuwe trainer weer flinke investeringen zullen worden gedaan.
Ik zou stoppen met ;
Zelenika
Dijkstra
Sturing
Hoogveld
Oztoprak
Buwalda
Joppen
van Eijden
Vd Berg
Alblas

Doorschuiven; Proper,Van Ottele,Haddouti,Haouat. De rest van Jong gaat het denk ik niet redden.
Verhuren; Theunissen,Van Zutphen

En gaan proberen om de contracten van Van Ottele en Proper open te breken,die moet je zo lang mogelijk vast zien te leggen.
Zelf heb ik wel vertrouwen in Van den Berg. Alblas gaat echt niet weg, tenzij je zijn contract afkoopt. Maar ook dat zal niet heel lekker vallen. Overigens lijkt me dat je Van Rooij vergeten bent bij het doorschuiven.

Zou het volgende iets zijn?

Nieuw (Van Duin/Alblas)
Van Rooij (Sanniez) - Bossaerts (Hoogveld/Sturing/Van Eijden) - Kvida (Hoogveld/Sturing/Van Eijden) - Labylle (Sanniez of nieuw)
Van den Berg (Proper) - Overtoom (Dijkstra/Van Ottele)
Sabak (Oratmangoen)
Okita (El Haddouti) - Romeny (Van Zundert) - Wolters (Ndayishimiye)

Een nieuwe linksback en een nieuwe doelman heb je dan nodig. Hierbij zou je Dijkstra misschien als iets ervarene backup op het middenveld achter de hand willen houden, al zal hij niet veel aan spelen toekomen. Van de drie backupverdedigers lijkt me dat er één zal moeten vertrekken. Met een redelijke creatieve, snelle en behendige aanval zal je wel meer op de counter moeten spelen, maar in ieder geval speel je niet met het kapstokvoetbal als met Braken en vroeger Higdon, dat, zo vrees ik, gezien het huidige type verdedigers niet verstandig is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
za 26 jan 2019, 14:34
zuurpruim schreef:
za 26 jan 2019, 13:47
Goed overzicht.
Eerlijk gezegd denk ik dat er wel weer een volksverhuizing plaats gaat vinden,je zult ook echt van die dure jongens af moeten.
En waar kies je dan voor?De jeugd inpassen,prima maar hou dan een helder verhaal richting achterban.Snelle promotie komt dan op de tocht te staan.
En de vraag is dan,kunnen we ons dat veroorloven en blijven de investeerders dan geduldig?
Ik denk het niet.
Mijn verwachting is dat er volgend seizoen onder een nieuwe trainer weer flinke investeringen zullen worden gedaan.
Ik zou stoppen met ;
Zelenika
Dijkstra
Sturing
Hoogveld
Oztoprak
Buwalda
Joppen
van Eijden
Vd Berg
Alblas

Doorschuiven; Proper,Van Ottele,Haddouti,Haouat. De rest van Jong gaat het denk ik niet redden.
Verhuren; Theunissen,Van Zutphen

En gaan proberen om de contracten van Van Ottele en Proper open te breken,die moet je zo lang mogelijk vast zien te leggen.
Zelf heb ik wel vertrouwen in Van den Berg. Alblas gaat echt niet weg, tenzij je zijn contract afkoopt. Maar ook dat zal niet heel lekker vallen. Overigens lijkt me dat je Van Rooij vergeten bent bij het doorschuiven.

Zou het volgende iets zijn?

Nieuw (Van Duin/Alblas)
Van Rooij (Sanniez) - Bossaerts (Hoogveld/Sturing/Van Eijden) - Kvida (Hoogveld/Sturing/Van Eijden) - Labylle (Sanniez of nieuw)
Van den Berg (Proper) - Overtoom (Dijkstra/Van Ottele)
Sabak (Oratmangoen)
Okita (El Haddouti) - Romeny (Van Zundert) - Wolters (Ndayishimiye)

Een nieuwe linksback en een nieuwe doelman heb je dan nodig. Hierbij zou je Dijkstra misschien als iets ervarene backup op het middenveld achter de hand willen houden, al zal hij niet veel aan spelen toekomen. Van de drie backupverdedigers lijkt me dat er één zal moeten vertrekken. Met een redelijke creatieve, snelle en behendige aanval zal je wel meer op de counter moeten spelen, maar in ieder geval speel je niet met het kapstokvoetbal als met Braken en vroeger Higdon, dat, zo vrees ik, gezien het huidige type verdedigers niet verstandig is.
Bartje uiteraard. Darri en Anass heb ik niet genoemd omdat het er niet naar uit ziet dat die hier nog gaan spelen volgend jaar.Met Alblas moet je gewoon netjes proberen er een eind aan te breien,lukt dat niet respecteer je zijn contract.Rens is natuurlijk helemaal klaar maar wie wil hem hebben?hetzelfde geldt voor Joey al is daar nog wel iemand voor te vinden. Hij is gewoon veel te duur,toch jammer want ik zag in hem de ideale mentor van Syb,die speelt op dezelfde positie.Verder loopt het contract van Dijkstra nog een jaar door dus nu proberen te verkopen.Krijg je er niks voor dan scheelt het weer een jaarsalaris.En jongens als Hoogveld en Sturing,daar hebben ze intern weinig vertrouwen in.En Orat misschien weer verhuren,we komen straks om in de vleugelspelers.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gijscoman »

DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Bottendaal »

Gijscoman schreef:
zo 27 jan 2019, 10:30
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?
Het was een ‘toptalent’, wilde hier eigenlijk helemaal niet spelen, kon ook naar andere clubs (gebruikelijk aldus zaakwaarnemer). Ik denk niet dat hij hier voor een arbeidersloontje staat te ballen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
zo 27 jan 2019, 10:30
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?
Het zou me niet verbazen als hij €150k verdient.

Overigens ben ik Braken vergeten in het eerste rijtje. Braken is een soort Santos, maar dan één die continu op de verkeerde plek staat.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Naast het lozen van te slechte en te dure spelers, moet NEC de komende tijd bedenken hoe we willen voetballen. De juiste volgorde lijkt mij nog steeds: visie, TD, trainer, assistenten, spelers.

De vraag is alleen wie binnen NEC een voetbalvisie kan ontwikkelen. Het lijkt er sterk op dat er niemand met een gezonde dosis voetbalverstand in de organisatie rondloopt. Als ik een investeerder was, zou ik externen inschakelen (hint: SciSports).

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Kanchelskis »

DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:46
Gijscoman schreef:
zo 27 jan 2019, 10:30
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?
Het zou me niet verbazen als hij €150k verdient.

Overigens ben ik Braken vergeten in het eerste rijtje. Braken is een soort Santos, maar dan één die continu op de verkeerde plek staat.
Niets ten nadelen over Santos, maar die had ook wel een bediening om zich heen die ook een Braken beter zou laten renderen. Neemt niet weg dat Santos soms onmogelijke ballen in en op doel kreeg.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Kanchelskis schreef:
zo 27 jan 2019, 12:02
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:46
Gijscoman schreef:
zo 27 jan 2019, 10:30
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?
Het zou me niet verbazen als hij €150k verdient.

Overigens ben ik Braken vergeten in het eerste rijtje. Braken is een soort Santos, maar dan één die continu op de verkeerde plek staat.
Niets ten nadelen over Santos, maar die had ook wel een bediening om zich heen die ook een Braken beter zou laten renderen. Neemt niet weg dat Santos soms onmogelijke ballen in en op doel kreeg.
De aanvoer voor Santos was veel beter, maar hij stond óók altijd op de goede plek.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Curva »

DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 13:43
Kanchelskis schreef:
zo 27 jan 2019, 12:02
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:46
Gijscoman schreef:
zo 27 jan 2019, 10:30
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:26
Van van Duin, Zelenika, Joppen, Buwalda en Dijkstra moet je afscheid nemen; die spelen nu op de top van hun kunnen en kunnen het niveau van de top van de KKD niet aan. Verder denk ik dat Bossaerts, van Eijden, van den Berg en Darri behoorlijk een behoorlijk salaris hebben en dat maken ze totaal niet waar. Van hun moet je ook af. Ook met Achahbar moet je niet verder gaan.

Bij de rest van de spelers moet je je afvragen of ze in de te kiezen speelwijze voor volgens seizoen passen.
Ook Zuurpruim noemt Bossaerts in het rijtje van dure spelers, maar een speler van 22 met in totaal 12 wedstrijden in Belgie en 14 in de KKD zal toch echt niet heel duur zijn?
Het zou me niet verbazen als hij €150k verdient.

Overigens ben ik Braken vergeten in het eerste rijtje. Braken is een soort Santos, maar dan één die continu op de verkeerde plek staat.
Niets ten nadelen over Santos, maar die had ook wel een bediening om zich heen die ook een Braken beter zou laten renderen. Neemt niet weg dat Santos soms onmogelijke ballen in en op doel kreeg.
De aanvoer voor Santos was veel beter, maar hij stond óók altijd op de goede plek.
Vooral dat laatste in combinatie met bijna alle opgelegde kansen benutten. Nu is er geen aanvoer, staan ze zelden op de goede plek en als op wonderbaarlijke wijze deze eerste twee wel zo zijn dan nog weten ze zelden de opgelegde kansen te verzilveren.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door bertje »

Willen jullie dan zeggen dat Braken geen bruikbare ballen van Groeneveld/Kadioglu heeft gehad? Er wordt constant maar gezegd dat hij bij goede ballen er 25 inschopt, maar vorig seizoen heeft hij die gehad en werd hij er door een niet fitte Achahbar gewoon eruit gespeeld. Hij is gewoon een harde werker, maar technisch en fysiek matig tot slecht.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door bertje »

Verder kan ik overigens wel meegaan met Gijscoman en Zuurpruim. Loos daarom deze winter- en zomerstop maar zoveel mogelijk spelers en haal zo min mogelijk terug. Allemaal weggegooid geld.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gerard Lopez »

Voor de functie van TD wil ik alvast de volgende suggestie doen: er loopt bij RKC een algemeen directeur rond die ik best wel eens de kans zou willen geven als TD bij ons. Zijn naam is Frank van Mosselveld.
When Wilco talks, people listen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:
ma 28 jan 2019, 00:33
Voor de functie van TD wil ik alvast de volgende suggestie doen: er loopt bij RKC een algemeen directeur rond die ik best wel eens de kans zou willen geven als TD bij ons. Zijn naam is Frank van Mosselveld.
Halen!Uiteraard met bonusconstructie..

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Gerard Lopez schreef:
ma 28 jan 2019, 00:33
Voor de functie van TD wil ik alvast de volgende suggestie doen: er loopt bij RKC een algemeen directeur rond die ik best wel eens de kans zou willen geven als TD bij ons. Zijn naam is Frank van Mosselveld.
:party:

Voor de zoektocht naar een speelwijze en bijbehorende TD hebben we externe hulp nodig. Misschien kunnen we Edo Ophof om advies vragen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

Eigenlijk is het om te janken wat een prutsers bij onze club gewerkt hebben/ werken. Wat een wanbeleid.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:53
Naast het lozen van te slechte en te dure spelers, moet NEC de komende tijd bedenken hoe we willen voetballen. De juiste volgorde lijkt mij nog steeds: visie, TD, trainer, assistenten, spelers.

Visie: winnen
TD: Leen
Trainer: Hyballa
Assistenten: Brookhuis en Bikkel
Spelers: huidige selectie

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Demtsjenko »

ziet er prima uit, hoewel ik niet weet of leen nog zoveel voor elkaar krijgt als TD... is toch een beetje van de oude stempel..

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Kanchelskis »

Demtsjenko schreef:
ma 28 jan 2019, 08:42
ziet er prima uit, hoewel ik niet weet of leen nog zoveel voor elkaar krijgt als TD... is toch een beetje van de oude stempel..
En heeft Leen nog een fatsoenlijk netwerk? Wat ingangen her en der werkt wat beter volgens mij. Misschien kan hij Nando Rafael alsnog halen? Die heeft hier 3 keer bijna gespeeld door Leen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
ma 28 jan 2019, 08:09
DJTEEF! schreef:
zo 27 jan 2019, 10:53
Naast het lozen van te slechte en te dure spelers, moet NEC de komende tijd bedenken hoe we willen voetballen. De juiste volgorde lijkt mij nog steeds: visie, TD, trainer, assistenten, spelers.

Visie: winnen
TD: Leen
Trainer: Hyballa
Assistenten: Brookhuis en Bikkel
Spelers: huidige selectie
Doen! Want Leen en Hyballa hebben in het verleden bewezen echte grootheden te zijn in deze functies ...
Hou toch op...

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door GIJS »

Looyen? Alsjeblieft zeg!!! Koevermans en van Delft ook maar terughalen ? :jestera: :jestera: :jestera: :jestera: :jestera:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
ma 28 jan 2019, 08:00
Eigenlijk is het om te janken wat een prutsers bij onze club gewerkt hebben/ werken. Wat een wanbeleid.
Als je de laatste 5 jaar bekijkt dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat het een grote bende is.
Ophof,De Kruiff, Alflen die bijna gekomen was.Je verzint het allemaal niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten